Jump to content

montaj gresit ambreiaj?


althomas
 Share

Postare recomandată

Am schimbat discul+placa+rulmentul,am pus noi-LUK.Problema e ca pornesc motorul,calc ambreiajul-motorul se opreste.Se aude cum atinge ceva in cutie,ceva care atinge volant si opreste motorul.Ce poate fi?Banuiesc ca meseriasii de mecanici au pus ceva gresit-s-au chinuit la greu pana au pus motorul sus,ca nu intra pe ax,am desfacut juma de motor ca sa incapa (delcou,fise,toba,incalzitoare,)Daca tin accelerat motorul, incerc sa bag in viteza ,caraie si nu intra.Am verificat si bucla de la bowden,exista.

Astept sfaturi,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa incepi cu motoru dat jos prima data

si dupaia sa mai dai informatii, daca ai rulment cu ghidaj, sau nu ce fel de placa ai pus, cu inel sau nu.. si dupaia mai vedem

si spor la munca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

placa cu catei ,rulment nou,cu ghidaj,disc nou.Ma gandesc ca au pus invers discul de ambreiaj.Apropo,se pune cu gatul spre rulmentul de presiune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pune cu gatul spre rulmentul de presiune, da.

Placa cu catei de obicei este pt. rulment fara ghidaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut cazuri cand mecanici destepti au pus invers rulmentul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-l mai porni deloc! Trebuie dat jos! Ai combinat gresit placa de presiune cu rulmentul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos motorul...Ati mai vazut un rulment INFIPT in placa?Asa era rulmentul meu NOU made in... tr-un dealer local.Am taiat cu flexul invelisul rulmentului , ca sa salvez placa-cu soare si gat,nu cu catei.Am folosit vechiul rulment ,si acum merge..DAR , dupa 5 km, s-a slabit cablul de ambreiaj,de nu mai puteam debraia.Cred ca si-a revenit la pozitia dreapta bowdenul.Am strans cablul la loc, acum merge,ptr. nu stiu cat timp.Ptr. siguranta, am sa pun o piulita contra fluturelui ce strange cablu.

AVIZ amatorilor ca mine de piese noi,aftermarket...sunt niste porcarii made in CHINA,mai nou.,(sau mai vechi ).

Am mai cumparat tot aftermarket un electromotor=550 ron.Stiti cat a mers ? 55 rotatii,dupa care arunca bendixul,dar nu mai invarte.Am cumparat carburator nou,30pict...NU merge la relanti,nu are jigleor principal ptr. schimb in caz de nevoie- este TURNAT in peretele carbului.( promit poze)

Acum inteleg de ce se continua cumpararea pieselor vechi,dar originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca la tubu de la ambreiaj, ti-e rupt tubu dinauntru din tunel,

nu te sfatuesc sa mai mergi cu ea asa pana nu rezolvi problema

daca vrei suna-ma maine si iti explic ce tre sa verifici daca am dreptate, si ce sa faci!

spor

AM sucks

NOS rulez

\:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine are o poza cu bucla bowdenului si distantele care sunt ptr ca ambreajul sa poata functiona in parametri. stiu ca este undeva aici pe forum,dar eu nu am mai gasit-o. din pacate bucla nu a existat deloc cand a fost pornit motorul chiar daca althomas zicea in primul post ca a fost

LE: am gasit-o pana la urma

Modificat de lexxus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!