Jump to content

Probleme inchidere centralizata si lumina usa


Dobre
 Share

Postare recomandată

Salutare!

De curand am intrat in posesia unui Passat B5 1,9 TDI, 110 CP, an 1998 la care am urmatoarele probleme:

1. inchiderea centralizata functioneaza ciudat.

- nu pot sa deschid/ inchid masina decat de la incuietoarea din portbagaj. Doar de acolo de inchid/ deschid toate usile.

- daca folosesc incuietoarea de la sofer nu se inchide/ deschide decat usa respectiva.

- daca inchid din butoanul de pe manerul soferului se aude cum declanseaza la toate usile, dar ramane inchisa doar usa dreapta-fata.

1.1. am o singura cheie care, atunci cand am primit-o, avea bateriile consumate. le-am schimbat, dar comenzile nu merg. ma gandesc ca ar trebui sincronizata, dar nu stiu cum.

2. lumina usa sofer (cea de jos) nu functioneaza. am tensiune (11.92 V), dar nu vrea sa se aprinda. am alimentat lampa direct de la baterie si se aprinde.

3. la lampa de la punctul 2. am tensiune din cand este usa inchisa. am demontat usa, am curatat mecanismele, switch-ul este functional, cablurile pareau in regula.

4. cand sunt usile inchise am tensiune si la lampa centrala (deasupra oglinzii retrovizoare). m-am gandit ca ar fi switch-ul din partea dreapta, dar de ce am tensiune si pe lampa din stanga cand e usa inchisa?!

5. buzzerul de lumini aprinse (am inteles ca are asa ceva) nu functioneaza.

Va raman recunoscator pentru orice sfat/ rezolvarea la oricare din problemele enuntate.

Numai bine!

Modificat de Dobre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai tensiune pentru ca toate comenzile sunt inspre masa. Din ce oras esti ca sa te ajutam ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemanatoare am avut si eu, am schimbat modulul de confort si problema s-a rezolvat. Incearca sa pui un alt modul de confort, daca ai de unde sa faci rost, de la un amic poate, macar sa vezi daca asta e problema la tine.

Modulul l-am luat din dezmembrari de la un passat si merge perfect pe masina din semnatura.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Ai switch-uri stricate - din cauza asta nu iti lumineaza lampile si nu iti merge buzzerul de bord - lumini aprinse.

2. Ai si lipituri reci - din cauza asta nu stau incuiate usile - se descuie cand le incui din interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul de confort este chestia aia cu o mufa dreptunghiulara cu multi pini din usa soferului?

Cum adica lipituri reci? Scuzati-mi necunostinta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai depistat un sindrom ciudat... poate ma luminati si pe mine.

Lumina de la plafon, cand este pe pozitia usa deschisa, sta mereu aprinsa indiferent daca usile sunt deschise sau inchise. Lampile de pe usa nu se aprinde niciuna. Lampile sunt bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitia usa deschisa e cu butonul la maxim spre dreapta, da ? daca lampa sta mereu deschisa, inseamna ca unul dintre switch-urile stricate s/a blocat cu contactul lui permanent apasat....sau s-a rupt arculetul si tine circuitul inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumina sta mereu aprinsa si pe pozitia maxim dreapta si maxim stanga. Daca switch-ul este blocat pe apasat, de ce lumina din usa nu este aprinsa?

Azi o sa demontez ambele usi si revin cu update-uri.

Modificat de Dobre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul confort este sub mocheta de sub picioarele soferului.

Tin sa te contrazic, cel putin la mine modulul de confort este pozitionat sub volan, in dreptul sigurantelor, deci deasupra pedalelor. Arata ca un hard de calculator cu o mufa sau doua in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin s-a referit la passat, nu la bora/golf, unde intr-adevar modulul este in spatele panoului de sigurante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am intrat in posesia unui Passat B5 1,9 TDI, 110 CP, an 1998 la care am urmatoarele probleme:

Dobre avea probleme la un Passat B5

Modulul confort este sub mocheta de sub picioarele soferului.

Tin sa te contrazic, cel putin la mine modulul de confort este pozitionat sub volan, in dreptul sigurantelor, deci deasupra pedalelor. Arata ca un hard de calculator cu o mufa sau doua in spate.

La Passat B5 si B5,5 - este sub mocheta de la picioarele soferului, bagat intr-o cutie de protectie

La Golf4, Bora - si restul masinilor de pe aceasta platforma - este sub bord, in stanga coloanei volan.

florin s-a referit la passat, nu la bora/golf, unde intr-adevar modulul este in spatele panoului de sigurante

Asa-i - multumesc :icon_thumright: .

undan probabil s-a uitat doar la profil nu a citit postul initial

Am atasat poze cu amplasarea la G4 si la Passat B5

post-30007-0-04780000-1308508230_thumb.j

post-30007-0-48754200-1308508242_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...interesant, nu stiam asta. Scuzele mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut usile si am gasit lipituri reci desfacute. Acum merg luminile din portiere si buzzerul lumini aprinse. Masina se inchide toata din yala de la sofer, dar din butonul de pe usa nu. probabil o fi si modulul de confort. Acum ca stiu unde este si cum arata, o sa-l desfac si p-asta.

Stie cineva cu pot resincroniza telecomanda cu o singura cheie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu neaparat sa fie modulul de vina.poate fi chiar comanda de pe usa defecta, sa nu mai faca contact butonul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cu pot resincroniza telecomanda cu o singura cheie?

Cu VCDS>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu neaparat sa fie modulul de vina.poate fi chiar comanda de pe usa defecta, sa nu mai faca contact butonul

pai cand apas butonul de inchidere se inchid toate dupa care se deschid la loc, mai putin usa dreapta fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dobre, ai citit aici ?

Lipituri reci - trebuie sa desfaci yala si sa repari lipiturile de pe placa. Uite aici ce ai de facut http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/

pai cand apas butonul de inchidere se inchid toate dupa care se deschid la loc, mai putin usa dreapta fata.

...normal e sa ramana inchise, pana apesi pe cel de butonul de deschidere.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit, am desfacut usile, am refacut lipiturile. Acum inchiderea merge din cheie de la ambele usi.

Ceea ce nu merge este inchiderea din butonul de inchidere de pe usa soferului. Atunci cand inchid, se inchid toate usile, dupa care se deschid toate mai putin usa dreapta fata (fara sa apas alt buton).

Este posibil sa fie lipituri si la usile din spate? Pe acestea nu le-am desfacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta e una din simptomele lipiturilor reci...blochezi usile si ele actioneaza insa se deblocheaza imediat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze... poate nu m-am facut bine inteles.

Am desfacut usile din fata si am remediat lipiturile reci. Inainte inchiderea cu cheia nu-mi mergea. Acum imi merge.

Inchiderea de la butonul de pe usa soferului nu merge (nu mergea nici inainte). La apasare se inchid si imediat se deschid toate usile, ramanand inchisa doar usa fata dreapta. As dori, daca se poate, un sfat la cum sa remediez aceasta problema.

Este nevoie sa demontez si usile din spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dobre problema e ca daca apesi pe inchis, trebuie sa ramana toate inchise... tu zici ca imediat sa deschid 3 din ele ???

Daca asa e, trebuie sa verifici yalele care nu stau inchise, cand tu ai dat comanda de inchis, din interior. Daca ai refacut lipiturile, mergi mai departe si verifica pe placa, circuitul care pleaca de la acele lipituri. S-ar putea ca la tine sa fie intrerupt.

Poti verifica vizual, dar mai bine cu un aparat de masura sau lampa de control.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 3 din ele se deschid imediat. Dupa ce am refacut lipiturile, am verificat cu un aparat de masura si totul era ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat intre lipituri si mufa, banuiesc. Acum mergi mai departe, pe placa.....si o sa vezi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!