Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

ciprian.costache

e deja un lucru general acceptat pt octavia si golf, cele mai vandute modele din clasa compacta. VAG a vrut un profit mai mare exact pe acest segment.

singura masina acceptabila ca pret in clasa compacta care mai vine cu suspensie independenta spate standard este Hyundai i30 din cate stiu.

toti dintre noi am condus la viata noastra suspensie rigida si cand ne-am urcat in una independenta, eu cel putin, nu am observat nimic. dar asa ne place noua sa fim carcotasi :)

 

Fara niciun fel de gluma, un comentariu extrem de pertinent. :)

 

Revin la voi cu niste detalii despre masina mea de indata ce gasesc niste timp liber, ca am luat-o de 3 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali_devill

intrebare: de ce este asa inadmisibil sa nu puna pe 1.6 tdi?pe 2.0 tdi as mai intelege,dar pe 1.6 jur ca nu vad unde este performanta aia ce trebuie tinuta in frau,no offence.

inca se mai discuta de suspensie?credeam ca s-a trecut peste asta demult.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprian.costache

intrebare: de ce este asa inadmisibil sa nu puna pe 1.6 tdi?pe 2.0 tdi as mai intelege,dar pe 1.6 jur ca nu vad unde este performanta aia ce trebuie tinuta in frau,no offence.

inca se mai discuta de suspensie?credeam ca s-a trecut peste asta demult.

brgds

 

Ca sa aiba masina de familie niste dotari mai degraba sport. :)

 

Evident ca nu e nicio diferenta, sau, cel care simte diferenta poate trebuia sa se indrepte catre alta masina/motorizare etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e deja un lucru general acceptat pt octavia si golf, cele mai vandute modele din clasa compacta. VAG a vrut un profit mai mare exact pe acest segment.

singura masina acceptabila ca pret in clasa compacta care mai vine cu suspensie independenta spate standard este Hyundai i30 din cate stiu.

toti dintre noi am condus la viata noastra suspensie rigida si cand ne-am urcat in una independenta, eu cel putin, nu am observat nimic. dar asa ne place noua sa fim carcotasi :)

 

Fara niciun fel de gluma, un comentariu extrem de pertinent. :)

 

Revin la voi cu niste detalii despre masina mea de indata ce gasesc niste timp liber, ca am luat-o de 3 zile.

Detalii si poze te rugam :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprian.costache

@codz Rabdare, sunt la munca. Si tre' s-o spal inainte s-o vedeti voi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulianb2007

Mai e cineva care si-a comandat O3 sa nu fi raspuns la postul meu ? :) Cand am facut eu cursul de auto in facultate acum ceva timp, puntea spate (semi-) rigida era privita ca un compromis in vederea reducerii costurilor de productie. Dezavantajele ce decurgeau din acest compromis constau in directia imprecisa si contactul imperfect intre roata si drum. Pe celalata parte, "dezavantajele" suspensiei independente erau costul mai mare de productie si complexitatea solutiei constructive. Nu e nici intr-un caz o dotare sport, e o dotare de comfort, de bun simt, care nu tine de motorizare la care Skoda a renuntat probabil pe principiul mai sunt si altele fara si tot se vand. Ofera doar pe motoarele mai mari deoarece pe ansamblu masina este mai scumpa isi amortizeaza mai usor costurile. Sa fim seriosi, daca stai pe la munte, vezi diferenta in serpentine, dar cat e noua cel mai bine o auzi. Repet, asta e singura bulina neagra pe care o vad eu la masina asta, in rest, este un exemplar reusit. As cumpara oricand o varianta de O3 cu punte spate independenta.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprian.costache

Mai e cineva care si-a comandat O3 sa nu fi raspuns la postul meu ? :) Cand am facut eu cursul de auto in facultate acum ceva timp, puntea spate (semi-) rigida era privita ca un compromis in vederea reducerii costurilor de productie. Dezavantajele ce decurgeau din acest compromis constau in directia imprecisa si contactul imperfect intre roata si drum. Pe celalata parte, "dezavantajele" suspensiei independente erau costul mai mare de productie si complexitatea solutiei constructive.

Nu te supara, si nu aprob sau dezaprob ce scrie acolo sau ce ai invatat tu, dar v-a invatat la facultate exact ce scrie pe wikipedia. :) cu, aproape, cuvintele tale.

Daca imi e permis linkul, iata-l: http://ro.wikipedia.org/wiki/Suspensie_(vehicul)#Punte_rigid.C4.83_vs._suspensie_independent.C4.83

Trecand peste asta, doua lucruri:

Primul, in ceea ce am zis eu, e o oarecare doza de ironie la adresa celor care au senzatia ca la masina asta faptul ca nu are suspensie independenta spate e un deal-breaker in decizia de cumparare. Nu e. Sau n-ar trebui. Fiecare e liber sa decida daca o vrea sau nu, dar sa fie decent informat asupra aspectului, ca daca vine unu si citeste p-aci ca n-are Octavia 3 independenta spate, zice ca e nasoala si se duce sa-si cumpere un Renault. :) Ok, ar fi putut pune suspensie independenta, chiar pentru motorizarile care dezvolta putere mica, si ar fi crescut confortul masinii si nu numai. Dar, nu este atat de mare diferenta cum rezulta din topicul asta. Pur si simplu nu e. Zgomotul e absolut de trecut cu vederea, iar stabilitatea masinii e foarte buna, cel putin comparativ cu alte masini, sau cu modele mai vechi de Octavia. Iar stabilitatea asta vine din altele, evident, nu din faptul ca are suspensie rigida spate, insa faptul ca n-are independenta nu e un lucru care sa te determine sa n-o mai cumperi. Cel putin n-ar trebui. Desigur, daca o cumperi sa mergi cu asa viteza pe serpentine pana iti intra in functiune ESP-ul, atunci poate ti-ai ales masina gresita. Asa cum e, e foarte confortabila, extrem de confortabila. Mai mare decat modelul anterior, mai stabila decat modelul anterior, si, sper, cel putin la fel de fiabila.

Nu e nici intr-un caz o dotare sport, e o dotare de comfort, de bun simt, care nu tine de motorizare la care Skoda a renuntat probabil pe principiul mai sunt si altele fara si tot se vand. Ofera doar pe motoarele mai mari deoarece pe ansamblu masina este mai scumpa isi amortizeaza mai usor costurile. Sa fim seriosi, daca stai pe la munte, vezi diferenta in serpentine, dar cat e noua cel mai bine o auzi. Repet, asta e singura bulina neagra pe care o vad eu la masina asta, in rest, este un exemplar reusit. As cumpara oricand o varianta de O3 cu punte spate independenta.

Al doilea, la masinile de 180-200-250 CP (ati inteles ideea, puternice), cand scoti herghelia la inaintare si nevestei, prietenei sau copilului ii vine sa vomite de la acceleratia subita (nu e cazul meu, dar se intampla) nu crezi ca producatorul trebuie sa-ti asigure mai degraba integritatea decat confortul? Asa credeam si eu. Desigur, ar fi putut pune independenta spate si la cele cu motorizari mititele, dar la cele cu motorizari mari - sa le zicem sportive :)- le sunt puse independente pe spate pentru ca trebuie sa le tina pe sosea. In primul rand. Faptul ca e mai confortabila e bonus. Si faptul ca e mai scumpa e tot bonus. RS-ul va avea independenta, cel putin din spusele oficialilor de la noi, ca sa stea dracului pe sosea cand treci prin curbe la blana, de exemplu, dar nu numai. Si, evident, poti sa-ti iei RS sa-ti plimbi familia relaxat fara sa beneficiezi vreodata de independenta spate, dar aia e pusa acolo in caz ca-i dai talpa.

Revin

Bye

http://www.noticiasautomotivas.com.br/volkswagen-beetle-ganha-suspensao-multilink-em-todas-as-versoes/

 

incepand din luna mai 2013 toate motorizarile de Beetle din Europa vor avea multilink pe spate, nu doar 2.0 TSI si 2.0 TDI

 

Eu sunt mai linistit acum. :)

Modificat de ciprian.costache
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosso corse

Salut,

 

@ciprian.costache

Ai gasit vreun test care sa demonstreze ca e mai stabila noua generatie?  :D  

 

 

e deja un lucru general acceptat pt octavia si golf, cele mai vandute modele din clasa compacta. VAG a vrut un profit mai mare exact pe acest segment.

singura masina acceptabila ca pret in clasa compacta care mai vine cu suspensie independenta spate standard este Hyundai i30 din cate stiu.

toti dintre noi am condus la viata noastra suspensie rigida si cand ne-am urcat in una independenta, eu cel putin, nu am observat nimic. dar asa ne place noua sa fim carcotasi  :)

 

Ar mai fi Focus3, Kia Ceed si Jetta.

Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprian.costache

Salut,

 

@ciprian.costache

Ai gasit vreun test care sa demonstreze ca e mai stabila noua generatie?  :D  

 

Salve,

 

Evident ca nu, eu spun din experientele avute. Am sa povestesc mai pe larg cand am un pic de timp.

 

Oricum, departe de mine gandul de a sugera ca posesorii de O2 au masini slabe, sau ceva. Mai degraba as privi lucrurile astea ca fiind o evolutie a modelului. Deci, sa nu interpreteze nimeni gresit, ca nu vreau sa sugerez nimic la adresa generatiilor precedente de Octavia, bine ? :)

 

Revin

Bye

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe configuratorul din Austria a aparut un optional now: Dynamic Pack, scaune sport pentru 200 de euro. Sunt curios cum arata, nu am vazut nici o poza. In schimb se pierde cotiera pentru locurile din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am dat comanda pentru noua Octavia, 1.4 TSI, Albastru Denim cu interior bej.

Printre optionale am pus asa:

- Maxi-DOT color

- Driving Mode Selection

- tapiterie partial piele

- Radio-CD Bolero

- Sound system Canton

- scaune incalzite

- senzori parcare spate

(daca exista acel Dynamic Pack l-as fi luat, imi plac mult scaunele sport de la VAG)

Pret total: EUR 21,720.

Acum incepe lunga asteptare de circa 7-8 saptamani. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprian.costache

Tocmai ce am dat comanda pentru noua Octavia, 1.4 TSI, Albastru Denim cu interior bej.

Printre optionale am pus asa:

- Maxi-DOT color

- Driving Mode Selection

- tapiterie partial piele

- Radio-CD Bolero

- Sound system Canton

- scaune incalzite

- senzori parcare spate

(daca exista acel Dynamic Pack l-as fi luat, imi plac mult scaunele sport de la VAG)

Pret total: EUR 21,720.

Acum incepe lunga asteptare de circa 7-8 saptamani. :)

 

Foarte fain, ai pus optionale care nu-s degeaba. Congrats!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb zilele trecute cu un prieten care este consiliera la Midocar Vitan si l-am intrebat de curiozitate cata lumea intreaba ce fel de suspensie are golful, ce fel punte are etc. Mi-a zis ca doar 4 barbati au intrebat chesti asta de cand s-a lansat Golf 7.

 

Cati dintre voi care au vechea skoda au mers cu ea la limita sa simta acea suspensie??? Eu am facut test drive cu G7 1.6 tdi si octavia 2.0 tdi 150 de cai.

 

Nici nu mi-am dat seama la ce imi foloseste mie puntea spate la scirocco fata de cele doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprian.costache

Am vb zilele trecute cu un prieten care este consiliera la Midocar Vitan si l-am intrebat de curiozitate cata lumea intreaba ce fel de suspensie are golful, ce fel punte are etc. Mi-a zis ca doar 4 barbati au intrebat chesti asta de cand s-a lansat Golf 7.

 

Cati dintre voi care au vechea skoda au mers cu ea la limita sa simta acea suspensie??? Eu am facut test drive cu G7 1.6 tdi si octavia 2.0 tdi 150 de cai.

 

Nici nu mi-am dat seama la ce imi foloseste mie puntea spate la scirocco fata de cele doua.

 

Parerea mea, cum am mai spus, este ca asta e ideea. Ca la masina ta sa nu iti dai seama :) in sensul ca daca ai avea rigida si ai folosi puterea masinii, sa nu cumva sa iesi de pe sosea. Nu inseamna neaparat ca iesi daca ai rigida sau ca nu iesi daca ai independenta, dar e o masura suplimentara a producatorului. In rest, da, ai sesizat corect, adica nimic. Ma rog, aproape nimic. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rifflections

Tocmai ce am dat comanda pentru noua Octavia, 1.4 TSI, Albastru Denim cu interior bej.

Printre optionale am pus asa:

- Maxi-DOT color

- Driving Mode Selection

- tapiterie partial piele

- Radio-CD Bolero

- Sound system Canton

- scaune incalzite

- senzori parcare spate

(daca exista acel Dynamic Pack l-as fi luat, imi plac mult scaunele sport de la VAG)

Pret total: EUR 21,720.

Acum incepe lunga asteptare de circa 7-8 saptamani. :)

Felicitari, asteptare usoara, desi n-o sa fie deloc asa  :))

 

Te invidiez pt pachetul partial piele. L-as fi vrut si eu ;)

Modificat de rifflections
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pasagerii spate simt mai tare vibratiile la masinile fara punte independenta. Cea independenta e mult mai confortabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Daca niste injineri au descoperit ceva mai bun de ce sa nu benefieciezi?

Daca ai centrala pe gaz de ce sa treci din nou la lemne? :lol: Ca e mai ieftin?

 

Nu vedem in utilizarea de zi cu zi influenta(vin toti si iti spun asta, ca ce sofer esti tu care nu vei vedea niciodata diferenta), beneficiile puntii independente spate, dar s-ar putea sa vedem aceste beneficii in caz de accident!!!!!1

M-am rasturnat cu o masina cu punte clasica, nu ceva spectaculos, dar in momentele alea in care masina devenise necontrolabila, spatele topaia spectaculos, chiar mi-a ramas in minte acest lucru! 

Era bine de lasat macar la optionale! ca vorba aia, tehnica avanseaza, nu vad ca motivul reducerii costurilor sa duca la regres tehnologic!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lista accesoriilor pt Noua Octavia:

http://www.skoda.lv/files/accessories/octavia.pdf

 

Din cate vad acolo scrie ca vor putea fi comandate din semestrul 4, desi la Porsche unele din ele sunt deja available si se pot vedea si preturile:

http://www.porsche-inter-auto.ro/accesorii/accesorii-skoda/Accesorii-Noua-Skoda-Octavia-2013

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rifflections

Jantele alea negre dau bine de tot pe masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprian.costache

Guys, cineva dintre cei care ati cumparat Octavia asta noua, ati facut pe undeva vreun review?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai putea sa dai tu startul. si daca se poate si cu video/audio. cu ocazia asta iti vedem si masina :) sau macar poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprian.costache

Da, am promis, o sa-l fac. Ma gandeam ca exista vreunul deja, da' daca am primit sugestia ca ar trebui sa-l fac eu, ma gandesc ca nu exista. :) Eu abia am timp sa scriu si tu vrei sa fac video/audio? :)

 

Pentru inceput pot sa va spun pe scurt ca in oras consuma intre 8 si 11 l/100km. In oras insemnand la 8.30 cand ma duc eu la serviciu, de la Brancoveanu pana la Piata Presei. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ne multumim si daca review-ul e facut doar cu poze... :)

Facem cu totii thread-uri noi la "Skoda mea" pe masura ce vin masinutele, eu tocmai ce am primit termen sfarsitul lui iulie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!