Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Si nu lasa pietonii sa se loveasca de parbriz sau, mai rau, sa treaca peste masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putine cazuri in care pietonul ajunge sa loveasca cu capul capota ,de cele mai multe ori e aruncat ori in parbriz ori in cu totul alta parte

Modificat de kyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as vrea un sistem de protectie a capotei impotriva pietonilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Come on, ce culoare este asta .. grej? :lol: Nu cred ca arata mai bine in realitate, nu e o culoare "race" oricum

 

Pentru RS mi se pare cel mai potrivit ALB, apoi rosu sau albastru, eventual verdele "turbat" (gen broscuta), galben mi se pare "fumat" si nu se potriveste decat pe masini sport mici sau pe super-sport (Ferrari, McLaren)

post-1145-0-73481700-1375363273_thumb.jp

post-1145-0-95443400-1375363279_thumb.jp

post-1145-0-02226400-1375363286_thumb.jp

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuia sa fie in topicul dedicat RS-ului? Arata interesant dar verdele ala e pe gustul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da scuze, trebuia in RS, daca se poate muta, merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta pietonilor e data de forma capotei si faptul ca nu are brate hidraulice. Deci da e pe toate.

am chicotit. lipsa bratelor hidraulice e ceva safety-feature!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Capota nu s-ar mai fi deformat cum au spus si baietii mai sus si n-ar mai fi luat asa un punctaj bun la euro ncap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum de alti producatori (sau culmea, tot in ograda noastra, VWAG) sunt masini cu punctaj bun la protectia pietonilor si cu pistoane hidraulice care tin capota ridicata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O3 are cel mai bun punctaj din grupul vag la protectia pietonilor si asta a fost compromisul probabil. Daca ma insel imi cer scuze de pe acum. Eu asa am inteles lipsa pistoanelor hidraulice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Si eu confirm faptul ca Swing ul se aude foarte bine, iar ca si putere, aceasta este identica cu Bolero. Totusi, Bolero ul se vede si arata mai bine decat Swing ul. Referitor la senzori sunt utili, dar nu ii consider un must have, cu banii aia poti pune volan in 3 spite si Bolero, jante pe 17 si volan, etc.

Masina mea o conduce si sotia si nu este deranjata de dimensiunile masinii, cu toate ca este mai mare decat fosta - megane sedan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mi-a placut SWING-ul. De pe usb s-a auzit parca mai incet decat pe Radio. Ori din cauza ca e ceva distanta intre mufa de USB si player? ori poate am dat eu tare fix me melodia nepotrivita.  La maxim se auzea dar inca ma intelegeam in masina. Cand am dart pe radio deja era balamuc.

Calitate e suficienta, nu pt audiofili dar nici ca la Duster:)

Totusi si eu as pendula intre Bolero pt 130e si evantual senzori spate 340e parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu motor aspirat de 102cp si masina incarcata in limite normale (2 persoane + bagaje) am urcat fara probleme si cu "zvac" Dealul Negru. Am facut si depasiri, la a mea trebuie sa stii s-o tii in ture pentru ca e motor aspirat.

 

Deci O3 care e mai usoara, la aceeasi putere si cuplu superior si dezvoltat in plaja mult mai larga de turatie, cred ca se va descurca fara probleme si la deal. :) Si sigur va fi mai sprintena decat Duster-ul, cam in orice situatie (parerea mea).

 

Ia-ti Duster doar daca ai nevoie de garda la sol mai ridicata, altfel O3.

Daca mai are vreo importanta Duster Diesel urca similar masinii mele de 75CP si veche de 7 ani pantele de pe Pitesti - Rm. Valcea, Diesel-ul e mai bleg in ture inalte, acolo unde o benzina poate fi mai sprintena, dar trebuie amestecat mai repede printre viteze. Spre comparatie 1.4 TDI este mai lent.

1.2 TSI condus cum trebuie nu va gafai absolut deloc la deal incarcat sau gol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.5 dci 110cp sta cel putin la fel de bine ca 1.2 TSi 105cp pe asfalt, in limitele impuse de trenul de rulare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi asteptand la service skoda am "frecat" o octavia 3 si implicit portbagajul avand in vedere discutiile anterioare. Pot sa spun ca SE INCHIDE oricum. Am incercat toate versiunile ....de sus, de jos, de la mijloc .....cu usa deschisa, inchisa ........se inchide. Cel mai finut mi s-a parut ca merge sa ii dai drumul de la aprox 10 cm distanta. Nu face zgomot mare.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua mentiuni fata de ce s-a mai spus:1. La farurile Bi - Xenon : Linia Led este din doua bucati - pentru un ochi cu pretentii, aduce un pic a sistem after market / 2. In momentul cand merg in marsarier muzica ,,se da mai incet", iar in momentul in care plec revine la normal.- aici am crezut ca mi se pare, dar ,,mi s-a parut" de mai multe ori -  o sa mai verific.

 

Am incercat si eu cu hayonul de la 10 cm si se inchide frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Normal ca se da mai incet, pentru a putea auzi senzorii. Apasa butonul de activare al senzorilor. Se va comporta la fel. Altfel poti seta din meniu comportamentul.

 

Azi asteptand la service skoda am "frecat" o octavia 3 si implicit portbagajul avand in vedere discutiile anterioare. Pot sa spun ca SE INCHIDE oricum. Am incercat toate versiunile ....de sus, de jos, de la mijloc .....cu usa deschisa, inchisa ........se inchide. Cel mai finut mi s-a parut ca merge sa ii dai drumul de la aprox 10 cm distanta. Nu face zgomot mare. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

 

E o chestie relativa. Cand iti propui sa faci ceva de obicei merge. Da rateuri cand esti cu gandul in alta parte si nu depui suficienta atentie. :)

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm la marsarier se da muzica incet si cand scoti din marsarier revine sunetul. Eu ascult foarte tare si ma ajuta sa nu mai dau pe mute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nimic nou, asa face Bolero si pe O2FL, se da muzca pe mute ca sa auzi bip bip bip....  are setare si cu ce volum sa porneasca atunci cand porneste masina.

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. De cand after market inseamna rau?

2. Se poate schimba din meniul sistemului audio sa nu dea muzica mai incet cand porneste park pilot-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi schimba cat de curand masina cu o Octavia III 1.4 TSI Elegance si am o dilema : merita Columbus-ul nou diferenta de pret fara de Amundsen (1000 eur) ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petrisor.dumitru

Salut,

As vrea sa va intreb pe cei care ati apelat la buy back prin Weltauto pt masina veche, cum a decurs pricesyl? Cand ati lasat masina veche la ei?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GEOge: Daca ai ce face cu Columbus atunci merita clar. Este o diferenta destul de mare fata de Amundsen. E mai responsiv ecranul, e mai mare, are DVD si (din ce mi s-a spus) Amundsen nu are Romania ca harta (repet, asta mi s-a spus, nu pot sa confirm).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

pe superb FL , Amundsen are 100% harta ptr Romania . M-am jucat pe el la reprezentanta skoda in Cluj si imi arata locul unde sunt si strazile :)

Sent from my iPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am lasat Octavia veche la Weltauto, procesul a fost fara probleme, am lasat masina atunci cand am agreat de la momentul initial - cu o saptamana inainte de termenul de livrare contractual pentru masina noua. Ca a intarziat cea noua si ca stam de vreo 2 saptamani si asteptam asta e altceva, insa Weltauto a fost OK, pretul ceva mai jos decat piata, dar dupa ce am incercat timp de vreo 3 saptamani sa o vand eu prin anunturi pe net am acceptat oferta lor, pierzand poate 4-500 Euro.

Columbus vs Amundsen -> daca tii mortis la navigatie integrata atunci Columbus clar, Amundsen e un Bolero cu GPS si cam atat. Ma intreb insa daca nu s-ar putea monta un Columbus ulterior, asa cum vad ca fac foarte multi cu RNS 510 parca pe VW, in locul Bolero-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!