Jump to content

Nu porneste masina


pacostiro
 Share

Postare recomandată

Pe ploaia de azi dimineata, cand am vrut sa pornesc motorul, am avut o mare surpriza. La punerea contactului, totul se comporta normal la bord(verificare ABS, EPC, imobilizator, etc). Cand incerc sa pornesc motorul insa, tot ce inseamna consumator electric moare. Electromotorul nu incearca sa se invarta deloc. Bateria este ok pentru ca aprins faza scurta cu contactul pus si nu pare sa fie consumata, lumineaza puternic. Cred ca problema se afla in jurul electromotorului. Nu e alimentat sau e defect.

Dupa punerea contactului, simbolul de la imobilizatorul electronic se stinge, deci nici de la imobilizator nu pare sa fie. Masina nu are decat 1 luna.

Ar fi posibil sa fie taiat curentul de la alarma? Am Astra 777.

Are idee cineva ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • saboteur

    10

  • BogMW

    5

  • pacostiro

    5

  • cmircea

    3

Nu mai incerca sa pornesti motrorul, se pare ca la actionarea electromotorului faci un scurt undeva si nu poti decat sa strici mai tare, masina trebuie verificata in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat sub capota si nu am identificat urma de asa ceva, nici miros de ars nu se simte nici acolo, nici in habitaclu, dar tind sa iti dau crezare avand in vedere ca atunci cand am incercat sa o pornesc de dimineata, dupa revenirea cheii in pozitia de contact pus urma o scadere a intensitatii luminilor de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterie descarcata.

Cel mai simplu este sa incerci cu o alta baterie.

Asa am patit cu o Laguna benzinara vara asta intr-un autohaus in Germania.

Masina statuse nepornita luni de zile si bateria s-a descarcat. Claxonul era OK, farurile la fel, instrumentele de bord functionau normal. Cand actionam demarorul, nu misca nimic, intensitatea scadea si acele se miscau spre maxim. Pornita apoi cu un robot de pornire totul a fost OK, si este si in ziua de astazi...

Cand mi-am luat masina mea, la fel, era bateria descarcata. Am pornit-o cu alta baterie si e ok si in ziua de azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti afla simplu daca ai scurt la electromotor: tine cheia in pozitia Demaror (sa invarta demarorul), si cu cheia in aceasta pozitie apasa pe claxon sau aprinde faza scurta. Daca ai scurt, claxonul nu va functiona, daca e din alta parte problema, claxonul va merge fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie un cablu de masa! aceeasi chestie am patit si eu la masina mea in vara si rezolvarea a fost schimbarea unui cablu de masa pe undeva sub bateria masinii sau prin aceea zona-(am fost la service, de aceea nu stiu sa-ti spun exact locul cablului)

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat, bateria era descarcata. A fost vina mea ca nu am inchis portbagajul cum trebuie. Porbagajul se inchide in 2 pasi, diferenta e aproape insesizabila, de asta nici nu am observat, iar daca nu este inchis cum trebuie, lumina din portbagaj ramane aprinsa (am verificat cu bancheta spate rabatata). Masina nu mai fusese pornita de 3 zile, suficient cat sa se descarce bateria. Asa ca, atentie posesorior de Fabia la inchiderea portbagajului, ca riscati sa patiti la fel. :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai scapat ieftin. Eu totusi stiam ca dupa cca 30 min masina taie toti consumatorii din categoria confort. LA mine daca lasam plafoniera aprinsa si incuiam masina, dupa 30min se stingea singura. Hmmm..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate am sa incerc chestia asta cu plafoniera sa vad cum se comporta la mine. Oare se poate configura din computer sa faca la fel si la mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

patesc aceeasi chestie ca si pacostiro. singura diferenta este ca astazi am mers cu masina 35-40 km si nu am avut nici o problema. putea sa se duca bateria in numai cateva ore??? sunt cam disperat... nici nu am de la cine sa iau curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca nu mi-a raspuns nimeni :huh: :P .

pana la urma a fost bateria. cred ca era cea originala.adica veche de 4 ani

totusi mi se pare foarte ciudat ca a cazut brusc fara sa dea nici un semn in prealabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul de iluminare al portbagajului se stinge automat dupa cca. 30 de minute (chestie verificata de mine) chiar daca hayonul ramane complet deschis. Asa ca descarcarea bateriei are alte cauze (daca avea patru ani e explicabil sa pice).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut si la multi ani bateria mia traso chiar de la prima ora la trecere dintre ani ,dupa mezul noptii acu de revelion am dat sa plec de la parinti, si cand sa pornesc fas "deci am inceput bine anu" nam lasat consumatori dar probabil ia venit timpul e decand masina curios lucru dimineata pe la 11 iam dat cheie si a pornit de parca era 30 grade caldura afara si a stat tot in frig de pe la 1noaptea pana la 11dimineata sunt cateva ore ce so fi intamplat? :D

Modificat de lucian victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acum de sarbatori stateam de vorba cu oameni mult mai "batrani" in ale masinilor ca mine si unul povestea cum i s-a intamplat sa-l lase bateria chiar in timpul mersului, iar altul cand a dat sa porneasca masina. La vechile masini nu se intampla asta, dar se pare ca astea mai noi nu dau semne de oboseala pana in momentul fatidic. Care o fi explicatia tehnica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acum de sarbatori stateam de vorba cu oameni mult mai "batrani" in ale masinilor ca mine si unul povestea cum i s-a intamplat sa-l lase bateria chiar in timpul mersului

Cum e aia sa te lase in timpul mersului :stupid: In timpul mersului merge alternatorul, care baga curent la greu, nu vad cum sa te lase bateria. Mai cere'i ceva detalii pls, ca nu mi'e in clar. Din cate stiu o mashina pornita ramane pornita si dupa ce-i scoti bateria, pt ca alimentarea se face de pe alternator. Sau ma inshel :D ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu stiu ceea ce spui tu, dar oamenii se jurau ca asa au patit.

Din pacate eram un grup mare si nu-i cunosteam foarte bine pe cei care povesteau si nu am cum sa dau de ei.

Poate mai gasim vreun "batran" pe aici sa ne lamureasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca un "batran" intr-ale masinilor "s-a jurat ca l-a lasat bateria in timpul mersului" te-as sfatui sa nu urmezi povetzele acelui batran. O spun fara sa am intentia de a-l jigni.

Daca vrei sa vezi cat e de adevarat da drumul la motor apoi deconecteaza bateria fara sa faci vre-un scurt si daca nu exista special o protectie petru baterie deconectata masina aia va merge cat exista carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca un "batran" intr-ale masinilor "s-a jurat ca l-a lasat bateria in timpul mersului" te-as sfatui sa nu urmezi povetzele acelui batran. O spun fara sa am intentia de a-l jigni.

Daca vrei sa vezi cat e de adevarat da drumul la motor apoi deconecteaza bateria fara sa faci vre-un scurt si daca nu exista special o protectie petru baterie deconectata masina aia va merge cat exista carburant.

Eu am ramas fara baterie (adica s-a descarcat compelt) la un moment dat, acum cativa ani. Un vecin mi-a dat bateria lui, am pornit motorul, apoi cu motorul pornit am demontat bateria lui si am montat bateria mea. Am lasat sa mearga motorul vreo jumtate de ora, dupa care am oprit motorul si am putul sa-l repornesc cu bateria mea.

Nu recomand acest lucru celor cu injectie electronica, se poate strica ceva pe la partea electronica. La mine e totul mecanic si nu are ce sa se strice (desi nu stiam acest lucru la momentul respectiv).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cu bateria trebuie avut grija chiar daca bornele sunt stranse perfect ,e posibil sa nu faca contact si trebuie curatate si stranse la loc, desi la fabia dupa cum am vazut ca e amplasata bateria in acea cutie nu cred ca o sa se intample prea usor ,mai ales daca este baterie cu consum redus de apa,pt ca asa nu se face condens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Azi de dimineatza, surprizaaa. Bag cheia in contact, dau la cheie, si a marait de 2 ori si gata. Curentul a picat, pt ca cd-playerul mi-a cerut codul. Am mai incercat o data, la fel. Au ramas insa aprinse pe bord ceva becuri , frana si ASR parca, probabil din cauza curentului au picat la test. La a treia cheia a pornit totushi, desi a invartit greu. Sa fi picat bateria asa deodata? E o Bosch silver, nu cred sa aibe mai mult de 3 ani.pt ca masina are 4 ani jumate, si bateria nu e cea OEM. Daca a mai ramas cineva fara baterie, ce simptome i-a dat? M-am uitat la borne, nu sunt oxidate nici destranse, becuri aprinse nu am lasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate Bosch nu mai e ce stiam noi pe vremuri ca este. Cel putin la baterii se duc tare de tot in jos. Si eu am avut intamplari neplacute cu Bosch Silver (nu pe Fabie) si in final s-a dovedit a fi bateria de vina, baterie care avea cateva luni vechime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei baterii adevarate ia tata una romaneasca neaosa .Am un client cu o Fabia din 2001 care din 2002 are Caranda pe masina . Nici acum nu l-a lasat bateria .Bosch-ul nu mai este demult ceea ce a fost odata . Ia-ti un ROMBAT sau Caranda ... merg de rup.Tehnologie d-aia veche , da' sanatoasa cu plumb mult si acid in concentratie mare ...ehe ce vremuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu in iarna...initial a pornit la a 3-a cheie, dupa care, in alta zi, nu a mai vrut deloc. Cu toate acestea aveam claxon, faruri si toate alea...Bateria o aveam din 2001, fiind cea originala. Am schimbat-o cu o VARTA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei baterii adevarate ia tata una romaneasca neaosa .Am un client cu o Fabia din 2001 care din 2002 are Caranda pe masina . Nici acum nu l-a lasat bateria .Bosch-ul nu mai este demult ceea ce a fost odata . Ia-ti un ROMBAT sau Caranda ... merg de rup.Tehnologie d-aia veche , da' sanatoasa cu plumb mult si acid in concentratie mare ...ehe ce vremuri...

Pai fii tu sigur ca BOSCH silver nu o sa mai iau, pt la cat a tzinut, si la cat a costat, luam doua baterii care ma tineau 10 ani. Am avut pe fosta skoda o TOPLA care m'a tinut 5 ani, si a fost mult mai ieftina ca un bosch silver. Asa ca probabil iau tot o topla sau una romaneasca. Deci calculeaza si tu, daca masina are 4 ani jumate, si asta e a 2'a baterie, cati ani putea sa aibe? Asta tzinand cont ca cele OEM tin minim 3 ani, din cate am auzit. Cat despre faptul ca bosch nu mai e ce-a fost, greseala, este, dar doar la pretzuri :)

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!