Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Da nu o lasasem eu pe liber cat despre zgomot doar ce m am intors de la service acum bineinteles ca masina numai facea zgomot pe timpul testului de un inginer de la reprezentanta mi au curatat placutele aveau nisip deoarece masina a venit aseara de pe a2 eram langa ei si mi au aratat ! Ei zic ca o fi fost vreo piatra eu ma indoiesc totusi am mai avut la masina anterioara pietricica dar nu era acelasi zgomot ma rog ramane sa vad daca mai face pe parcurs

Si intrebarea stupida a fost daca am fost cu masina pe plaja lol :)))) alta treaba nu aveam ce face decat sa bag masina prin nisip :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar mesajele legate de Start/Stop apar pe maxidot? Adica la mea, daca Start/Stop nu se poate activa, imi apare decat acel semn pe maxidot,(Un A taiat)  iar daca vreau sa vad informatie suplimentara, trebuie sa intru in Car Setup.

Nu am vazut niciodata vreun mesaj detaliat legat de Start/Stop pe maxidot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si intrebarea stupida a fost daca am fost cu masina pe plaja lol :)))) alta treaba nu aveam ce face decat sa bag masina prin nisip :)))

Ti se pare hilar? Sigur, tie ca cetatean onorabil ti se poate parea chiar ofensator la un moment dat DAR vrei sa-ti arat poze cu o octavia 2 cu noroiul de 2 palme intarit pe sub ea? Inclusiv in scut, motorul statea direct pe noroi intarit.

Vrei sa iti arat poze cu octavia 2 plina pe dedesubt cu balega de vaca uscata, intarita, groasa de 5 cm?

Eu zic ca n-are rost, consumam spatiul de pomana ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil nu te contrazic dar odata ce i am zis ca a venit masina de la bucuresti si a2 e plin de nisip aruncat de asta iarna si mai si ploua iti dai seama ca pentru el intrebarea o fi fost normala pentru mine amuzanta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunete...pai unele pe la suspensie mai apar chiar daca masina e impecabila si nu are nici o hiba.

Si eu am mai auzit cand si cand cate ceva, pe stanga, pe dreapta...dar nu prea se repeta, chiar daca reproduc schema. Apar rar si ocazinal. Probabil mai sunt zgmote ce nu sunt cauzate de probleme. Anumite concursuri de imprejurari pot genera mici pocnete. Asa vreau sa cred eu. Oricum nu iti va gasi nimeni nimic. Si probabil ca in cazul unei masini in stare buna chiar nu au ce gasi.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa mai auziti la manevre cu viteza mica daca mai urci si vreo denivelare ceva. Modul de prindere al arcului fata in talerul amortizorului nu este perfect iar arcul se mai misca putin in varii conditii si se mai aude cate-o trosnitura. Am vazut si la fabia mea dar si la multe alte modele cu suspensie fata MacPherson.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update la problema de la DRL. Am fost azi in service, a fost schimbat "calculatorul de DRL"... se pare ca este diferit de cel de far.

Acum, toate bune, sa vedem cat ne tine.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar mesajele legate de Start/Stop apar pe maxidot? Adica la mea, daca Start/Stop nu se poate activa, imi apare decat acel semn pe maxidot,(Un A taiat)  iar daca vreau sa vad informatie suplimentara, trebuie sa intru in Car Setup.

Nu am vazut niciodata vreun mesaj detaliat legat de Start/Stop pe maxidot.

Apare bogdan pe maxi-dot mesajul, daca activezi/bifezi optiunea  Eco-Tips.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca doar la masinile cu cutii manuale apare. La a mea nu apare nimic pe maxidot legat de motivul pentru care start si stop nu poate functiona ..si am eco tips activat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Logic, la DSG nu se pune problema intarzierii schimbarii vitezelor, asa ca nu are ce mesaj sa apara in acest sens pe maxi-dot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am observat si eu ca aveam dezactivat S-S (indicatie pe maxidot), iar dupa oprirea masinii, s-a simtit clar acel miros de ars si ventilatorul muncind de zor. Despre situatia aceasta a mai povestit cineva pe forum, legat de functionarea DPF. Doar dupa primii 102 km ai masinii sa fi intrat DPF-ul? Sau pur si simplu doar a pornit ventilatorul datorita mersului prin oras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cred ca cel mai probabil DPF-ul.. asa a intrat si la mine parca in primii 300km, prima oara cand am dat mai tare in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de zgomot din zona cutiei de viteze la prima pornire a fost cineva la garantie? Un pacanit, zdranganit care se manifesta doar pe liber cu pedala de ambreiaj ne -apasata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost eu insa desi am lasat masina peste noapte ...zgomotul nu s-a reprodus... asa ca niciodata ca sa imi faca in necaz!

Oricum mi s-a spus ca nu ar trebui sa fie o problema... vom vedea mai la iarna din nou cand se va auzi cu siguranta cu cat mai frig cu atat mai tare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pe aici vreun posesor de octavia 3 benzinara manuala cu scut intreg sub motor, caut un cod , am vazut ca pe modelele pt rusia se puna lung, pana pe cadru motor, am un cod dar nu am o poza reala sa ii vad prinderile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pe aici vreun posesor de octavia 3 benzinara manuala cu scut intreg sub motor, caut un cod , am vazut ca pe modelele pt rusia se puna lung, pana pe cadru motor, am un cod dar nu am o poza reala sa ii vad prinderile

Nu vreau sa fac publicitate, etc ... Dar am vazut asa ceva aici, eu uitandu ma dupa diverse consumabile.

Daca a incercat cineva asa ceva, poate vine cu mai multe detalii.

Eu unul nu stiu cat de ok este.

Poate te ajuta linkul de mai jos:

http://www.autokarma.ro/scut-metalic/skoda/0/267/0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P_A_E, dar ai cumva impresia că se pune acel scut doar în Rusia doar pentru că sunt rușii mai cu moț?

Care crezi tu c-ar fi motivul real pentru care se montează scuturi diferite aici și în Rusia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@blitz---din "tonul" tau inteleg ca ai impresia ca vb prostii. Am incercat 3 serii de octavia 3 in partslink ( doua 1.4 si un 1.2) , toate din Ro si scutul cu care erau dotate este ca al meu , scurt. In partslink mai exista un cod la care scrie Rusia only, pe youtube exista o prezentare de o3 1.4 si are tot scut lung asa ca de aici intrebarea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man, ideea e asa: scutul ala se pune in Rusia pentru ca e o tara preponderent rece. Nu se pune in Romania pentru ca vara iti ajunge uleiul la temperaturi foarte mari, baia de ulei nemaiavand racire, si-atunci exista riscul sa termini turbina in primul rand (chiar daca-i racita cu apa) si-n al 2-lea rand sa-ti apara tot felul de depuneri solide prin motor de la uleiul extrem de incins. Practic tu schimbi tot regimul termic in care functioneaza motorul.

Las-o asa omule ca masina e suficient de inalta si cu suspensie destul de rigida incat sa NU spargi baia de ulei (daca de asta ti-e teama).

 

Sper ca ma-ntelegi. "tonul" era intr-adevar usor ironic dar vroiam sa vad de la tine daca stii care sunt motivele tehnice pentru care unele masini au scut de colo-colo si altele nu. Nu stii dar ti-am explicat mai sus. Pentru mai multe explicatii tehnice iti stau cu placere la dispozitie (nu sunt ironic).

 

LE: uite, ca sa nu crezi ca vorbesc tampenii: la iarna, cand vor fi iar temperaturi sub 0, cu masina stand pe loc si motorul pornit da drumul maxim la caldura si ventilatie in masina si urmareste acul de temperatura motor de pe bord sa vezi ca VA SCADEA din cauza ca motoarele astea benzinare sunt relativ mici (in sensul ca masa de metal este relativ mica) iar schimburile de caldura sunt ATAT de eficiente incat iti scade temperatura motorului. Ori treaba asta NU e buna, motoarele sunt gandite sa functioneze la niste temperaturi anume. Exact lafel dar pe dos se intampla vara, doar ca vara tu nu mai dai drumul la caldura in habitaclu ca sa racessti motorul si-atunci exista riscul supraincalzirii.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz, daca tot te oferi,  aseara am avut o mica discutie pe 2 teme. Share-uieste si mie parerile tale prin prisma noilor platforme/masinilor de ultima generatie.

Care sunt riscurile turarii pe liber, cu motorul cald desigur, si nu mai mult de 3000rpm sa zicem. 

Ce aduca mai multa uzura ambreiajului? tinerea apasata a pedalei sau apasarea ei frecventa?  Adica ce e de ales intre a sta cu piciorul pe ambreiaj intre 2 si 5 secunde, si a apasa pedala, scos pe liber si iar apasat pentru treapta 1. :) Eu evit pe cat posibil sa stau cu piciorul pe ambreiaj.

Pentru colegii carcotasi, nu luati in considerare intrebarile de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e buna intrebarea Aditu. Si eu as fi curios unde este uzura mai mare, chiar daca asta se va intampla peste multe mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditu:

1. te referi la faptul ca au fost limitate din controllere turatiile in gol ale motorului mai mari de 3000rpm? Din considerente de poluare cel mai probabil. Uzuri, neah. Motorul oricum functioneaza la sarcina extrem de mica la mersul in gol, deci ce uzuri pot sa apara?

In orice caz sper ca esti/sunteti de acord cu mine ca turarea motorului in gol NU are nicio noima. Adica DE CE ai face asa ceva? Nici macar nu se incalzeste cu mult mai repede iarna; mai repede se incalzeste daca te sui in masina, pornesti motorul si pleci; asta inseamna motor in sarcina->arderi de mai mult carburant->caldura mai multa degajata.

 

2. Piciorul pe pedala de ambreiaj aduce uzuri in zona de contact intre rulmentul de presiune si arcul diafragma al placii. De obicei arcul diafragma se uzeaza mai tare in zona de contact dar si rulmentul, functionand in sarcina mai multa vreme decat e necesar (adica e un rahat de rulment axial cu bile la care pastrarea gresarii in zona de rulare a bilelor constructiv este destul de dificila. Si-atunci->rulaj mai indelungat->frecare mai multa->caldura degajata mai multa->gresarea se pierde->uzuri mai mari). Anyway, chiar daca aceste uzuri nu se petrec decat in timp indelungat, este posibil ca durata de viata a ambreiajului sa scada. Eu unul incerc pe cat posibil sa NU stau cu piciorul pe ambreiaj, chiar si doar putin apasat. Deloc. Daca pe la semafoare (desi nu prea sunt in Brasov) este timp, atunci scot pe liber, dau drumul la ambreiaj. Daca nu urmeaza sa stau prea mult cu masina pe loc atunci mai las si in tr.1 cu ambreiajul apasat.

Nu pot sa spun exact cu cat mai repede se uzeaza daca il tii apasat marea majoritate a timpului dar e bine ca de fiecare data cand conditiile de trafic iti mermit sa scoti pe liber si sa lasi ambreiajul in pace.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal, cred ca pentru toata lumea ca de fiecare data cand conditiile de trafic iti mermit sa scoti pe liber si sa lasi ambreiajul in pace. Dar in conditia in care ai de stat 3-4 secunde la semafor(sa zicem) ce faci:

- stai cu piciorul pe ambreiaj cele 3-4 secunde?

- sau o secunda pierzi cu scosul din viteza, 1-2 secunde pe liber si apoi ultima secunda bagi in viteza?

Cred ca asta a vrut sa intrebe mai exact Aditu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3-4 secunde stau cu piciorul pe ambreiaj :)

Si fiindca sunt un om coleric de fel, mai si frec schimbatorul de viteze 1-N-2-N-1-etc, asta daca n-am altceva mai bun de facut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!