Jump to content

Nu porneste masina


pacostiro
 Share

Postare recomandată

Da, topla (parca rosie era) am luat si eu pe vremuri dupa fiasco-ul cu Bosch si am fost multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • saboteur

    10

  • BogMW

    5

  • pacostiro

    5

  • cmircea

    3

barabas leiba

Topla era? Sigur nu confundati cu TUDOR? alea erau tari intr-o perioada. acuma VARTA e mai pe val asa. Bosch sucks rau. Am prajit doua bucati si nu vreau sa le mai vad la fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumarea relativ repede a bateriei este de cele mai multe ori cauzata de unele legaturi la montajul alarmei(valabil pt. cei care au alarma). Pt. a verifica, lasati portbagajul deschis si daca dupa 30 min. nu se stinge lampa de iluminare a acestuia, ar trebui sa mergeti la firma ce a montat sistemul si sa cereti sa repare greseala ce a fost facuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Imi mananca nervii masina de 3 saptamani, boschul cu pricina nu a picat de capul lui, ci s-a descarcat din cauze necunoscute. Am pus o topla in loc, care a tzinut 4 zile, pana a picat si ea, dupa care am pus boschul reincarcat, care m-a tzinut o sapt pana azi, cand iar dimineatza nu a vrut sa plece. Si am pus iar topla. Bine ca acum am 2 baterii sa jonglez. Incarcarea e de 14,2V becul din portbagaj se stinge la inchiderea porbagajului, am verificat. Nu ramane nimic aprins. Interesant e ca de ex. daca merg dimineatza la lucru, dupamasa cand plec nu am probleme, doar si numai dimineatza. Ma dispera, nu stiu ce sa-i mai fac. Ce poate sa fure curent, sa fie totusi alarma? De ce nu fura ziua, ca o las tot cu alarma cuplata?

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi mananca nervii masina de 3 saptamani, boschul cu pricina nu a picat de capul lui, ci s-a descarcat din cauze necunoscute. Am pus o topla in loc, care a tzinut 4 zile, pana a picat si ea, dupa care am pus boschul reincarcat, care m-a tzinut o sapt pana azi, cand iar dimineatza nu a vrut sa plece. Si am pus iar topla. Bine ca acum am 2 baterii sa jonglez. Incarcarea e de 14,2V becul din portbagaj se stinge la inchiderea porbagajului, am verificat. Nu ramane nimic aprins. Interesant e ca de ex. daca merg dimineatza la lucru, dupamasa cand plec nu am probleme, doar si numai dimineatza. Ma dispera, nu stiu ce sa-i mai fac. Ce poate sa fure curent, sa fie totusi alarma? De ce nu fura ziua, ca o las tot cu alarma cuplata?

Probleme de genul acesta am avut si eu. Pune un cleste ampermetric pe borna + a bateriei si armeaza masina din telecomanda. Dupa aproximativ 1 min consumul care trebuie sa-l inregistrezi trebuie sa fie cel mult 150mA (depinde de ce consumatori ai suplimentari: masina din fabrica consuma in stand-by 50-70mA+alarma 10-15mA+15mA radio+ etc).

La mine modulul confort nu intra in stand-by si aveam un consum permanent pe masina de 500mA. Acest lucru imi descarca bateria.

Trebuie neaparat cu un cleste ampermetric sa verifici consumul in stand-by al masinii. Trebuie mentionat ca toate calculatoarele masinii intra in stand-by dupa aproximativ 30minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep deloc... dar, alternatorul functioneaza? Iti incarca bateria, in timp ce functioneaza motorul?

Fa-i totusi o verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@out, am scris mai sus, incarcarea e de 14,2 V

@cmircea, merci, am incercat chestia asta, si am masurat o data 0,6A dupa care a scazut la 0,06A, problmea e ca am impresia ca e aleatoare treaba. Trebuie sa incerc si cu telecomanda armata. Ce ai facut sa rezolvi problema? Am si eu o vaga senzatie ca ar fi din modulul de confort, sper ca nu trebuie skimbat, pt ca presupun ca e cat un pentium4 la pretz

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@saboteur: Rezolvarea a fost schimbarea modului confor. Eu l-am gasit la sh cu 200 ron. La dealer el costa 1100 ron.

Din ceea ce spui un consum de 0,06 A este un consum normal in stand-by. Cred totusi ca de vina este bateria. Incearca cu o baterie noua.

@saboteur: Mai verifica legaturile la masa. S-ar putea sa fie vreo una oxidata. Vezi ca sunt trei legaturi groase negre pe la motor care sunt legaturile la masa. Verificale pe toate.

Cu motorul pornit am inteles ca ai 14,2V. Dar unde pe borna bateriei?. Verifica si legaturile la borne sa nu fie slabite sau oxidate. Si verifica si sigurantele de pe capacul de la baterie. Vezi alea groase de peste 70A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul e ok de 0,06, dar am o vaga senzatie ca nu e tot timpul asha. asta pt ca am pus alta baterie care stiu sigur ca e buna, si mi-a tocat'o de duminica seara pana luni dimineatza dupa ce am facut 800 km in weekend, deci era superincarcata. Incarcarea am masurat'o pe borne la baterie. O sa mai fac verificari cu alarma armata, dupa-masa, si revin cu un post. Dimineatza ma trezesc ca am 9 V la baterie, deci ceva consuma bine de tot, si cand vrea el. Am patit ca am plecat impins, cu bateria descarcata, si dupa ce s-a incarcat pana am ajuns la servici (10 min), am plecat de la servici cu pornire la cheie dupa 9 ore, deci bateria tzine. Insa, din cand in cand, ceva ramane nopatea cuplat si papa bateria :lol:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa sperii pe nimeni, insa fabia (si nu stiu daca doar ea) are o problema destul de grava. Trunchiul de cablare din compartimentul motor a cauzat multora probleme serioase. Se pare ca datorita umezelii izolatia cablurilor se distruge si consecintele pot fi nefaste. Pentru cine cunoaste germana poate da un seach pe google dupa "fabia kabelbaum" si va gasi destule (din pacate) informatii. Costurile de schimbare ajung la mai multe sute de Eur.

Este posibil ca in furtunul cu rol de izolatie din jurul cablurilor sa se stranga apa si sa contribuie la dezintegrarea izolatiilor. Destul de ironic!

Rvacaru va poate spune mai multe ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amplificator audio ai ? Tub de bass ? Eu am patit la fel din cauza ca aveam legat amplificatorul pe direct si nu se oprea odata cu cd-playerul..functona incontinuu.Nici eu nu stiam ce naiba poate avea mi-a terminat 3 baterii.Chestia era cu nu aveam led la amplificator si eu credeam ca-i inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, n-am , am un mp3 si oricum ii scot fatza noaptea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca astfel: lasa portbagajul sau o usa deschisa si verifica daca becul de la plafoniera se stinge dupa 30 min. Daca nu, trebuie intai verificate legaturile de la alarma si abia apoi te poti gandi sa schimbi modulul de confort. Consumul in stand-by este de circa 9 mA(adica dupa trecerea a 30 min. de la inchiderea usilor) si de aproximativ 120 pana in acel moment.Asta, bineinteles, fara a pune la socoteala alti consumatori:alarma, radio, etc. Tind totusi sa cred ca este de la legarea alarmei. Verifica si anunta-ne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut nishte masuratori, la prima masuratoare imi indica un consum de 2A -DOI AMPERI!!-. Am vrut sa incep sa scot sigurantele sa vad unde e buba, asha ca m-am dus pana in casa sa iau o clema ca sa prind ampermetrul pe borne ca sa pot lucra la sigurante. Din pacate, din acel moment nu a mai inregistrat 2A. Cu toate usile inchise si alarma armata, consumul e de 0,13A. O ora am tot incercat, si degeaba, consumul nu a mai trecut de 130 mAh. Daca iau curentul si pun borna apoi, fara sa umblu la ushi, consumul e de 0,06 A. Alarma e pe masina de 4 ani, nu prea vad cum ar putea fi legata gresit si tocmai acum sa faca scheme. O sa incerc sa vad daca dupa jumatate de ora se stinge plafoniera cu usha deschisa.

Later edit: Am verificat , plafoniera si becurile rosii din portiere se sting , cu usa deschisa, dupa exact 10 minute. Am initializat si pozitia geamurilor, care e necesara dupa decuplarea bateriei.

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei baterii adevarate ia tata una romaneasca neaosa .Am un client cu o Fabia din 2001 care din 2002 are Caranda pe masina . Nici acum nu l-a lasat bateria .Bosch-ul nu mai este demult ceea ce a fost odata . Ia-ti un ROMBAT sau Caranda ... merg de rup.Tehnologie d-aia veche , da' sanatoasa cu plumb mult si acid in concentratie mare ...ehe ce vremuri...

Eu am avut Rombat cu calciu pe masina. Dupa exact 2 ani a decedat (imediat cum a iesit din garantie). Apoi am luat un Bosch Silver. Cu totul altceva, am trecut deja 2 ierni cu ea si iarna asta n-am avut nici o emotie, indiferent de cat de frig a fost noaptea. Am avut in primavara niste probleme (avans prost reglat) si din cand in cand pornea greu motorul dimineata (uneori dupa 10-15 secunde), dar bateria a facut fata fara probleme.

Am avut emotii de cateva ori cu bateria Bosch iarna 2004-2005 la pornirea dimineata dupa noptile geroase, dar an descoperit cauza: uleiul de motor Castrol 10W60. Iarna asta am avut Aral 5W40 si mai spre primavara 15W40 si a fost mult mai bine.

Tatal meu a avut o baterie Rombat pe dacie timp de 7 ani. Inainte de ea a avut o baterie Tudor (spaniola) care a tinut doar 2 ani. Cred ca mai depinde si de norocul fiecaruia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut nishte masuratori, la prima masuratoare imi indica un consum de 2A -DOI AMPERI!!-. Am vrut sa incep sa scot sigurantele sa vad unde e buba, asha ca m-am dus pana in casa sa iau o clema ca sa prind ampermetrul pe borne ca sa pot lucra la sigurante. Din pacate, din acel moment nu a mai inregistrat 2A.

Cu 2A nici nu e de mirare ca moare peste noapte. Ce e aiurea, e faza asta ca nu se intampla de fiecare data, mai ales ca dispare dupa ce scoti bateria. Probabil ca uneori un consumator ramane agatat cumva si iti fura curentul asta, dar e destul de greu sa iti dai seama daca nu poti reproduce problema. Stai si tu cu clemele prin prejma si mai incearca, pana la urma tot o sa prinzi hotul :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat problema cu trunchiul de cablare si am gasit o nota informativa la aceasta problema de la SKoda, o atasez , din pacate e in germana. Am dat jos filtrul de aer si am desfacut izolatia de pe manunchiul de cabluri , intr-adevar era umezeala inauntru, sub izolatie. Am lasat cablurile libere si le-am legat cu coliere de plastic (shoricei de cabluri) astfel incat sa nu mai stea pe fundul "jgheabului". Astept sa vad rezultatele, sa vedem daca pe acolo fura curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit ce imi fura curent :( . Este alternatorul. am prins masina consumand, si am luat toate sigurantele la rand, cele din bord. Nimic. Am trecut la cele de pe capacul bateriei. Cand ajung la cele tip banda, desfac cablul de pe prima, cea de 175A, si gataaaa ;) . A disparut consumul.

Deci sunt fericitul posesor al unui alternator incarcator/descarcator. Ce incarca in mers, papa la stat. Ca de incarcat, incarca. Posibil vreo dioda? Ceva idei, cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are si vreun condensator pe el? Daca da, verifica-l si pe ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Finally, ref, la descarcatu bateriei, schimbat releu incarcare ( aka regulator tensiune) cod F00M145225 cu altul, echivalent, tot bosch, dar valabil si pt alternatoare pana la 140A. (cel cu codul original nu era pe stoc si atunci l'am luat pe asta, compatibil 100%, identic ca aspect). Pretzul "modic" de 1.850.000 lei, cel mai mic pe care l'am gasit pe piatza, la dealerul bosch din TM, Temeco. Foarte interesant e ca pt acelasi releu bosch dealeul skoda Procar mi'a cerut 4.750.000. Si cel mai interesant e ca Temeco si Procar sunt "surori", facand parte din acelasi grup de firme. Undeva pe drum intre Temeco Bosch si Procar Skoda cineva e luat de prost si i se umfla nota cu 3 milioane. Cine? Clientul SKoda. Bravo PROCAR :ceuameni: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Probleme de genul acesta am avut si eu. Pune un cleste ampermetric pe borna + a bateriei si armeaza masina din telecomanda. Dupa aproximativ 1 min consumul care trebuie sa-l inregistrezi trebuie sa fie cel mult 150mA (depinde de ce consumatori ai suplimentari: masina din fabrica consuma in stand-by 50-70mA+alarma 10-15mA+15mA radio+ etc).

La mine modulul confort nu intra in stand-by si aveam un consum permanent pe masina de 500mA. Acest lucru imi descarca bateria.

Trebuie neaparat cu un cleste ampermetric sa verifici consumul in stand-by al masinii. Trebuie mentionat ca toate calculatoarele masinii intra in stand-by dupa aproximativ 30minute.

Acelasi lucru il patesc si eu dar eu nu am alarma. Cit a costat modulul confort?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta costa cam 1100 lei cu TVA. Eu l-am gasit la 400 lei la dezmembrari. Dar ca sa fii sigur ca modulul confort este defect iti recomand sa faci rost de un modul il inlocuiesti pe al tau si vezi daca problema se rezolva. Eu am sapat destul de mult pana am ajuns la concluzia cu modulul. Alte cauze posibile pentru consum mare pot fi: legaturi la masa proaste (oxidate), orice alt modul care nu intra in stand-by sau poate este defect, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta costa cam 1100 lei cu TVA. Eu l-am gasit la 400 lei la dezmembrari. Dar ca sa fii sigur ca modulul confort este defect iti recomand sa faci rost de un modul il inlocuiesti pe al tau si vezi daca problema se rezolva. Eu am sapat destul de mult pana am ajuns la concluzia cu modulul. Alte cauze posibile pentru consum mare pot fi: legaturi la masa proaste (oxidate), orice alt modul care nu intra in stand-by sau poate este defect, etc.

Miine merg si eu la service pt. aceiasi problema .

Ma rog sa fiu mai norocos ca cmircea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut noroc :era casetofonul cu vreo 300 mA in stand by.Electricianul l-a trecut pe alimentarea din cheie.

Consumul masinii este 120mA 30 minute apoi cade la incredibilul 10 mA. :))

Lucrarea la Bosch service Oradea 2 ore 110Ron. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la o fabia 1,2 htp 55 cai , dupa circa 3 luni de la cumparare ( masina noua ) a murit bateria . cei drept se merge foarte putin cu ea , cam 2 zile pe saptamana , dar nu stiu daca normal sa moara asa . de atunci , daca nu o pornesc 5 zile , papa pornire . am fost la service si mi-au spus ca nu au gasit nici o problema , ca vezi doamne display-urile si computerele de pe masina consuma curent . am banuiala ca este vorba de alalrma eaglemaster montata de ei , dar nu am cum sa dovedesc asta . am de gand ca la reviyia de 1 an sa ma duc in alt service skoda sa o fac , poate gasesc ei problema . Apropo , am un vecin care are un polo 1.2 si nu o porneste cu saptamanile , ca mai are omul o masina si nu merge cu cea noua . Am ramas surprins sa constat ca nu are nici cea mai mica problema cu bateria , si are de aproape un an.

Modificat de pte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!