Jump to content

porneste cand vrea muschii ei


althomas
 Share

Postare recomandată

Problema de bac...

Carburator nou ,-made in China=50 km.aprindere buna.Cand pornesc prima data, motor rece ,pornire la sfert.Merg pana se incalzeste,opresc 1 minut, dau la cheie si o ia la sfert.Stau mai mult de 5 minute,dau la tonomat alte 5 minute,indiferent de cum apas pedala de gaz.,si apoi porneste.

Gunoaie la rezervor,alte rezolvari?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vapor lock ? Bobina obosita ? Avans prea mare sau segmenti cu fanta prea mica.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..cum :blink: segmenti cu fanta prea mica??? :blink: ..poate prea mare...ca daca era prea mica se bloca, naibii... :blink:

..sau poate cu ,,fanta roz'' :lol: ???

...cum e bobina cand NU mai porneste, rece sau ferbinte???

..tot vapor lock zic si io...sau...sa scape presiune pe la capacu' pompei si sa se dezamorseze pompa??? :blink:

..da' can' n'o mai ia, ai incercat sa vezi daca mai scuipa benzina????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea mica ;)

Explicatie: motorul se incalzeste, segmentii se dilata, dar NU se blocheaza motorul (forta exploziei este inca suficient de mare inca sa invinga rezistena opusa de segmentii dilatati , de asemenea, la turatii de sute-> mii RPM sistemul are suficienta inertie incat sa invinga rezistenta sus-amintita si sa tina motorul in functiune).

Cand dai la automat, cu motorul cald, deci segmentii dilatati, situatia se schimba - forta demarorului e prea mica si are prea putine rotatii pe minut.

Intrebare: cand dai la automat cu motorul cald, demarorul invarte motorul, sau se chinuie , invarte greu sau deloc ? Daca se chinuie/invarte greu/deloc o fi asta cu segmentii - daca se invarte liber si voios (doar ca motorul nu porneste nu e de la segmenti), probabil vapor lock (d-aia l-am si pus in lista mea de cauze pe primul loc).

Bobina ... e fierbinte cand se incalzeste si nu mai vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema de bac...

Stau mai mult de 5 minute,dau la tonomat alte 5 minute,indiferent de cum apas pedala de gaz.,si apoi porneste.

Multumesc

..nu zice :blink: ..dar daca era sa mearga mai incet la demaror, cred io ca zicea :icon_cool: ...

///vapour lock sau ceva la alimentare...precis. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotorul invarte normal,bobina am sa verific, dar faza cu vapori cum se rezolva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de zis ... :) Eu am avut vapor lock multa vreme si nu am reusit sa scap de el, decat schimband motorul, parca :)

In principiu (banuind ca stii ce e este vapor lock-ul) , trebuie sa te gandesti la o modalitate de a raci cumva compartimentul motor .... Sau sa refaci complet si impecabil sistemul stock de racire si garnituri (pe langa motor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai ce am scapat de problema pornirii la cald, in mare parte datorita bobinei de inductie, care la cald cam facea nazuri si distanta la platina si bujii putin dereglata. Toate aceste probleme insumate, faceau aproape imposibila pornirea la cald. Nu porneste la fel de usor la cald ca la rece, dar asta e o problema stiuta la motoarele astea.

Modificat de TM06CZR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimb bobina ,intai,mai vad apoi.Multumesc de raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Revin dupa 2 ani cu aceeasi problema : pornirea greoaie la cald. Am bobina noua, Valeo, delcou nou, bujii OK, -NGK, ulei proaspat schimbat.

Am incercat toate tipurile de pornire : cu pedala la fund, cu pedala jumate, fara pedala de acceleratie. Aceeasi problema.

 

Mi-am cumparat compresmetru nou, si am compresie 10 pe toate 4 pistoanele.

Am vazut pe carburatorul meu nou de 1000 km, made in China cred - 30 pict 31 parca scrie pe el - ca are pe langa vacumul ce duce la delcou alte 3 vacumuri inchise cu opritoare din cauciuc .Unul din ele este chiar la baza carbului, langa gatul galeriei.

DACA scot dopul la acel vacum, se mai creeaza vapor-lock ?

Sau celelalte vacumuri?

Am vazut in poze ca vacumurile cele 2 duc la filtru de aer modelul ala mare, dupa 1974.

Pot sa le unesc si sa le duc undeva, sa nu mai stea blocate ?

 

Poza este mai veche, acum vacumul de la delcou duce la carb in lateral, langa suruburile de reglaj aer si amestec.

 

 

post-10814-0-42950000-1409426935_thumb.j

post-10814-0-58656800-1409427220_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut si inca trec prin aceiasi problema ca tine, cu motorul actual de pe masina.

Carb 30 PICT 1.

 

La cald porneste f greu - i-am schimbat pompa de benzina cu una noua si am ameliorat cam cu 15% situatia.  Am trecut prin cateva bobine, bujii fise, si nimic.

 

Motorul nu mi se pare ca se incalzeste exagerat - ramane doar vapor lock-ul in legatura poate si cu carburatorul folosit.   Am un solex 30 PICT 1 german.  - nu are toate vacuumurile alea pe care le are mexicanul tau. As zice totusi sa nu-ti bati capul cu vacuumurile - lasa-le astupate. Cupleaza totusi furtunul de vacuum de la delcou pe stutl lateral, pe partea unde sunt si suruburile de reglaj - acolo este pozitia lui corecta.

 

Eu personal nu stiu cum sa imi rezolva problema de vapor lock, decat poate cu alt carb, dar imi place asta ca stil de conducere si economie de carburant - in general imi organizez drumurile in asa fel incat sa nu am momente scurte cu motorul oprit. Adica sa-l las sa se raceasca suficient cat sa si porneasca bine.  Cand sunt nevoit sa pornesc si nu vrea ma duc in fata si suflu in furtunul de ventilatie in rezervor, facand presiune si impingand coloana de benzina spre pompa si carb - asta pare sa ii dea drumul :D

 

Mai zic unii sa pui un distantier de textolit pe flansa carbului cam de 5mm sau ceva de genul, sa actioneze ca bariera termica - eu nu am incercat, dar poate o fi o urma de adevar in asta - stiu ca la typ3 carburile au flansa de textolit sub ele din fabrica.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Poza este mai veche, acum vacumul de la delcou duce la carb in lateral, langa suruburile de reglaj aer si amestec.

OK, nu mai umblu la vacumuri - cred ca am sa trec la un 30pict2 - special ptr motorul meu de 1300, tip F.

Alta solutie a fost ca dadeam scurt la tonomat in reprize si a 3-4 oara o lua - cu /fara acceleratie.

 

Caut un textolit sa pun sub carb - mai dau o sansa pana nu-l schimb.

 

Mersi de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VICTORIE.

Am verificat nivelul la benzina in camera plutitorului - mai avea putin si dadea afara.

Am verificat jigloarele = 1252 scrie pe ele : pe ala lung si pe cel principal .

 

M-am enervat pe china/brazil si am schimbat plutitorul si jicloarele de la un Solex 30 pict3.

Am redus la o singura saiba cuiul pontou.= 1,9 distanta pana la benzina, nu 0,8 ca inainte.

 

Ghici ce s-a intamplat ?

Porneste la sfert de cheie, rece/fierbinte, la deal sau la vale.

 

Deci, vapor-lock se rezolva prin schimbarea chinezariilor braziliene cu originale germane - chiar si folosite sunt mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca SCOTI saiba de la cuiul pontou, MARESTI nivelul de benzina din camera nu il micsorezi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut sa spun ca inainte aveam la chinezarie 3 saibe, si tot nivel mare.

Revenind pe original cu o saiba, am rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!