Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Arata foarte bine sunt curios cat de bine antifonata e in comparatie cu un vw golf 7 sau passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai..deci arata bestial pe exterior!

Sunt curios daca echiparea prezenta pe masina din filmulet este cea de top...

Sau este L&K...

Observ ca au schimbat si plafoniera, sunt lumini de veghe, avem alcantara pe ea, crom pe ici pe colo, la clima au revenit cu afisarea electronica (care personal mi se pare ca este foarte misto), calitate buna de fabricatie...cel putin din prezentare asa reiese...

NICEEEE!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este sigur L&K, era plina de sigle peste tot daca era. Arata foarte bine masina, cuminte, eleganta, chiar e o masina ok.

Singurul lucru "deranjant" este ca masina din video (care ar trebui sa fie prezentata "full" ) nu are ACC si nu am vazut nici Lane Assist, ceea ce inseamna ca nu va avea nici City Safe :(

Cine vrea jucarii va trebui sa renunte la Skoda si la Seat in favoarea VW sau Audi...

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se regasesc:

Available for the first time in a ŠKODA is the Adaptive Cruise Assistant, which automatically maintains a pre-set distance to the car ahead.

Also available for the first time in a ŠKODA will be in the future traffic-sign recognition as part of the ‘Traveller Assistant’ package. Driving Mode Selection enables drivers to set certain vehicle driving characteristics at the push of the button.

Safety at the highest level

ŠKODA engineers developed a host of cutting-edge safety systems for the new Octavia including

  • Front Assistant/emergency braking function (from May 2013),
  • Lane Assistant, which keeps the Octavia on track,
  • multicollision-braking/automatic brake actuation in an accident,
  • Crew Protect Assistant/securing of the vehicle in an accident situation,
  • Driver Activity Assistant (fatigue detection).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, bun!

Acum daca iese ca pret cu 2.000 de euro mai putin decat un Golf echivalent - lucru care ar trebui sa se intample pe modele de mijloc, cele de la 122CP avand suspensie independenta pe spate la Golf dar nu la Octavia, pana la motoarele mari, 1.8 TSI si 2.0 TDI cred - devine o masina ideala pentru cei care vor o masina mare, eleganta, bine dotata, ieftina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave, eu m-am uitat doar la primele minute din filmulet si am observat radarul din grila fata, deci ACC sigur are.

Nu stiu cum or sa arate LEDurile din faruri live, de pe video nu prea imi plac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede ceva in mijlocul grilei dar e in spate, cred ca e doar o bucata de plastic sau altceva, ACC-ul nu ar trebui sa fie acoperit de nimic, daca nu ma insel.

Ma asteptam sa vad ceva in genul Golf-ului...

VW-Golf-MK7-4%25255B2%25255D.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, de-aia am postat poza cu Golf VII. Ma jur ca eu vad o grila continua din stanga in dreapta si niciun radar in mijlocul ei... :(

Se vede ceva in spatele grilei, dar ma asteptam sa nu fie acoperit de grila.

post-12783-0-37707500-1357728538_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in ultima ta poza nu e cu ACC, e clar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu deja am luat o optiune mare pentru O3(e cam timpul sa schimb masina desi familia nu prea e de acord),o voi schimba doar daca va fi 1,4TSI ACT(99% va fi), imi place enorm O3, daca se mentineau in linia O2 Facelift aveam rezerve mari daca sa mai continui cu SKODA dar asa...vom vedea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe baza informatiilor de pana acum 1.4 TSI in prima faza e fara ACT, probail ca in timp o sa fie disponibila si cu.

Faptul ca in press release-uri, in PDF-urile acelea oficiale in ceha de la Skoda nu se pomeneste de ACT cam asta inseamna.

Plus faptul ca la O3 1.6TDi e mai scump ca 1.4TSI indica acelasi lucru. La G7 1.4TSi ACT e cu 1000Euro peste 1.6TDI.

Totusi trebuie sa pastreze ceva tehnologie pentru VW/Audi ca altfel toata lumea ar lua doar Skoda :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce are TDI la motorul de 1.6 diesel ? O fi in film cel de 110 CP ? asa apare si la Jetta

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Jetta MK6 TDi i-ul rosu semnifica 105 sau 140 cp, diferenta o poti face in functie de evacuare: o teava la 1.6, respectiv 2 tevi la 2.0/140.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hiro, cu privire la 1,4TSI ACT am vazut ca ai un punct de vedere constant, OK, eu il respect dar uite aici ce se scrie:"2013 Skoda Octavia will be offered in both petrol and diesel engines. In petrol, you will have the 1.4L TSI with cylinder deactivation for better fuel efficiency." Sa fie doar vorbe-n vant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am verificat dar nu cred ca este asa ci asa:

TDI 105 CP

TDI 140 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hiro, cu privire la 1,4TSI ACT am vazut ca ai un punct de vedere constant, OK, eu il respect dar uite aici ce se scrie:"2013 Skoda Octavia will be offered in both petrol and diesel engines. In petrol, you will have the 1.4L TSI with cylinder deactivation for better fuel efficiency." Sa fie doar vorbe-n vant?

Ceea ce scrie acolo e foarte adevarat: Octavia 3 o sa aiba 1.4TSI cu ACT, nu sunt vorbe in vant.

Doar ca nu scrie cand.

Eu chiar as vrea sa fie O3 cu ACT, m-ar interesa o masina cu o astfel de motorizare.

Dar recapitulez ce ma face sa cred ca nu va fi la inceput 1.4 TSI ACT pe O3:

1) Istoria ne arata ca Skoda a primit cu intarziere tehnologiile noi de la VW/Audi. De exemplu motoarele TDI PD, le-au primit dupa ani buni.

2) Informatiile oficiale de la Skoda nu amintesc de ACT de niciun fel. Se lauda cu tot ce se poate, dar cu asta nu..

3) Mai mult decat atat, specificatiile oficiale ale motorului 1.4 TSI de pe O3 sunt cu consum si poluare cu 10% mai mari ca pe Golf ACT, ca si cum ar fi activi tot timpul cei 4 cilindrii

4) La O3 motorului 1.4TSI are pret mai mic fata de 1.6TDI. La Golf 7, e muult mai scump 1.4TSI ACT decat 1.6TDI

Daca am inteles bine din PDF-ul in ceha, si sistemele star/stop o sa fie disponbile doar pe masinile produse dupa saptamana 22 din an. Posibil sa urmeze si ACT, poate pe cand apare in vara O3 Combi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Estetic arata bine ... linie Audi cu alta stema. Daca e adevarat ce se discuta cu suspensia spate indep atunci eu vad asta ca o involutie. Pacat.

Sper ca fiabilitatea sa fie peste O2, mai ales la TSI-uri. Pe partea de TDi nimic nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se lauda Skoda ca motoarele diesel sunt de generatie noua pe O3, seria EA288

Astea reduc greutatea, consumul si emisiile CO2 fata de cele vechi de pe O2.

Si se incalzesc mai repede.

Observ ca VAG incearca sa faca motoarele pe benzina si cele diesel sa aiba un comportament asemanator.

Diesel cu sunet mic, incalzire rapida...Benzina cu cuplu mare si consum mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Principala reducere de greutate vine de la platforma MQB, micsorarea capacitatii rezervorului de combustibil, etc.....nu neaparat de la motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisele cu specificatii in limba engleza

Suspensie spate independenta doar pe 18.tsi :(

50 de litri rezervor si consumuri oficiale la benzina trase de par .. 5,7/100 medie la 1.8tsi/180cp

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun si 1.4 TSI + DSG7 este doar Euro2 ?!?!?!

Adica acea varianta nu va fi disponibila pentru Europa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai are cu 3g mai multe emisii CO2 decat 1.4 TSi MT, deci ori e o greseala de tehno-redactare, ori o gluma :).

m-am uitat mai atent si in video si eu zic ca unde am pus sageata este radarul pentru ACC. ori asta, ori ceva artificiu de design, dar nu cred.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare absolut stupid ca nici macat 2.0 TDI nu are suspensie independenta :(

@mike - tocmai la aia ma uitam si eu, dar radarul nu ar trebui sa fie acoperit de nimic, pentru a functiona cum trebuie si a nu da semnale false.

De-aia nu stiu ce sa zic, cred ca acolo e doar o bucata de plastic a barii sau altceva. La nicio alta masina radarul nu e acoperit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!