Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

DSG6 suporta mai mult de atat asa ca se poate, DSG7 e mai sensibila, se poate limita cuplul daca se face resoftare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va fi 24000-25000 euro un 2.0 tdi dsg dar cu dotari foarte putine. Full nu cred ca va fi sub 30000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Aproape 30 000 euro e deja prea mult , o octavia 2 Fl Business dotata ok nu cred ca ajunge nici pe departe in 30 mii euro

octavia 2 FL Business 2.0 tdi DSG ma refer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pui piele,navi,trapa,xenon,sa vezi unde te duce pretul,full nu inseamna geamuri si oglinzi electrice si clima...brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are idee cineva ce reprezinta ultimul simbol de la DSG? Intreb asta deoarece penultimul este D/S :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

normal ca nu doar geamuri electrice si clima cine a zis asta, ideea era ca va fi destul de scumpa octavia 3 fata de actuala din cate a estimat colegul pretul.....om vedea chiar sunt curios de preturi ca noua octavia arata excelent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Penultimul este D si daca muti in dreapta ai modul manual. Ultimul este S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In postul 201, poza 9 se vede D/S si in dreapta modul manual; iar ultima pozitie este acel triunghi intors.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, corect.

2013-Skoda-Octavia-III-4%25255B2%25255D.jpg

DSG-octavia-31.jpg

Ma asteptam sa fie ca toate celelalte, adica asa:

octavia-bi3-dsg-gear-rs-01.jpg

N-am idee ce e butonul ala, nu l-am vazut niciodata pana acum. Poate e semnul de la retrogradat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este buton, ci indicator tip sageata Up/Down... sau poate vreun mod al cutie.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stiu ca nu e buton...

Sent from the 

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e chiar o prostie... din punctul meu de vedere orice chestie care aduce un plus cat de mic nu este o prostie.

Probabil ca la un motor se 1.4 nu e mare castig dar la motoare cu cilindree mai mare posibil sa aduca o economie considerabila.

Cum zice si Rave, toate inventiile de-a lungul timpului poate au fost privite cu scepticism iar acum le vedem ca si standard pe majoritatea autoturismelor.

un 2013 fericit si sa dea Dumnezeu asta sa fie pentru noul an cea mai mare grija, daca ACT e o prostie sau nu. :P

Ba este o prostie in Romania, sau cel putin o forma de marketing prin care sa atraga atentia. ACT-ul se activeaza doar cand masina merge la drum lung, gen autostrada, cu viteza constanta. Ori in RO unde mergem in acest stil ca sistemul sa se merite ?!

Ceea ce ma nemultumeste cel mai mult, in schimb, este ca au scos total suspensia independenta pentru motorizarile de sub 150 CP, adica pentru 95% din versiuni....

Bine, asta se completeaza cu aparitia diferentialului si a ESP-ului in standard, dar tot nu ma multumeste pe mine, ca si client, sa dau 20.000 Eur pe o masina regresata tehnic doar pentru simplul motiv (trambitat la maxim) ca este mai usoara ca generatia anterioara....

Personal cred ca preturile se vor invarti pe la urmatoarele valori, in varianta Business:

1.2 TSI 86 CP - pana in 17.000 Eur

1.2 TSI 105 CP - 17.500-17.800 Eur

1.4 TSI 140 CP (fara ACT) - 18.500 Eur

1.6 TDI 105 CP - 19.000 Eur

1.6 TDI 110 CP - 19.500-19.800 Eur

2.0 TDI 150 CP - 21.000 Eur

Sa va duceti aminte de postul asta prin Martie cand apar preturile oficiale.... :dry:

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Act functioneaza pana la 120 km/h...deci poti merge linistit in 2 cilindrii si pe drumuri nationale.

Si in nici un caz nu este o prostie...

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ACT e activ si in oras, este activ mereu cat nu ai nevoie de toata puterea motorului. Nu te gandi ca el opreste 2 cilindri cand nu are nevoie de ei, gandeste-te ca tu mergi doar in 2 pana cand ai nevoie si de ceilalti. :)

Si legat de preturi, 1.2-ul o sa fie mai ieftin cu o mie si 2.0 mai scump tot cu atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ACT-ul se activeaza doar cand masina merge la drum lung, gen autostrada, cu viteza constanta. Ori in RO unde mergem in acest stil ca sistemul sa se merite ?!

Eu fac cel putin 2 drumuri la Bucuresti lunar pe A2 si probabil peste 1 an si mai multe, daca nu te regasesti tu crezi ca nu sunt oameni care au nevoie de sistem?(vezi ca pe aria golf7 sunt useri din Constanta care au comandat deja 1,4TSI ACT), dar stai calm ca nu e sigur ca se va introduce tehnologia si la O3.

Ceea ce ma nemultumeste cel mai mult, in schimb, este ca au scos total suspensia independenta pentru motorizarile de sub 150 CP, adica pentru 95% din versiuni....

Nu te obliga nimeni sa cumperi ceva ce nu-ti place in schimb da, putem sa ne exprimam opiniile personale.

2.0 TDI 150 CP - 21.000 Eur

Sa va duceti aminte de postul asta prin Martie cand apar preturile oficiale.... :dry:

In ceea ce priveste motorul 2TDI si eu am spus acelasi lucru, totusi, nu-i Golf7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este doar pentru DSG7 dar nu sunt sigur; DSG6-le va ramane neschibat ( exceptand maciulia). :icon_geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am zis....1.4 TSI 140 CP fara ACT - nu cred sa-l introduca pe Skoda pentru ca va canibaliza Golful7.

Si aici vorbim de marea majoritate a romanilor, nu doar de cei care utilizeaza autostrada in mod constant din alte motive.

PS am condus G7 cu suspensie semi-independenta si m-a dezamagit total....; am acordat circumstante atenuante pentru ca avea jante pe 15 inch, asta pana la proba contrarie cand vor avea la drive-test ceva pe 16 inch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va canibaliza cum nici O2 FL nu a canibalizat Golf 6.

Cine vrea Golf nu isi ia Octavia doar pentru ca e ceva mai dotata la un pret similar.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

triunghiul intors o fi pentru modul "racheta" :tuktuk: . Per total pare o masina reusita.

Modificat de Adytz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mai trebuie aflat cu ce nivel de echipare va avea suspensie independenta si pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prezent, de ce sa vrei Golf si sa nu-ti iei Octavia ? Este practic aceeasi masina, acelasi sasiu, aceleasi motoare, finisari asemanatoare si mult mai mult spatiu la Octavia, deci difera doar sigla W....

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Finisarile sincer nu cred ca sunt asemanatoare si nici materialele folosite. Chiar daca par asemanatoare eu cred ca difera calitatea plasticelor si a materialelor folosite.

Calitatea inbinarilor sunt de parere ca este mai slaba in cazul Octaviei 2.

Am Octavia 2 FL in echipare Business, deci undeva medie, si am descoperita cateva scapari la capitolul calitatea imbinarilor; care nu cred ca sunt pe Golf 6.

Sunt oameni pentru care aceste lucruri conteaza, eu sunt unul, dar doar asta-mi permit momentan.

PS: sa vedem live care va fi calitatea interiorului in O3 si pretul, ca apoi vedem noi daca merita O3 sau Golf7.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prezent, de ce sa vrei Golf si sa nu-ti iei Octavia ? Este practic aceeasi masina, acelasi sasiu, aceleasi motoare, finisari asemanatoare si mult mai mult spatiu la Octavia, deci difera doar sigla W....

Pentru ca e o masina mai mare, marginal mai grea, mai greu de parcat si cu un spatiu de care nu am nevoie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg o chestie si anume: de ce draq au schimbat pedala de la acceleratie?

Era foarte ok asa cu cea de tip autobuz de pe O2....

Nu stiu cum va fi de mare la O3 insa astfel de solutie este oarecum aiurea, deoarece risti sa iti scape piciorul sub ea...

Parca ar fi d`aia de Dacie 1310...

Enervanta treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

risti sa iti scape piciorul sub ea.

Niciodata nu mi s-a intamplat asa ceva... Si Golf-ul e singura masina cu pedala de "BMW" pe care am condus-o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!