Jump to content

 Funcționarea acestui site este susținută de cele 3-4 firme ce afișează bannere între posturi. Ar fi o plăcere pentru noi dacă ar fi adăugat site-ul nostru în lista de excepții ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult susținerea acestei comunități. Promitem și veți vedea că nu avem reclame intruzive și nici deranjante. Mulțumim! :) 

nita nicolae

proble stabilizator relanti audi 80 b4 motor 1.6 ada

6 postări în acest subiect de discuţie

nita nicolae

salut,revin din nou cu o problema

asta iarna cand o porneam aveam relantiu de 600 ture pt 2 sec dupa care urca la 850 si statea constant iar vara cand dau drumul la AC motorul meu da sa moara tot relantiu de 600 max 750 de ture(si daca o turez pana in 2000 de ture cand isi revine la loc in loc sa se stabilizeze la relanti motorul se opreste) in loc sa creasca putin turatia cum e normal

exista vreun stabilizator de relanti sau un soc electronic care sa dea simtomele acestea

rog un pic de ajutor

nici o eroare la diagnoza!!!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ManiacuV6

Am documentatie pentru motorul tau. Din ce stiu cand pui GPL pe masina are pus un releu pe stabilizatorul de relanti pentru a-l anula cand merge pe GPL. Am mai avut un Passat B3 cu aceeasi problema si s-a rezolvat.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ursuleasa

Va salut. Sunt nou pe aici. Sunt posesorul unui AUDI 80,B4 AVANT din 1994, motor tip ADA 1,6, benzina, desigur. Nu sunt multumit de ea in primul rand din cauza consumului mare. I-am segmentat motorul anul acesta in ianuarie caci consuma ulei cu tona. Am crezut ca o sa se diminueze consumul de benzina. Nicidecum. De cateva luni, aprox 3-4, cateodata motorul imi da rateuri ca la vechiile Dacii... Pare a fi din curent, etc, caci alimenteaza corect. Am citit peste tot , forum, etc, si pare a fi senzorul HALL. Am facut teste peste teste, aceeasi chestie. Cu motorul pornit da eroare, cand pornesc nu mai da, ceea ce e normal. Practic, cand ti-e lumea mai draga in depasire, incepe sa te zgaltzaie de cateva ori si apoi isi revine. Cand o las in vale la relanti, acul cam oscileaza. Coboara si sub 1,9, depaste chir 2,3. In fine. Am citit pe forumuri ca acest tip de motor ADA este singurul care porneste fara senzorul Hall. Si intr-adevar asa e. Am scos mufa si porneste brici. Problema este ca porneste greu numai cand vrea ea. Cateodata dimineatza cand e rece o ia cum trebuie, ceteodata nu. Porneste, sta 1-2 secunde si se opreste, ca si cum nu s-ar alimenta. Pompa am schimbat-o de 2 zile caci m-a lasat la semafor : :blink: . Deci nu e problema de alimentare. Am verifcat tot, si cred ca tine de ceva electric, senozori, ceva. Nu stiu. Ma gandesc sa nu fie acest seznor HALL despre care se tot vb pe aici. Insa e ciudat cumde nu face mereu.. Merg cateoata si 30 km si nu face nimic in neregula. Acest senzor regleaza si consumul? Ce stiti despre el? Ajutati-ma va rog ca ma dispera mashina asta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ursuleasa

rectific: turatia coboara sub 0.8 - 0,9, nu cum am scris mai sus 1.9 sau 2.3.

Ar mai fi o problema pe care am uitat sa o specific. Eu, cu treapta a 5-a , la 2 mii ture, am 60 km/H ! Cum se poate asa ceva???

Va dati seama ce consum am eu la 120 km/ h ?!? :Driver: La 120 am 5 mii aproape. E incredibil. Nu am mai intalnit astfel de motor. E si normal sa consume daca sta mereu turat. Nu credeti? Ce parere aveti. MS

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ursuleasa

Am rezolvat problema!! AM VANDUT MASHINA RO%20flag.gif

Insa inainte de asta am curatat abosolut toate mufele de la senzori cu spray contact. Halle, lamba, ala de pe volant , alalalt de langa el, pe cel de la clapeta de accelratie, pe cel care intra in filtrul de aer, mufa de la bobina de inductie, cealalta de langa el care trimite comanda la ECU. Si tot puneam pe vagcom si imi dadea eroare pe lambda desi e noua!!! Are cateva luni. Am scos iar mufa de la lambda , am dat cu sprat contact, m-am tot jcuat ier cu testerul. Ba zicea ca nu o citeste, ba ca era in scurt desi eu o pusesem bine, ba nu dadea valori...Etc... Pana la urma nu a mai facut figur 2 zile pana am vandut-o ! :D

Sunt acum fericitul posesor al unui A4, din 1999 DIESEL, 1,9. Ca m-am saturat de problemele benzinarelor...

Oricum, B4 raman masini tzapane!!

Drumuri bune!

Am rezolvat problema!! AM VANDUT MASHINA RO%20flag.gif

Insa inainte de asta am curatat abosolut toate mufele de la senzori cu spray contact. Hall, lamba, ala de pe volant , alalalt de langa el, clapeta de accelratie, pe cel care intra in filtrul de aer, mufa de la bobina de inductie, cealalta de langa el care trimite comanda la ECU. Si tot puneam pe vagcom si imi dadea eroare pe lambda desi e noua!!! Are cateva luni. Mai dadea si pe Hall cateodata. Am scos iar mufa de la lambda , am dat cu sprat contact, m-am tot jcuat ier cu testerul. Ba zicea ca nu o citeste, ba ca era in scurt desi eu o pusesem bine, ba nu dadea valori...Etc... Pana la urma nu a mai facut figur 2 zile pana am vandut-o ! :D

Sunt acum fericitul posesor al unui A4, din 1999 DIESEL, 1,9. Ca m-am saturat de problemele benzinarelor...

Oricum, B4 raman masini tzapane!! :icon_thumleft:

Drumuri bune!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
crymy

Salutare baieti !

Am si eu o problema legata de relantii la audi-ul meu 80 motor 2.0 abk din 92.Relantiul meu imi porneste de la 1200 la rece si scade pana la 1100 dupa ce se ridica temperatura.Mentionez ca temperatura imi sta cam la ultima linie pana in 90 de grade si nu urca la 90 decat prin oras sau daca pun carton in fata radiatorului.am schimbat weekendul trecut si termostatul si filtrul de benzina si nici o schimbare ...foarte rar imi scade relantiul la 900 si sta constant acolo o perioada cateva zile apoi creste iar la 1100.relantiul acesta mare banuiesc ca influenteaza si consumul care e cam de 10-10.5 mixt. ce sfaturi imi puteti da?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×