Jump to content

FYI - Inlocuire cu titlu GRATUIT pentru injectoarele defecte


D@ny
 Share

Postare recomandată

am o cunostinta cu un BKP, pe care l-a achizitionat de 1luna si la care i-a aparut urmatoarea eroare pe motor:

 

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 03G 906 018 CD    HW: 03G 906 018 CD
   Component: R4 2.0l PPD1.5 G    9627 
   Revision: --H05---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 00384 264 89179
   VCID: 69D2BFFA7F23F454

1 Fault Found
17671 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Implausible Signal
            P1263 - 006 - Short to Plus

 

a inversat injectoarele intre ele ( 2 cu 1 ), si s-a mutat eroarea pe cilindrul 1......seria injectorului este 03G 130 073S - Continental, si am citit aici, si dedus, ca ar fi fost deja schimbat/e.

se poate sa fie problema injectorul si sa se schimbe pe circulara ?

s-a schimbat deja pe circulara si sa "cada" din nou ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun ce am pățit eu. Am dus masina la Auto top Mureș cu renumita circulara de înlocuire injectoare. Totul bine și frumos, mă suna reprezentantul de la ei ieri și îmi spune ca beneficiez de injectoare noi. Azi mă suna din nou și îmi spune ca nu mai beneficiez de nimik ca injectoarele mele au urme de lovituri și ca trebuie sa le plătesc și garnituri și șuruburi ca trebuie sa îmi pună noi. Am rămas masca. Nu mai înțeleg nimic. Va rog sa îmi dați un sfat ce e de făcut ca luni trebuie sa mă întâlnesc cu ei cică. Va mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sfaturi sa iti dam? Daca nu esti primul prop si nu cunosti exact istoricul masinii atunci este clar. Un fost proprietar a intervenit asupra lor, sub o forma sau alta, si este normal ca in acesta aituatie producatorul sa refuze inlocuirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înțeleg ăsta. Problema este ca ieri m-a sunat și a spus ca se schimba și ca deja a dat comanda. Și azi mă suna din nou ca nu se mai poate. Mi se pare ca aici e ceva neînregula ca ieri mi le schimba și azi nu. Sincer acum cred ca de fapt injectoarele mele vor merge pe alta masina și nu pot concepe faptul ca ieri se schimbau și azi nu. Și pe deasupra mai trebuie sa plătesc și garniturile și șuruburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E simplu, masina ta aparea in baza de date cu actiunea 23H9, te-au sunat sa-ti spuna ca se inlocuiesc, insa la demontare au observat ca s-a umblat la injectoare si, prin urmare, nu se mai inlocuiesc. Nu aveau de unde sa stie pana nu le-au demontat. Iar piesele de care spui trebuie inlocuite (conform specificatiilor) la fiecare demontare/montare. Probabil si cablajul va fi inlocuit.

 

Imi pare rau de intamplare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ăsta e. Am ținut masina o sapt în service la ei pt nimik :)) îmi vine sa rad ca îmi spunea la tel ca deja au dat comanda și ca masina e desfacut a și pe vineri e gata :)) azi mă suna și îmi spun ca abia acum au desfăcut injectoarele. O sa merg luni și o sa le spun sa schimbe cablurile ca oricum am eroare P1246 și sper sa fie de la cabluri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca acel cablaj este vreo 450 ron. Din pacate o sa constati ca nu este de la cablaj. Sunt patit. Am schimbat pe banii mei un cablaj apoi a venit circulara cu schimbarea doar a celui defect, am mai schimbat un cablaj ca apoi sa vina circulara cu schimbarea tuturor, ocazie cu care s-a schimbat iar cablajul :))

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai o sa îi las pe ei sa decidă ce e defect și o sa îmi fac masina ca doar trebuie sa o scot de acolo:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În sfarsit am rezolvat. Am cumpărat 4 injectoare sh și au acceptat sa beneficiez de înlocuire gratuita. A costat ceva dar am injectoare și cablaj noi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am beneficiat si eu de circulara , intrebarea mea este daca schimba si cablajul, modificarea am facut-o acum vreo 10 luni eu

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Saptamana trecuta, dimineata, dupa 10 m masina moare si nu mai pleaca, in conditiile in care toate 4 injectoarele au fost schimbate (primul in 2010, celelalte 3 in 2012). Dusa la service VW (in afara tarii) - verdict: injectorul 1 (cel schimbat primul, in 2010), se schimba pe circulara (la ei n-a ajuns expirarea, se pare).

 

Schimbat, primesc telefon - nu este presiune la motorina, e si pompa de motorina. Ok, schimbam (pe asta o platesc eu). 

 

Dupa inca o zi alt telefon: pompa schimbata, masina tot nu porneste, acum e presiune dar iar a aparut eroarea cu injectorul. Urmau sa investigheze. In cateva ore ma informeaza ca se arsese si "engine computerul", si ca se schimba si asta ca parte a circularei, in caz ca cedeaza impreuna cu unul din injectoare, pe langa cablaj bineinteles.

 

Ieri am ridicat masina, am platit doar pompa de motorina si tractarea pana la service. Scenariul cel mai plauzibil este: s-a dus pompa de motorina, injectorul a cazut pentru ca n-a mai avut presiune (probabil) si a tras dupa el si acest computerul de motor (nu stiu ce part number este). Partea buna e ca aici (in Olanda) nu s-au legat nici ca injectoarele au fost deja schimbate si au schimbat totul ce putea fi legat de injector pe garantie.

 

Daca e invers, si a cazut iar unul din injectoarele "schimbate"... nu vreau sa ma gandesc ca o luam de la capat :).

Modificat de cocomic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi era schimbat injectorul 1 pe circulara ti l-a mai schimbat o data tot pe circulara? SIgur era tipul nou, Continental?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 2010 si eu am schimbat un injector dar l-am platit.nu exista circulara pe atunci.apoi pe circulara mi s-au schimbat doar celelalte 3 ramase fara cel schimbat de mine in 2010.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vadim: primul a fost schimbat in Ungaria in 2010 (platit de mine), dar cred ca era tipul nou, cand au schimbat celelalte 3 in 2012 l-au verificat si pe acela. Oricum m-am mirat acum ca au schimbat si engine computerul tot pe "garantie".

 

Posibil sa fi fost ceva reactie in lant, cum am spus, a cazut si pompa de motorina. Cine stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

 Propun, ca o concluzie, sa fie trecute in primul post seriile de motor si anii de fabricatie a masinilor care au probleme la injectoare.
 Recunosc sincer ca ma tenteaza si pe mine un Passat B6, dar de cand am auzit de problema cu injectoarele imi este frica sa nu-mi iau teapa.  :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai sunt astfel de probleme , majoritatea le-au schimbat, (bineinteles cine sa incadrat in circulara),eu personal aveam cunostinta de absolut toate problemele cunoscute despre acest model....dar mi-a placut masina/modelul si am cumparat-o..... de 3 ani sunt in rand cu "lumea buna" si eu... :D . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Este posibil ca eu sa gasesc la vanzare un astfel de model cu "pricina" pe care proprietarul vrea sa-l dea pentru a scapa de el. De aceea am intrebat de seriile si anii de fabricatie. Multumesc pentru promptitudine GEOMANBLACK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca a fost un caz si aici pe forum cu un coleg care a luat un passat care figura in baza de date cu injectoarele schimbate dar in realitate avea injectoarele cu probleme(proprietarul a vandut injectoarele bune pe mai multi bani si a luat alte sh din seria veche cu probleme).asa ca .. aveti grija!

Modificat de ank994
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna toti,

 

Va anunt ca aceasta actiune a fabricii VW inca nu a fost inchis, se fac inlocuiri de injectoare si in prezent! ;)

 

 

Engine code :

BMA, BKP, BVE, BWV

BMR, BUZ, BMN

 

Passat, 88 to 103 kW TDI

Passat, 120 to 125 kW TDI

Golf, 125 kW TDI

Touran with 125 kW TDI

 

PS: LA noi in service nostru se poate sta  langa masina!  :icon_thumleft:

  

Daca mai are cineva nevoie de ajutor pe partea asta de Pump injector element, va stau la dispozitie!

 

o zi frumoasa!

Modificat de Pandras29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat un vw passat acum ceva timp, cum vad si eu daca a avut aceasta actiune sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau sticker lipit in portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna toti,

Va anunt ca aceasta actiune a fabricii VW inca nu a fost inchis, se fac inlocuiri de injectoare si in prezent! ;)

Engine code :

BMA, BKP, BVE, BWV

BMR, BUZ, BMN

Passat, 88 to 103 kW TDI

Passat, 120 to 125 kW TDI

Golf, 125 kW TDI

Touran with 125 kW TDI

PS: LA noi in service nostru se poate sta langa masina! :icon_thumleft:

Daca mai are cineva nevoie de ajutor pe partea asta de Pump injector element, va stau la dispozitie!

o zi frumoasa!

salut

am passat 2.0TDI, 125 KW, cod BMR, din 2007

în 2012 am schimbat injectorul 3 în baza acelei circulare

le pot schimba şi pe celelalte, tot gratis, chiar dacă funcţionează?

Multumesc

Modificat de cayenne9999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau sticker lipit in portbagaj.

Eu am schimbat injectoarele dar nu am văzut ceva prin portbagaj. Unde se pune sticker-ul de care zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!