Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Poate ca senzatia ca e mai lenta vine din izolarea fonica mai buna? Tu poti fi destul de obiectiv mai ales ca pe ambele ai avut 1.2tsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insusi motorul nou fiind pe curea in loc de lant, e mai silentios.

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O2 am luat-o cu "0" Km si am tinut-o pana la 23000 km

Ce vroia sa spuna colegul Rave este ca abea dupa aproximativ 10.000km consumul se mai lasa. Tu probabil compari consumul de pe O2 la momentul cand avea peste 10.000km cu consumul de pe O3 care mai mult ca sigur ca nu are nici 5.000km.

Si inca ceva ce nu e clar... Tu vorbesti de 1.2TSI 105CP si nu de 1.2TSI 86CP, corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ambele cazuri este vorba de 1.2 TSI de 105 Cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam ciudat, pt ca noul motor de 1.2 e altceva, are alt cod, alta distributie (pe lant) si alt turbo. iar O3 este mai usoara ca O2.

toata lumea spune ca se simte mult mai bine noul motor, si pe hartie sta mai bine la cifre fata de cel vechi.

Tin sa cred ca poate are legatura cu modul de condus sau poate este o problema la O3.

cert e ca noul 1.2 e clar mai bun ca vechiul 1.2....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa fie si modul meu de condus " de vina"  dar in ambele cazuri am condus tot eu deci...

Asta este impresia mea, dupa ce am condus O3,  si am vrut sa intreb ce parere aveti si voi. Poate cum spune si pempha  , ina nu s-ia facut rodajul si isi mai da drumul dupa

Oricum am sa va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul motor are distributia pe curea, cel vechi o avea pe lant.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care mai aseptati masini in perioada urmatoare, cum stati cu termenele de livrare? Ca eu sunt programat pentru saptamana 30 (22-26 iulie) si inca n-a ajuns la dealer nici o confirmare de termen, de ajungere in vama (cum a primit krygod_ro, cu vreo 10 zile inainte), nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

nu am avut O2 fl 1.2 tsi, doar am facut test drive aproximativ 50 km, in mare parte pe A1. Ulterior, cand a fost lansarea O3 am facut test drive cu aceeasi motorizare, iar impresia mea a fost si este ca cea din urma se misca mai bine - parere persoanala. Pe forum ul marcii am vazut ca posesorii de O2 fl spun ca masina se misca la fel, cu un plus pentru treptele I si II. Poate depinde si de benzina pe care o folosesti. Eu la a mea ii pun doar Evo si la aproximativ 2000 rpm trage nesperat de bine, Dupa 300 km ma declar multumit de masina si de motor, dar recunosc ca ma deranjeaza zgomotul suspensiei.... cu toate ca jantele sunt pe 16

Modificat de cristiansen077
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am promis revin cu rezultatele testului facut in weekend.

Am parcurts 114 Km cu medie orara de 66 km si un consum de 5.3l/100. AC pornit tot drumul

Consumul l-am facut prin metoda plin - plin

Concluzie - este un consum bun fata de O2 la care aveam un consum de 5.8 - 5.9 in aceliasi conditii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petrisor.dumitru

Salut, nu pot initia o noua discutie asa ca postez aici. Ma intereseaza sa-mi iau Octavia cu alarma si vroiam sa va intreb ce parere aveti despre alarma OEM montata in fabrica ? Alarmele montate la service (gen Viper) sunt mai bune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alarmele ca si lacatele sunt ptr oameni cinstiti. Parerea mea e sa sari peste aceasta optiune si eventual sa montezi una la dealerul autorizat la un pret mai bun sau chiar gratis (daca e o promotie ceva... cum am prins noi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceea ce priveste alarma am intrebat la mai multi dealeri si pretul este cam acelasi. 200 euro este cea din fabrica, iar Viper OEM cam tot atat.

Avantajul pentru Viper este ca are senzor de soc. Practic la cea din fabrica daca iti loveste cineva masina nu se declanseaza alarma.

 

In schimb alarma de fabrica este cumva mai bine integrata in masina, plafoniera este un model diferit care include si senzorii de prezenta pentru interior. Eu am optat pentru aceasta varianta pentru ca nu am vrut sa mai demonteze la service panourile din interior ca sa monteze alarma, mi-era frica ca nu le mai pun bine la loc si o sa am greieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petrisor.dumitru

Multumesc pt raspunsuri. Cred ca o sa o iau pe cea din fabrica.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea parerea vostra despre reealizarea un chip tuning pe O3 1.2 TSI

 

Am gasit pe  site-ul dimsport.ro ca se poate face tuning si creste  de la 105 Cp - 121Cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie pentru 1.2 TSI-ul de pe O2, pentru O3 stiu ca m-am uitat si eu recent de curiozitate si nu am gasit nimic, nici pentru 1.2 si nici pentru 1.4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intradevar este pentru O2 si nu pentru O3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dialog_oo  parerea mea "personala" este ca la un motor de 1.2TSI care are 105 Cp nu ar mai trebui sa-i pui si chip. E prea mult si poti strica multe altele daca o fortezi. Acum e alegerea ta. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oarecum teoretic are de unde sa dea cai in plus daca ne uitam in gradina concurentei si gasim motor de 1.0 ecoboost cu 125 CP insa cred ca este totusi limitat la 105 CP sa fie mai SAFE in timp.

1.9 TDI pe O2 / G5 / Leon 1p are tot 105 CP desi a venit pe alte masini (passat .....) cu 130 CP si 6 trepte, deci se poate.

Oricum la ce drumuri avem in Romanica noastra cred ca si scuterul este de ajuns daar 105 CP..................m-am saturat sa ma tot zgaltai in masina. La noi in oras este varza soseaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi co-forumisti, se pare ca nu am noroc. Chiar deloc. :(

Am aflat saptamana trecuta ca masina intarzie circa 2-3 saptamani din cauza concediului fabricii, asta desi in sistemul dealer-ului apare in continuare ca masina ar fi trebuit sa fie livrata saptamana asta (30). Bine totusi ca s-au apucat sa verifice cei de la dealer de ce nu aparea si serie de sasiu in sistemul lor, ca altfel saptamana asta eu asteptam linistit masina.

Am scris la Porsche Romania direct (astept raspuns, vad ca dureaza cateva zile sa incerce sa gaseasca o explicatie pentru aceasta balba), intrucat situatia este chiar neplacuta - am predat masina veche la buy-back acum o saptamana si pe 14 august am nevoie de masina inmatriculata definitiv, ca sa pot pleca din tara in concediu. Acum sunt pieton si nu stiu daca am cu ce pleca in concediu...

Mai s-a lovit cineva de o situatie ca asta, sa-i fie intarziata livrarea din cauza balbelor fabricii si importatorului? Macar de stiam din timp, acum ma gandesc cu cine pot vorbi si de unde, ce pot face, macar sa am masina pentru concediu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa vorbesti chiar cu dealerul, poate iti pot inchiria o masina pe care s-o folosesti in concediu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabrica nu are nicio vina. La Wolfsburg se stie in fiecare an (si evident, se comunica mai departe importatorilor care au responsabilitatea catre dealerii locali) cand se intra in concediu inca de la inceputul anului, asa ca n-ar trebui sa fi fost o surpriza pentru PoRo. In acest caz, "balba" (asa cum o numesti tu), ii apartine eventual dealerului, in niciun caz fabricii. Anul asta, VW are concediu general intre 22.07 - 03.08 inclusiv. Unele sectii mai lucreaza sau, in functie de cerere, se lucreaza la capacitate redusa, pe maximum o linie de productie. Ce poti face, este sa te rogi de aia de la care ai luat masina sa-ti inchirieze o masina cu un tarif ceva mai mic decat cel de lista (gratuit mi-e teama ca n-o sa-ti dea nimeni) si sa le ceri kilometri nelimitati (desi, si asta-mi vine greu sa cred c-o sa primesti). Pana la urma, e un caz clasic de ghinion, cauzat de faptul ca dealerul doarme-n papuci. Auzi, ce texte :)) "Bine totusi ca s-au apucat sa verifice cei de la dealer de ce nu aparea si serie de sasiu in sistemul lor" de parca ei nu primesc seriile de sasiu pe loturi in graficul de livrari :) Colegu', aia dormeau pe ei si pana la urma "oops! stai ca astuia nu-i apare masina in sistem".

Citeste frumos contractul, vezi ce scrie acolo legat de livrare si probabil, zic "probabil" ca vei reusi sa-i ameninti ca renunti la achizitie sau ceva de genul, pentru incalcarea termenilor contractuali. Sau penalizari, asta, daca-s prevazute (desi, m-as mira puternic).

 

LE: scuze, acu' mi-am dat seama ca matale ai Skoda :) Se pare ca si la Mlada Boleslav vacanta are loc in aceeasi perioada.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci de ce in sistemul informatic la care are acces dealerul apare in continuare saptamana 30 pentru livrare? Cine stia in orice moment starea masinii si trebuia sa actualizeze, daca nu fabrica sau importatorul? Ca imediat ce s-a facut o verificare, importatorul a furnizat dealerului toate informatiile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!