Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Multumesc codz pentru calcule. Prefer varianta dn1, din cauza faptului ca pe autostrada am avut un eveniment neplacut si anume mi-a iesit un mistret in cale la o viteZa de 150 de km/h si Dumnezeu m-a salvat... Si nu imi mai trebuie autostrada A3. Dn1 e ok. Iar 50 de lei petru un dus/intors este excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Kantzer: eu zic ca a fost o intamplare ce ai patit pe A3, riscurile pe DN sunt mult mai mari. Uite la stiri, odata la 2-3 luni are loc un accident grav din cauza ca cineva nu se asigura, schimba benzile brusc, mai trece cate un pieton in plin trafic, iese cate o masina de pe un drum secundar si face stanga peste dunga continua, etc

Eu era sa o patesc odata cu unul care a franat brusc de pe banda 2 fara nici o prevenire de la 80 km/h (tocmai trecuse de strada pe care dorea sa intre). De cand au dat drumul la A3 numai pe acolo merg pe CC la 120 km/h, nici nu iti dai seama cand ajungi - fata de DN unde trebuie sa stai cu ochii pe drum non-stop. DN-ul renteaza doar daca intrarea si/sau iesirea iti este mai aproape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu prefer DN-ul chiar daca viteza e mai mica si sunt majoritar localitati. Macar se mai intampla cate ceva si ma tine treaz.
Pe A3 trebuie sa merg foarte tare ca sa fiu atent la drum, pe la 100-120 Km/h pe CC mai ca ma ia somnul la volan, si daca merg tare consum foarte mult si nu are rost. E atat de fad drumul ala incat devine periculos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altfel, ne plangem ca nu avem autostrazi.

:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, nu! Asta e doar pana la Ploiesti!

E un caz special pentru ca ocolul pe care-l faci pana la si de la autostrada anuleaza timpul salvat de viteza mai mare... In felul asta diferenta nu prea e mai mare de 5 minute dar cu o diferenta considerabila la consum.

Merg pe A3 doar daca ma duc mai departe pana la munte sau chiar ma grabesc ( a se citi grabesc... ). In rest, la mers normal, prefer sa mentin un 90 km/h constant pe Dn decat un 120 pe A3 :p

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva computerul de bord pentru long-term se reseteaza singur la un anumit numar de km, ca m-am trezit cu el de la 0 fara sa resetez eu? Am sunat la reprezentanta si mi-au spus ca se reseteaza singur de la 0 dupa 2000 de km dar eu aveam cam 3500 cand sa resetat...ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ar fi foarte util sa avem un topic separat de consum la O3, sau chiar doua: consum la diesel si consum la benzinare. Ce parere aveti domnilor moderatori ? :)

Pe pagina anterioara vad ca s-au adunat mai multe discutii despre consum si e pacat sa fie pierdute prin zecile de pagini ale acestui topic. Eu unul sunt foarte interesat de consumul la O3 si cum deja pe forum exista mai multi posesori cred ca ne putem face o idee si ar fi util sa existe un topic separat.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie de interventia moderatorilor pentru asa ceva. Chiar tu poti face asta (oricine peste un membru d-abia in scris - in probe :) ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kyu,memoria doi se reseteaza la un nr de km,in cazul tau 2000,sau cand ajunge la un nr de ore conduse...de exemplu la mine la golf 5 se reseteaza la 9999km sau la 99h 59 min...de fapt se reseteaza la care ajunge prima...sper ca m-am exprimat cum trebuie.

brgds

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kyu, nu se reseteaza la 2000km, cel putin la mine nu s-a resetat. La mine sa resetat la 99ore de mers si aveam vreo 4000km parca(oricum mult peste 2000). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartea masinii, pag 24:

Long-term (termen lung)
Memoria adună datele de la un număr oarecare de deplasări singulare, până la o sumă de 99 ore şi 59 minute, sau 9.999 km parcurşi. Dacă una din valorile numite este depăşită, memoria este ştearsă şi calcularea este reluată de la zero.

 

Si eu am suferit din cauza resetului, aveam un consum de 6.1-6.2 la momentul respectiv. :)

Modificat de allex82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi, post-ul a fost pe un alt thread, poate e mai ok de continuat aici
 

Salut,

 

 Si eu sunt in exact aceeasi situatie si nu e simplu deloc  :), doar ca eu ma orientam catre Octavia 3 si nu RS.

 Dilema mea, este intre un passat B7 - 140cp 2012 (echipare comf) SH (~20k) si Octavia 3 (2.0 - 150cp) cu extra optiuni (care a ridicat pretul masinii la ~23k).

 De la inceput mi-a placut foarte mult Passat-ul (momentan conduc un Logan care a ajuns la sfarsitul vietii more or less) si cum nu imi permit un Passat nou, m-am orientat catre mobile.de pentru unul sh. Intre timp mi-a captat atentia si Octavia 3. Am uitat sa mentionez ca doresc o masina de familie (2 +bebe) deci nimic extravagant, doar sa fie spatioasa (berlina si nu combi) si vreau sa scap de senzatia aia cand bagi piciorul in acceleratie si stai... si stai.. 

 Din pacate, cand am fost la test-drive la Octavia 3 (nu aruncati cu pietre, e doar parerea mea) - masina imi place enorm cum arata, cum se misca etc - am avut o senzatie de plastice ieftine, de parca ziceai ca m-am suit in Logan... Ok, inteleg la Logan ca e 8k, dar la o masina de 25k pret de lista mi se pare cam....

 Acum incerc sa pun in balanta, Octavia cu garantia de 4 ani + extraoptiuni (Bi-Xenon, airbag-uri spate, ma rog cam tot ce era de extra-siguranta) vs Passat.

 Oricum, vreau sa ma mai duc la un alt test-drive/alt dealer la Octavia 3 - poate au fost astrele nasoale in ziua respectiva de am avut senzatia aia ...

 

 Asadar, vroiam sa va intreb, in situatia mea ce ati alege ? 

 

Multumesc,

 

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot eu sa zic este ca Passat-ul este la sfarsit de cariera si din cate stiu noua generatie va fi prezentata in 2014 cu vanzare din 2015. Actuala generatie are deja vreo 7-8 ani vechime, cu consecintele de rigoare. Industria auto s-a miscat destul de mult si repede in ultimii ani. Deci daca vrei tehnologie noua si de varf ori iei O3, ori astepti dupa urmatorul Passat. Daca nu te pasioneaza asta, ambele masini vor face fata cu brio solicitarilor unei familii tinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xsoft2003, cam in aceeasi dilema am fost si eu, decat ca la mine preturile erau un pic mai jos. Si cantarind bine problema (inclusiv si ce spunea TudorM) am ales Octavia, cel putin la mine Octavia a castigat :-p

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xoft2003, pentru ca pe topicul O3 RS vs. concurenta probabil o sa-mi fie sters postul, iti raspund si aici cu recomandarea mea, daca vrei sa o iei in considerare, eu am studiat vreo doi ani pana sa-mi iau masina noua, si am mers cu O2 8 ani, am luat G7 doar pentru o schimbare

 

recomandarea mea este: ia O3, este masina de familie pe care o poti tine si 8-9 ani daca vrei .. eu zic sa te limitezi la o configuratie de 18k-19k (in nici un caz 25k) .. in primul rand daca tii la bani poti renunta la xenon .. in al doilea rand recomand motorul de 1.2tsi cu M6, Ambition + optionale sau Elegance .. recomand 1.2tsi pentru ca iesi bine la pret, consumul este f bun, masina se misca bine cu acest motor, data fiind ca masina nu este foarte grea (fata de Passat e chiar usoara .. 1250kg vs 1440kg)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai o decizie foarte simpla de luat. Iti place Passatul mai mult? Clar mergi pe Passat. Iti place O3 mai mult? Atunci clar mergi pe O3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codz: xsoft2003 se uita la 2 masini de 140-150CP pentru a scapa de "senzatia aia cand bagi piciorul in acceleratie si stai... si stai..". Pentru a scapa de acea senzatie recomand minim 1.4TSI 140CP (18900 Euro) + cele 3 pachete (mi-a iesit 20200 pe configurator). Pentru 2.0TDI mai trebuie inca 2000 de euro in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 1.4tsi/140 e ideal pentru zvac, insa este o diferenta de 2200 EUR, dar nici la 1.2tsi, in special din cauza turbinei, eu zic ca nu stai si stai :)

Daca nu e problema de buget atunci cu 2.0tdi nu gresesti niciodata, fiecare stie ce vrea si de cati bani

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doar vreo 600 de euro intre 1.4 TSI si 2.0 TDI asa ca diferenta tine mai mult de preferinta diesel vs benzina.

 

Cred ca ar trebui sa te hotarasti mai intai daca vrei masina noua sau second si exista un thread destul de complet pe forum care discuta lucrul asta, apoi vezi ce anume masini ai disponibile in bugetul tau si abia apoi poti sa faci un versus intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 1.4 TSI sunt fix 300 Euro pana la 1.6 TDI si 2.200 pana la 2.0 TDI. Deci nu prea tine doar de preferinte ci si de buget, iar 1.4 TSI-ul asta asigura si zvac si consum mic. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oups! Da! My bad! Cred ca tineam minte pretul de la 1.8...

In cazul asta, daca nu faci foarte multe drumuri in afara orasului si nu faci mai mult de 15-20.000 Km/an mai bine iei 1.4 TSI.

Oricum, ramane valabila decizia dintre nou si sh, pentru ca asta conteaza aici, nu neaparat motorul masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fix ce mi-a sarit o piatra in parbriz, cat unghia. Prima piatra si parbrizul s-a ciobit pe exterior, iar pe interior a facut o mica bulina.

FIx ce azi se implineste o saptamana de cand am ridicat-o.

La Polo daca nu am luat la pietre si in 6 abia are o ciobitura, si aia reparata care rezista dupa 3 ani.

A mai patit careva la O3 treaba asta? Asa proaste sa fie parbrizele astea?

Nu as vrea sa il schimb doar pt atat pe Casco. As incerca sa il repar cu putina rasina acolo. Poate mai ma tine cativa ani, acum ca s-a eliberat tensiunea din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune rasina daca crapatura nu s-a extins. Acelasi lucru am facut si eu acum 1,5 ani si totul e ok inca. O sa ramana un mic semn, in functie de cat de mare a fost ciobitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!