Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

iar interiorul chiar e decent, chiar mai decent decat Golf 7,

Eu am facut scoala pe G7 echipare de top si mi-a luat ochii rau de tot, mi-a placut la nebunie atat interiorul cat si exteriorul. E drept ca varianta de baza nu mi-a provocat nici macar o ridicare de sprinceana, dar...

Sunt curios ca pret unde-o sa fie raportat la G7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

arata bine masina din toate punctele de vedere ,desi se aseamana fie cu jeta fie cu audi A6. Acum sa vedem cat de fiabila va fii atat la capitolul motor cat si tablarie(fosta octavia 2 rugineste la aripi spate si praguri)..... :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are linii frumoase. Printre putinele masini de buget mediu, la care imi place spatele. La interior as fi vrut frana electromagnetica si sistemul audio dreptunghiular, nu trapezoidal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Audi este 1.8 TSI 170CP si 320nm cuplu.

Masina testata are un 1.8 TSI 177CP si scriu ei 184lb ft (250Nm cuplu).

De ce i-au pus DSG6 ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce treaba are audi a6 cu octavia?? mai intelegeam superb dar octavia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte bine ca au pus DSG6

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte frumoasa si rafinata, dar nu inteleg de ce au lasat tabla aia in sus la usa spate.post-21205-0-18898500-1355506683_thumb.j Arata a improvizatie.

Modificat de florin r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata al naibii de bine.in sfarsit un volan ce da bine,dar locul pt pahare tot neacoperit a ramas?oricum un salt gigantic fata de octi 2,frumos noul limbaj de design,gen rapid.

Sa vedem cum arata cu capace si aer manual,fara navi,si alte lucruri ce dau bine la fotograf.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda face Octavii din ce in ce mai frumoase :) si o sa bata competitori...parerea mea ca in materie de succes se va putea compara cu Passat b5.5 , parerea mea..asa o vad , ieftina , buna si atragatoare ..

si cel mai mult imi place ca a revenit la aceea sigla (pasarea )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram ca tabla aia e tot un plastic vopsit in culoarea caroseriei, caci altfel in cazul unui impact lateral e o arma alba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre preturi speculez ca vor fi oarecum similare cu un VW Jetta cel putin la motorizari si echipari de top.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au renuntat la gura de aerisire din usa pentru dezaburire geam sofer si pasager dreapta si au pus aeratorul pe plansa de bord.

in rest arata foarte bine, astaptam preturile si s-o vedem cit mai curand in showroom si pe strazi.

apropo la noi stie careva cind va ajunge la vinzare

aici video cu cel care a desenato

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu care am Leon 1 si mi-as cumpara Octavia 3 ar fi un progres. Dar daca vine unul care a avut Octavia 2 si isi cumparaOctavia 3 nu ar considera ca merge inapoi daca se adevereste ca se revine la puntea spate fara suspensie independenta? ( pentru motoare cu puteri mai mici)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in traficul cotidian nu se simte diferenta de suspensie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si design e mai eleganta decat actuala dar a pierdut din linia proprie Octaviei2, din identitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in traficul cotidian nu se simte diferenta de suspensie...

Eu nu simt diferenta de suspensie, dar odata mergand la deal pe ploaie in localitate cu putin peste viteza legala, am vazut in fata o masina de politie. Am franat din reflex si masina a inceput sa danseze dar nu am patit nimic. Ma intreb daca aveam suspensie independenta mai dansa? Sau un coleg tot cu o masina din grupul VAG fara suspensie independenta pe spate a facut accident aparent inexplicabil pe drum lat cu 2 benzi pe sens. A trecut de pe o banda pe alta combinat cu frana si a pierdut controlul, rasucire, etc, dauna totala. Problema este ca daca odata la 10 ani suspensia independenta te scoate dintr-o problema inseamna ca merita sa o ai, chiar daca conduci batraneste si ai motor slab.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate. Se pare ca au "invatat" de la altii(a se citi Megane3) tot ce e mai prost. :sick:

Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in traficul cotidian nu se simte diferenta de suspensie...

Daca nu se simte atunci de ce pana acum au oferit independenta pe spate si brusc din decembrie 2012 nu mai ofera? (sau cel putin la motorizarile mai slabe)

Ca eu nu inteleg logica a ceea ce spui tu: ca nu mai ofera independenta pentru ca nu se simte in traficul cotidian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ebi, ce spui tu acolo e din cauza lipsei controlului de tractiune sau ESP, nu are legatura cu puntea spate.

Am condus o masina cu punte spate rigida timp de peste 6 ani inainte de masina din semnatura, va asigur ca nu e asa de mare diferenta precum se spune peste tot. Alegerea de a pune punte rigida pentru masinile mai slab motorizate este buna, beneficiind de greutate mai redusa si de costuri de reparatie mai reduse.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci platim brand-ul Skoda si design-ul de Audi. Oricum romanii se dau in vant dupa marca si mai putin dupa detaliile tehnice. :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia uite ce spune auto.cz in cel mai recent articol despre O3:

Presale of the new Octavia starts in the beginning of January, the first cars will be delivered in February 2013.

Chiar m-au mirat informatiile initiale cum ca ar incepe vanzarile doar dupa lanseara oficiala din Geneva.

N-aveau cum sa stea 2-3 luni fara sa vanda. Cum va fi in Romania, e alta poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu 100% la ce a spus cristian mai sus. Altele sunt diferentele, nu puntea spate rigida sau nu!!

Faptul ca cineva a facut accident se datoreaza unei multitudini de factori, nu fiindca n-a avut suspensie multibrat pe spate: conditii atmosferice (poate si gheata neagra), viteza excesiva raportata la acele conditii, cauciucuri nepotrivite/uzate, lipsa experienta, bruscarea comenzilor, teribilism etc etc.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vad mai multe detalii din interior

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!