Jump to content

Senzor arbore cu came - Tour 1.6 MPI 2001 AKL


Runky
 Share

Postare recomandată

ai vazut bine:

post-25544-0-21551900-1336594566_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • andrei_221

    9

  • Runky

    5

  • Moog

    4

Multumesc, in cazul asta mai este nevoie de dat distributia jos? La Skoda Bacau manopera de schimbat senzorul este de 80 lei cred ca nu pt scos mufa si dat un surub jos. In ce ar consta efectiv schimbul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Doar daca te papa curiozitatea ..... :lol:

Exact in ce ai afirmat: dat jos un surub, inlocuire senzor, sters eroare si cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si bineinteles, verificate firele inainte de a schimba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e treaba cu firele? Ar putea sa fie contact imperfect si sa nu fie senzorul defect? Cum sa verific firele? La mine este urmatoarea problema: din cind in cind masina se supara pe mine si nu vrea sa mai porneasca din prima. La a doua pornire se aprinde martorul motor si ramine aprins cit vrea el. Uneori dispare singur, alteori dupa citeva porniri, alteori se aprinde singur in timpul mersului. Mentionez ca motorul merge dupa pornire normal. Alte ori, chiar si fara nici un martor aprins in bord, motorul trepideaza ca si cum ar merge in trei pistoane, adica in doua. Cind am fost la diagnoza martorul din bord nu era aprins, dar am spus consilerului de service ce se intimpla si a rezultat senzorul pozitie ax cu came G 40 defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Skoda Bacau, nu cred ca ar fi in stare sa faca astfel de greseli, sa nu verifice firele daca nu sunt rupte sau orice altceva.....

Da ai dreptate, unul din simptomele acestui senzor daca este dus, este pornirea greoaie, sau cand accelerezi are un fel de ,,lag" .

Greu este acum fiindca te papa la palma sa-l schimbi tu fiindca ai verdictul, dar te-a pus pe ganduri ce a afirmat Cristi....asa este? :lol:

Ce te tine de mana sa scoti mufa de pe senzor, dai cu un spray de contacte, da jos invelisul ala de plastic de pe fire si vezi ce-o fi p-acolo? :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la verificarea continuitatii firelor din mufa senzorului pana la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

In sfirsit am reusit sa schimb senzorul la axul cu came, dar am ramas complet dezamagit. Cred ca l-am schimbat degeaba,desi la scanarea de dupa montare eroarea a disparut. Masina porneste tot greu iar daca nu o las sa se stinga martorii din bord si rotesc rapid cheia, nu porneste din prima. De asemenea, la relanti motorul tremura din greu cu aerul conditionat deschis iar uneori dupa pornire sau in mers, se aprinde martorul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ce culoare are senzorul montat de tine? ce cod?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o eroare la senzorul de la axul cu came la Octavia 2 1.9 Tdi (nu am vrut sa mai deschid un topic separat pt O2). In plus, la cald masina porneste putin cam greu.

Mi-a fost recomandata schimbarea distributiei. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare.am si eu o eroare la g40 la un passat 2002 awx.stiti cumva unde e amplasat si cum se schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g40.pdf

 

sub pinionul de la distributie, pe chiulasa 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Si eu am avut probleme cu acel senzor la golf 4 1.6 akl. Motorul pornea mai greu mai ales la temperaturi mai scazute, avea intreruperi la demaraj. M-am decis sa il schimb si mi-am dat seama ca am pe acasa un delcou de golf 2   1,8,  realizand faptul ca si in delcoul respectiv trebuie sa exite un senzor similar. Din fericire capul acela magnetic era similar . Am scos senzorul  defect, am schimbat mufa cu fire cu tot, caci era mai lunga la cel original, Capul acela e prins de o tabla pe post de suport  in nituri. Am prins acel cap in nituri si l-am montat . Dupa pornire  aprozimativ la 10 secunde s-a schimbat mersul motorului, si acum imi functioneaza perfect.... Am scris acesta postare in ideea ca poate mai ajuta pe cineva intrucat un sezor nou original era in jur de 350 lei. Deci mai sunt si variante pentru amatori de mecanica. Bafta!!

Modificat de geicu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am si eu problem cu g40 (16725 - Camshaft Position Sensor (G40) P0341 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent) la un Golf 4 1.4 16v APE. Cand se incinge motorul cam intrerupe masina in sarcina, mai am si 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 -  - Intermittent
16686 - Cylinder 2 P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent. Am sters erorile iar dupa ceva timp reapar (cateva zile de fctionare). Am dat cu spray contact in mufele g40 (mama- tata) problema tot persista, am schimbat si bujiile. Ceva sfaturi? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica punerea la punct a distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia este facuta acu 2 ani si am vreo 12000 cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut

Are tata o Octavia 2 cod motor bxe si am o eroare la  senzorulaxa cu came g40 fara semnal.

Mia mai aparut  intermitent cu semnal implauzibil, lam sters de catevaori dar acum nu il mai pot sterge

Cand aparea cu semnal implauzibil motorul se comporta normal, dar de cand apare

fara semnal motorum porneste greu (invarte de mai multe ori si are o vibratie puternica in momentul in

care porneste) indiferent daca motorum e cald sau rece

Stie cineva unde gasesc acest senzor g40 si daca trebuie sa dau distributia jos?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de la el. daca sunt ok, schimba senzorul. nu trebuie data distributia jos pentru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti spune unde gasesc senzorul g40?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub pinionul de la axul cu came. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
valeriu_stancu

Buna, la VW Touran motor AVQ pentru a schimba senzorul G40 trebuie data jos distributia?

Multumesc

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, se poate scoate fara a demonta distributia. Daca ai eroare pe el, verifica intai firele sub filtru de aer, ca se mai intrerup acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valeriu_stancu

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stancuadrian

Salutare colegilor, intampin si eu dificultati cu senzorul G40, prima data aparea semnal implauzibil dupa care l-am schimbat si cu senzorul nou aparea no comunication, am vazut ca era firul intrerupt care citeste pozitia axului cu came, l-am facut si apare din nou semnal implauzibil, am verificat masa(-) pinul 3 este buna, pinul 2(+) 4,9 V iar pe pin-ul 1 dupa lipire vin 5,02V... stie cineva mai in detaliu ce valori ar trebui sa fie? Sau ce sa ii mai fac?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!