Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Merci pt feedback,

1. Nu la limitare ma refer, ca nu sunt genul sa tureze in gol pana pe rosu. Sa zicem ca pun pe cineva sa imi accleree usor ca sa ascult motorul pe plaja pana in 3000-3500rpm. Nu ca si o chestie frecventa. Eu nu pornesc motorul decat cand plec de pe loc, si daca e rece stau putin pana mai scade relantiul...5-20sec. Il opresc dupa o vreme dupa ce l-am solicitat...adica totul cum e bine.

2. Da, cum zice si doggy, la asta ma refeream.Eu mai stau cu piciorul pe ambreiaj doar imediat inainte sa plec dintr-o intersectie unde am cedeaza; nici macar in intersectie nu astept cu piciorul pe ambreiaj. Dar unii zic ca daca tot apesi mereu pe pedala cu baga-scoate nu ar fi iara bine. Asa nu e bine nici sa patinezi ambreiajul, dar e inevitabil cand pleci de pe loc...si tot asa. Dar macar acolo unde poti evita uzura e pacat sa nu o faci.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz, din ce ai spus tu mai sus, inseamna ca eu care am PDG din fabrica(scut de otel mare, inclusiv pana la cadru motor) sa imi fac griji vara ca uleiul se incinge prea tare?

 

PS: iarna nu se incalzeste deloc repede. nici vara nu porneste electroventilatorul deloc, nici cand am urcat pe Transalpina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu xand mi-am comandat masina mi-a spus reprezentantul de acolo ca nu se mai pun scuturi metalice pe masina nici daca o comazi cu "pachetul de drumuri grele". Este adevarat? Sau tu, Bogdan, ai alt model de mașină?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan are O2, pe vremea aia se punea metalic la PDG.

O3 chiar si cu PDG vine cu scut de plastic, este cel care apare si sub denumirea de "Elemente suplimentare protectie sasiu".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se mai pune scut metalic din fabrica - motive de siguranta sunt invocate (pachet drumuri grele), se pune un scut termoplast care e suficient de rezistent si usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PDG din punct de vedere protectii inseamna doar elemente suplimentare protectie sasiu, adica doar 35 EUR?

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) deci sa inteleg ca daca nu imi puneam optiunea "protecții suplimentare șasiu", nu aveam scut? Oricum ar fi am comandat si acea opțiune, chiar daca nu mi-a zis concret c înseamnă. ..

Modificat de cipriantinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat-o din considerente aerodinamice, facand partea de jos a masinii mai simpla/plata si ajutand la curgerea aerului. Nerd alert! :))

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PDG la mine inseamna alte telescoape, arcuri si scut metalic mare , 2-3 mm grosime, ff util! Pret pachet parca 144 E. O2 FL.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat-o din considerente aerodinamice, facand partea de jos a masinii mai simpla/plata si ajutand la curgerea aerului. Nerd alert! :))

Nu stiu cum este la O3 dar la G7 "burta" e "tapetata" cu scuturi de plastic si fara optiune de "protectii suplimentare", ori e la fel si la O3 ori e ceva in plus la G7 pe motiv de "bluemotion"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba nu doar de scuturile laterale, ci si in spate. Cu cat este mai plat cu atat alune aerul mai usor

Tot ce e notat cu 2,3,4 nu vin standard.

utool_f_1266780378_3041.jpg

Imaginea este de pe un Golf 6, dar ca idee pe unde ar veni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz, din ce ai spus tu mai sus, inseamna ca eu care am PDG din fabrica(scut de otel mare, inclusiv pana la cadru motor) sa imi fac griji vara ca uleiul se incinge prea tare?

 

PS: iarna nu se incalzeste deloc repede. nici vara nu porneste electroventilatorul deloc, nici cand am urcat pe Transalpina!

Sefu tu ai niste guri de ventilatie in dreptul motorului pe scut ;). Doar benzinarele le au.

Alea de rusia n-au. Cel putin din cate stiu eu.

Eu am luat-o din considerente aerodinamice, facand partea de jos a masinii mai simpla/plata si ajutand la curgerea aerului. Nerd alert! :))

:icon_thumright: same here!

Anyway, efectul Venturi nu este asa pronuntat la vitezele cu care circulati dumneavoastra si la "gap"-ul pe care-l produce dedesubtul masinii dumneavoastra. Adica nu se produce o reducere considerabila a sectiunii de curgere a.i. efectul Venturi sa incline balanta notabil mai mult. Mai mult decat atat, turbulentele care se produc dupa ce se termina scutul... cred ca anuleaza si urmele de efect Venturi.

Singurul lucru bun zic eu, la o masina normala, ar fi faptul ca s-ar reduce mult zgomotele aerodinamice. Dar asta inseamna sa pui o placa de colo-colo, pe tot dedesubtul masinii.

:D

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sefu, tare ma tem ca nu am gauri de ventilatie! Nu pot sa spun sigur, ma uit, dar din cate stiu eu, la fiecare revizie imi dau scutul jos sa imi schimbe uleiul si parca nu am vazut nici un fel de gauri. dar nu bag mana in foc. Ma uit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, clar nu ma astept sa fie ceva sesizabil catusi de putin, dar e ceva. Plus ca mi-ar fi trebuit si un diffuser ca sa aiba un efect real. Dar la 35e (sau cat a fost) cine mai comenteaza. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu c sa zic dar am citit mult acest forum si am auzid des " la cat costa ce pretenții sa ai? Din asta nu trag decat o concluzie : multi dintre userii forumului traiesc pe banii părinților. Cand am configurat masina si am pus ceva optionale a ajus sa coste un 1.4 tsi 25500 euro. Astia nu sunt bani mulți? Bineinteles ca nu am avut cash sa platesc... am facut un leasing la ... ( cea mai hoata firma de leasing ;)) sa nu creada cineva ca il jignesc sau ceva de genu' dar la 25k ar trebui sa iti iei o masina pe care sa fi sigur ca te duce din punctul a in pct b. Eu am o singura teama: problema dsg la aceste modele.... va salut cu respect si sper sa nu arunce cineva cu pietre in mine pentru pararea mea :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cei care au avut 35e pentru un optional si nu mai au parinti sau sustin ei material parintii, din ce traiesc? Alte generalizari mai ai? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Băi iar o dăm în diverse? Tudor, Ciprian nu vorbește prostii, pot să-ți explic privat de ce dar haideți să nu pornim discuția și aici că iar o să am de șters la topic...

Revenind la întrebarea colegului cu scutul care vroia de colo-colo: personal consider inutilă investiția. Drept e că e nevoie și de puțină atenție. Adică la parcări pe borduri etc. Dar, sincer, poate să ne spună cineva când a spart și CUM baia de ulei la O2/O3?

La O1/Golf4 Diesel era o problemă cu suspensia față, prea soft, subdimensionată, și la un balans mai bare dădea cu baia de pământ, har în rest.... eu zic că banii merită băgați în altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat o 'bolostanca' pe dedesubt, lasata in mijlocul drumului, noapte, visibilitate redusa, am vazut.o tarziu si am luat.o cam cu 30 km/h pe frana, s.a spart bara si trager si intrcooler si multe altele, baia nu s.a spart. Masina a ramas suspendata putin pe bolovan. Multumesc doamne pentru casco.

Foarte greu se sparge baia de ulei.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Băi, mi-am adus aminte: 1.2 TSI n-are baie de tablă? Că prima generație de tablă o aveau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit toate posturile dupa nedumerirea mea simt nevoia "romaneasca" sa ma explic. Motivul pt care vreau scut lung sunt de ordin "igienic" , limiteaza enorm cantitatea de jeg , apa ce ajunge pe caseta, scad sansele sa agat vreo sarma de senzorul de nivel . Am luat cod cu cod si exista 3 tipuri de scut. Primul scurt cu doua fante pe partea cutiei , al doilea lung fara fante si al treilea lung cu cele doua fante pe partea cutiei plus ceva material insonorizant spre partea motor. Acest ultim scut cred ca s-ar preta sa il pun cu conditia sa ii scot acel material indonorizant, el vine pe 1.6 diesel 5 trepte, poate si pe altele. Repet, nu il vreau pt borduri ci pt jeg si apa cat mai putin(a) . Rog sa va faceti cunoscuta parerea chiar si pe pm. Pe mine m-ar costa 190 ron un scut oe mare cu fante sau fara

Voi cu o3 aveti cablaj senzor placute? Sunt curios cata economie s-a facut cu acest minus extrem de mare. Daca are nevoie cineva de cautare coduri oe am acces la partslink care decodeaza f bine vag

Modificat de P_A_E
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent de echipare, vin fara senzori de placute? Acum ca o gluma: or fii wireless :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Blitz, eu chiar nu m-am suparat, a fost doar o interpelare gratuita si fara legatura din partea colegului cu generalizari aiurea. E ca si cum as face eu cine stie ce afirmatii ca de ce unii colegi au Audi, Porsche, Lamborghini sau mai stiu eu ce si sa-i iau la bani marunti de unde au banii de asa ceva.

 

La subiect, eu am avut nefericita ocazie sa ating cu baia Leonului (deci identic cu O2 - motor 1.6) o denivelare in asfalt (cele facute de autobuze in statii) la vreo 40-50 km/h si imediat dupa mine am mai vazut vreo 2-3 masini patind la fel. Si baia nici macar nu s-a zgariat si eu am vazut scantei in spatele masinii. Ca idee, Leonul nu avea deloc scut.

 

Legat de placute, schimbase yellow_pwr placutele la RS-ul lui si daca tin minte bine nu aveau senzori de uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca mai era un post in care intreba cineva de senzorii de placute. Banuiesc ca nu conteaza echiparea nu ?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P_A_E pune omule și tu la profil ce mașină ai ca să știu exact ce scut de rusia să-ți caut.

 

Tudor! Nu-i bai, doar mă temeam să nu degenereze discuția.

 

Cipriantinu: toate O3 au senzori de plăcuțe. Defapt toate VAG-urile care au interval extins de service. Senzor de nivel/calitate ulei la baie și senzori plăcuțe frână față.

 

LE: P_A_E, o fi ăsta de jos? Altul n-am găsit, mai ales să aibă specificația aia "only for russia"

post-2063-0-92660700-1397711735_thumb.jp

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!