Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

Felicitari, sa o stapanesti sanatos!

LE: cu start stop te vei obisnui dupa o vreme, la inceput si eu eram confuz...vezi ca dca nu intarzii cu piciorul pe frana dupa oprirea completa a masinii nu ti mai intra start stop ul, deci poti sa alegi practic cand sa opresti motorul si cand nu

Modificat de andrew2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci @andrew2. Am incercat de dimineata ce mi-ai zis legat de start-stop.

Este corecta functionalitatea asta si astfel nu va deveni o chestie stresanta sau inutila in anumite situatii.

Poti sa decizi in functie de trafic si de asteptarea la semafor daca sa se opreasca sau nu.

Inclusiv in rampa/panta unde se baga auto-hold-ul automat.

Am un prieten care mi-a zis ca la ford mondeo exista canale de ventilatie care bat pe geamurile laterale ale locurilor din spate.

Sunt convins ca depinde si de ventilatia generala si de izolarea geamurilor daca se aburesc sau nu.

La Passat nu am vazut sa fie asa ceva.

Probabil o sa experimentez pe pielea mea daca se aburesc sau nu.

Voi ati avut experiente neplacute de genul sau daca exista ceva conceput in passat care sa ajute sa nu se abureasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B7 nu cred ca are, B6 cu siguranta n-are. De aburit geamurile nu mi s-au aburit niciodata, decat daca am vrut eu, adica am activat recircularea pentru mai mult timp. Daca aerul in masina este uscat (vara folosesti AC, iarna nu folosesti recircularea) nu are de ce sa se abureasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

baieti ,ce parere aveti despre b7 de 1400cc tsi,la 122 caluti,cu un cuplu de 200?

la masina asta o sa monteze astia de la reprezentanta un cip care duce masina la 155 cai si un cuplu de 240.

diferenta de pret fata de 1800cc tsi la 160 cai e de 2500 euro,in favoarea 1400cc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare de ce? ;)

1.4 TSI e oricum cam micutz pentru Passat, daca-l mai chinuie cu un chip-tuning n-o sa aiba viata prea lunga...

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce si-ar complica cineva existenta dand o suma considerabila de bani pe o masina a carei motor la limita submotorizarii sa-l resofteze. Aiurea pai una e sa mergi de la 250 la 300 cp pe o cilindree mare si alta e sa treci de limita submotorizarii cu un chip sau soft sau ce o fi. Si asa 1.4 tsi e oarecum cu cantec (desi se pare ca in ultimu timp l-au cam nimerit cu softul) ca sa nu mai zic de 1.2 tsi pentru care s-au scris zeci de pagini pe forumul asta. Diferenta de 2500 de euro e mult mai mare in realitate. Nici xenonul, nici climatronicul, nici cei 4 ani de garantie, nici macar caroseria galvanizata nu pot compensa pentru un motor ales neconform solicitarii cu care ai contact in fiecare clipa a drumului tau. Daca nu e suficient 1.4 TSI atunci 1.8 TSI e solutia. Astea cu optimizarea la limita inferioara a performantelor e apa de ploaie si apropo, astia in Romania inca nu stiu sa vopseasca o portiera cum trebuie (din nefericire ori reprezentanta ori service de pe marginea drumului tot cam pe acolo e). In afara de figuri si impresii in rest nimic. Sincer, n-as lua o masina "preparata" in reprezentantele noastre (de fapt n-as lua o masina "preparata" deloc dar asta e alt subiect).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc baieti pentru parerile voastre,si aveti perfecta dreptate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceam că revin cu o impresie legată de XDS. În curbele abordate cu viteză mai mare apare o senzaţie de subvirare deşi ar trebui sa fie supravirare. Parcă se pun rotile cumva de-a curmezisiul drumului... parcă ai fi cu un cărucior în supermarket. Deşi la început este puţin ciudat te obişnuieşti cu ea si începe sa-ţi placă. Posibil sa fie modul normal în care se comportă si sa nu ţină neapărat de XDS, cu toate că la drive test-ul fără XDS nu am remarcat acest comportament. Puteţi pls să vă daţi cu părerea sa ne dăm seama dacă are sau nu legătură cu XDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, atunci asta e diferenta pe care-o cautai. EU cand intru cu viteza mai mare intr-o curba am o usoara impresia de supravirare. N-am masina lasata, dar cei care-o au (in combinatie cu roti de 18) spun ca masina sta in curtbe "ca pe sine".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tractiunea fata nu supravireaza direct.

La inceput subvireaza si abia daca continui accelerarea va trece in supravirare.

La cat de grea e pe fata, daca mai are si un diesel sub capota va subvira intr-o veselie. E varianta mai sigura adoptata de VW.

XDS e un simulacru de diferential.

Nu vreau sa fiu rautacios, dar Passat nu merge ca pe sine in viraje, nici macar pe departe, e o berlina de familie si isi arata limitele destul de repede. Este mare si grea nu e o masina agila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercos Stim ca XDS este simulat. intrebarea e cum se simte si care este contibutia lui.

Poti te rog sa-mi dai cateva exemple de berlina de familie cu tractiune pe fata care se comporta mai bine decat Passat-ul? (sper ca exemplele sa nu fie din clasa de lux :) )

Eu am avut ocazia sa fac un drive test cu Ford Monde0 2011 care este competitor declarat si nu se comporta mai bine.

Dar desigur sunt mai multe modele si eram curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un adversar veritabil este Opel Insignia ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred... as fi foarte dezamagit. glumesti sau ai facut drive test?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut eu drive test cu insignia..intrucat am mers relativ putin imi dau cu parerea doar despre aspectul interiorului, respectiv este mult sub passat, plastic ieftin etc

Nu m-am agitat prea mult cu insignia ca vroiam cutie automata (una cat de cat fiabila). A doua mea optiune dupa passat ar fi fost Mazda 6, diesel 2.2, 5 usi, care mi-a placut din toate punctele de vedere, mai putin faptul ca era mai greu cu cutia automata (puneau decat pe un benzinar etc), iar honda accord nu am gasit pt drive test in iunie anul trecut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...si la mine Mazda6 era un candidat serios...tot ala 2.2 diesel :D Dupa testdrive m-am dat jos cu un ranjet larg pe fata...si asa avea si sotia dupa ce a incercat si ea nitel :) Exteriorul arata mult peste B7, interiorul insa nu prea se ridica la calitatea VAG. Motorul mult mai galagios ca la Passat si directia mult mai indirecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercos Stim ca XDS este simulat. intrebarea e cum se simte si care este contibutia lui.

Poti te rog sa-mi dai cateva exemple de berlina de familie cu tractiune pe fata care se comporta mai bine decat Passat-ul? (sper ca exemplele sa nu fie din clasa de lux :) )

Eu am avut ocazia sa fac un drive test cu Ford Monde0 2011 care este competitor declarat si nu se comporta mai bine.

Dar desigur sunt mai multe modele si eram curios.

Mazda 6 si Mondeo se comporta mai bine ca tinuta de drum (stabilitate, agilitate, directie). Diferentele se simt mergand pe acelasi traseu.

Nu stiu cu ce Mondeo ai fost insa toata lumea e de aceeasi parere (google it).

Passat ofera o experienta de condus placuta, dar in acelasi timp anosta, fara a implica soferul asa cum o fac celelalte doua. Ofera cea mai inalta pozitie de conducere, lucru care m-a dezamagit, fiind destul de inalt stau cu privirea in partea de sus a parbrizului si cu capul in plafon. Farar sa trivializez nivelul discutiei in vechiul Polo am mai mult loc la cap ceea ce e ridicol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A nu se confunda stabilitatea cu manevrabilitatea (steering behaviour), chiar daca cele 2 se pot influenta nu sunt unul si acelasi lucru. Passat-ul este o masina foarte stabila chiar daca este depasita cu putin de catre mondeo la partea de manevrabilitate. BTW modul in care se simte directia este si o chestie de setup de fabrica care se poate schimba. De asemenea exista mai nou si optiunea servotronic care imbunatateste si mai mult manevrabilitatea pe Passat. Sa nu uitam si optiunea XDS de la care a pornit discutia, care fie ea si simulata electronic este un pas inainte al Passatului fata de competitia mentionata. O mare parte din senzatia de stabilitate de la Mondeo este data si de faptul ca scaunele au lateralele mai inalte, sezutul mai lung si pozitia de condus mai joasa ceea ce iti da senzatia ca nu prea te plimbi prin masina, dar aia nu are a face cu stabilitatea masini (asa am crezut si eu initial la drive test). Oricum exista si la Passat alternativa in varianta sport pentru scaune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servotronic-ul venea si pe modelele mai vechi B6 cum este si al meu de altfel in echiparea Highline daca nu ma insel..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp suntem "virusati" cu aceste masini din grupul VW, este normal sa devenim subiectivi si sa avem tendinta de a ridica marca la superlativ. La fel am facut si eu pe vremea cand am avut Passat, dar intre timp mi-am cumparat si un Mondeo si cu toate ca nu puteam accepta ideea ca Mondeo este mai stabil decat Passatul, mi s-a demonstrat ca m-am inselat.

Nu spun acum ca sunt diferente enorme, dar este un mic plus care face diferenta plus ca in situatii limita, Mondeo este mai intuitiv de manevrat decat Passatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca am fost destul de obiectiv. In post-ul meu am argumentat si am prezentat destul de clar care sunt si plusurile si minusurile (parere pe care mi-am format-o in urma drive testului pe cele 2).

Din explicatia ta inteleg ca au fost doua momente la limita similare care s-au intamplat pe Passat si pe Mondeo.

Poti sa detaliezi cum a reactionat Passat-ul si de ce a fost neintuitiv si cum a reactionat Mondeo si de ce a fost intuitiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp suntem "virusati" cu aceste masini din grupul VW, este normal sa devenim subiectivi si sa avem tendinta de a ridica marca la superlativ. La fel am facut si eu pe vremea cand am avut Passat, dar intre timp mi-am cumparat si un Mondeo si cu toate ca nu puteam accepta ideea ca Mondeo este mai stabil decat Passatul, mi s-a demonstrat ca m-am inselat.

Nu spun acum ca sunt diferente enorme, dar este un mic plus care face diferenta plus ca in situatii limita, Mondeo este mai intuitiv de manevrat decat Passatul.

Hehe...nu cred. Deja stiu ce va fi masina urmatoare, si nu va fi de la VAG! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!