Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Imi place foarte mult Octavia 3. Golful 7 pe care-l asteptam cu nerabdare, este efectiv scos din cursa. Sper sa avem preturi decente, sensibil mai mici ca si VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca nu au continuat cu farurile alea alungite de pe FL(no offense - mie unul nu-mi placeau) si au trecut in sfarsit si la antena tip "coada de rechin" - design-ul exterior e "no comment" . Stergator luneta mai exista?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vad mai multe detalii din interior

0:54...horror gaurile alea. nu puteau pune o rama ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare foarte reusita masina... Asa cum la vremea respectiva si Octavia 2 mi s-a parut.

Nu conteaza daca se scumpeste sau nu ... Important e sa ramana value for money imbatabila, asa cum a fost Octavia 2 Facelift.

Astept sa fac un drive-test sa vad cum se simte pe sosea si sa o pipai mai bine...

Oglinzile si taietura barii fata sunt copy paste de la VW. Dar nu e un lucru neaparat rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are rama acolo, dar la fel ca masinile de show-room de care trage toata lumea "sa vada cat de bine e facuta...", unele chestii se pierd pe drum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inceput productia noii Octavia 3

http://new.skoda-aut...production.aspx

Ma intreb ce configuratii vor produce acum, fara sa aiba comenzi de la clienti, probabil cele mai ieftine majoritatea si apoi cateva din fiecare motorizare, care vor ajunge la sutele de dealeri din Europa, deci din start cateva mii de masini trebuie sa ajunga pana prin februarie-martie

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca vor produce pe cele mai scumpe ptr showroom. De obicei masinile de showroom sunt bine echipate ca sa iti ia ochii.

Tatal meu si-a luat in 2001 o Toyota Camry 3.0 V6 de showroom dintre primele produse si arata fantastic (piele bej, navi, automata, DRL, airbags cortina - inca din 2001...)

Ptr amatori ar fi interesant de cumparat una in vara pe la 8000 km.

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca va uitati bine la masina veti vedea un amestec de jetta si audi A4 din 2004- 2006 in rest este frumoasa .

pacat ca au renuntat la aeratoarele de pe usa pentru dezaburire geamuri laterale.

si sa speram ca baga si ei parbriz incalzit la versiunea de top casa nu mai zgiri geamu cu racleta iarna

au pus boxe de la CANTON(CANTON sound system) http://www.canton.de/.

in rest o asteptam sa vedem cum este pe viu la drivetest si apoi vazut daca merita sa o cumparam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volanul asta nou e urat tare, din pct meu de vedere si ce cauta conectorul aux acolo sub climatronic ? mai bine era in cotiera.

Nu-mi plac nici cum sunt dispuse butoanele cu sezorii de parcare, esp si restu in fata schimbatorului de viteze, de ce nu le-au pus ca la superb pe laterale !?

In schimb eu cred ca e reusit designul de la climatronic si ramele de aerisire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorizari O3. Pretul speculat de cehi este intre 330.000-350.000 coroane cehesti pentru entry level 1.2 TSI 63KW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tot nu mi-e clar, mai exista stergator luneta?

La 2TDI au facut un mare amalgam, care-i ratiunea sa scoti 2 motoare cu aceeasi cilindree la diferenta de 7CP?

La 1,4TSI in loc sa-l bage direct pe cel de 160 CP l-au bagat pe cel de 140CP care oricum presupune si compresor mecanic...

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si 1.8 tsi unde este? Ce coduri de motoare sunt acelea, nu recunosc nici unul, au facut coduri noi speciale pentru O3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca cel mai mare motor pe benzina este 1.4 cum de asemenea nu apare nici rs-ul , adica cel mai probabil 3.6-le

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si 1.8 tsi unde este? Ce coduri de motoare sunt acelea, nu recunosc nici unul, au facut coduri noi speciale pentru O3?

Exista 1,8TSI, ala este un .pdf aiuristic de pe site-ul filtrelor MANN.

"The line-up runs all the way to the top option, the 1.8 TSI with 132 kW. Modern manual and automatic DSG transmissions are available, with all-wheel-drive versions in the works. A sporty-trim ŠKODA Octavia RS is also in the pipeline."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tot nu mi-e clar, mai exista stergator luneta?

La 2TDI au facut un mare amalgam, care-i ratiunea sa scoti 2 motoare cu aceeasi cilindree la diferenta de 7CP?

La 1,4TSI in loc sa-l bage direct pe cel de 160 CP l-au bagat pe cel de 140CP care oricum presupune si compresor mecanic...

Exista stergator de luneta optional. La fel ca la Octavia 2. 1.4 TSI-ul de 140 CP nu are compresor, are doar turbina, este cel ACT.

Si 1.8 tsi unde este? Ce coduri de motoare sunt acelea, nu recunosc nici unul, au facut coduri noi speciale pentru O3?

Nu va fi disponibil de la lansare, daca nu ma insel.

nu cred ca cel mai mare motor pe benzina este 1.4 cum de asemenea nu apare nici rs-ul , adica cel mai probabil 3.6-le

RS-ul o sa fie 2.0 TSI si 2.0 TDI. Nu a existat niciodata o Octavie 3.6...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In februarie vor fi deja masini in Romania - insa doar cele pentru scolarizari / ziaristi si pentru stocul Porsche Romania . Din informatiile mele se va vinde de la inceputul lui martie!

Modificat de crystyann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, vreau sa zic 2.0 TSI. Asa cum este si pe Golf VI si asa cum o sa fie si pe Golf VII. Momentan, singurul cu TFSI, este Golful R. Audi mai are cateva motoare TSI care sunt branduite ca TFSI la ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va agitati cu denumirile, TFSI si TSI e o amestecatura de colo colo. Nici aia de la marketing de la ei cred ca nu mai stiu ce si cum.

Cert e un singur lucru: benzinar cu injectie directa ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am comparat si eu cateva poze cu noua Octavie 3 si Octavia 2 unde am remarcat urmatoarele:

Poza 1post-18532-0-64137500-1356530118_thumb.j

  • La O3 spatiul dintre oglinda retrovizoare este mai mare fata de spatiul de la O2. Sunt curios la viteze mari, cat de tare se aude zgomotul aerului.
  • La O3 suportul care sustine oglinda si se pliaza pe acesta, este mai lung fata de O2. Cred ca va creste riscul atingerii si ruperii mult mai usor.
  • Pozitia semnalizarii la O3 sper sa fie mult mai buna, evitand spargerea in caz de lovire in trafica oglinzii.
  • La O3 oglinda nu cred ca va fi dotata cu lumina ambientala ca la O3 sau o fi pozitionata la partea inferioara a plasticului negru.

Poza 2post-18532-0-63682200-1356530122_thumb.j

  • La O3 capota s-a marit dand o senzatie de masivitate, s-a pastrat liniile specifice Skoda pe mijlocul ei. Capota nu cobora pe langa grila din fata ca la O2, o chestie buna doarece la un impact usor nu va fi afectata si capota.
  • Au renuntat la bandouri la O3, mie imi place.
  • La O3 au renuntat la fusta de sub spoiler , foarte nasol deoarece in caz ca loveai o bordura un morman de zapada, inlocuiai doar fusta, nu ca la O3 tot spoilerul care e pana jos.

Poza 3post-18532-0-41924300-1356530129_thumb.j

  • La O3 linia de pe lateralul masinii are continuitate cu coltul stopului si linia portbagajului, fata de O2 unde linia nu are continuitate.
  • O chestie super, la O3 au renuntat la bucata de plastic de sub stopuri, plastic care la O2 tot timpul la acea bucata de plastic ii ieseau colturile in exterior L.
  • La O3 imi plac liniile de pe haion din dreptul nr. de inmatriculare.
  • Pozitia senzorilor mai joasa fata de O2, o chestie rea pentru masinile care vor fi dotate ulterior cu senori AM unde distanta de la sol trebuie sa fie de minim 30cm, iar beneficiarul doreste sa ii monteze in pozitia celor OM, ar fi solutia cu senzorilor inclimati.

Poza 4post-18532-0-89020600-1356530133_thumb.j

  • La O3 au renuntat la rama superioara exterioara de portiera din tabla ca la O2, pare din plastic.( posibil sa gresesc).
  • Au modificat forma geamului mic la O3, s-au sesizat ca modelele O2 dupa ce se da geamul mic jos, nu se mai imbina chederul perect si se aude un zgomot in masina.
  • Au schimbat forma minerelor exterioare, la O3 sunt mai in exteriorul caroseriei fata de modelul de pe O2.
  • Forma capacului de rezervor la O3 imi pare mai elegant.
  • Caroseria pe spare la O3 este mai aerodinamica fata de caroseria cocosata de la O2.

Poza 5post-18532-0-42939100-1356530138_thumb.j

  • Stergatoarele de pe O3 par sa fi ramas aceleasi ca la model O2, mie imi plac si daca vor fi protejate de capota impotriva furtului , e super.
  • Duzele de stropit la O3 par aceleasi ca la O2 cu pulverizare, pentru mie e oki.
  • In poza vad ca O3 vine fara capac la baterie, dar poate doar in aceasta poza, o chestie nasoala.
  • Sunt curios cum o sa fie sistemul de dat jos farul sper sa-l pastreze pe cel de la O2.

Pozele 6,7,8,9post-18532-0-04830500-1356530143_thumb.jpost-18532-0-20358700-1356530150_thumb.jpost-18532-0-76427500-1356530153_thumb.jpost-18532-0-52580400-1356530157_thumb.j

  • Interior modificat complet , imi place.
  • Pozitia mufei pentru USB si AUX, cred ca va limita deschiderea capacului de la scrumiera.

Pozele 10post-18532-0-94889000-1356530160_thumb.j

  • La O3 au renuntat la spatiu pt depozitare de pe bord ca la O2, mine imi era util.
  • Au modificat sistemul de deschidere al torpedoului la O3, seamana cu cel de pe A4 care are multe probleme( se rupea acel piston de amortizare) , sper sa nu fie acel sistem.
  • La O3 partea sofer a pastrat spatiul pentru depozitare sticla de 1L, 1,5L cred, pentru mine e super.
  • Pozitia butonului pentru oglinzi nu imi place, daca nu esti atent e posibil sa dai peste el si sa-l rupi cand urci sau de dai jos din masina, la O2 era oki.
  • Au schimbat pozitia tweeterului mie mi se pare una nu prea reusita, daca vrei sa le inlocuiesti ai inca o piesa de desfacut.
  • Au schimat pozitia grilei de dezagurile in dreptul oglinzii, o pozitie foarte proasta ( parerea mea) la O2 era oki. Aerul cald intra in portiera si incalzea si portiera putin.

Pozele 11post-18532-0-06208300-1356530164_thumb.j

  • La O3 au renuntat la modelul pedalei de acceleratie de pe O2 mie imi placea mult , prinderea e sus ca si pedala de frana. L
  • Butoanele de reglat intensitatea luminii din bord nu mai exista la O3, vad din poza.
  • La O3 pe lateralul consolei cotierei care se uneste cu bordul au coborat cu plastic pana aproape de podea o chestie foarte buna fata de O2, deoarece e o zona care se murdareste de la picioare, iar plasticul se sterge mult mai usor.

Pozele 12post-18532-0-59317700-1356530168_thumb.j

  • Au schimbat pozitia boxelor la usile fata, se observa in poza pe usa de la pasager.
  • La O3 au pastrat forma capacului cotierei sper si sistemul de culizare si reglare ca la O2, dar au schimbat putin forma consolei unde e pozitionata frana de mana. Frana de mana la O2 eram mai eleganta fata de O3, deoarece iese prea mult in exteriorul consolei.

Cam acestea sunt remarcile mele cu privire la O3 in comparatie cu O2.

Astept sa o vad in realitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Intr-un final au mascat portiunea portierelor dintre geamurile fata si cele spate si le-au facut negre. Pana si Loganul avea acea portiunea pe culoarea neagra.

post-18532-0-77845000-1356549880_thumb.j

- Au modificat plasa din portbagaj din partea dreapta, plasa care la multi s-a rupt sau desprins, speram ca acesta varianta sa fie mai rezistenta.

post-18532-0-78754500-1356549885_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!