Jump to content

informatii motor 1.8 20 VT


ValiB
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am si eu o problema (dupa opinia mea, novice in aceste tipuri de motoare si injectii electronice) de amestec bogat la motorul din titlu topicului si suspectez pompa de benzina, care nu este pompa care echipeaza aceasta motorizare in mod normal.

Pentru a elimina una din posibile cauze, am nevoie de o informatie despre pompa de benzina care vine pe acest motor, care sunt parametrii normali de functionare, debit, presiune? Nu stiu daca masinile echipate cu acest motor au 1 sau 2 pompe de benzina, 1 in rezervor si 1 sub masina.

Amestecul bogat era dat si de debidmetru si senzor map stricati (mi se inneca si nu mai pornea pana nu curatam bujiile). Acum am schimbat piesele , sunt noi, motorul nu se mai inneaca,porneste perfect, nu gatuie in mers, dar inca am senzatia de amestec bogat.

multumesc in avans pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vali, pompa de benzina nu are nicio legatura cu amestecul bogat, poate avea mai degraba cu unul sarac. Schimba debitmetrul si senzorul MAP si se rezolva problema AFR-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci Ginel. am schimbat debidmetru si senzorul map. nu mai am probleme la pornire, nu am nici probleme in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am schimbat piesele , sunt noi, motorul nu se mai inneaca,porneste perfect, nu gatuie in mers, dar inca am senzatia de amestec bogat.

Ce te face sa ai senzatia asta? :blink:

Pune Vag-com pe el si uita-te la grupul 032, acolo ai informatiile pe termen lung despre amestec.

PS: ECU nu trebuie sa fi fost resetat recent (minim 50km facuti de la ultima stergere de erori).

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zice bine dl. toni, mai putin chestia cu 50km. La mine in aprox 5-6km dupa resetare ajungeau valorile inapoi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzatia asta de plus de benzina o am deoarece pe decelerare , pe frana de motor, apar mici rateuri.

o sa-mi achizitionez un cablu de diagnoza sa vad si eu ce si cum, pana acum nu am avut de a face decat cu injectie mecanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Daca ai schimbat debitmetrul si sonda si tot nu merge bine, poti verifica, bujiile, bobinele, si regulatorul de benzina ia de la cineva in prumut la fal ca al tau de 3 sau 4 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

stie cineva cotele vibrochenului de 20vt, diametrul unde prinde biela?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!