Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Skoda a publicat lista cu noile motoare ce vor echipa Octavia 3, astfel:

Benzina:

1.2 TSI putere 63kW / 86CP, cuplu 160Nm, consum mixt 5.2l/100km, cutie manuala 5 trepte

1.2 TSI Green Tec, 77kw/105CP, 175Nm, 4.9l, M6, DSG7

1.4 TSI Green Tec, 103kW.140CP, 250Nm, 5.3l, M6, DSG7

1.8 TSI Green Tec, 132kW/180CP, 250Nm,5.7l, M6, DSG7

Diesel:

1.6 TDI 66kW/90CP, 4,1l, M5

1,6 TDI,Green Tec, 77kW/105CP, 250Nm, 3.8l, M5, DSG7

1.6 TDI Green Line, 81kW/110CP, 3.4l, M6

2.0 TDI,Green Tec, 110kW/150CP, 320Nm, M6, DSG6

Cele cu Green sunt cu tehnolgie Start/Stop.

In mod curios la motorul 1.4TSI nu e pomenit ca ar avea tehnologia ACT (dezactivare cilindrii)

Motoarele sunt de tehnologie noua, fata de cele de pe O2 sunt mai usoare, consum mai redus si cu circuitele de incalzire reproiectate astfel incat se incalzesc si dau caldura mai repede catre habitaclu.

Sursa: http://new.skoda-aut...al-octavia.aspx

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ca 1.8 TSI are acel cuplu de 250Nm inca de la 1250RPM si e constant pana la 5000RPM.

Ma asteptam ca acest nou 1.8 TSI sa fie ca pe Audi cu 320Nm cuplu.... dar probabil ca nu se mai "pupa" cu DSG7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca din acelasi motiv nu au pus tehnolgia ACT pe 1.4TSI: ca sa pastreze decalajul fata de marcile mai premium al grupului.

Puterea si cuplul par sa fie ca la ACT, consumul si poluarea insa ceva mai mare, ca si cum ar fi acelasi motor dar cu toti cei 4 cilindrii activi tot timpul.

Oricum, e un motor foarte interesant pentru ca are cuplu de diesel, consum apropiat si putere mare. Practic prin asta elimina dezavantajele motoarelor pe benzina fata de diesel si in plus ofera avantajele obisnuite de la benzinari: zgomot si vibratii mai mici, porniri mai usoare la temperaturi extreme si incalzire mai rapida.

Daca o sa vina si cu un pret mai mic decat motoarele cu ACT (pe G7 un ACT e 1.6TDI +1000Eu), cred ca aceasta motorizare va fi un best seller.

Dar asta ramane de vazut cand prin ianuarie teoretic o sa apara primele liste de preturi mai la vest de noi.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca 1.8 TSI este acelasi care se regaseste acum pe Audi A3:

Motorul 1.8 TFSI de pe Audi A3:

Agregatul 1.8 TFSI 132 kW (180 CP) lucreaza cu sistemul Audi valvelift si cu un management termic inteligent. Prin comutarea a doua came de evacuare se realizeaza un cuplu mai mare la turatii scazute, iar asta veti simti si dumneavoastra: motorul raspunde mai rapid, iar alaturi de S tronic® accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 7,2 secunde. In plus, sistemul Audi valvelift economiseste carburant si micsoreaza emisiile de CO2. Motorul 1.8 TFSI foloseste, pe langa cea directa, si injectia indirecta, obtinand astfel un plus de eficienta la incarcare partiala.

Turbina dispune de un electromotor Wastegate controlat precis si rapid. In plus, colectorul de esapament este integrat in capul cilindrului si este racit cu apa, micsorand astfel temperatura esapamentului.

Toate aceste masuri scad consumul, chiar in regim sportiv. Bineinteles, ambele unitati se incadreaza in norma de poluare EURO 5.

Capacitate cilindrica: 1798 cmc

Putere maxima: 132 (180)/5100–6200

Cuplu maxim: 250/1250–5000

Motorul este disponibil cu o cutie DSG7 sau Manuala

Motorul 1.8 TFSI de pe Audi A4,A5:

Motorul 1.8 TFSI dezvolta 125 kW(170CP) si un cuplu maxim de 320Nm. Acesta face parte din motoarele economice disponibile din clasa sa. Sistemul Audi valvelift reduce consumul, iar un management termic aduce motorul mai repede la temperatura de functionare. In acelasi timp, acesta incalzeste interiorul, ceea ce mareste confortul dumneavoastra si ajuta la o micsorare suplimentara a consumului.

Capacitate cilindrica: 1798 cmc

Putere maxima: 125 (170)/3800–6200

Cuplu maxim: 320/1400–3700

Motorul este disponibil cu o cutie Multitronic sau Manuala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci a disparut tsi-ul de 122. Cine vrea motorul asta alege golf iar pt varianta ACT tot golf e solutia. :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prostie.. dar este nevoie de tehnologii "verzi" care sa arata clientilor ca si VAG se aliniaza trend-ului global...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

varianta ACT e o prostie dupa parerea mea,m-as feri de ea.

Asa cum este si pe Bentley. Si asa cum a fost si ABS-ul la vremea lui, sau ESP-ul, sau Start-Stop, sau servo-directia...

Oricum, s-ar putea ca VW sa tina tehnologia doar pentru ei si cine vrea asa ceva sa fie fortat sa ia Volkswagen...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e chiar o prostie... din punctul meu de vedere orice chestie care aduce un plus cat de mic nu este o prostie.

Probabil ca la un motor se 1.4 nu e mare castig dar la motoare cu cilindree mai mare posibil sa aduca o economie considerabila.

Cum zice si Rave, toate inventiile de-a lungul timpului poate au fost privite cu scepticism iar acum le vedem ca si standard pe majoritatea autoturismelor.

un 2013 fericit si sa dea Dumnezeu asta sa fie pentru noul an cea mai mare grija, daca ACT e o prostie sau nu. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul in sine este interesant si util....

insa poate este o prostie din cauza ca sistemul este sustinut de tehnologie complexa... si inca destula... si multa lume este relativ dezamagita de anumite rateuri ale VAG in ultima vreme cu tehnologia....

Mai exact cu fiabilitatea

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TSI-ul de 140 CP nu are compresor, are doar turbina, este cel ACT.

Am impresia ca din acelasi motiv nu au pus tehnolgia ACT pe 1.4TSI: ca sa pastreze decalajul fata de marcile mai premium al grupului.

Deci care e varianta castigatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele! :)

1.4 nu are compresor si se pare ca nici ACT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul este ca nu avem deocamdata suficiente informatii ca sa spunem cu certitudine daca 1.4 TSI de pe O3 va fi cu ACT sau fara.

Dar... faptul ca nu s-au laudat cu ACT in press release-ul despre motoare, cam inseamna 90% ca e fara.

Da' poate ca au lasat desertul la sfarsit si ne fac o surpriza cand se lanseaza oferta comerciala de O3 ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic. Oare Superb 3 cand apare?

Modificat de YEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din poza aia eu as zice ca in August apare Superb, in Octombrie Superb Break sau Rapid Hatchback si in Decembrie Yeti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

August Rapid Spaceback , octombrie superb facelift si decembrie probabil yeti . Pentru 2014 lasa fabia 3 si roomsterul.

Scuze de Offtopic

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat credeti ca va fi O3 1.8tsi 22mii si 2.0tdi 23mii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 2TDI fa analogia cu Golf 7 Highline(singura echipare pe care se monteaza motorul de 2l) si avem asa:

-2TDI DPF 150CP 22438E

-2TDI DPF 150CP DSG 6 24293E

eu as zice preturile astea mai putin 1000E - pentru echiparea Buissnes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce pune DSG6 pe motorul 2.0TDI?

De ce nu se pune DSG7 ca pe 1.8TSI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca pe Octavia va fi doar DSG7 cu ambreiaje uscate care suporta maxim 250Nm cuplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce pune DSG6 pe motorul 2.0TDI?

De ce nu se pune DSG7 ca pe 1.8TSI?

Pentru ca DSG7 nu suporta cuplu mai mare de 250nm ori motorul 2TDI are cuplu de 320nm pe care-l suporta DSG6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca se vrea chip tuning crapa cutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!