Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

eu nu am fost sa fac un test drive cu noua O3 pana acum pt ca am asteptat combi-ul. Azi, avand ceva timp liber am fost sa vad ce si cum. Frumoasa, eleganta, placuta..., nu vreau sa supar posesori deja, insa... cu exceptia unor  gadgeturi..., vechiul O2.Am testat un 1.6tdi poate dorind sa vad performantele de 105CP cat am eu comparativ cu ce se scoate din acest motor, tot de atatia CP. Ca si ''forta'' e mult sub 1.9tdi deci ... nerelevant. In rest nu e o diferenta prea mare asa cum a fost atunci cand sa trecut de la O1 la O2. Eu am in plan anul viitor sa schimb masina, si personal mi-as fi dorit sa raman fidel marci, multumit fiind de ce am acum insa ma mai gandesc la marca VAG pe care o voi alege(clar raman in sistem).O2 facelift este doar o strategie de marca de a remprospata vanzarile, adevaratul facelift este actualul O3. Dpmdv nu este decat un facelift mai mult decat reusit, insa doar atat

Doar parerea mea, nu vreau sa supar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc, vreau sa ii raspund si eu lui bogdann81 ... faza cu scaunele sport, de am zis eu ca-s optionale si ar trebui sa fie mai calitative ...si bogdan a zis ca e cost "0"  . ideea este ca nu e  "0"  ca si cost, face parte dintr-un pachet "WBC" - mai exact Pachet Sport Dinamic in care spune, ca si spune, "scaune fata sport cu tapiterie specifica"  "SPECIFICA", poate sunt eu mai incapatanat, inteleg mai greu.... dar asteptam si eu ceva mai , nu stiu cum sa spun mai special na... pretul pachetului este de 222 euro. 

La faza cu cauciucurile ...eu am de la skoda mea jante cu cauciucuri 195/65/15 de iarna...Acum am intrebat daca la O3 1.2TSI vor merge si am primit raspuns pozitiv... Unii ca merge sa pui altii ca nu merge..... pana la urma o sa iau o roata si o pun sa vad, merge sau nu :D  :icon_thumright: .   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blue_eyed, cred ca tu nu faci corect diferenta intre ce inseamna facelift si ce inseamna model nou.

 

Suieratul din filmuletul asta e al turbinei? asa face? (se aude cand e filmat soferul)

 

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare faza asta cu facelift... si cand se vine cu sasiu complet nou, design schimbat, gadgeturi complet noi, motoare shimbate si ca sa vezi, e tot facelift, dar la facelift. :D

 

Eu stiu ca tot aia a noastra din curte e cea mai buna, dar sa nu exageram. Asa cand o sa zicem ca e generatie noua? Cand vine cu 6x6, doua motoare si trei volane? :P
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am spus, nu vreau sa supar, e doar o parere personala la care cred ca am dreptul. Aveti dreptate, motoare noi, poate sasiu schimbat si totusi.... TudorM vezi tu o mare diferenta asa cum a fost de la O1 la O2( chiar de ar fi sa vorbim de imagine pe sosea strict) ?

Salutam !

Modificat de blue_eyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc sa-mi iau o Octavia 3 combi 4x4 si oscilez daca sa-mi iau sau nu optiunea "Pachet drumuri grele". Imi place sa ma duc la munte si uneori mai merg si pe drumuri forestiere. Am inteles ca garda la sol la combi 4x4 este de 139 mm, dar nu stiu exact cat este cu pachetul de drumuri grele (parca 155 mm?). Pe stoc ar fi cateva combi 4x4 doar cu scut suplimentar, dar pentru o configuratie cu garda la sol marita trebuie sa astept cam 4 luni....si nu stiu daca merita. Ceva impresii ale celor care au combi 4x4 si daca merita asteptarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mă supăr, fiecare cu părerea lui. Fiind platformă complet nouă, dpdv ingineresc șasiul este complet nou. Asta nu se poate disputa. Faptul că designul este evolutiv și nu revoluționar, asta n-are nicio legătură. Eu diferențele le văd la partea de tehnologie, unde s-a făcut un progres destul de mare.

@kpaxian, dacă mergi și iarna atunci ia PDG, altfel eu zic că e suficient 4x4. Octavia oricum nu e offroader veritabil. Dacă ții morțiș pe urmă poţi pune arcurile de PDG.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot cautat pe net jante de tabla pentru octavia 3 cu dimensiunile de mai jos si nu am gasit. In schimb cautand exact dupa dimensiuni am gasit ceva care zice ca se potriveste pe golf 7.

Janta otel  :  6 x 15    5/112  ET43

 

Aveti idee daca jantele de tabla de la golf 7 se potrivesc la octavia 3 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupui gresit..., poate la 1.8 sa aiba discuri mai mari, dar si pentru acea motorizare am retineri referitoare la kit ul de frana.

totusi motorul de 1.4  nu cred sa aiba un sistem mai performant pentru cei 35 cp in plus.

in cartea masinii nu apar specificatii referitoare la diferente intre marimea discurilor in functie de motorizare, poate daca ar fi existat ar fi fost mentionate

Tu presupui ca presupun gresit.... sau cum?

Probabil ca ai dreptate si 1.4 TSI are jantele de 16 inch in standard doar asa de smecherie.

PS: cei 35 CP (si cuplul mai mare) fac o mare diferenta intre 1.2 TSI si 1.4 TSI, ata pe sosea cat si pe hartie.

In fine... daca intereseaza pe cineva realmente subiectul, ne documentam si in felul acesta nu o mai balarim in presupuneri.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt direct interesat daca merg roti pe 15 pe 2.0 Tdi Dsg!

Pe FL merg sigur pe O3 am fost informat ca doar de 16 merg...

Pt iarna as lua pe 15 oricand ..

Sent from my iPhone using Tapatalk PRO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc sa-mi iau o Octavia 3 combi 4x4 si oscilez daca sa-mi iau sau nu optiunea "Pachet drumuri grele". Imi place sa ma duc la munte si uneori mai merg si pe drumuri forestiere. Am inteles ca garda la sol la combi 4x4 este de 139 mm, dar nu stiu exact cat este cu pachetul de drumuri grele (parca 155 mm?). Pe stoc ar fi cateva combi 4x4 doar cu scut suplimentar, dar pentru o configuratie cu garda la sol marita trebuie sa astept cam 4 luni....si nu stiu daca merita. Ceva impresii ale celor care au combi 4x4 si daca merita asteptarea?

Pe drumuri forestiere nu ai ce cauta cu o masina atat de lunga si atat de joasa.

Nu punem la socoteala ca accesul este interzis, nefiind drumuri deschise circulatiei publice motorizate.

Ramai pe burta imediat si nu mai iesi decat tractat de un 4x4 adevarat cu riscul de a-ti distruge masina. PDG te va ajuta doar la nivel psihologic si iti va distruge orice urma de confort. Sa crezi ca PDG iti transforma masina intr-un 4x4 adevarat este o eroare.

In plus 4x4 pe Octavia o fi bun la urcat borduri iarna in Bucuresti si cam atat.

 

Avem un combi model nou la birou.

Din pacate suspensia spate rigida e o porcarie oricate scuze i-ati gasi.

La nivel de finisaje, desi este varianta Elegance, sub plansa de bord care arata bine, plasticele sunt ieftine, iar tapiteria scaunelor este urata si de slaba calitate, lucru care surprinde neplacut.

M-a surprins cat de ingust este hayon-ul, toata masina se simte ca e mai usoara. Pozitia de conducere e ok, mai joasa decat la vechiul model.

Bolero se aude acceptabil, dar oarecum artificial, iar materialul lucios de pe consola e discutabil. Mi-a placut insa detaliul mecanismului de deschidere din interior al usilor fata, iar masina pare bine insonorizata.

Exterior led-urile fata arata cam kitsch, altfel fata masinii e reusita. Spatele, in schimb, e nereusit ca la orice Skoda, doar vechea Octavie imi pare ok din acest punct de vedere.

Diferenta in plus pentru Golf se vede la nivelul detaliilor interioare, un Golf Highline este pur si simplu in alta clasa la interior, chiar si Comfortline are interior mai bun, iar daca as avea nevoie de un break m-as uita catre Golf Variant inainte de a lua o decizie.

 

Altfel ca nivel de spatiu o oferta foarte buna, dar in acest moment in piata sunt si alte masini interesante.

Modificat de dercos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc dercos de impresii. Eu ma gandeam la break ca masina de familie, iar de 4x4 am simtit nevoie iarna pe niste drumuri cu zapada si gheata in panta. Alte breakuri 4x4 la pretul acesta nu prea am gasit. Desi pare ciudat initial vroiam un suv mai mic si eram aproape hotarat sa iau Mazda cx5 benzina, penultimul nivel de echipare, dar incerc sa fiu pragmatic, stiu ca are costuri mai mari de intretinere si spatiu ceva mai mic. Garda la sol insa este 21 cm si este 4x4.Inca nu sunt hotarat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca te uiti la cx5 de ce nu te uiti si la tiguan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok in interior dar pentru o familie cu 2 copii mici mi se pare ca portbagajul este foarte mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce in gluma? Portbagajul de Tiguan chiar este mic. 360l cu bancheta in pozitie standard si cu ea data in fata are 470l. Sensibil mai putin ca o O3 sau chiar si un CX-5 care are >500l standard. Sa nu uitam ca Tiguanul este un Golf plus ridicat pe suspensii si cu 4x4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am copil mic de 6 ani si car in tiguan si bicicleta si bagaje si patine...etc, tot ce are copilul nevoie. Dar intre tiguan si mazda am ales tiguan. Cand am cumparat masina am fost sa vad si o mazda. Nu mi-a lasat o impresie prea buna. Are un interior tipic japonez, anost si sec. Materiale dure, comenzile de la geamuri fara impuls, decat cel al soferului si multe altele. Nu imi aduc aminte acum toate. Am ales vw pt calitate. Mai ales pretul la mazda era mai mare. Masina am luat o in leasing si am beneficiat de un discount mai mare, cea ce a fost bine, dar oricum as fi ales tot vw. Iar in privinta motorului de la mazda pe benzina te rupe la consum si chia si cel diesel este mai gurmand decat cele vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un mic feedback de la un nou testdrive facut azi, tot cu o varianta combi(eu sunt fan) de data asta de 2l, echipare elegance.

Dap... aici se face diferenta intre vechiul o2(nu facelift-ul) si actuala skoda octavia. Cel putin dpmdv ca si posesor de O2 in echipare de mijloc cu ceva optionale. Am fost astazi sa fac testul cu motorizarea de 2l(cea de 1.6 nu mi-a dat nicio satisfactie) tocmai in idea pe care o spuneam si mai sus, eu am fost satisfacut de skoda si nu as vrea sa-mi reconsider parerea. Cred ca in varianta de top este o masina de luat in calcul serios. Personal am plecat impresionat/satisfacut dupa cei cca 100km facuti azi in diverse conditii de drum(national, oras si autostrada). Si ca sa mai intaresc putin polemica punti spate, se simte diferenta fara discutie intre cea rigida de la 1.6 si cea de la 2.0 independenta

Sa vad acum cum o scald cu bugetul la anul, si poate raman fidel marci, facand tot odata si un upgrade de putere a motorului(de la 1.9 TDI PD la 2.0 TDI). Vedem....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu stiu dc mi sa parut ca sta altfel motorizarea asta pe sosea. Poate a fost doar euforia cailor putere in plus, recunosc ca nu am intrebat dar eram convins ca e independenta, si in cazul asta polemica e inutila

Modificat de blue_eyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Sau placebo

Este exemplul perfect colegul de mai sus ca la o utilzare de strada e greu să simți diferențe.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am incercat sa o exploatez spre extreme, este totusi o masina adresata familistilor si nu am incercat sa fac drifturi cu ea, chiar daca era o masina de test. Pe mine personal ma intereseaza mai mult latura practica pe care vechiul O2 mi-a oferit-o din plin de-a lungul celor 6 ani de exploatare. Eu vreau o masina care sa ma duca safe si confortabil acolo unde vreau, cu un consum decent si atunci cand este nevoie de ceva in plus ca sa ma scoata din situatii dificile in trafic sa poata sa o faca

Revenind la ce spuneam legat de imaginea exterioara, i-mi pasterez totusi idea. Puse una langa alta nu-s diferente mari estetic. Forma farrurilor, ledurile si grila fata nu schimba foarte mult din aspectul de O2. Baieti care se pricep pe aici la editari de imagini sa incerce suprapunearea unor poze ale celor doua modele, sa vedem ce iese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ blue_eyed : tocmai ai demonstrat cum functioneaza PLACEBO. Crezand ca motorizarea 2.0 tdi are multilink, "ai sesizat" diferenta fata de motorizarea 1.6 tdi. Dar in realitate ambele motorizari au punte spate semi-rigida.

Referitor la design, ai partial dreptate: nu difera dpdv optic foarte mult de O2, dar pana la urma este acelasi model. Poate faptul ca seamana prea mult cu Rapid nu este foarte ok. Oricum, per total este un pas inainte.

Modificat de radumelinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Efectul PLACEBO cum spui  tu radumelinte poate fi amplificat si de faptul ca grupul VAG, a gandit treba asta cu suspensia semirigida atunci cand sa adresat pietii din vestul Europei, piata preponderenta(drivetest-urile mele sun facute pe drumurile din vest). Drumuri mai mult decat ok indiferent de ce natura sunt. Aceasta suspensie mult criticata poate fi ''vizualizata'' pe drumurile noastere ca si performante(negative), cred... In conditiile de trafic ''civilizat'' nu cred ca se evidentiaza. De aici cred ca si strategia de reducere a costurlor probabile in investitia in suspensia multilink(ei se adreseaza in primul rand celor care fac volum de vanzari). Ei(VAG-ul a studiat) au considerat probabil ca piata careia se adreseaza nu va seziza diferenta, si cred ca vor castiga. Zilnic vad mai multe O3-uri pe sosea(de cele mai multe ori combi). Noi romanii suntem ''carcotasi'' prin natura noastra, insa... daca am avea unde sa exploatam corect masinile la capacitatile reale, probabil nu am sesiza diferenta(insa totusi ne-ar deranja, ca asa e firea noastra)

 

Salutam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!