Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Se aude bine si Swing-ul...senzorii nu stiu, ma descurc si fara ei. Nu am putut face comparatie cu Bolero. Posibil sa se auda mai bine, poate mi-l face dealerul cadou :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu stiu daca e diferenta considerabila in sonorizare insa in aspect ....de nepretuit si in combinatie cu senzorii de parcare iese un gadget cool !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar mai face de vreo 500 e. Mai degraba iau PDG ca sa creasca garda la sol.

Am o bariera psihologica in ceea ce priveste pretul. Deja cu astea ajunge la 17.000. Faptul ca din astia mai scazi un tichet, plus ceva de la dealer...e exact cat sa mi se para un pret pe care sa il inghit.

Din ce am vazut eu Elegance-ul are jante aliaj standard. Chiar faine.

Am mers cu un Rapid cu TSI-ul de 85CP. primele 3 trepte par destul de periculoase. Apoi se mai linisteste si trage mai domol. AC-ul pornit si 3 pers ca la test. Am dat si de un deal mic. Nu m-a impresionat, cat sa nu stea pe loc. Poate e loc de mai bine la 105CP.

Zilele urmatoare voi vedea daca iau decizia de da avansul. Si inca ceva...albe nu sunt pe stoc, trebuie comanda pt ea - 2luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pe weltauto te-ai uitat la masinile de drive test ? Sunt dotate si cu stergator si senzori si cu ceva km o iei chiar intr-un pret bun vs dotari.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

skoda si asa are garda la sol mare; la ce iti mai trebuie PDG??? faci mult offroad!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romania are cel mai dur oofroad - proba de ne-asfalt. Iarna sun sloiuri de gheata cazute de la autobuze sau alte masini. Stiti si voi.

Daca iau o masina noua, macar sa fie noua. Probabil ca va fi prima si ultima masina de noua. Sa vad daca va fi O3 sau...

Multumesc pt sfaturi si opinii.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii cu O3 la voi se inchide usor haionul portbagajului ,ca la mine trebuie trantit destul de serios atunci cand am toate portierele inchise, oare trebuie sa merg pentru ceva reglaje? Daca am o usa deschisa si nu se face acea presiune de aer se inchide bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

 

ceva de genu este si la mine,....doar ca eu nu am incercat varianta cu una din usi deschise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama nici nu m-am gandit la faza cu usile. Eu pur si simplu il inchid ok. M-am obisnuit cu el. Daca vb cu nevasta-mea discutia e cu totul alta... Dar nu e de reglaj. E haionul mare... Poate apare un mecanism ceva de inchidere automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este, cu o usa deschisa se inchide haionul ok , probabil ca o sa-mi intre in reflex sa las o usa deschisa , inchid haionul si apoi usa dar nu prea e normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand misti o chestie de peste 1 metru patrat intr-un spatiu de poate vreo 2 metri cubi si ceva, risti sa pui in miscare o cantitate destul de mare de aer, nu crezi ca asta e suficient sa-ti puna o mica rezistenta la inchiderea portbagajului? Fara sa mai mentionez amortizoarele noi care trebuie sa fie destul de tari sa sustina ditamai bucata de tabla si geam cativa ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica rezistenta, da, sa opuna dar de aici si pana la forta cu care trebuie trantit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii cu O3 la voi se inchide usor haionul portbagajului ,ca la mine trebuie trantit destul de serios atunci cand am toate portierele inchise, oare trebuie sa merg pentru ceva reglaje? Daca am o usa deschisa si nu se face acea presiune de aer se inchide bine.

 

Incearca tehnica asta:

 

O tragi in jos pana la aprox. 10 cm fata de pozitia inchis si pe urma o lasi sa cada. Se inchide bine si nici nu face zgomot mare.

Ideea e ca asa nu mai impinge atata aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Hiro , fac chestia asta si se inchide asa cum spui tu dar doar cu o usa deschisa, altfel nu am sanse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost opinia multora care au vazut mashina, portbagajul si chiar usile se inchid putin mai greu fata de modelul precedent, si eu am avut aceeasi senzatie... inchid usa masinii mele zilnic si sunt obisnuit intr`un fel, in showroom am aplicat aceeasi forta din obisnuinta si nu s`a inchis nici usa si nici portbagajul. Impresia e la fel si torpedo... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si la Polo al meu dupa atatia ani haionul trebuie trantit ca sa se blocheze. Cand e o usa sau un geam deschis se inchide usor. Asta e de bine, masina e etansa.

Mie mi-a placut ca usile nu se inchid asa usor, adica nu as mai sta cu teama ca imi trantesc unii usile. Adica daca vor da mai tare va fi exact cat ii trebuie sa se inchida si nu se va mai tranti. In fine, intelegeti voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Buna asta .. cum ma .. de acuma ca nu se inchid usile si tre sa le trantesti e un feature .. daca citesc pe aici poate de maine o pun dotare optionala si cer si bani pe ea. :)) Eu zic totusi ca sunt chederele noi si se inchid mai greu .. dupa 1 luna doua va fi alta poveste. E normal sa se inchida diferit fata de o masina de un an doi.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cele de mai sus. La masina din semnatura, usile s-au inchis din ce in ce mai bine odata cu trecerea timpului, acum la 6 luni de folosinta nu mai constituie un motiv de nemultumire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca toate O 3 vin cu functie de protejare a pietonilor?am inteles ca unele nu au aceasta functie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta pietonilor e data de forma capotei si faptul ca nu are brate hidraulice. Deci da e pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te contrazic dar eu am inteles ca acelea care au sistemul respectiv ,in momentul impactului , capota se ridica de la balamale pt a proteja pietonul , desi nu vad cum il ajuta prea mult ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dealerul a zis ca toate elementele de siguranta sunt standard. Ce e optional e asa: airbaguri laterale spate, sistem ce te pregateste pt impact ca ridica geamurile si pretensioneaza centurile, presiunea in pneuri, avertizare oboseala si cam atat. Restul e standard pe oricare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridicarea capotei la impact cu pieton a debutat pe clasa E generatia precedenta (a venit si Volvo pe urma cu sistemul aditional de airbag la V40) si ajuta pentru ca mareste distanta dintre locul impactului si blocul motor. Cred ca e de preferat sa dai cu capul doar intr-o bucata de tabla (capota) si nu si intr-un bloc masiv de metal de dedesubt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa asta, modifica unghiul dintre pieton si capota prin micsorarea lui. Astfel se reduce si din forta impactului comparativ cu o capota la un unghi aproape drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!