Jump to content

FYI - Inlocuire cu titlu GRATUIT pentru injectoarele defecte


D@ny
 Share

Postare recomandată

marian_nicolae1970

 Marian schimbi tot ce tine legat de distributie tot tot  sa nu ai surprize, recomand curea continental si role ina,  pompa apa hepu iar ulei castrol (grupa care o da producatorul vw)si filtre man.

 

Multumesc de sfaturi! Le voi urma cu siguranta...

Modificat de marian_nicolae1970
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara..si eu am schimbat injectoarele prin acel program in urma cu 2 luni..masina avea injectoarele siemens,cele de fabrica(cu probleme)..conditia este sa ai injectoarele originale ale masini,si sa nu se fi umblat sau schimbat vrunu din ele..cele continental care se pun acum,nu se mai strica...ca o mica comparatie intre atunci,si acum cu aceste injectoare noi,sincer nu prea vad...singura chestie care mi sa parut,la prima cheie cu motoru rece dimineata parca e mai silentioasa decat atunci..in rest merge la fel de bine ca si inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Paul Jeep Patriot

Buna seara. Am un Jeep Patriot, motor diesel 1968 cmc, 140 CP din 2008, inmatriculat in 2009.. Din cate stiu eu este un motor diesel VW CRD. Am vazut ca VW a schimbat injectoarele pompa duza conform Circularei 549/2.05.2011. Imi puteti da o sugestie cum as putea beneficia si eu de aceasta circulara avand in vedere ca motorul e VW? Am probleme cu un injector si dupa cum stiti sunt foarte scumpe. Multumesc.


Daca cineva are o idee viabila il rog sa ma sune la 0723544979 sau pe mail la paulh07@yahoo.com Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu pe Jeep si Chrysler s-au pus 2.0 TDI BKD cu injectie Bosch motor care nu se incadreaza pe circulara si sincer nu cred ca VW acopera garantia pt Jeep :winter:  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul Jeep Patriot

Multumesc. Mai fac "sapaturi".  Mai astept pareri.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai problème cu un injector ? mie imi suna a altceva acolo …la noi s-au ars si gata adica a crapat direct si nu "a facut figuri" cum inteleg ca face la tine , corecteaza-ma te rog daca gresesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul Jeep Patriot

La mine motorul are un mers neregulat, mai ales la rece. Si-a dar cu parerea cineva care zic eu ca se pricepe si mi-a confirmat ca e un injector. Probabil va crapa. Unul nou e f scump din cate stiu. Poate se poate reconditiona daca Jeep nu are un program de inlocuire similar cu cel pe care l-a avut VW.

Tu cum ai rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Azi am avut si eu "placerea" sa mi se opreasca masina in mers. Norocul ca eram in oras. Am sunat un prieten, am pus masina pe tester si a aparut eroarea P1269. Mentionez ca am un VW cu motor BKP din 2008, iar injectoarele toate au fost schimbate in cadrul actiunii 23H9, cu cablaj cu tot ,in serviceul VW din Cluj. Ce stiti, este posibil sa fi stricat iar injectorul sau doar o problema la cablaj? Sa fiu eu primul caruia sa-i fi stricat injectorul dupa actiunea 23H9?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi injector / cablaj / ax cu came tind sa cred ca e injector...cu toate ca au pus un rand de injectoare noi pe masina ta solutia lor tehnica de functionare e aceeasi si e predispusa la defect prin design Iar faptul  ca poate observi litera ''C'' in plus prin codul injectoarelor noi nu semnifica decat faptul ca sunt produse post preluarii Siemens de Continental nu ca sunt diferite sau mai bune sunt identice tehnic cu cele originale de pe masina :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,

Azi am avut si eu "placerea" sa mi se opreasca masina in mers. Norocul ca eram in oras. Am sunat un prieten, am pus masina pe tester si a aparut eroarea P1269. Mentionez ca am un VW cu motor BKP din 2008, iar injectoarele toate au fost schimbate in cadrul actiunii 23H9, cu cablaj cu tot ,in serviceul VW din Cluj. Ce stiti, este posibil sa fi stricat iar injectorul sau doar o problema la cablaj? Sa fiu eu primul caruia sa-i fi stricat injectorul dupa actiunea 23H9?

Ce a fost pana la urma? Era stricat un injector Continental?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare ti le-au schimbat pe toate sa

u oare ti le-au montat cum trebuie?

Esti primul din europa caruia ii cade un injector continental dupa actiunea de reschimbare asta daca dupa cum tiam zis oare le-au schimbat pe toate?

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte ciudat..n am mai auzit pana acum sa pice si cele Continental..poate no fi de la injector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

foarte ciudat..n am mai auzit pana acum sa pice si cele Continental..poate no fi de la injector

 

Oare ti le-au schimbat pe toate sa

u oare ti le-au montat cum trebuie?

Esti primul din europa caruia ii cade un injector continental dupa actiunea de reschimbare asta daca dupa cum tiam zis oare le-au schimbat pe toate?

 

din nefericire, sunt gresite ambele pareri ! de aproape 2 ani decand a intrat in exercitiu circulara 23H9, eu am reconditionat injectoare continental in egala masura cu cele initiale vdo-siemens.

 

 

 

....cu toate ca au pus un rand de injectoare noi pe masina ta solutia lor tehnica de functionare e aceeasi si e predispusa la defect prin design Iar faptul  ca poate observi litera ''C'' in plus prin codul injectoarelor noi nu semnifica decat faptul ca sunt produse post preluarii Siemens de Continental nu ca sunt diferite sau mai bune sunt identice tehnic cu cele originale de pe masina :(

 

foarte adevarat ce spune colegul @GTD ! personal, mi-au trecut pe sub lupa cateva sute de injectoare piezo siemens/ continental  fabricate din 2005 (cu D si M) pana 2013 (S/T...etc)cred, si sunt identice ca executie si material.

eu cred ca inlocuirea injectoarelor sub cirulara 23H9 nu urmareste decat spalarea numelui VAG, destul de sifonat de toata situatia asta, si prelungirea perioadei de utilizare cu cativa ani pt primul utilizator( cel putin in teorie).

ca o consolare (daca se poate spune asa), se pare ca au inceput sa apara probleme si la generatiile noi de motoare cu injectie CR... si ele destul de costisitoare.

Modificat de nitro_od
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil,dar totusi Continental se pun si la modelele mai noi pana in ziua de azi..nu sa auzit de nicun caz,sa fi picat injectoarele..si sper sa nu fie,cred ca nimanui nu i ar place sa l lase masina in mijlocul drumului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti, pana la urma a fost pompa de motorina si nu injectorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw golf 5 2.0 tdi 170cp, cod motor bmn, tremura grav si la cald is la rece, are 130k km, nu sa umblat la injectoare niciodata se mai beneficiaza de schimbul gratuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e eligibil. Ai alt tip de injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil,dar totusi Continental se pun si la modelele mai noi pana in ziua de azi..nu sa auzit de nicun caz,sa fi picat injectoarele..si sper sa nu fie,cred ca nimanui nu i ar place sa l lase masina in mijlocul drumului...

 

esti inca in faza de negare... dar e ok, vei depasi momentul... ca si noi!

cand spui "nu s-a auzit" (mi-am permis sa corectez gramatical), cred ca iti asumi cam mult vorbind in numele tuturor,,, si corect ar fi "nu am auzit"! nu de alta dar, in caz ca nu ai citit tot ce am scris anterior, realitatea te contrazice.

 

vw golf 5 2.0 tdi 170cp, cod motor bmn, tremura grav si la cald is la rece, are 130k km, nu sa umblat la injectoare niciodata se mai beneficiaza de schimbul gratuit?

 

daca ai compensari mari pe cilindrul respectiv (atentie! - compensarile pozitive trebuie luate in calcul, cele negative fiind de feedback) poti incerca cu o inlocuire a setului de o-ringuri de etansare.

gasesti kit de o-ringuri pe bosch la 40-80 lei / injector.

nu este obligatoriu sa inlocuiesti si suruburile ( 8-10lei/buc) dar trebuie sa iei in considerare ca au fost deja intinse la prima strangere si nu le mai poti strange potrivit procedurii producatorului.

este cea mai ieftina varianta de remediere a problemei tale si cu mari sanse de reusita.

Modificat de nitro_od
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara. Am un passat B6 2.0 BKP si imi da pe vag com eroare la cilindru 1 si 4 se mai pot schimba injectoarele?..... Si daca da cum se procedeaza, am cumparat masina de la cineva care a adus-o de afara si nu am carte service. Daca poate sa ma ajute cineva cu cateva sfaturi. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te cu masina pana la o reprezentanta vw sau macar da-le un telefon. Intreaba-i daca mai e valabila culanta 23h9. E in interesul lor sa te ajute, pt ca primesc bani de la vw prin actiunile astea. De obicei si sambata au program pana la ora 13..

Modificat de nyrol5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afara nu mai este valabila culanta si trebuie masina importata. Daca nu mai ai carte service te pune sa cumperi una blank de la ei in care sa iti scrie operatiune. Sunt obligati de producator sa faca dovada ca au scris in cartea masinii. Si eu am patit asa cu un passat de la munca la Midicar Militari. Costul a fost de vreo 100ron.

Afara nu mai este valabila culanta si trebuie masina importata. Daca nu mai ai carte service te pune sa cumperi una blank de la ei in care sa iti scrie operatiunea. Sunt obligati de producator sa faca dovada ca au scris in cartea masinii. Si eu am patit asa cu un passat de la munca la Midicar Militari. Costul a fost de vreo 100ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat injectoarele fara cartea service,merge si cu cartea de identitate a masinii asa mi sa spus in reprezentanta am stat langa ei cand sau schimbat cele 4 injectoare noi noutze.fara niciun leu in plus fara nici o nu stiu ce carte blank doar deviz service unde au scris pretu lor 100 mil stiu ca era in trei exemplare una a ramas la mine una la ei si una la porsche ca de la porsche vin injectoarele.am fost foarte multumit si de cat de rapizi au fost pana leau adus si foarte multumit de cum leau montat.

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hristos a inviat. Pe passatul in cauza le-am schimbat in 2012 la Midocar Militari. Stiu ca pe deviz era trecut 14000 ron, injectoare si cablaj.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afara nu mai este valabila culanta si trebuie masina importata. Daca nu mai ai carte service te pune sa cumperi una blank de la ei in care sa iti scrie operatiune. Sunt obligati de producator sa faca dovada ca au scris in cartea masinii. Si eu am patit asa cu un passat de la munca la Midicar Militari. Costul a fost de vreo 100ron.

Nu trebuie sa ai cartea de service (masina mea e luata SH din Germania in 2010). Eu nu am avut-o si nu au comentat atunci cand am schimbat injectoarele pe 23H9 (ianuarie 2013 parca). Au trecut actiunea 23H9 pe un alt sticker langa stickerul din portbagaj, si evident in sistemul de evidenta intern WinElsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!