Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

On 09/10/2016 at 4:39 AM, DOL said:

Exista posesori de B7 cu aceasta optiune ? Cum se comporta incalzirea auxliara pe timp de iarna ?

eu am cautat neaparat aceasta optiune si mi se pare cam cea mai utila optiune pe care o pot avea. La ce mi-ar trebui de exemplu recunoasterea semnelor de circulatie daca am luat carnetul pe cinstite? Sau alte priz-brizuri? 

Mi se pare utila din mai multe puncte de vedere:
-Pentru ca am copil pe care il duc la gradinita si una e sa il bag in scaunul lui intr-o masina in care sunt -20 spre +5 grade, si alta e sa il bag intr-o masina in care sunt +12 - +15 grade sau chiar mai mult. Cu atat mai utila in cazul in care ai copil mai mic care trebuie transportat. Sau nevasta e friguroasa si incalzirea in scaun porneste abia dupa ce pune fundul in perina.

-Apoi mai este si faptul ca se incalzeste lichidul de racire al masinii, si astfel cand dau cheie, deja am acul de temperatura undeva intre 30 si 50 de grade dupa 15 minute de folosire al Webasto. Crede-ma ca asta ajuta enorm de mult la prelungirea vietii unui motor, care in multe cazuri nu apuca sa ajunga la 90 de grade in diminetile reci in drumul pana la destinatie.

-Evident ca este util si pentru ca dai odata din stergatoare si geamurile tale sunt curate, nu mai pierzi timpul si nervii sa racai gheata de pe geamuri. Era un sport util atunci cand fumam, acum prefer sa fiu comod. Aici exista si optiunea de parbriz incalzit electric dar Webasto mi se pare mai util, un fel de 3 in 1.


In cazul meu, dimineata pe la 7.30-8 sunt, in acest moment cand 2-3 cand 7 grade. Dau drumul cam cu 15 minute inainte de plecare, si pot sa stau in tricou in masina daca doresc. Este nepretuit momentul cand fiu-meu spune "dar ce caldura buna iese din masina" cand deschid usa sa se urce... Cand scade spre negativ, e si mai bine! Consumul am inteles ca este in jur de 0,4l pe ora, ceea ce e neglijabil din punctul meu de vedere. Trebuie sa ai grija la bateria sistemului (da, exista un acumulator separat in stanga spate) si sa nu fii cu motorina sub prima gradatie, pentru ca atunci nu porneste din motive evidente.

 

Inca ceva. Am inteles ca se poate pune si ulterior, dar sa gasesti un sistem functional iti va lua ceva timp, apoi montajul si activarea lui nu sunt floare la ureche, per total costa mult. Asa ca mai bine cauti una dotata din fabrica ca asa ceva. Posibil sa trebuiasca sa renunti la alte optiuni sau dorinte, dar nu le poti avea pe toate. Spre exemplu eu nu am gasit cu dotarile pe care le-am dorit si cu DSG (adica am gasit, dar cu rulaj masluit si alte probleme), asa ca am luat cutie manuala, si e OK. 

Modificat de macphisto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca exista o diferenta a motoarelor in ceea ce priveste modelul de 140 vs 170 ? Sau e totul din soft ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, macphisto said:

eu am cautat neaparat aceasta optiune si mi se pare cam cea mai utila optiune pe care o pot avea. La ce mi-ar trebui de exemplu recunoasterea semnelor de circulatie daca am luat carnetul pe cinstite? Sau alte priz-brizuri? 

Mi se pare utila din mai multe puncte de vedere:
-Pentru ca am copil pe care il duc la gradinita si una e sa il bag in scaunul lui intr-o masina in care sunt -20 spre +5 grade, si alta e sa il bag intr-o masina in care sunt +12 - +15 grade sau chiar mai mult. Cu atat mai utila in cazul in care ai copil mai mic care trebuie transportat. Sau nevasta e friguroasa si incalzirea in scaun porneste abia dupa ce pune fundul in perina.

-Apoi mai este si faptul ca se incalzeste lichidul de racire al masinii, si astfel cand dau cheie, deja am acul de temperatura undeva intre 30 si 50 de grade dupa 15 minute de folosire al Webasto. Crede-ma ca asta ajuta enorm de mult la prelungirea vietii unui motor, care in multe cazuri nu apuca sa ajunga la 90 de grade in diminetile reci in drumul pana la destinatie.

-Evident ca este util si pentru ca dai odata din stergatoare si geamurile tale sunt curate, nu mai pierzi timpul si nervii sa racai gheata de pe geamuri. Era un sport util atunci cand fumam, acum prefer sa fiu comod. Aici exista si optiunea de parbriz incalzit electric dar Webasto mi se pare mai util, un fel de 3 in 1.


In cazul meu, dimineata pe la 7.30-8 sunt, in acest moment cand 2-3 cand 7 grade. Dau drumul cam cu 15 minute inainte de plecare, si pot sa stau in tricou in masina daca doresc. Este nepretuit momentul cand fiu-meu spune "dar ce caldura buna iese din masina" cand deschid usa sa se urce... Cand scade spre negativ, e si mai bine! Consumul am inteles ca este in jur de 0,4l pe ora, ceea ce e neglijabil din punctul meu de vedere. Trebuie sa ai grija la bateria sistemului (da, exista un acumulator separat in stanga spate) si sa nu fii cu motorina sub prima gradatie, pentru ca atunci nu porneste din motive evidente.

 

Inca ceva. Am inteles ca se poate pune si ulterior, dar sa gasesti un sistem functional iti va lua ceva timp, apoi montajul si activarea lui nu sunt floare la ureche, per total costa mult. Asa ca mai bine cauti una dotata din fabrica ca asa ceva. Posibil sa trebuiasca sa renunti la alte optiuni sau dorinte, dar nu le poti avea pe toate. Spre exemplu eu nu am gasit cu dotarile pe care le-am dorit si cu DSG (adica am gasit, dar cu rulaj masluit si alte probleme), asa ca am luat cutie manuala, si e OK. 

Vreau doar sa te contrazic la un aspect: dpdv medical si doar medical discut, este cea mai mare greseala care o poti face in sensul ca treci de la minus x grade la plus 15 grade in cateva secunde. Apoi, la fel, cand dai copilul jos, acelasi soc termic il ia.

Este exact procesul care se produce si vara de la super hot la AC, dar invers.

Organismul uman prin hipotalamus are singur capacitatea de reglare termica, dar atentie, nu in SOCURI.

Poate adevarat, iarna, masina nu se incalzeste pana ajungi la destinatie, dar crede-ma ca eSte mai bine asa.

Din cauza asta si incalzirea in scaune este progresiva, totul este facut treptat, astfel incat caldura sa fie absorbita fe corpul uman si reglata corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu te contrazic, stiu ce vorbesti si inteleg. Dar nu te gandi ca se fac 25 de grade in masina, si oricum opresc incalzirea cand pornesc la drum (15 minune) pana la gradinita.
La soc termic il supui oricum cand il scoti din casa de la 20-22 la sa zicea 5 cat sunt afara acum pentru ca nu il poti teleporta. Ziceam ca prefer sa nu il pun cu fundul si spatele intr-un scaun de 5 grade, ci intr-unul de 12-15, el oricum avand 37 :)
Prefer sa il imbrac mai lejer si sa il bag in masina usor incalzita decat sa ii pun sapte haine si sa il bag in masina sloi. Iar scaunul lui de copil nu are incalzire :)
In aproape 6 ani nu am avut probleme, sigur, a mai fost racit, dar antibiotic spre exemplu a luat o singura data in aceasta perioada, nu la fiecare viroza ca ceilalti. Spre deosebire de colegi de-ai lui inca nu purtam "strampi" flausati cu care sa mai stam si in gradinita unde duduie centrala...

P.S. Am amici care vara in august pornesc clima direct la 16 grade, la maxim, prin toate gaurile posibile, si apoi se mira ca boleste toata familia juma' de luna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@macphisto din aceleași considerente doresc si eu incalzirea stationara/auxiliara sau cum vor unii sa o numeasca, pentru cel mic.

Ai avut probleme cu bateria vreodata ? Masina sa nu porneasca, incalzirea auxiliara sa nu porneasca ? 

Din cate stiu incalzirea auxiliara functioneaza doar cand nivelul combustibilului este mai mult de 1/2 ? 3/4 ? Corectati-ma daca gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Webasto are baterie separat in portbagaj si daca este încărcată , nu ai erori pe modul si rezervorul peste 1/4 porneste ! La mine telecomanda trebune adaptata din nou ... in rest porneste din BC sau panoul de clima 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru info. Webasto rămâne prioritar în continuare. 

Am renunțat ușor la opțiunea de plafon panoramic. Nu mai sunt fumător de ceva vreme și mă gândesc în timp la problemele care pot apărea cu acest tip de acoperiș, iar trapa normală nu cred că a mai fost opțiune pe Variant.

Poate am noroc de unul 4MOTION. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13 octombrie 2016 at 11:01 PM, DOL said:

@macphisto din aceleași considerente doresc si eu incalzirea stationara/auxiliara sau cum vor unii sa o numeasca, pentru cel mic.

Ai avut probleme cu bateria vreodata ? Masina sa nu porneasca, incalzirea auxiliara sa nu porneasca ? 

Din cate stiu incalzirea auxiliara functioneaza doar cand nivelul combustibilului este mai mult de 1/2 ? 3/4 ? Corectati-ma daca gresesc.

Niciodată dar iti spuneam ca are bateria proprie in stanga spate. Chiar mâine ma duc sa verific ambele baterii de pe masina ca tocmai ce au 5 ani.

Eu acum am.doua linii peste zona de rosu și a pornit azi dimineață. Nu știu exact în ce condiții nu pornește pentru ca de obicei fac plinul când scad sub jumatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai aprins martirul de combustibil, nu porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Ce imi recomandati dintre:

http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-b7-ID7GiRDf.html

http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-b7-ID7Gh2W1.html#8bebb280ef!

http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-ID7GiV9P.html#7097de428f

E pentru un prieten.Vrea sa isi cumpere passat B7.Totodata as dori sa va intreb ce parere aveti despre acest model si unele informatii generale.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu as recomanda motorul diesel de 1.6 pe passat, cam grea masina pentru el.

Consuma usor mai putin, RCA si impozit o leaca mai mici, dar cam aici se termina avanatajele...

Cere seriile de sasiu la toate si prin cineva verifica intrarile in service ca sa iti faci o idee de rulaj. La banii astia gasesti si cu motorizarea de 2.0 diesel una cinstita din 2012 in jur de 200000 km reali (cam pe acolo estimez ca au si astea din anunt)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, macphisto a scris:

nu as recomanda motorul diesel de 1.6 pe passat, cam grea masina pentru el.

Consuma usor mai putin, RCA si impozit o leaca mai mici, dar cam aici se termina avanatajele...

Cere seriile de sasiu la toate si prin cineva verifica intrarile in service ca sa iti faci o idee de rulaj. La banii astia gasesti si cu motorizarea de 2.0 diesel una cinstita din 2012 in jur de 200000 km reali (cam pe acolo estimez ca au si astea din anunt)

 

Se misca foarte bine motorul de 1.6 pe Passat crede-ma ! Daca omul este familist sa-si ia 1.6 lejer ca nu are nici cea mai mica problema , eu am sotia , copilul si mama iar in concedii se misca mai mult decat super ok , am facut precizarea asta pt cel care vrea 1.6 105 cp , nu are nevoie de mai mult de la masina daca e familist , daca e tanar si vrea adrenalina doar in depasiri , sa cumpere 2.0 170cp .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt familist, dar am preferat 2.0 de 140, pentru rezerva de putere. Fiind si variant e mai grea un pic.

Nu am spus ca nu merge, am avut la firma si mergea (e drept ca eram singur sau maxim 2 in masina). Doar sa nu aiba asteptari prea mari de sportivitate.
Eventual sa faca un mic drive test cu un motor de 1.6 si unul de 2.0, si apoi sa decida.

Opinia mea este ca motorul de 1.6 este foarte bun pt Golf/Jetta/Octavia, Passat este totusi o masina grea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/13/2016 at 11:01 PM, DOL said:

@macphisto din aceleași considerente doresc si eu incalzirea stationara/auxiliara sau cum vor unii sa o numeasca, pentru cel mic.

Ai avut probleme cu bateria vreodata ? Masina sa nu porneasca, incalzirea auxiliara sa nu porneasca ? 

Din cate stiu incalzirea auxiliara functioneaza doar cand nivelul combustibilului este mai mult de 1/2 ? 3/4 ? Corectati-ma daca gresesc.

cred ca sistemul mai ieftin este cel cu o rezistenta electrica ce da caldura in habitaclu inainte ca motorul sa se incalzeasca. Nu se poate compara cu webasto ca si eficienta, insa pentru dezaburire este ok ... si respecta recomandarea medicului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel-ul nu are acea rezistenta by default?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, identitate78 said:

Diesel-ul nu are acea rezistenta by default?

pai nu cred ca incalzirea habitaclului are legatura cu bujiile. Probabil este un fel de "reshou" la 12V :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la Logan am acea rezistenta care porneste sub nu stiu cate grade automat si "dezmorteste" aerul introdus in habitaclu.

Imi e greu sa cred ca passat-ul nu are. Si nu, nu faceam confuzie cu bujiile:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca porneste la orice temperatura daca dai caldura la maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu porneste decat sub o anumita temperatura exterioara, se afla in carcasa  instalatiei de clima de sub consola centrala, si o au toate dieselurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, florin r. a scris:

Nu porneste decat sub o anumita temperatura exterioara, se afla in carcasa  instalatiei de clima de sub consola centrala, si o au toate dieselurile.

La mine indiferent ca sunt 12 grade afara sau - 5 daca pornesc ventilatia si dau la cald imi da cald in aprox 1 minut , B7 2012

Modificat de Ungureanuion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Ma poate ajuta cineva vin wvwzzz3czcp072167 !

multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, andy_beb a scris:

Salutare! Ma poate ajuta cineva vin wvwzzz3czcp072167 !

multumesc anticipat !

Salut , nimeni de pe acest forum nu te poate ajuta cu nimic legat de km-trii masinii crede-ma (daca gresesc cu ceva sa fiu corectat) , era o singura persoana (skodita parca) care nu facea altceva decat sa sune proprietarul masinii si sa ceara date din cartea service sa isi dea seama daca pare ceva in neregula , atat ! Mergi la o reprezentanta cu proprietarul si cu masina asta e singura varianta reala de a afla km-trii ! Salut 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar la reprezentanta nu poti afla cu exactitate nr. de Km.

In schimb, afli daca exista intrari in service si poti extrapoland pe baza Km+data calendaristica aferenta fiecarei intrari sa iti faci o idee cat mai exacta asupra istoricului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!