Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Eu posesor de O2, pot sa iti spun ca daca ai talpa uda, iti scapa piciorul de pe ambreiaj si/sau frana.

Nu stiam ca BMW a inventat pedala de autobuz, insa daca asa e...sa ii traiasca.

Au facut un lucru bun!

LE: micile tampenii, de acest gen, incep sa cantareasca in decizia mea de cumparare;

Nu incerc sa ii gasesc defecte ca sa justific ne-cumpararea ei, insa chestiile astea ma enerveaza cumplit;

Ca si cum pe O2 nu pot sa ii pun lumina la parasolar insa la Seat-ul sotiei sunt; la ambele parasolare..chiar!

Frate...cine le marketizeaza...?!? :sly:

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spun sigur ca O2 are lumini la parasolar. Un prieten cu O2 RS avea lumini la parasolar.

Poate depind de echipare, la fel ca la Golf. Eu nu am la Trendline, de la Comfortline in sus (daca nu ma insel) exista standard...

Toate chichitele astea mici contribuie la decizia de a cumpara o masina sau nu. Eu, de exemplu, nu suport masinile care nu au semnalizarile integrate in far - unul dintre motivele pentru care nu am cumparat Astra in loc de Golf - si alte chestii.

Dar pedala mica - suspendata - de acceleratie nu e cu nimic mai proasta decat asta. Si mie imi aluneca piciorul ud pe acceleratia asta - mare - si imi aluneca si pe cea mica la fel. Asa ca nu pot sa fiu de acord cu tine aici... :)

Nu arata la fel de bine, corect, dar ambele sunt la fel ca functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O2 poate pe RS..ca pe Elegance cand am luat-o eu, nu aveau..sau poate nu stiu eu...(mai rau... :tuktuk: )!

De acord cu micile "nebunii", la tine cu semnalizarea, la mine cu pedala...

So.. we agree to disagree! :lol:

Overall, nu mai zic nimic, pana nu o vad in realitate... :zzzzz:

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un articol foarte detaliat despre motoare

1.8tsi/
180CP
cu 250Nm intre
1250
-
5000
rpm
consum (cu dsg)
5,7l
/100km .. that is WOW! :icon_cool:

1.6tdicr/105CP consum
3,8l
/100km .. another WOW - pentru cine tine la consum :blah:

si desi spune ca sunt motoare noi si descrie una alta, nu scrie daca tsi-urile sunt pe lant sau au schimbat pe curea ca la Golf7
Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e chiar o prostie... din punctul meu de vedere orice chestie care aduce un plus cat de mic nu este o prostie.

Probabil ca la un motor se 1.4 nu e mare castig dar la motoare cu cilindree mai mare posibil sa aduca o economie considerabila.

Cum zice si Rave, toate inventiile de-a lungul timpului poate au fost privite cu scepticism iar acum le vedem ca si standard pe majoritatea autoturismelor.

un 2013 fericit si sa dea Dumnezeu asta sa fie pentru noul an cea mai mare grija, daca ACT e o prostie sau nu. :P

Ba este o prostie in Romania, sau cel putin o forma de marketing prin care sa atraga atentia. ACT-ul se activeaza doar cand masina merge la drum lung, gen autostrada, cu viteza constanta. Ori in RO unde mergem in acest stil ca sistemul sa se merite ?!

Ceea ce ma nemultumeste cel mai mult, in schimb, este ca au scos total suspensia independenta pentru motorizarile de sub 150 CP, adica pentru 95% din versiuni....

Bine, asta se completeaza cu aparitia diferentialului si a ESP-ului in standard, dar tot nu ma multumeste pe mine, ca si client, sa dau 20.000 Eur pe o masina regresata tehnic doar pentru simplul motiv (trambitat la maxim) ca este mai usoara ca generatia anterioara....

Personal cred ca preturile se vor invarti pe la urmatoarele valori, in varianta Business:

1.2 TSI 86 CP - pana in 17.000 Eur

1.2 TSI 105 CP - 17.500-17.800 Eur

1.4 TSI 140 CP (fara ACT) - 18.500 Eur

1.6 TDI 105 CP - 19.000 Eur

1.6 TDI 110 CP - 19.500-19.800 Eur

2.0 TDI 150 CP - 21.000 Eur

Sa va duceti aminte de postul asta prin Martie cand apar preturile oficiale.... :dry:

Intre 1.2 TSI 105 CP SI 1.4 TSI 140 CP fara act va fi diferenta de 2000 euro. Nu de 1000 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In link-ul indicat de codz scrie ca : "2013 Skoda Octavia will be offered in both petrol and diesel engines. In petrol, you will have the 1.4L TSI with cylinder deactivation for better fuel efficiency" - deci 1,4 TSI va fi cel ACT sau mai bine spus - si cel cu ACT.

ACT-ul cum are distributia?

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un articol foarte detaliat despre motoare

1.8tsi/
180CP
cu 250Nm intre
1250
-
5000
rpm
consum (cu dsg)
5,7l
/100km .. that is WOW! :icon_cool:

1.6tdicr/105CP consum
3,8l
/100km .. another WOW - pentru cine tine la consum :blah:

si desi spune ca sunt motoare noi si descrie una alta, nu scrie daca tsi-urile sunt pe lant sau au schimbat pe curea ca la Golf7

Aia cu consumul la 1.8 TSI 180 CP e vraja cu piratii pe fata...., ne iau de fraieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si consum extern de 5.7l/100km pentru o viteza medie de 65-70km/h pe drumurile patriei mi se pare plauzibil.

Combinat nu cred ca se poate decat in anumite conditii ideale (probabil are declarat si un consum urban destul de redus datorita start/stop + anvelope eco + recuperarea energiei pierduta prin franare)

La viteza aia medie pe drumurile patriei scot eu cu a mea ~6.3-6.4 l/100km.

E un motor nou cu un cuplu de 250Nm de la 1250RPM cuplat la o cutie de viteze in 7 rapoarte DSG.

La ~ 100km/h cred ca are sub 2000 RPM.

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ma surprinde la 1.8TSI este plaja de cuplu care incepe de la 1250rpm.

Consumurile sunt strict orientative, asa cum am vazut la 1.4TSI ACT un consum cu 0,1% mai mic decat la 2.0TDi

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca e acelasi motor de pe Audi A3 deoarece se cam "pupa" la date:

"Agregatul 1.8 TFSI 132 kW (180 CP) lucreaza cu sistemul Audi valvelift si cu un management termic inteligent. Prin comutarea a doua came de evacuare se realizeaza un cuplu mai mare la turatii scazute, iar asta veti simti si dumneavoastra: motorul raspunde mai rapid, iar alaturi de S tronic® accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 7,2 secunde. In plus, sistemul Audi valvelift economiseste carburant si micsoreaza emisiile de CO2. Motorul 1.8 TFSI foloseste, pe langa cea directa, si injectia indirecta, obtinand astfel un plus de eficienta la incarcare partiala.

Turbina dispune de un electromotor Wastegate controlat precis si rapid. In plus, colectorul de esapament este integrat in capul cilindrului si este racit cu apa, micsorand astfel temperatura esapamentului.

"

Datele de pe 1.8 TSI Audi A3:

Cuplu maxim: 250/1250–5000

Putere maxima: 132 (180)/5100–6200

Consum Urban/Extra/Mixt pentru S-Tronic 7 trepte: 7.0 / 4.8 / 5.6 (deci nu numai Skoda "minte" la consum daca e sa minta :) )

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat de curiozitate si la 1.8TFSi de 160 cp de pe A4 b8, probabil pe care il ai si tu pe Octavia.

250nm de la 1500rpm si 160cp intre 4500-6500rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asta il am si eu.

Din 2012 (cred) pe Audi A4 au bagat o alta versiune de 1.8 TFSI:

Putere maxima: 125 (170)/3800–6200

Cuplu maxim: 320/1400–3700

Asta are cuplu cat 2.0 TDI 140CP.

Eu sincer credeam ca pe asta il vor pune pe Octavia. (probabil venea cu DSG6 si astfel nu mai avea acelasi consum "bun")

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niste preturi aproximative pentru O3 in cehia.

http://www.skoda-aut...tavia-cenik.pdf

http://www.auto.cz/s...icke-data-72232

http://auto.idnes.cz...17_automoto_fdv

Atasate sunt si niste date tehnice.

Google translate e prietenul vostru.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ~ 100km/h cred ca are sub 2000 RPM.

a 7-a la dsg7 are raportul de demultiplicare sensibil apropiat de cel al treptei a 6-a de la M6, deci chiar daca are sub 2000rpm la 100km/h, cred ca sta pe la 1900-1950rpm.

pana la urma pe octavia e ACT?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca in acel PDF arata rapoartele de multiplicare si sunt apropiate daca iau in considerare si raportul final.

Nu stiu ce rapoarte am eu pe cutie dar la ~ 115 km/h am ~2400 RPM cu 225/45/R17; deci cred ca pe la un 100 km/h DSG7 va avea undeva pe la ~ 2000 RPM cam cum ai zis tu.

De-asemenea se confirma din acele PDF-uri ca suspensia independenta spate va fi disponibila doar pe 1.8 TSI (care pe langa injectie directa, mai scrie ca are si injectie indirecta fix ca acel 1.8 TFSI de pe Audi A3)

IMG_1019.jpg

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cehi Elegance adauga fata de Ambition: climatronic, scaune fata incalzite, geamuri electrice spate, volan piele multifunctional, oglinzi rabatabile electric, KESSY, cruise control, senzori parcare, leduri la stopuri, jante 16" aliaj, oglinzi cu lumini (nu inteleg daca sunt doar la Elegance), oricum bine dotata

Motorizarile care ma intereseaza: 1.8tsi/dsg/elegance = 23.855 eur si 2.0tdi/dsg/elegance = 25.028 eur

Nu imi dau seama daca vopseaua metalizata este optionala, atunci ar mai fi 400 eur, dar per total pretul este exact cum m-am asteptat

Fara DSG: 1.8tsi/elegance = 21.892 eur si 2.0tdi/elegance = 23.065 eur , exact cat ziceam deunazi

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Ambition e posibil ca preturile sa fie la nivelul O2FL, pe Elegance cam cu 1000eur mai sus pentru ca au inclus kessy (sper ca si in Ro), senzori .. si ce am scris mai sus. 1.8tsi/Ambition/fara dsg este 20.000eur, la care mai pui 1000eur optionale si ai masina de 180cp la 21000eur, nu mai gasesti asa

Sa speram ca Skoda Ro nu ne face vreo supriza neplacuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile nu par mari.

Acuma se vedem cand se lanseaza la noi....

Pacat daca suspensia independenta va fi disponibila doar pe 1,8 TSI, asa cum zicea mai sus un coleg si cum reiese din pdf-uri. Dar nu as baga mana in foc ca va fi asa; am vazut de exemplu ca la aceeasi verisune (aceeasi motorizare de asemenea) pentru Skoda Rapid in RO ai discuri frana spate iar in CZ ai tambure.

Mie mi-e greu sa cred ca nici pe motorul diesel de 2 litrii n-au pus independenta. :blink: ... am eu un fix cu independenta aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti zic ce au scris aia in pdf-ul cu date tehnice atat pentru motoarele pe benzina cat si pentru cele diesel. M-as bucura sa nu fie adevarat si macar de la 1.4 TSI in sus, impreuna cu 1.8 TSI si 2.0 diesel sa aiba independenta.

Cel putin din ce am vazut in doc. de ma sus, eu tintesc un 1.4 TSI in echipare Ambition.

Pana la iarna/primavara urmatoare cand va trebiu sa schimb eu masina mai au si ei timp sa coboare preturile, sau sa lanseze o versiune Business, ceva de genu' :P.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se intelege intradevar din fisa aceea in ceha :( what the heck..doar pe 1.8tsi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar motorizarile de top par sa se fi ieftinit iar la cele populare s-au scumpit cu cateva sute de Euro.

Ramane de vazut care va fi politica de preturi/dotari pentru Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!