Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

Salut, revin cu o nelamurire... De obicei, la o masina sh, lipsa emblemelor pe spate poate sa insemne ca proprietarului nu i-au placut si le-a dat jos, ca asa i s-a parut lui ca arata mai bine... sau, in marea majoritate, o reparatie, in urma careia nu s-au mai pus insemnele marcii/model. Acum, la B7, berlina, am observat ca, la 1.6 Tdi aproape toate au inscris pe spate: PASSAT, TDI si pe ornametul cromat undeva sub Tdi scrie Bluemotion, la 2.0 Tdi insa... cel putin pe cele din 2011, cam jumatate din ce am vazut, nu au nici un inscris pe usa de la portbagaj, iar celelalte au pe ele: Passat, 2.0 TDI si Bluemotion. Care sa fie explicatia ? Banuiesc ca nu e dotare optionala... sau e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

E optionala. By default vine cu scris, dar costa 0 cand configurezi masina sa vina fara niciun inscris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc in avans pentru raspunsuri.

Sal.,

Hai ca te ajut eu cu ceva raspuns-uri .

1. Merita e superior celui standard dar inferior celui DYNAUDIO + ca dupa aceea poti lua un sistem DYNAUDIO de pe ebay si e plug & play ca montaj .

2. Kessy asta nou de B7 sa nu cumva sa fie acel buton de pe consola din jurul schimbatorului pe care apesi sa pornesti si sa opresti motorul (dar nu sunt sigur) .

3. Merita sa le pui ca de aia dai bani pe cutia aia DSG sa te joci cu ea din padelele de pe volan .

4. Aici sa se pronunte cineva din Bucuresti care are asa ceva .

Eu in Galati sunt multumit de ea .

Dar ca un sfat eu as pune si motorul de 170 Cp .

O zi buna .

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Va multumesc in avans pentru raspunsuri.

 

 

Reducerea nu este substantiala... eu am primit cam la fel - persoana fizica, doar o masina cumparata (am exact masina pe care ai prezentat-o fara optionalele dorite de tine).

 

Dpdv tehnic masina (motor, cutie, etc..) este foarte buna dar plasticele din interior si greierii care sunt inevitabili o strica.

 

Desi o am de ceva timp nu am folosit modul manual al cutiei DSG aproape deloc. Initial am crezut ca voi regreta padelele de la volan dar nu e asa (stiu cum sunt, m-am jucat cu ele).

 

Suspensia normala este destul de tare (este totusi o masina maricica) si denivelarile de la poduri se simt. Cred ca la cea sport s-ar simti si mai tare.

 

Sunt destul de multumit cu motorul de 140cp,

 

Nu as baga mai multi bani in aceasta masina pentru ca, din punctul meu de vedere, de mult nu mai e o masina premium. 

Modificat de d00ku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, cu jante de 16, am raschetat zapada/gheata la greu in iarna asta. In Bucuresti, am lasat masina doar la bulevard, ca n-aveam cum sa intru pe stradute. Am vrut sa pun alte cauciucuri care ar fi inaltat-o cu aproximativ 1 cm .. da' ce sa vezi, din toata lista de cauciucuri din carte (vreo 4, sau 5 dimensiuni) , nu le am fix pe cele doua care ar inalta masina. Nu pot decat sa banuiesc ca daca ai suspensie sport, vei tine masina in fata blocului pe timp de iarna.

 

Btw, stie cineva cum se poate inalta masina asta, exceptand rotile mai mari?

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scimbat arcurile si amortizoarele sau montat inaltatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan Andrei Ciobanu:

1. Se aude mult mai bine decat cel stock si merita cei 300 si ceva de euro, in schimb pt. cei 1200 Euro cat costa Dynaudio, iti poti configura un sistem audio cel putin la fel de bun daca ai nevoie de un upgrade ulterior.

2. Nu stiu

3. Am mers cu 3 masini cu padele pe volan si de fiecare data m-au incurcat. Pe un Bentley ma incurcau cand semnalizam, iar pe un Range Rover in 90% din cazurile in care mut mana pe volan le ating involuntar si le activez, pe un SL m-au incurcat cel mai putin, dar nici acolo nu mi-au placut.

4. Cred ca mai degraba te-ar deranja garda coborata cu 15mm decat jantele de 17: cand esti nevoit sa urci/ cobori borduri, sa parchezi cu botul spre o bordura mai inalta, ori pe sleaurile formate iarna pe strazile laterale, care in Bucuresti sunt deszapezite odata cu ghioceii. Daca sunt echipate cu anvelope cu talon de 50, nu-s chiar asa deranjante (am pe masina mea si pe un A6), dar nu stiu cat de rigida e suspensia sport. Nu se pune problema sa indoi jante in denivelari. Eu am reusit sa rup un cauciuc intr-o groapa la 60 km/h fara ca janta sa aiba de suferit.

Bun sfatul lui @DRI@AN, mai ales daca mergi pe aceasta configuratie sport si padele. Si eu as alege 170 CP in configuratia ta. Cei 140 CP nu sunt prea putini nici pe masina mea de 1800 kg si cu tinuta de drum mai slaba decat a berlinei, dar totusi... ca si fie bine ca sa nu fie rau, iarna nu-i ca vara, 170 CP e mai mult decat 140 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reducerea vezi ca se aplica doar la achizitie pe pers juridica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Andrei Ciobanu

Reducerea nu este substantiala... eu am primit cam la fel - persoana fizica, doar o masina cumparata (am exact masina pe care ai prezentat-o fara optionalele dorite de tine).

 

Din discutii de aici am vazut ca in general reducerile fata de pretul de lista pentru achizitia unui singur autoturism sunt pana in 10%. Poti sa imi spui te rog de la ce dealer ai comandat-o?

 

Bun sfatul lui @DRI@AN, mai ales daca mergi pe aceasta configuratie sport si padele. Si eu as alege 170 CP in configuratia ta. Cei 140 CP nu sunt prea putini nici pe masina mea de 1800 kg si cu tinuta de drum mai slaba decat a berlinei, dar totusi... ca si fie bine ca sa nu fie rau, iarna nu-i ca vara, 170 CP e mai mult decat 140 CP.

 

Din pacate singurele varianta care se incadreaza in aceasta oferta sunt 2.0 TDI 140 M6 si 2.0 TDI 140 DSG (nu 1.4 tsi, nu 170 cai). De la dealer mi-au spus ca se poate pune nu stiu ce cip care o duce pe asta in aproape 170 CP (inca nu am discutat mai multe detalii gen garantie).

 

Reducerea vezi ca se aplica doar la achizitie pe pers juridica. 

 

Asa e, dar oricum vreau leasing, care se obtine mult mai usor ca PJ.

Modificat de Bogdan Andrei Ciobanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la dealer mi-au spus ca se poate pune nu stiu ce cip care o duce pe asta in aproape 170 CP (inca nu am discutat mai multe detalii gen garantie).

Sal.,

Sa nu cumva sa faci aceasta prostie sa-ti pui soft de la reprezentanta (ca e facut de ABT) ca e scump in draci (1000 Euroi parca) .

Vb. cu Dl. Voinea de aici de pe forum si o rezolvi cu 200 / 300 Euro .

Oricum ei nu au cum sa afle ca tu ai soft pus decat daca o duce pe un DINAMOMETRU, iar tu poti refuza astfel de teste, asa cum poti refuza si viitoarele updateuri asupra ECU-lui daca ai faci soft in prealabil .

O seara buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softul se vede si la o simpla scanare cu vcds nu numai la test dyno. Se vede daca ecu a fost flash-uit. Subscriu insa la remaparea masinii prin Dragos/TCM. Sunt f.multi colegi care au apelat la serviciile lui si sunt multumiti. Nu vreau sa se considere reclama mascata dar asta e adevarul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Atentie ca garantia se pastreaza numai pentru ABT...d-aia si costa mai mult. Iar softul de pe masina se poate updata in anumite situatii automat, de catre VAS, fara ca mecanicul care a pus VAS-ul pe masina sa fie constient de asta...;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Andrei Ciobanu

Ceea ce spun ei ca fac ar fi hardware (semi hardware mai bine spus); ei spus ca vin cu un chip pe care il monteaza. Ceea ce ma intreb eu este daca ambreiajul nu va avea probleme, avand in vedere cresterea cuplului (sau nu ii intereseaza de ambreiaj avand in vedere ca e considerat consumabil).

 

De asemenea sunt curios cum scad durata de viata a motorului cu aceste modificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ei au zis ca intervin HARWARE inseamna ca vor monta un fel de POWERBOX .

Eu nu prea sunt de acord cu astfel de chestii .

E mult mai bun un soft facut de cineva care a mai facut si stie ce face .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Si eu ma confrunt cu aceeasi dilema: intre VW Sound System cu 8 diguzoare si Dynaudio. Diferenta de pret e consistenta, merita oare? E cineva care are Dynaudio in Bucuresti pentru a asculta un pic cum se aude acest sistem? Pentru mine partea audio e importanta, dar sunt totusi 850 eur (aprox) intre cele doua sisteme. Daca as avea posibilitatea sa ascult Dynaudio la cineva, ar fi senzational. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Desi noul Passat B8 sta sa apara, desi la noi cred ca-l vom vedea in primele luni ale lui 2015, am decis totusi sa fac comanda pentru un Passat B7. Am tot citit despre B8 si avand in vedere ca vor fi multe elemente noi (platforma, motoare) m-am gandit ca oricum nu l-as fi luat in primii 2 ani, pentru a evita eventualele probleme de fiabilitate. Probabil la B8, ma voi uita odata cu primul face-lift. Deocamdata raman la B7 mai ales datorita discount-urilor subtsantiale care exista acum pt acest model. Modelul este un Confortline in pachetul promotional Premium Small Fleet 2.0 TDI 140cp, cutie DSG, pachet care include deja in dotarile standard destul de multe accesorii, cum ar fi:

 

- aer conditionat Climatronic;

- alarma;

- computer de bord Plus;

- Cruise Control;

- detector oboseala;

- park pilot;

- pregatire telefon;

- radion rcd 510;

- monitorizare presiune in pneuri

- plus cele care erau si inainte ca si dotari standard in echiparea Confortline.

 

Am mai adaugat in plus:

- Sound System Dynaudio Confidence. Pentru mine sonorizarea este importanta. Mi-as fi dorit sa-l ascult si eventual sa fac o comparatie cu VW Sound System, dar nu am reusit, asa ca m-am bazat doar pe ce am citit pe forumuri. Recenziile pt Dynaudio sunt bune spre foarte bune, asa ca mi-am asumat riscul. 

- Side Assist. Il am pe actuala masina (Mazda CX5) si il gasesc uitil. Nu si sistemul Lane Assist, pe care il am la Mazda si pe care l-am dezactivat in prima saptamana dupa ce am luat masina;

- Adaptive Cruise Control, mai mult pentru functiile Front si City Assist

- Camera video pt mers cu spatele;

- Computer de bord Premium. Nu stiu de ce, dar la asta am senzatia ca o sa regret ca l-am pus;

- Decor lemn, pentru un plus de eleganta;

- Faruri Bi-Xenon, pentru mine un "must have"

- Dynamic Light Assist, il am si la Mazda, iar la VW pare ca e chiar mai destept.

- Geamuri laterale laminate, cele din spate fumurii. Initial optasem pt perdelutele din spate, dar pt 50 de euro in plus, mi se pare mai interesant pachetul asta, mai ales ca asigura un plus de insonorizare; 

- Pachet ambient. L-am vazut la cineva si mi se pare de mare efect;

- Parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii. Cred ca e util, atat iarna, cat si vara (sper)

- Scaune fata cu reglaj electric. Foarte scumpe (960 euro), dar am optat pt ele din considerente de confort, dar si pt functia mirror down, care din cate am inteles nu exista fara scaunele electrice cu memorie.

- Trapa din sticla. Asta e din cauza (sau datorita) unui pitic pe creier de care nu mai scap.

 

Sper sa fi facut o alegere buna si sper sa nu regret ca n-am asteptat noul model (putin probabil).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari pentru configuratie, e foarte frumos aleasa.

la Golf 6, care se vrea contemporan Passat-ului B7, nu mai e conditionata functia Mirror Down de existenta scaunelor cu memorii.

nu o sa regreti deloc ca ai pus un ecran color in locul singurului ecran monocrom din masina (Premium BC).

asteptare usoara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un B7 ma uit si eu de ceva vreme!Dar mai astept cateva luni sa vad ce "minune" ne releva VW in septembrie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e un pret mai mult decat ok in perioada asta la B7. Pretul pentru configuratia de mai sus este de 32000 euro, tva inclus. Aceeasi configuratie, in afara promotiei, este spre 40000 euro. Passat B8 va avea promotii probabil prin 2016. Si din pacate la VW e cam riscant sa te avanti la un model nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Andrei Ciobanu

Ce procent de discount suplimentar ai reusit sa obtii de la dealer fata de promotia small fleet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.5%, adica 1000 eur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B7-le care il am eu e printre primele fabricate, decembrie 2010 si pana acum la 68000 de km, doar probleme minore, nimic schimbat. motorul, cutia, perfect, spira volanului nu are nicio problema, cinsum 5%. doar ceva scartiituri care s-au dus cu liqui molly.

Nu vad riscul in ati lua o masina de tip nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b7 e acceasi masina ca b6 doar "coaja " difera.la b7 au rezolvat cam toate problemele care au fost la b6. daca obtii un pret bun si vrei sa tii masina 6-7 ani mi se pare o alegere buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cred ca ar fi mai bine sa nu va grabiti, nu de alta dar sa nu va dati cu pumnii in cap. Imaginile cu noul passat apar la inceput de iulie.

 

http://www.onlinesport.ro/motorsport/stiri-auto/volkswagen-va-prezenta-noul-passat-in-iulie-cu-un-motor-diesel-bi-turbo-de-240cp-nid-107247/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu pumnii in cap e putin probabil sa-mi dau, avand in vedere, asa cum am mai zis, ca la cate elemente de noutate va avea B8, oricum nu-l luam in primii 2-3 ani, plus preturile destul de mari cu care ne-a obisnuit VW. Si la ce discount-uri sunt acum la B7, chiar merita acum B7-ele. La B8 ma voi uita la aparitia face-lift-ului,cand se vor fi rezolvat si eventualele probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!