Jump to content

Discuri frana Golf V


Rigips
 Share

Postare recomandată

Pe unde a curs lichid ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub motor, undeva in dreptul vasului cu lichid de frana.

mi.a mai dat cinerva un sfat cum ca ar trebui strans cablul de la frana de mana...aflat sub cotiera. este adevarat? 

Modificat de golfmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca a impins pistonasele inapoi si vasul era plin era normal sa curga.

 

DA, sub cotiera sunt capetele cablului de frana de mana si se poate regla de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi Al Bundy.

ok. deci trebuie sa fac asta 

Modificat de golfmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
AndreiDraghici

Astazi am observat ca discul din fata stanga are 2 gauri,(cel din dreapta nu are nimic) ..la jumatatea discului..ma poate ajuta cineva?trebuie schimbate?se comporta normal la franare,nu imi trepideaza,sau sa se intample ceva anormal..placutele de frana sunt noi..cam de 2 luni montate.am atasat si imagini.Multumesc!

post-151430-0-54695800-1438193486_thumb.

post-151430-0-29077900-1438193546_thumb.

post-151430-0-40518600-1438193557_thumb.

Modificat de AndreiDraghici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal le-as schimba maine.Nu poti sti cit se intinde fisura aia si plesneste discul si daca mai esti si pe o frana violenta!!!Pare defect de turnare cel putin in poza 2.https://www.youtube.com/watch?v=QIoIFko9xaA

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba-le.

Ce producator sunt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se datoreaza faptului ca se infunda gaurile de la discul ventilat, si ramane acolo apa.. care ataca si mai mult discul.. mai ales daca masina sta mult nepornita.

 

eu am descoperit acum 2 saptamani la T5, discurile si pe fata si pe spate sunt ventilate... ei niciun disc nu mai avea gaurile complete pana jos, erau infundate, asa ca am inceput sa le desfund cate una... am batut fiecare gaura pana le-am deblocat... degeaba sunt ventilate daca nu trece aerul prin ventilatie....

 

in ultima poza se vede uzura discului, baga o surubelnita in ventilatie..vezi daca ajunge pana jos :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am observat ca discul din fata stanga are 2 gauri,(cel din dreapta nu are nimic) ..la jumatatea discului..ma poate ajuta cineva?trebuie schimbate?se comporta normal la franare,nu imi trepideaza,sau sa se intample ceva anormal..placutele de frana sunt noi..cam de 2 luni montate.am atasat si imagini.Multumesc!

Acum sincer,mare tampit e mecanicul care cand ti-a schimbat placutele si nu a pomenit nimic de putreziciunile alea de discuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreiDraghici schimba instant discurile si mecanicul , pacat de placutele noi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiDraghici

Astazi mi-am comandat:

-discurile fata -Ate pret 165 ron/buc +

-placutele de frana tot Ate 143 ron/set. 

Total 473 RON.

 

bine ca am observat,din greseala bineinteles,ca altfel pana nu se spargeau nu bagam de seama :))..

 

@GTD mecanicul o sa il schimb..desi de ani buni nu m-a dezamagit

Modificat de AndreiDraghici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare

 

Am si eu nevoie de putin ajutor . 

 

Pentru seria de sasiu : WVWZZZ1KZ4W087636

 

Ce cod imi trebuie pentru discuri si placute fata + spate.

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,ma puteti ajuta si pe mine cu o dimensiune pentru discuri fata-spate va rog frumos? Serie sasiu : WVWZZZ1KZ5P038407

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut.ce dimensiuni imi trebuie pt.discuri si placute fata spate va rog ? Seria: wvwzzz1kz6m842227

.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovalizarea se produce din mai multe cauze! Material slab'diferenta mare de duritate a placutelor sau a discului de frana prefer sa pun placute cu material mai moale adica sa se uzeze mai rpd placutele decat discul!eu pe fata am pus discuri noi de auto bardi iar placute mintex discuri 280 mm!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare,

Vreau sa schimb discurile pe fata pentru Golf-ul de mai jos. M-am gandit sa iau ATE-uri, dar nu ma pot lamuri din configuratorul lor care sunt cele potrivite. Cand bag datele masinii imi intoarce rezultate de mai jos (poza 1), dar din pacate nu pot interpreta rezultatele ca sa imi dau seama daca toate sunt compatibilie si care sunt mai bune.

Mai ciudat este ca in VIN-ul masinii apare 1KZ, dar in rezultatele lor nu vad 1KZ decat pentru puntea spate (poza 2).

---

Golf V
1.4 TSI, 1390 cmc, 140 CP, 103 kW
2007
Tipul (D2 in talon): 1K ACBMYX0
VIN: WVWZZZ1KZ<xxxxxxxx>

----

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Untitled.jpg

Untitled2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal all, va rog, cum aflu ce sistem de franare am pe spate la masina din semnatura ??? Vreau sa schimb garniturile la etrierii spate si vad la magazinele online de piese auto ca sunt mai multe modele de sisteme de franare, adica: ATE si LUCAS. Multumesc anticipat !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
drescanumarius

Salutare posesori de Golf V

Am si eu o problema legata de franare, sau cel putin asa  presupun. Am schimbat pe spate discurile si placutele de frana si dupa in interval de timp a inceput sa se auda in scartait. Nu se aude mereu, ci numai dupa 20-25 Km mersi si se aude numai cand plec de pe loc si rulez cu maxim 10-15 Km/h, dupa ce se mareste viteza dispare. Recent acest scartait a inceput sa se auda si la viteze mai mari si constant, de exemplu la 100 Km/h se aude foarte bine (se aude cu casetofonul pornit si cand se vorbeste in masina) si dureaza ceva timp (20-40 secunde) dupa care dispare. Poate sa fie de la placate/discuri? de la etriere? O lamurire ar fi bine venita ca sa stiu cum procedez. Va multumesc

 

Masina este un Golf V, 1.4TSI - 122 cai, variant break

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@drescanumarius Și la mine aceeași problemă cu scârțâitul pe spate și nu înțeleg de ce. Aștept cu nerăbdare un răspuns de la colegi. Pe spate am schimbat plăcute, discuri și garniturile la pistonase..... Tare sunt curios de ce se aude a căruță.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Stie careva, la Mk5 GT 1.4 TSI 170hp, ce dimensiune au discurile de spate OEM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Din ce stiu eu,au 253mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Detin de curand un golf 5 1,4 59 kw. Masina e luata din reprezentanta in 2009 de un amic de-al meu. Mi-a expus toate prbl masinii am acceptat sa o iau. E pt sotie. Bun.

Are undeva pe spate cred, un scartait usor cand merg cu viteze mai mici. Astazi scartaiala a ajuns si pe la viteze mai mari. Dupa 60 km/h dispare. Am fost la mecanic el mi-a zis ca discurile de frana sunt uzate iar pe o suprata de 30% a aparut si rugina. La cele pe spate. Cele pe fata sunt si ele tocite. Placutele de frana au fost schimbate acum 2 ani pe la 85k km de vechiul proprietar. Discurile de frana sunt cele din fabrica. Masina are in acest moment 107k km.

Mecanicul mi-a recomandat sa schimb toate discurile si placutele. Am citit ca multora nu le-a disparut acel scartait, chiar si dupa schimbare. In fine.

Am stabilit marca TRW pt discuri si placute. Nu am experienta cu Golfurile, am o Jetta de serviciu la care tot TRW bagam in ea. Sunt bune de ceva pentru Golf?

90% din timp va fi folosita de sotie care rar sare de 70 km/h. Rar.

O parere?

Mersi.

Modificat de Sir Andrew
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce diferente crezi ca sunt intre golf si jetta....in afara de caroserie bineinteles care nici ea nu difera mult decat de la jumate spre spate, sunt aceleasi placute, acelasi producator de piese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Sir Andrew said:

Salut. Detin de curand un golf 5 1,4 59 kw. Masina e luata din reprezentanta in 2009 de un amic de-al meu. Mi-a expus toate prbl masinii am acceptat sa o iau. E pt sotie. Bun.

Are undeva pe spate cred, un scartait usor cand merg cu viteze mai mici. Astazi scartaiala a ajuns si pe la viteze mai mari. Dupa 60 km/h dispare. Am fost la mecanic el mi-a zis ca discurile de frana sunt uzate iar pe o suprata de 30% a aparut si rugina. La cele pe spate. Cele pe fata sunt si ele tocite. Placutele de frana au fost schimbate acum 2 ani pe la 85k km de vechiul proprietar. Discurile de frana sunt cele din fabrica. Masina are in acest moment 107k km.

Mecanicul mi-a recomandat sa schimb toate discurile si placutele. Am citit ca multora nu le-a disparut acel scartait, chiar si dupa schimbare. In fine.

Am stabilit marca TRW pt discuri si placute. Nu am experienta cu Golfurile, am o Jetta de serviciu la care tot TRW bagam in ea. Sunt bune de ceva pentru Golf?

90% din timp va fi folosita de sotie care rar sare de 70 km/h. Rar.

O parere?

Mersi.

Salut

TRW sunt recomandate de producator asa ca ai facut o alegere buna. La fel de bune erau si cele de la ATE, dar probabil erau mai scumpe. Oricum sa sti ca eu am avut aceeasi problema cu discurile si cu placutele de frana, tot scartait, si la viteze mari si la viteze mici. Le-am schimbat pe spate de 2 ori si tot scartaia pe stanga, pana la urma am schimbat etrierul pe stanga (de la dezmembrari) si acum 2-3 zile am auzit iar ca scartaie, nu-mi dau seama in schimb daca este tot pe stanga sau pe dreapta. Probabil ca o sa-l schimb si pe cel de pe dreapta si poate voi merge si eu linistit. Oricum sa te astepti sa-ti mai scartaie si dupa ce schimbi discuri si placate. Verifica etrierele la ambele roti, si daca e ceva suspect, schimba-le.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am schimbat discurile de frana si placute, fata spate. Bieletele antiruliu fata spate. Capete de bara. Bucsaraie. Ulei si filtre. Distributia la primavara. Anvelope noi. M-a rupt de bani.

Scartaitul nu mai e. Masina e ok per moment. Sper sa duca macar 5 ani de acum incolo....:).

 

LE: O intrebare off topic. De ce e asa fasneata masina? Cel putin asa pare. Am condus multe 1,4 si 1,6, Logan, Fabii, Seat, Renault. Pur si simplu urca pana pe la 80-90 foarte rapid iar la 140-150 km nici nu simti ca ai atat. Mi se pare foarte potenta pt 80 de cai. Spre exemplu 1,4 de pe Fabia se misca ca un Trabant comparat cu asta. Nici nu mai vorbesc de Logan/Renault.

Modificat de Sir Andrew
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!