Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

O2 are suspensie independenta pe spate si O3 2.0 TDI nu are...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

@dercos nu stiu ce frane avea fordul ala dar sa spui ca octavia are frane slabe ..... las-o incolo . La stabilitate cred ca e sub focus mai ales daca are PDG .

peste 50% nici nu stiu de puntea aia spate sau nici nu ii intereseaza , cine vrea octavia si-o cumpara :) suntem noi aici pe forum cativa care discutam restu habar nu au :) nici macar un tip de la service nu stia de puntea spate ,i-am Zis eu sa se uite sub masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

peste 50% nici nu stiu de puntea aia spate sau nici nu ii intereseaza , cine vrea octavia si-o cumpara :) suntem noi aici pe forum cativa care discutam restu habar nu au :) nici macar un tip de la service nu stia de puntea spate ,i-am Zis eu sa se uite sub masina .

 

 Bine ca sunteti cativa care ne luminati pe noi astia profanii; faptul ca unii doar citesc si nu se implica in comentarii (balarii de cele mai multe ori) nu inseamna ca nu se pricep sau ca nu ii intereseaza.

 Eu unul m-am simtit deranjat de comentariul tau si nu gasesc normal sa scriu ceva despre O3 atata timp cat nu am vazut-o,pipait-o,mirosit-o si nici nu am facut un minim de km cu ea.



Si sa fiu eu sanatos cati km am parcurs cu diverse masini,personale sau de firma ,cu suspensie independenta sau nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

nu am vrut sa jignesc pe nimeni , nici nu cred ca am facut-o . De exemplu , tatal meu este unul dintre acele persoane pe care chiar nu ii intereseaza de puntea spate , abia acum dupa 5 ani isi da seama care e octavia 1 si care e octavia 2 , nici nu stie ce e ala ESP si nici nu il intereseaza ! nu merge tare cu masina incat sa simta prezenta lui . sunt unele persoane pentru care masina inseamna sa ii duca din A in B , si cam atat , dar totusi sa nu fie logan :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florica adrian

daca aveti rabdare...

Din ce observ din film, bancheta spate are doar spatarul fractionabil 1/3+2/3. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 sunt unele persoane pentru care masina inseamna sa ii duca din A in B , si cam atat , dar totusi sa nu fie logan :))

M-ai prins!

 

Dar totuşi, fără a nega ce spui tu, Octavia este peste maşina ce te duce din A în B. Şi-a câştigat titlul de produs de încredere (în ansamblu, deoarece nu trebuie să uităm că au existat şi probleme la motoare...posesorii de 1.2 tsi stiu ce spun). A muşcat mult din caşcavalul altor producători şi aşa ceva nu poţi reuşi cu o maşină banală.

 

Este drept că sunt persoane care nu vor să recunoască poziţia câştigată de skoda şi li se pare că pute sau că e horor. Asemenea opinii le găsesc vădit lipsite de obiectivitate şi cei care citim cu discernământ, le ignorăm. Problema este că sunt şi persoane care chiar au încredere în tot ceea ce lecturează pe net -situri de specialitate, forumuri- şi sunt influenţaţi de simple afirmaţii neargumentate. În acest topic majoritatea părerilor sunt fundamentate pe constatări directe şi pe studii comparative ceea ce este foarte corect. Lipsa de comunicare apare de cele mai multe ori din cauză că în scris retorica nu se poate exprima iar discursul poate fi, pe fondul său, greşit înţeles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 dar totusi sa nu fie logan :))

 

Acelasi stil de condus, O2 1.9 TDI 45.000 km/2 ani 3 revizii : schimbat placute frana, 2 bucse, 1 bieleta, volan cauciuc tocit, radiator AC, sonda presiune AC. Logan 1.5 dCI 45.000 km/1 an : dupa a doua revizie (se fac la 20.000 km) absolut impecabil estetic si tehnic. Asa ca nu mai aruncati cu pietre in Logan ca nu e cazul la cei 10.000 euro cat a fost cu toate optiunile, ma intreb daca Octavia cu 7500 euro in plus nu ar fi trebuit sa fie momument de fiabilitate. Vom vedea O3-ul.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iulianb2007 - tine si de stilul de condus al fiecaruia si de modul in care utilizeaza climatronicul, farurile...

Eu la o masina ca a ta in 71000 km nu am schimbat absolut nimic!!!. Totul mergea ca in prima zi pana la crashtest !!! :)

De exemplu - la viteze mari pe autostrada comutam ac pe off (am inteles ca turatiile mari timp indelungat nu ii fac bine), farurile le aprind doar cand e obligatoriu prin lege, frana folosesc cat se poate pe cea de motor, stergatoarele le opresc la aproape fiecare semafor etc etc...

@cat_ioan - eu m-am urcat si in Golf 7 si in Octavia 3...

Per ansamblu imi place mai mult interiorul la Golf fata de Octavia cu conditia sa fie Highline. Altfel Octavia Elegance mi se pare mai reusita fata de Golf Trenline/Comfortline...

Fetele la usi au textil --- doar ca au mutat de pe cotiera (unde oricum se murdarea in ultimul hal) in dreptul buzunarelor astfel incat nu o sa iti mai zdrangane obiectele depozitate acolo si nici nu o sa mai alunece la frane/acceleratii medii. Acum este o musama care in dreptul coatelor este moale. Ca design arata bine, mai ales cum au integrat clantele de la usi.

Bordul este dintr-un plastic foarte moale si placut in partea superioara.

Ca minus

-torpedoul care e mai mic, iar a carui usita trebuie sa o inchizi apasand in ambele colturi ca sa faca click. (altfel se vede ca la Logan in partea dreapta)

- cotiera fata nu este nic refrigerata ca la O2 nici luminata ca la Superb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca si la octavia se inchide greu usa. Exact ca la golf VII.

LE: Are manete exact ca la golf .

Ma duc si eu in weekend sa o vad . 

 

Mie unu mi se pare ca usile si portbagaju se inchid mai bine ca la golf VII parca usile sunt ceva mai grele sau poate mai mari ? manerele sunt la fel am si asa ca o paranteza usile si portbagaju se inchid mult mai bine decat la golf V :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudata faza cu torpedoul mai cu seama ca-i ceva vizibil, palpabil. Aici chiar nu-i inteleg. Imi aduce aminte de Ghosn care taie costurile din carne si pe urma se vaita ca-s vanzarile pe minus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsm, nu inteleg care e faza cu viteze mari si ac ?! ce inseamna mari ?! , de asemenea farurile, lasa-le mai pe auto, sau stergatoarele .. pfiuuu.. tocmai asta e frumusetea, sa automatizeze juma' de masina ca soferul sa nu mai aibe treaba ...

ON: mi unul imi place oct3 asa cum e ea, e un progres destul de mare si a reusit sa urce in preferintele romanilor nu numai cu pretul. astept versiunea rs, sunt foarte curios ce au gandit acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vorba de vremea cand aveam Octavia si nu aveam functie de auto...

Acum am si cel putin la stergatoare merita toti banii...

Legat de clima mi s-a spus ca unele compresoare de pe O2 se duc daca mergi mult la rpm ridicat (cum 1.9 avea 5 viteze, pe autostrada mergeai constant cu peste 3000 rpm). Am mai multi prieteni carora li s-a dus compresorul de AC...

La Nadlac, ziua, farurile pe auto, drl aprinse, s-au luat vamesii unguri de mine ca de ce am proiectoarele de ceata aprinse... A trebuit sa le explic ca e pe auto si nu e vina mea ...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca acuma se vorbeste de fiabilitatea Skoda.

Eu va spun doar cazul meu.

 

Conduc Skoda O2FL 1.4 TSI de 110.000 km. In 2 ani, acum de 1 aprilie, am avut o singura problema tehnica. Minora din cate am inteles, dar greu de depistat de baietii din service.

La caroserie am avut o problema cu hayonul, aparut un punct de rugina si bara fata unde in jurul grilei a inceput sa mearga vopseaua; si-au asuma raspunderea si au remediat problema imediat. Am inteles ca au existat cateva cazuri izolate cu aceeasi problema.

 

Kilometrii astia nu sunt facuti in oras, sau intr-un stil de mers foarte lejer. Sincer imi place s-o calc.

Reviziile s-au facut numai in reprezentanta la fix 15.000 de km, nu mai repede cum se mai obisnuieste.

 

Motorul merge perfect, ambreiajul, telescoape, discuri de frana fara probleme, interiorul intr-o stare foarte buna.

Devine un cliseu, dar am schimbat doar ulei, filtre si placute de frana.

 

Am avut inainte de Skoda asta un Opel Vectra din 2007 la care la 120.000 mi-a picat calculatorul de injectie, la 150.000 mi-a crapat cutia de viteze + alte probleme mici si dese.

 

Daca O3 e macar la nivelul de fiabilitate al O2, eu ma declar multumit si o cumpar.

Nu stiu cati dintre cei care comparam O3 cu alte masini, am avut ocazia sa si conducem acele masini. Nici la ceilalti producatori nu sunt toate roz.

Saptamana trecuta am condus 2 zile un Opel Insignia 1.8 benzina. M-am bucurat enorm cand am urcat inapoi in Skoda mea. Nu exagerez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cati dintre cei care comparam O3 cu alte masini, am avut ocazia sa si conducem acele masini. Nici la ceilalti producatori nu sunt toate roz.

romanul e maestru cind e vorba sa gaseasca nod in papura

precum zici, cind am urcat prima data intr-un "cacaien" luat de nou de la mama lui, nu din Romanica, avea undeva la 80k km si am fost stinjenit cind am inchis usa ca a trebuit sa dau cu ea inca o data, fiind lasata putin din balamale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da da .. confirm si eu, dar pe un Q7 si totodata trebuia aplicata si o forta substantiala ca sa o deschizi :)) (avea 40 000 de km luat tot de la mama lor)

 

Masina e o loterie, fiind, pana la urma, cum o nimeresti ..

 

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In weekendul acesta,pba au porti deschise,cu vizionari si drive test.doritorii si scepticii au ocazia sa se convinga.sau nu.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iulianb2007 - tine si de stilul de condus al fiecaruia si de modul in care utilizeaza climatronicul, farurile...Eu la o masina ca a ta in 71000 km nu am schimbat absolut nimic!!!. Totul mergea ca in prima zi pana la crashtest !!! :)De exemplu - la viteze mari pe autostrada comutam ac pe off (am inteles ca turatiile mari timp indelungat nu ii fac bine), farurile le aprind doar cand e obligatoriu prin lege, frana folosesc cat se poate pe cea de motor, stergatoarele le opresc la aproape fiecare semafor etc etc...@cat_ioan - eu m-am urcat si in Golf 7 si in Octavia 3...Per ansamblu imi place mai mult interiorul la Golf fata de Octavia cu conditia sa fie Highline. Altfel Octavia Elegance mi se pare mai reusita fata de Golf Trenline/Comfortline...Fetele la usi au textil --- doar ca au mutat de pe cotiera (unde oricum se murdarea in ultimul hal) in dreptul buzunarelor astfel incat nu o sa iti mai zdrangane obiectele depozitate acolo si nici nu o sa mai alunece la frane/acceleratii medii. Acum este o musama care in dreptul coatelor este moale. Ca design arata bine, mai ales cum au integrat clantele de la usi.Bordul este dintr-un plastic foarte moale si placut in partea superioara.Ca minus -torpedoul care e mai mic, iar a carui usita trebuie sa o inchizi apasand in ambele colturi ca sa faca click. (altfel se vede ca la Logan in partea dreapta)- cotiera fata nu este nic refrigerata ca la O2 nici luminata ca la Superb

Dar ai sesizat ca panoul de usa spate sa fie diferit calitativ de cel de usa fata?

Cel putin la Golf VII este diferit si asta m-a oprit sa dau comanda la un 1.4 ACT Highline. E posibil sa spuneti ca e moft insa capota motor nevopsita, fetele ca de Logan pe usile spate si pedala ma fac sa incerc a ma reorienta...catre O3 sau cu ceva eforturi poate chiar catre A3 dar alegand sa mai pastrez un an Golful VI pe care il am necesar pentru a mai strange ceva cash.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e diferenta si la Octavia 3 intre panourile usilor fata si spate. Cele de la usile din fata sunt dintr-un plastic putin moale in partea de sus, iar la usile din spate acea parte e din plastic tare. Nu are neaparat legatura cu Logan, sunt multe marci care nu folosesc deloc plastic moale la interior, uite-te la Ford Focus.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord nu multi mai folosesc sau au folosit vreodata plastic moale la interior dar cand te-ai obisnuit asa la G VI si O2 pare o scadere dramatica de costuri.

Singurul Audi mentine calitatea imi pare, sau cel putin nu procedeaza de maniera asta...

Modificat de cat_ioan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

oricum masinile de serie nu mai sunt ce au fost odata e lupta pentru supravietuire cu costuri reduse din cauza crizei financiare .

oricum octi 3 are multe la standard la modelul elegance pe cind la octi 2 la acelasi model trebuia sa pui mai multe  optiuni .

preturile sunt decente nu au sarit deloc ,eu zic ca merita cumparat modelul

acu trebuie vazut daca are boli ale copilariei si cum le va rezolva cei de la skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi A3 e premium, O3 e low cost iar G7 intre, apropo la G7 se poate pune optiunea ergoActive si schimba si panourile de pe usi sunt de piele sintetica si pe fata si pe spate, plus ca si lateralele, spatele scaunelor si cotierele sunt de piele sintetica. Asa scapi de usile de plastic pe spate, nici mie nu mi-ar fi placut asa.

Daca iei O3 nu te mai uiti la usile din spate, la cate ofera, spatiu, stabilitate, siguranta..nu mai conteaza detaliile, merita pentru ca nu s-au aruncat cu preturile, iar cand o sa apara Business o sa fie si mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi A3 e premium, O3 e low cost iar G7 intre, apropo la G7 se poate pune optiunea ergoActive si schimba si panourile de pe usi sunt de piele sintetica si pe fata si pe spate, plus ca si lateralele, spatele scaunelor si cotierele sunt de piele sintetica. Asa scapi de usile de plastic pe spate, nici mie nu mi-ar fi placut asa.

Daca iei O3 nu te mai uiti la usile din spate, la cate ofera, spatiu, stabilitate, siguranta..nu mai conteaza detaliile, merita pentru ca nu s-au aruncat cu preturile, iar cand o sa apara Business o sa fie si mai bine.

Cred ca VW doreste sa coboare O3 si Skoda in general ca si pozitionare intre brandurile grupului dar a ramane un simplu low cost imi pare prea mult.

Pe de alta parte daca te uiti la finisajele interioare de la Rapid constati ca se apropie mult de o varianta low cost ca aspect dar nu si ca pret.

Modificat de cat_ioan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''Legat de clima mi s-a spus ca unele compresoare de pe O2 se duc daca mergi mult la rpm ridicat (cum 1.9 avea 5 viteze, pe autostrada mergeai constant cu peste 3000 rpm). Am mai multi prieteni carora li s-a dus compresorul de AC...''

 

Ce ar trebui sa fac sa opresc aerul cand merg cu turatii peste 3000 sa-l las pe econ. si nu inteleg cum poate afecta turatia compresorul ac, desi eu sunt oarecum in cauza mi-a cazut compresorul  si drept sa spun, vara in fiecare week-end fac A1 si c-am merg cu turatii in jur de 3000 constant toata autostrada ... si de asta vara mi-a cazut, masina fiind din feb 2008, dar nu am facut in aceasta perioada nici o verificare la climatronic, in vara 2012 cand un mecanic de la avia mi-a spus ca e cazut compresorul si la verificare aveama mai mult freon decat trebuie 525 parca si eu aveam 650 si ulei cateva picaturi ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi,impreuna cu kirkus,circoloco si robi zet,am mers sa tavalim octavia3.

Pe scurt,o3 2.0 tdi dsg.super full,mai lipsea trapa.navigatia mare,piele,parktronic,audio canton,nu insir si restul lucrurilor obisnuite.

Plusuri: caseta de directie peste generatia a 3a,o usurinta si un feedback extraordinar.

Suspensia...am mers cu suficienta viteza,in cel de-al doilea drive test,incat sa imi dau seama inca odata ca masina sta ca trenul pe sine.pt cine cunoaste calea floreasca,curba de pe pod.

Posibil sa creeze un mic disconfort cand iesi sa depasesti foarte din spatele masinii celui din fata...dar cati fac asa?

Toata masina mi s-a parut un mare plus pt skoda,la un pret de 26k euro.

Decat un passat mediocru,mai bine o skoda full.

Un mare minus mi s-a parut dsg pe motorul asta,desi sunt indragostit de dsg.

Atat in primul test,cat si in al doilea,am urmarit comportamentul cutiei in mod sport...din 1 in 2,se cam simte un clanc destul de sesizabil.ceva gen dat in nas si abia apoi liniar.

Dar asta numai in regim bastard,ceea ce este oarecum in afara mersului obisnuit.

Per total,ceva misto aceasta octavie 3...

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!