Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Cred ca era vorba de Bolero si una din navigatii, dar nu mai stiu despre care din ele era vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un sistem audio normal de masina (chiar si cu Canton in cazul nostru concret), ma indoiesc ca se poate simti o diferenta reala intre mp3 320kbps si flac. Cu greu s-a simtit la un sistem Bang&Olufsen de pe un Audi A4 (amandoua redate prin media link de pe un iPod) si numai pe loc cu motorul oprit, in mers nu merita stresul. Conversia se face rapid, poate doar daca se face la 128kbps sa sune prost. 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici cred ca discutia e doar pentru cei care-si tin mare parte din colectia audio in flac si nu vor sa treaca prin munca de conversie in altceva. Stiti daca s-a anuntat vreun update de soft pentru oricare din sisteme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tin muzica exclusiv in Flac / Ape / Mpc, Mp3 mai am foarte foarte putine, problema e ca gasesti foarte greu de cumparat online muzica lossless. Cat despre conversie, tinand cont de faptul ca procesoarele quad-core sunt larg raspandite, nu dureaza deloc mult. :)

 

Acum revenind la Octavia 3... ar fi prima masina pe care am Kessy, asa ca am cateva nelamuriri:

De la ce distanta se descuie automat masina si se poate porni motorul?

Daca se intampla cumva sa uiti cheia in masina (dispare reflexul cu scos cheia din contact), ce se intampla, te anunta sonor ceva, cumva?

Cat de sigur este sistemul din punct de vedere al riscului de furt, poate fi bruiat de la distanta asa cum se tot face acum cu telecomenzile de inchidere centralizata? Sistemul de imobilizare electronica este similar cu cel al unei chei normale?

Modificat de allex82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De celelalte nu stiu, dar am citit in manual si am vazut si film pe YT despre uitat cheia in masina. Masina recunoaste pozitia cheii si refuza sa inchida usile (nu cred ca scoate vreun sunet). Si atunci tine de utilizator sa-si dea seama ca e cheia in masina. La fel, poate fi setat din sistem, ca la apropierea de masina sa se deschida usile doar de pe partea unde este cheia (stanga/dreapta) si celelalte sa ramana incuiate (

). Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am keyless acces pe jetta:

- o poti deschide din telecomanda ca pe o masina normala sau prin introducerea mainii in manerul portierei - nu se deschide automat si motorul nu porneste singur, trebuie sa apesi tu pe butonul de start

- o poti seta ca la prima actionare sa se deschida doar usa soferului si la a doua actionare sa se deschida toate usile

- daca uiti cheia in masina nu vei putea incuia masina...nu scoate niciun sunet

- daca uiti cheia in portbagaj, acesta nu se va inchide

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut si Buhnici un review pentru Octavia 3, din punctul meu de vedere mai bine nu-l facea, foarte slab si prost documentat:

 

http://www.buhnici.ro/2013/07/24/video-skoda-octavia-3-passat-killer/

 

Contine multe greseli care denota slaba informare, gen 1.4 TSI de 150 CP, 2.0 TDI de 140 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baietii de la Turatii.ro fac review-uri mult mult mai bune si detaliate (uneori chiar exagerat!). Dar se pare ca nu au o relatie f buna cu grupul VAG (au testat doar Tiguan si Amarok parca) si din ce am inteles nu va veni prea curand unul cu Skoda.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se pare ca cei de la Porsche Romania sunt mari si tari, nu au nevoie de o relatie buna cu presa auto. Mi se pare o atitudine anormala, insa e bazata pe cifrele de vanzari, marcile grupului se vand extraordinar de bine in Romania, chiar si fara a investi prea mult in promovare. 

Buhnici era singurul pe care-l urmaream din cand in cand din presa auto romaneasca, nu ca ar avea el cine stie ce talent.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Curios a laudat motorul 1.6 tdi care stim ca e mai puturos, cu viteza a 3 a pana in 140 km pe ora e ceva.....dar si multe confuzii la motorizari a facut nenea Buhnici :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un review slab, asemanator celor facute de proprietari (desi ei au o scuza fiind subiectivi) de la o persoana care are o astfel de parere axiomatica:

"... Jetta e cu NU din start. E de fapt un Golf 5 cu portbagaj cumpărat de românii care nu și-au permis Passat. Asta spune mașina pentru mine."

Oricum ce reuseste sa aduca in atentie de fiecare data cand prezinta Skoda este "Avia Motors, cel mai bun dealer Skoda". De fapt la asta se rezuma totul.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cam asta`i trendul, motoare mai mici, rezonabile ca putere si consum mic.... daca nu ma insel 1.6TDI are cel mai mic consum din gama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar 2.0 TDI 184 Cp de pe RS nu atinge 140 in treapta 3. Poate eventual TSI-ul de 220 Cp.

Mare dezamagire review-ul mai ales ca il asteptam de vreo 2 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RS TSI poate atinge 140km/h in treapta a 3-a (DSG e la limita), RS TDI nu reuseste din cauza etajarii si ajunge pe la 110. Aveti graficele in topicul RS. Nu am vazut nicaieri grafice pentru 1.6TDI, 1.4/1.8TSI.

 

Oricum e un punct irelevant, nu vor merge soferii cu 1.4/1.8 in stilul asta, cei cu 1.6TDI nici atat. Nu pentru asta e facut si cumparat motorul asta. Ca dl. Buhnici vine cu exemple inutile, asta e partea a 2-a (un exemplu in stilul si calitatea intregului review).

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TSI 150Kph@6000Rpm, 1.6 TDI 130Kph@4500Rpm in treapta 3 (data culese de pe youtube deci e posibil sa existe abateri).

Interesant ... la 1.9-le meu intr-a 3-a la 100Kph incep sa iasa pistoanele prin capota :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor gen 1.6TDI va avea etajarea destul de lunga, mai ales de la treapta a 3-a in sus pentru a ajuta consumul. Pentru asta a fost proiectat si construit un motor de genul asta. Nu are nimeni pretentii sportive de la el si nu pentru asta e cumparat.

 

Sa te apuci sa zici intr-un review ca tu ai schimbat in a 4-a la 140km/h cu un asemenea motor mi se pare cam jenant pentru cineva care face jurnalistica auto serioasa. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cine a zis ca el face review-uri serioase? Nu ma mira ca a ramas fara permis, avand in vedere modul in care merge cu masinile alea prin oras. De fapt, el "face sport".

 

Review-uri adevarate pentru Octavia 3:

 

 

 

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am o nelamurire la O3, lampa de ceata spate e doar pe partea stanga? pt ca la mine se aprinde doar pe stanga, desi este bec si pe partea dreapta. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SUnt 2 becuri pt mers inapoi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda.. bun raspuns.. ceata = mers inapoi.

 

Ceata se aprinde doar pe stanga din fabrica. Asa era si la O2, dar ulterior se putea modifica din centrala electrica si se aprindeau amandoua. La utimele modele de O2 facelift nici asta nu se mai poate ( de fapt nu se stie cum).

 

Probabil e la fel si la O3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc andrei asta vroiam sa stiu, eu vazusem ca e bec si pe dreapta dar nu se aprinde.

o sa activez functia turist de curiozitate(pentru tari gen anglia) sa vad daca o sa se aprinda pe dreapta de data asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba o sa mearga . doar ca o sa-ti schimbe si pozitia farurilor (daca le ai cu xenon) ..

 

Salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 3 1.2 TSI Elgance sau Duster Facelift 1.5 Dci 4x2?

Octavia are suspensia cam tare (pe spate mai ales) si uneori face zgomot, e benzina TSI dar e f bine echipata fata de Duster.

Duster, pe la aceeasi bani are o suspensie mai moale(confortabila), care absoarbe f bine peticele si canalele din Ro si e Diesel - de asta ma atrage.

 

Consumurile sunt similare, la Duster anvelopele sunt mai scumpe. Tsi-ul sper sa traga bine in deal - chiar si in depasire incarcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!