Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

incantat de Passat B7 sau tot japoneza e mai la suflet :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va spun si eu impresia mea despre 1.4 TSI - o versiune blana (singura optiune e climatronicul) - am cautat inainte sa iau masina si nu am gasit nimic prin posturi despre motorul in discutie.

La 18.5K si livrare din stoc sunt foarte fericit. Era sa-mi iau din Germania o masina de expozitie cu ceva mai multe optiuni dar acelasi motor (din ce am vazut in Germania se vinde foarte bine motorul asta) dar am gasit o oferta foarte buna aici la aceiasi bani, noua cu 4 ani garantie.

Initial, m-am gandit ca e prea chelie, ca motorul e prea mic, am comparat cu ce era prin curte la livrare (masini cu mai multe sau mai putine optiuni). Cu exceptia volanului penal de plastic din dotarea standard (o sa-l schimb) masina merita fiecare euro.

Prin urmare, pentru cei care nu vor / nu au sa scoata din buzunar 30K - la 18.5K Passatul asta e foarte frumos dotat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo, felicitari pentru achizitie! Poate iti faci un topic in "masina mea" si pui ceva poze acolo.

Eu am facut un testdrive tot cu un Passat TL, fara nimic pe el...si chiar si asa a fost mult deasupra celorlalte variante pe care le luasem in considerare. Am avut volanul de plastic, care insa mi-a facut la condus o impresie mult mai buna decat la prima vedere: sta bine in mana, nu se simte "ieftin". Nu stiu cum e motorul de 1.4TSI, nu l-am incercat niciodata. Oricum, nu prea cred ca TSI se vinde asa bine aici in Gemania... Passaturile cu motoare pe benzina sunt destul de rare, nemtii prefera de departe dieselurile.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. ce versiune este passatul din poza http://1.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/TSppqMZ4r5I/AAAAAAAD0E8/qqapZXtMjJs/s1600/2012-VW-Passat-USA-19.JPG ? L-am vazut undeva prin zona 1 mai, arata foarte bine. Pe net am gasit ca ar fi passatul pentru USA...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. E Passat 2012 versiunea US, fabricat la ei.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte interesant ca a ajuns si la noi. Spatele mi se pare ca arata mai bine, iese imediat in evidenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

va salut.

sunt un membru nou al forumului. doresc sa achitionez un vw passat. am un buget de 25000e. vreau sa fie 2.0 diesel si manuala. ce imi recomandati? ce sa aibe? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce spuneti de aceasta oferta?

cat pot sa mai negociez la ea? ce sfaturi imi puteti da la achizitie sa scot un pret mai bun?

Multumesc

Oferta Passat.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faruri cu Xenon.

va salut.

sunt un membru nou al forumului. doresc sa achitionez un vw passat. am un buget de 25000e. vreau sa fie 2.0 diesel si manuala. ce imi recomandati? ce sa aibe? multumesc

Faruri cu Xenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie-mi plac farurile cu Xenon, doar ca nu prea sunt pe masinile aflate in stoc, si daca sunt - pretul e peste 27000e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o masina care se afla deja in stoc. nu pot schimba nimic la ea, decat la pret:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti interest de un passat, eu as vrea sa-l vand. Din pacate nu pot afisa anunt pe forum. Inca nu am implinit un an aici. Daca te intereseaza poti sa ma contactezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il iau in leasing. Nu pot lua decat nou. De ce il vinzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WTF!? Garantia aia extinsa e 4 ani DOAR pana la 120k km in Romania?? Frumos, eu am platit extinderea garantiei, si e pana la 200k km in germania ;) Inseamna 30k km pe an...nu e mult deloc, mie nu mi-ar ajunge decat la limita...

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il iau in leasing. Nu pot lua decat nou. De ce il vinzi?

Probleme financiare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce firma de leasing imi recomandati ptr vw passat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca porsche bank. Au dobanzi mai bune iar toate serviciile sunt integrate, de la achizitia masinii pana la finantare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la fel recomand porsche leasing sunt foarte ok si nu iti cer atatea acte si garantii de ex bilete la ordin in alb in cazul cumpararii pe firma,si inca ceva, poti chiar negocia contractul de ex comisioane sau chestii marunte dar care se aduna si conteaza.

Bafta la negocieri!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

`super, merci de sfat cu negociere comisioanelor ;D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuneti mi si mie,ce este de ales intre suspensia adaptiva si PDG?

adica,pt cineva care o mai atinge din cand in cand pe dedesubt,suspensia adaptiva se poate inalta cat PDG ul??

si la suspensie adaptiva se poate comanda scut metalic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia adaptiva iti modifica DOAR taria amortizoarelor, mai tari sau mai moi in functie de setarea aleasa.

PDG vine cu o garda la sol +1.5 cm fata de suspensia normal si +3cm fata de suspensia sport, are amortizoare tari si scut metalic. Singura chestie este ca la echiparea cu roti de 16'' arata naspa masina, adica e mai inaltata si rotile par micute. La rotile pe 17'' arata perfect - iti spun din propria experienta :)

Eu am PDG pe B6 si sunt foarte multumit.

Daca ai probleme la intrarea in garaj sau alte chestii cu atinsul pe dedesubt - clar PDG

Inca ceva: te va ajuta la parcarea perpendiculara sa nu atingi bordura cu deflectorul barei fata, dar NU este facut ca sa sari borduri cu masina sau sa faci off-road. Repet, amortizoarele sunt dure, iar in combinatie cu rotile pe 17 daca te bagi pe macadam vei simti pietricelele in dos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum,suspensia adaptiva nu modifica si inaltimea masinii?

pdg am si am avut,arata decent si pe 16",zic eu.

problema e daca cumva suspensia adaptiva se poate sau nu ridica la inaltimea PDG si daca se poate combina cu scutul metalic!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci o confuzie intre suspensia adaptiva si suspensia pneumatica.

Sa o luam metodic:

1- Suspensia adaptiva: poti modifica DOAR taria amortizoarelor, adica taria suspensiei. Pe un drum cu asfalt peticit sau gropi o dai pe "confort" si atunci se deschid supapele din interiorul amortizoarelor, uleiul/gazul circula pe cursa maxima si astfel vei avea "travel" mare al amortizorului, face cursa mare si absoarbe denivelarile fara a le transmite in interior. Pe un drum cu viraje si asfalt perfect vei seta pe "sport", supapele amortizoarelor se deschid foarte putin, astfel amoortizoarele raman "tari", ceea ce "tine" masina, adica nu vei avea ruliu pe viraje si nici nu va "da in nas" din suspensie pe franari bruste. Pe scurt, masina pare "lipita" de sosea. Explicatiile sunt la modul simplu date, in practica suspensia adaptiva se compune dintr-un sistem complex de senzori pe fiecare roata, care masoara parametrii de drum si seteaza cea mai buna amortizare pe fiecare roata. Ce ofera VW este un sistem relativ simplu, controlat partial manual. Cel mai complex sistem de gen este ABC de la Mercedes - Active Body Control, unde amortiozarele sunt controlate in totalitate electronic si masina reactioneaza automat in milisecunde la conditiile de drum. Concluzia: suspensia adaptiva NU modifica altceva decat taria amortizoarelor.

2- Suspensia pneumatica: prin selectarea divereselor optiuni MODIFICI garda la sol a masinii - vezi Audi Allroad sau Touareg cu suspensie pneumatica. Aici arcurile masinii sunt inlocuite de perne de aer pe care "le umfli" in functie de ce garda la sol vrei sa aiba masina, adica "cat de inalta" vrei sa fie. Amortizoarele sunt in tandem cu aceste programe. De ex: la Allroad, la >120km/h suspensia coboara automat pe setarea cea mai de jos si se "intaresc" amortizoarele pentru a facilita condusul in viteza mare.

Intrebarea cu "suspensia adaptiva care se ridica la inaltimea PDG" nu are sens pentru ca sunt 2 sisteme ce nu au legatura una cu alta. PDG are inaltime fixa a gardei la sol (adica +1.5 cm fata de normal), iar suspensia adaptiva se ocupa doar de amortizoare, nu si de garda la sol.

Scut metalic nu cred ca se poate pune decat la PDG. In rest, toate vin cu scut de plastic, inclusiv cele suspensie adaptiva.

Daca tie iti trebuie o masina cu care sa te bagi pe drumuri de tara/neasfaltate/desfundate nu ai ce sa cauti cu suspensia adaptiva, ci cu PDG. Sau iti iei Tiguan.

Acum e limpede ?

Later edit: inca ceva: vezi ca Passat-ul break are optiune pentru suspensie pneumatica spate. Este doar un sistem simplu de a tine garda la sol constanta indiferent de cat incarci masina, nu poti modifica tu garda masinii la sol.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pff,super raspunsul,multumesc pt lamurire. :emthup: :emthup: :emthup: deci,ceea ce se poate comanda la B7 cu aprox 900-1000 euro este suspensia adaptiva, a carei inaltime nu se poate seta!

sarumana!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!