Jump to content

Nu porneste masina


pacostiro
 Share

Postare recomandată

Luni dimineata dupa o noapte ploioasa am avut surpriza sa nu-mi porneasca masina. Am bagat cheia in contact s-au aprins martorii de bord, dau la cheie.. nimic, moare tot. Repet figura de cateva ori, la fel. In fine imi iau umbrela si plec la munca. Revin dupa-amiaza si aceeasi problema. Rog un prieten sa ma ajute si pornesc masina luand curent de la bateria lui. Fac cativa km cu masina cu gandul ca a murit bateria. De atunci si pana azi nu a mai facut nici-o problema.

Sa fi intrat apa de la ploaie si cand am pus contactul sa fure curent pe undeva ? Ca altceva nu-mi explic, bateria nu a dat nici-un semn de slabire pana acum. Masina am luat-o noua in septembrie 2006, bateria a venit odata cu masina. Luminile sau cd-playerul nu le-am uitat pornite, fata de la CD o iau in casa, iar de stat mult timp nepornita nu e nici asta pt. ca merg zilnic cu ea. Daca ar fura curent pe undeva ar face probleme in continuare. Poate din cauza umiditatii s-a facut un contact ceva, dar toata iarna nu am avut probleme.

A mai avut cineva problema asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • saboteur

    10

  • BogMW

    5

  • pacostiro

    5

  • mirceaciurdar

    3

In week-end am avut parte de aceeasi bucurie. Am ajuns azi in service cu masina si dupa cateva ore de teste si verificari concluzia a fost ca problema este de la baterie. Deci acum am baterie noua. Sper sa ma tina mai mult decat cea schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit-o si eu in dimineata asta. a stat masina vreo 2 zile cu o usa care nu era inchisa de tot.

dupa ce mi-am dat seama am inchis-o dar nu am incercat sa pornesc motorul.

eee...azi surprizaaa....la contact, acul de la carburant o ia razna, pana la maxim, si dupa luarea contactului ramane pe undeva pe la jumate.

ideea e ca tot bordul moare la punerea contactului, se reseteaza kilometrii percursi (nu totali) ceasul, tot, tot.

interesant e ca farurile merg, totul merge, numai de pornit nu porneste..:icon_thumright:(

bateria, nu stiu de cand nu mai e schimbata , ca am luat-o din germania...dar totusi a stat la cancarcat cateva zile.

o sa incerc cu o alta baterie, sau cu asta dar incarcata, sper sa nu fie altceva.

apropo, ce baterie imi recomandati pt masina din semnatura??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu trebuie sa schimb bateria la masina din semnatura. Stie cineva ce caracteristici trebuie sa aiba bateria(eventual de cati Ah e bateria care vine din fabrica) pentru motorul de 1.9 TDI-PD? Ca de masurat fizic am masurat, dar inscriptiile pe cea veche sunt deteriorate si nu se mai citeste capacitatea. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce caracteristici trebuie sa aiba bateria(eventual de cati Ah e bateria care vine din fabrica) pentru motorul de 1.9 TDI-PD

Incearca sa te uiti aici

Eu am schimbat bateria cam acum 1 an si am pus de 75Ah

Modificat de b1ade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata, pana la urma am descoperit ce a consumat bateria....un bec de la usa...se pare ca a ramas un pic deschisa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa te uiti aici

Eu am schimbat bateria cam acum 1 an si am pus de 75Ah

Poti sa imi spui te rog daca aveai probleme cu servo din cauza bateriei duse? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fluctuatiile de intensitate luminoasa la plafoniera cu motorul pornit sunt de la alternator sau baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de la senzorul de caseta de directie care da informatii eronate pompei de servo; in aceasta situatie pompa servo functioneaza ca nebuna, daca iesi afara din masina si e liniste o sa o si auzi. Asta e o cauza foarte posibila (des intalnita de mine) pentru fluctuatia de intensitate curent (pompa servo este un mare consumator de amperi). Cel mai simplu vezi daca e asa cu un vag-com, accesand adresa 44-Power assistance, in blocul de valori masurate 2 (parca) unde se poate citi viteza unghiulara a volanului citita de senzorul de caseta. Daca nu misti de volan si el da acolo grade/secunda ca nebunul, clar e senzorul defect.

Fabian, daca se adevereste la tine ce-am spus eu, vom muta posturile noastre la topic dewdicat servodirectiei.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fluctuatiile luminoase ale plafonierei de care spun sunt cu motorul pornit, la relanti, rotile pe loc, volanul nemiscat

o sa verific

am inteles ca mai exista o boala clasica Fabia: mufa de la alternator sta in tensiune iar uneori firele respective prea intinse ajung sa se rupa:

crezi ca poate fi vba de asa ceva? ce simptom apare in cazul asta?

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!