Jump to content

Pompa injectie A6


Sunpall
 Share

Postare recomandată

Dupa o pauza de 3 ani in care am avut un bmw m-am decis sa ma intorc la grupul VAG, din pacate nu prea am revenit cu vesti bune...

Am cumparat un A6 2.5 Tdi v6 quattro AKE 180cp din 2002 tiptronic, i-am facut un test toate bune mai putin valorile la debitmetru dar am zis ca nu e mare lucru sa-l schimb. Am venit cu masina de la pitesti la constanta fara probleme(putin cam lenesa la acceleratie). Azi dimineata am pornit-o m-am plimbat cu ea juma de zi si am oprit sa vorbesc cu cineva si cand sa plec nu mai pornea, pus tester pe ea a dat eroarea 0226. Am dat cu spray in admisie a pornit sa sters eroarea, acum masina porneste nu face figuri doar ca e la fel de lenesa si consuma mult adica undeva la 18 in oras. Nu tremura la ralanti, urca in ture pana in rosu si nu are intreruperi... Un "expert" in pompe mi-a zis ca o repara cu 800 euro dar nu vreau sa ma apuc sa repar sau sa o cumpar pana nu stiu sigur ce e... Intrebarea este cum pot afla exact ce are, daca e pompa, si de ce nu trage, de ce consuma mult. I-am mai facut un test cu un alt tester pe seara si nu mai are nici o eroare nicaieri... Multumesc anticipat si bine v-am regasit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur de alegerea facuta :D . Cat despre pompa vezi la ce valori sta avansul pe canalul 15 .La pompa asta VP44 se blocheaza pistonasul de avans.

O pui relativ usor la punct. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns momentan sunt la service cu ea si se pare ca vor desface capacele sa vada daca nu cumva nu e sarita.

Precizez ca se aprindea si martorul de la ESP in bord.

Acuma astept sa o desfaca sa vedem ce este de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu a fost pompa de injectie, am schimbat axele si tot ce mai trebuia pe acolo si acuma masina merge ok, doar ca mie tot mi se pare ca nu prea trage , mai ales demarajul adica pana pe la 20-30km/h este de tot rasul, poate sa ma lamureasca vreun poseser de 2.5tdi quattro tiptronic daca asa este sau tre sa mai investighez?!

PS imi pare rau pentru dublu post dar pe primul nu il pot edita a fost postat de pe telefon :|

Modificat de Sunpall
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eduardbilanin

Rog pe cel ce a deschis acest topic sa ma scuze pentru interventia ce o postez aici dar cam aceeasi problema o am si eu,adica:

Am cumparat un Audi A6 2.5 Tdi Quattro Avant automata,150 cai, din 1999,cod motor Afb.Am schimbat distributia,si dupa terminarea operatiei am plecat in probe.Dupa circa 15 km masina a inceput sa nu mai traga si cutia de viteze a intrat in avarie.Cind intra in avarie daca o scot pe N si incerc sa o pun pe D zmuceste si se aude un zdupait concomitent cu asta.Pun masina pe computer sterg avaria ,merge o perioada si apoi aceeasi situatie.A doua zi schimb uleiul in cutie si filtrul,ies la probe si dupa 10-15 km.acelasi lucru.Pun masina pe tester si imi da aceleasi erori:00519,00550si00553.Are vreo legatura aceste erori cu cutia de viteze ce intra in avarie( se inroseste bordul acolo unde arata treptele cutiei de viteza)????Nu prea mai stiu ce sa fac.Daca cineva are vreo idee sau s-a lovit de aceeasi problema il rog sa ma ajute cu un sfat.Multumesc si....astept!!

Modificat de eduardbilanin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu pot sa te ajut cu problema ta, si la mine dupa ce s-au schimbat axele si s-a umblat la distributie a intrat cutia in avarie , s-a schimbat uleiul s-a sters eroarea si n-am mai avut probleme, in schimb problema mea cea mare acuma este demarajul, sunt curios daca si la tine plecarea de pe loc e la fel de lenesa, adica ptr mine 0-30km/h dureaza o vesnicie de abia de acolo incepe sa traga.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Cunosc pe cineva care are 2.5 155cp si tot asa puturos e pana p la 30-35km/h dar dc o tine in ture mari sa intre turbina trage ff bn pot sa zic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Un prieten a schimbat pompa de injectie la un audi A6 cu motor de 2.5 din 2001(nu stiu motivele pt care a facut acesta schimbare), dar problema e ca dupa montarea pompei nu mai porneste motorul. Intrebarea mea este daca dupa aceasta schimbare trebuie facute ceva modificari in ceea ce priveste "programarea pompei" si daca da care ar fi acestea si cu ce se pot realiza(merge cu vag com sau trebuie vag commander sau ceva de genul). Mentionez ca in vag com apar ceva erori pe modulul engine:

01318 control module for injection pump(j399) 37-00 faulty

00546 data wiring faulty 35-10 - - - intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

din combinatia celor 2 erori tind sa cred ca nu a fost facuta adaptarea de immo...plus ca trebuie pusa la punct mecanic si electronic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa o pauza de 3 ani in care am avut un bmw m-am decis sa ma intorc la grupul VAG, din pacate nu prea am revenit cu vesti bune...

Am cumparat un A6 2.5 Tdi v6 quattro AKE 180cp din 2002 tiptronic, i-am facut un test toate bune mai putin valorile la debitmetru dar am zis ca nu e mare lucru sa-l schimb. Am venit cu masina de la pitesti la constanta fara probleme(putin cam lenesa la acceleratie). Azi dimineata am pornit-o m-am plimbat cu ea juma de zi si am oprit sa vorbesc cu cineva si cand sa plec nu mai pornea, pus tester pe ea a dat eroarea 0226. Am dat cu spray in admisie a pornit sa sters eroarea, acum masina porneste nu face figuri doar ca e la fel de lenesa si consuma mult adica undeva la 18 in oras. Nu tremura la ralanti, urca in ture pana in rosu si nu are intreruperi... Un "expert" in pompe mi-a zis ca o repara cu 800 euro dar nu vreau sa ma apuc sa repar sau sa o cumpar pana nu stiu sigur ce e... Intrebarea este cum pot afla exact ce are, daca e pompa, si de ce nu trage, de ce consuma mult. I-am mai facut un test cu un alt tester pe seara si nu mai are nici o eroare nicaieri... Multumesc anticipat si bine v-am regasit

salutare! Ce noutati mai ai pentru noi in priviinta acestei probleme, Te intreb pentru ca identic ca si tine am si eu acea lene la plecare pana in 30km/h si vreau sa o rezolv pentru ca imi consuma 16% in Buc si este f deranjant in trafic acea intarziere a acceleratiei. Mersi! Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam nasoala treaba,daca e pompa bosch reparatia atat costa.In Ungaria sunt costuri mai mici.Se desface pompa si se schimba anumite componente de la ea se centricubeaza si cam asta e lucrarea.La service BOSCH se ocupa de treaba asta dar costa extrem de mult.O pompa noua pe original e in jur de 2200euro si pe af BOSCH in jur de 7000lei.

post-64586-0-07654800-1322554579_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva de pe forum spunea "turbolag+quattro+tiptronic" plecare greoaie pana la 30km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi A4 multitronic 2.5 v6 tdi de-abia se misca pan la 30km/h dar apoi se duce. Verifica avansul si injectorul cu fir. AI bagat ceva bani in ea, sper ca ai luato la un pret bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Stie cineva daca pot remedia cu vag-com problema pornirii la cald la un a6-2.5 tdi din 1998. Era ceca vu marirea cantitatii de motorina injectata la pornire?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am auzit pana acum sa se rezolva din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mai multe modele de vw se rezolva din soft pornirea la cald....ma gandeam ca merge si la audi

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am un A6 2.5 150cp .. a sarit de la punct un piston a fost putin fisurat am schimbat chiulasa pistonul axele toate noi, distributie noua porneste dar nu trage deloc acum macanicul zice ca este pompa de vina ..am trimis pompa zice ca este in stare perfecta de functionare am adus pompa a montato nici un semn de inbunatatire ,, masina nu da nici o eroare pe tester ..dar nu trage zici ca are motor de tico .. are cineva o idee ce s-a putut intampla??

ROG UN RASPUNS CAT MAI RAPID DACA ARE CINEVA O IDEE

Va Multumesc frumos

Modificat de crferre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Revin cu rezolvarea problemei din Post #11.

 

Am schimbat Actoatatorul si de 2 ani nu am mai avut nici o problema. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dute la un mecanic sa ii dea un dinte avans la pompa si o sa mearga

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

S0rinaKE - nu inteleg ce actuator ai schimbat. Poti sa detaliezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!