Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

ciprian.costache

eu ma intreb daca actualul 12 tsi vine cu acelasi probleme ca la O2 facelift. Dintre cumparatori, v ati interesat de configuratia motorului 12 tsi inainte sa achizitionati masina? Eu am 12 tsi si o multime de resoftari ca mai toti ceilalti cu 12tsi uri....

 

Eu zic ca nu vine cu aceleasi probleme pentru ca motorul e altul. Deci vine cu alte probleme. :)

 

Lasand gluma de-o parte, orice lucru nou scos pe piata e foarte posibil sa vina cu niste bug-uri care se remediaza in timp. Se remediaza alea si apar altele si tot asa. Valabil pentru oricare motorizare, benzina sau diesel. Am auzit si de turbine de diesel moarte pentru patrie pe la amici. Unii mai agresivi in stilul de condus, altii mai relaxati. N-am gasit o regula. O sa vedem in timp.

 

Zilele trecute vorbeam cu un amic si imi zise ca lui i s-a ars Bolero-ul la Superb. Asta asa, de bine ce l-am pus si eu pe a mea, ca na, argumentul suprem si obiectiv al sotiei ("asta e mai misto decat ala din standard, deci il luam" era argumentul) e cel care conteaza. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2TSI -ul a avut probleme cu lantul, cu turbina si cu softul.

 

Problema lantului a fost eliminata, acum e pe curea distributia.

La turbina a fost o problema de desgin, putine sanse sa repete aceasi greseala.

La soft, o sa vedem dupa ce Octaviile 3 1.2 TSI trec printr-un ciclu complet de anotimpuri.

 

Despre fiabilitatea sistemului Start&Stop nu prea stim nimic, ramane de vazut. Oricum, in cel mai rau caz se poate dezactiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema lantului a fost eliminata, acum e pe curea distributia.

La turbina a fost o problema de desgin, putine sanse sa repete aceasi greseala.

La soft, o sa vedem dupa ce Octaviile 3 1.2 TSI trec printr-un ciclu complet de anotimpuri.

Vorbim de motoare total diferite! Cel de pe O3, Golf VII, Seat Leon nu e cel vechi cu distributia pe curea. Singurele lucruri similare sunt capacitatea cilindrica si puterea.

Pe platforma noua se monteaza motorul nou, cel vechi a ramas pe Rapid, Polo si restul masinilor care inca mai sunt pe platforma veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema de design la turbina de pe O2FL nu cred ca se mai aplica la O3 pentru ca turbina nu mai este montata in fata si banuiesc ca este alt model care sa se potriveasca nu noua locatie clasica a turbinei (ca la toate celelalte masini cu turbina).

Problema cu lantul nu mai este si cureaua am auzit ca se schimba la 180.000 km (wow).

Eu cred ca au invatat ceva din greselile cu prima generatie de 1.2TSI si noul model de pe O3 sunt convins ca este mai fiabil.

 

Legat de Xenoane, nici eu nu recomand AM, mai bine iti pui niste becuri halogen de calitate dupa ce se arde primul (cele din fabrica sunt destul de ok), dai un pic mai mult dar o sa observi diferenta.

 

Asa ca stai linistit si bucura-te de masina, ai facut o alegere buna. Discount-ul este foarte ok, cunosc pe cineva care a luat din acelasi loc o configuratie mai scumpa si a primit mai putin cu 1.2% decat tine.

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rempha  1.4TSI model Elegance....  daca as lua 1.2 TSI pot pune mai multe optionale....oricum pana dau comanda finala ma gandesc.....sper sa fac o alegere buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4TSI ar fi alegerea clar mai buna. Depinde la ce optionale te gandesti si care este bugetul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand depinde de ce necesitati ai de la masina. Ce faci cu ea? Cat mergi? Unde mergi? Cu cine mergi? In ce stil? Daca iti place sa mergi linistit si mergi mai mult singur fara bagaje si preponderent in oras consider ca 1.2 TSI e cea mai buna alegere .. asa cum si 1.6 TDI este cea mai buna daca mergi mai mult in afara localitatii.. Evident ca daca iti place sa mergi putin mai sportiv, sa simti ca masina se misca mai vioi si sa simti putere, dar totusi apreciezi un motor rafinat si nu faci foarte multi km in afara localitatii atunci 1.4 TSI in mod clar este alegerea potrivita pentru tine ... sa nu mai vorbim de 1.8 care trebuie sa fie un motor de vis.

 

In fine, pot rezuma totul si spune ca in concluzie eu personal m-as gandi bine ce necesitati si asteptari am de la masina pe care urmeaza s-o cumpar si abia apoi as mai vedea cati bani imi raman de optionale.

 

Toate bune!

Aurel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat cineva sistemele de navigatie de pe noua Octavia? Sunt curios ce acoperire au pentru Romania.

Vad ca supplierul de harti este Navteq, am aceste harti si pe telefonul meu, in aplicatia iGO, nu stiu daca sunt aceleasi si pentru sistemele in-car.

In schimb pe situl lor oficial www.navigation.com se pare ca hartile pentru Amundsen au 4.5GB iar cele pentru Columbus 17GB. O diferenta enorma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

mai stie cineva un zvon/o info clara ceva ... cam pe cand 1.4 TSI DSG pe O3 si la muritorii de rand din Romanica :RO flag: ? :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi, dupa 11 saptamani de la comanda, am ridicat masina de la dealer. Chiar daca inainte de comanda, nu ma entuziasma mult noul design, azi, si poate ca fiindca masina este a mea, deja parca este mult mai aspectuoasa. Interiorul este mai elegant decat la O2 (cea care o detin)

Am reusit sa parcurg azi, 50 de km, jumate pe DN si jumate pe autostrada. Motorul de 1.4, prima data cand il conduc, este asa cum mi-a fost descris: destul de sportiv si foarte silentios - asta in comparatie cu 1.9 TDI actual.

In timpul condusului mai mult mi-a atras atentia sistemul bolero si partea de maxi dot decat partea de condus. Asta ca prima impresie.

Consumul a fost pe cei 50 km, 7.1 l/100.

Moftul Kessy - deschidere fara cheie si pornire din buton, chiar imi da o stare de bine, mai ales ca nu am mai lasat fetita pe jos sa caut cheia.

Ca minus, maneta de semnalizare, daca o atingi sus jos, nu mai face de 3 ori. Asta era util!

In rest, toate sunt asa cum mi le-am dorit!

Zile minunate la toti!

Modificat de Mihai2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rifflections

S-o stapanesti sanatos! Ce culoare ai ales? Jante? Faruri? Poze?!? :D

 

Mie imi face de 3 ori semnalizarea. Vezi sa nu fie o setare prin computerul de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culoarea este Rosu Bollero, jantele Minoris (asa cum sunt in catalog, nu pe site), si farurile din dotarea la Elegance.

Cat despre computer si sistemul Bolero, cred ca trebuie sa ma apuc de cetit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culoarea este Rosu brunello - daca te referi la visiniu...

 

 

uite ce te intereseaza  la meniul de la Bolero : 

 

›Meniu Light (lumini).
■ Light Assist(asistent lumini) - setarea asistentului lumini
■ Head Light Assist (asistenţă automată faruri) - activarea/dezactivarea comenzii
automate a farurilor
■ Switch-on time (timp de activare) - setarea sensibilităţii senzorului de lumină
faţă de modificarea intensităţii luminii ambiante
■ Early (devreme) - sensibilitate ridicată
■ Medium (mediu) - sensibilitate medie
■ Late (târziu) - sensibilitate redusă
■ Automatic headlight control (rain) (control automat faruri - ploaie) - activarea/dezactivarea comenzii automate a farurilor pe timp de ploaie
■ Daytime running lights (lumini de deplasare ziua) - activarea/dezactivarea luminii
de deplasare ziua
Lane change flash (semnalizare schimbare bandă de deplasare) - activare/dezactivare semnalizare schimbare bandă de deplasare

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei_221: ai dreptate, este acel visiniu. Este ceva mai tarziu, asa ca sper ca am o mica scuza.

                        Mersi si pentru pontul cu setarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rifflections

Culoarea este Rosu Bollero, jantele Minoris (asa cum sunt in catalog, nu pe site), si farurile din dotarea la Elegance.

Cat despre computer si sistemul Bolero, cred ca trebuie sa ma apuc de cetit!

Vad ca si tu esti din Sibiu. Nu ajungi duminica la intalnire? http://vwforum.ro/topic/23037-sibienii-de-pe-forum/page-130#entry2132506

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o stapanesti sanatos Mihai2. Asteptam poze pe aria "Masina Mea" si o prezentarea mai in detaliu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care ati intrebat pe privat despre datele masinii si pret, mai jos aveti date care le-am publicat la vremea respectiva 19.03 tot in acest topic.

 

Mai jos sunt optionalele alese de mine.

Afisaj Maxi-DOT color   

Aparatori noroi spate   

Detectare oboseala sofer   

Driving Mode Selection   

Elemente suplimentare protectie sasiu   

Hill Hold Control    Jante aliaj usor Ilias 6.5x16"   

KESSY - sistem access keyless  

Pregatire GSM Confort cu Bluetooth comanda vocala

Radio-CD & MP3-player Bolero MIB cu touch screen,

afisaj color si SD card slot

Scaune fata incalzite cu reglaj termic separat

Senzori parcare spate  

Stergator luneta 

Volan multifunctional  (comenzi radio si telefon) in 4 spite imbracat in piele

 

Masina a costat 19054, optionalele au fost in valoare de ~ 1500 si vopseaua 368, rezultand 20975. Am primit un discount de 475 asa ca am luat-o la 20500.

Modificat de Mihai2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

testul vecinilor nostri de peste prut. de la minutul 17.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consilierul cu care am vorbit azi, mi-a spus ca nu va fi introdusa punte spate independeta pe alte versiuni decat RS si 1.8 TSI. Voi ce stiti despre asta?

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta se stia, motoarele >150cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cine zice ca va fi introdusa? Nu este nici un zvon si nici nu prea se poate pentru ca altfel cei care au luat fara punte independenta ce o sa zica?

 

Eu zic ca asa ramane, cu punte clasica. Pacat de 2.0tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulianb2007

Cel mai mare defect al masinii asteia e lipsa puntii independente spate, de frumoasa e frumoasa, raportul pret/dotari este excelent. E inadmisibil ca pe 1.6 tdi/2.0 tdi sa nu puna o punte independenta. Una e sa renunti la ea pentru o generatie la toate modelele si alta e sa o pui dupa preferinte. Parca au vrut sa mai reduca din vanzari pe segmentul cel mai solicitat.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e deja un lucru general acceptat pt octavia si golf, cele mai vandute modele din clasa compacta. VAG a vrut un profit mai mare exact pe acest segment.

singura masina acceptabila ca pret in clasa compacta care mai vine cu suspensie independenta spate standard este Hyundai i30 din cate stiu.

toti dintre noi am condus la viata noastra suspensie rigida si cand ne-am urcat in una independenta, eu cel putin, nu am observat nimic. dar asa ne place noua sa fim carcotasi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rifflections

Perfect de acord cu krygod_ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!