Jump to content

FYI - Inlocuire cu titlu GRATUIT pentru injectoarele defecte


D@ny
 Share

Postare recomandată

ei si-au amortizant costurile prin ce s-a platit timp de 5-6 ani.pe la inceput un injector era in jur de 3000-4000 lei.apoi cand am schimbat eu in 2010 a fost 2000(cu piesa la schimb!!).sunt curios cat ii costa pe cei de la volkswagen un injector cumparat de la producator.asa ca sa nu ii ridicam in slavi pe cei de la Vw.Daca erau cinstiti isi recunosteau greseala si faceau un recall in primii 2 ani.atunci poate puteam spune "Multumesc Vw" dar asa pur si simplu si-au batut joc de noi.practic mi-au vandut o masina care a plecat din start cu probleme de fabricatie si au cerut mult atat pe masina cat si pe repararea defectelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cinstiti? Eu zic ca privesti cu putina naivitate lucrurile. Nici un producator nu face astfel de actiuni din cinste, ci strict din considerente economice. Intotdeauna intrebarea este de genul: cat de mult ne afecteaza daca o facem vs daca nu o facem? In primii 2 ani nu cazusera destule injectoare si fenomenul nu capatase suficienta "popularitate" sa-i afecteze si, este posibil, sa nu se fi descoperit pe atunci cauzele defectarii lor.

Multumirile, intr-adevar, nu-si prea au rostul. De schimbat le schimba pentru ei, nu pentru noi. Se feresc de procese, "renume", etc

 

Discutia asta nu ar trebui continuata aici, deoarece in acest topic trebuie sa ramana doar informatii legate de injectoare si schimbarea lor. Ce ar trebui sa faca VW sau nu nu cred ca ajuta pe cineva care este in situatia de a le schimba sau a ramas cu masina in drum pe undeva.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca o fac pentru renumele lor si nu pentru ca sunt cinstiti peste masura.

Eu am scris ce am scris in nume personal, numai legat de aceasta actiune si nu trebuie considerata ca o opinie comuna a posesorilor de VW. Avand in vedere ca eu am beneficiat gratuit de o actiune care altfel m-ar fi costat poate mai mult de 100 mil. lei vechi mi s-a parut de bun simt sa zic macar atat.  Repet: numai legat de aspectul injectoarelor pentru ca ar fi mai multe pentru care nu am de ce sa multumesc dar nu vreau sa ma intind in offtopic prea mult.

Imi cer scuze daca am lezat pe cineva, nu vreau sa intru in polemica cu nimeni si sunt alaturi de cei care au suferit sau poate au in continuare neplaceri din partea acestui producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citind si eu acest forum am decis sa ma interesez la reprezentanta VW din Cluj cu privire la actiunea 23H9.

 
I-am sunat in urma cu o saptamana, le-am dat seria de sasiu si mi-au spus ca masina se incadreaza pentru actiunea respectiva. M-au programat peste 3 zile, adica pe joi 15.03, si dupa ce au verificat codurile de pe injectoare mi-au spus ca imi schimba 3 dintre ele, unul fusese deja schimbat in 2011 in Germania si era cu codul bun. Nu aveau pe stoc injectoarele pentru motorul meu, BMR de 170 cp, le-au comandat, si m-au intrebat daca e ok sa las masina pana a doua zi sau daca vreau sa o iau si sa o aduc inapoi dimineata. Am preferat sa o las la ei si vineri dupa masa la ora 17 am fost sa o iau. Eticheta aceea cu actiunea a fost lipita in portbagaj langa roata de rezerva si in cartea service a fost consemnata inlocuirea a 3 injectoare plus cablaj si suruburi de prindere. Cu privire la interactiunea cu angajatii Autoworld Cluj, am toata aprecierea.
 
Am masina de 8 luni si nu pot sa spun ca am avut probleme.. nu scotea fum, nu suna urat, acceleratia era buna, dar in cele 3 zile de cand am facut programarea pana am dus masina am fost mai atent la consum, la cum suna, ca sa vad daca pot observa diferente dupa schimbarea injectoarelor. Computerul de bord imi arata ca a scazut consumul in stationare, de la 0.7 l/h la 0.6 l/h cand motorul e la 90°C, iar acul de la turometru sta putin sub 900 rotatii, la fel era si inainte. Observatie mai subiectiva ar fi ca motorul suna putin diferit, poate mai bine.. dar aproape insesizabil. Consumul in mers.. de crescut nu a crescut, oricum nu consuma mult nici inainte, in oras intre 8.5 si 11.5, depinde de factorii de trafic si temperatura de afara, si in afara intre 6 si 8; iar recordul a fost de 5.3, in februarie intre Cavnic si Cluj (~180 km) cu un stil de condus plictisit, viteza 90-110 si trafic slabut.
 
Cam astea sunt concluziile dupa ce am facut vreo 150 km de la schimbul de injectoare; daca observ alte chestii in timp o sa mai sciu.
 
Si ca o nota informativa ;) , din cate am inteles, actiunea aceasta se face la masinile care au pana la 7 ani de la data primei inmatriculari, asa ca, cei dintre voi care aveti prima inmatriculare in 2006, ar fi cazul sa va grabiti.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin inlocuirea injectorelor se schimba si cablaju ? Azi am schimbat si eu injectorele la porsche aviatiei am lasato la 8 si am luato la 12 .Credeti ca miar pute face vro manevra sau sa stau linistit .Diferente majore nu simt parca un alt sunet al motorului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu este sa nu mai fiti asa pesimisti - daca mi-a schimbat cablajul? daca mi-a schimbat si surubul? Ideea este cat se poate de simpla - iti schimba atat injectorul cat si cablajul si surubul aferent - banii sunt luati de la uzina,, deci interesul care este? sa se primeasca cat mai mult. punct.

 

@nyrol5: ultima afirmatie a ta este nefondata. Nu are importanta cand a fost inmatriculata masina (sau ca sa iti adresez o intrebare - la care inmatriculare te referi? la cea din Romania sau Germania de exemplu). Conditiile care trebuie indeplinite pentru a beneficia de respectiva culanta (NU ACTIUNE!!!) au fost prezentate destul de clar de catre D@ny.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ms pronet de raspuns  ,si multumiri adminilor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pronet, la prima vedere am interpretat cuvintele tale ca fiind spuse cu un aer de superioritate, iar mai apoi am decis sa intru si eu in joc, prin raspunsul pe care ti-l dau:  :winter:

 

Afirmatia ta (ca afirmatia mea este nefondata) este nefondata. Daca tot ma trimiti sa citesc conditiile "prezentate destul de clar de catre D@ny" despre respectiva culanta sau circulara (nu actiune, mii de scuze!!!), atunci ai face bine sa le recitesti si tu, pentru ca acolo el scrie: "Conditia e ca masina sa aiba vechime de fabricatie cuprinsa intre 2 si 7 ani". De ce am zis 7 ani de la inmatriculare si nu de la fabricatie? Pentru ca asa mi-a spus nenea mecanicul de la reprezentanta.. apoi adaca el m-a mintit, sa-i fie rusine! Si ca sa-ti raspund la care inmatriculare ma refer, era vorba de cea din tara in care a fost inmatriculata prima data - logic.

Si normal, ca masina poate sta intr-o vitrina mai multa vreme, 3 luni, 5 luni sau mai mult, aia nu inseamna ca atunci cand o ia clientul o sa i se zica: "Stiti, ne pare rau dar masina pe care tocmai ati cumparat-o nu are 4 ani garantie asa cum era reclama, are de fapt doar 3 ani si 7 luni. Daca nu ati venit s-o cumparati mai repede.."  :))

 

Inteleg faptul ca, fiind atat de vechi pe acest forum, ai intalnit de-a lungul timpului o gramada de probleme si intrebari stupide, si te-ai cam saturat sa raspunzi frumos la toata lumea.. dar eu doar mi-am expus experienta mea cu privire la problema discutata, la acest topic, la fel cum au facut si altii, si asta cred ca e relevant.

 

Sper sa nu iei prea in serios modul in care am scris - e doar in gluma..  :D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Edmond Dantes

sa fie o coincidenta ca mi se aprinde becul de la dpf mai repede dupa schimbarea injectoarelor? ce-i drept am mers mai mult bara la bara de atunci decand inainte dar totusi inainte regeneram cam la 4-5 luni, acum s-a aprins de 2 ori in 15 zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit acelasi lucru, deja de 2 ori pana acum, mers mult in oras dar chiar asa o data la 10-12 zile trebuie sa merg la regenrat dpf-ul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa schimb la Passat 2.0 tdi , bkp 2006, chiar saptamana trecuta. Masina a fost in service pentru pierdere de putere, dar reprezentantul de la Avia Motors (cel de pe Iuliu Maniu,Militari) a spus ca ne incadram si la schimbul de injectoare, conform actiunii. Asadar, au fost schimbate toate 4 injectoarele chiar daca nici unul din cele vechi nu era defect!.


 


Masina are 7 ani, iar service la reprezentante nu a vazut decat la probleme. Reviziile au fost facute la noi, in service doar acreditat RAR.


 


asa ca, spor la schimbat injectoare.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu 2 din 4 (unu cica era din seria noua si nu se incadra pe circulara iar celalalt chiar daca este din seria veche nu au vrut sa il schimbe pe motiv ca avea mufa de plastic sparta)....asa ca inca nu am scapat de buba pe care o au motoarele de 2.0...O intrebare?? cele 3 din seria veche aveau litera D in coada, cele noi trebuie sa fie cu litera S in coada si pe capacul de plastic unde intra mufa trebuie sa scrie CONTINENTAL...gresesc???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Edmond si MouseCriss

Cu toate ca 80% circul prin oras, de 8 luni de cand am masina si o sapt (350 km) de cand am schimbat si injectoarele nu mi s-a aprins niciodata. Oare la chestia asta nu calitatea motorinei e factorul cu cea mai mare influenta? Poate injectoarele astea noi or fi mai sensibile la motorina. Am avut inainte o masina cu motor 1.9 TDI ALH, care nu avea nici o treaba cu ce motorina consuma, atata ca miroseau gazele mai urat cu cat motorina era mai ieftina. Cand am cumparat Passat-ul am citit ca e mai sensibil motorul la motorina si am ales sa pun doar sortimentul acela cel mai scump de pe piata.

 

@Nicolae

Dupa cum a postat colegul parsi in 13.01.2012, si cum am gasit si eu pe un forum din Germania http://www.motor-talk.de/forum/feldaktion-23h9-tausch-aller-anfaelligen-ppd-elemente-in-england-t3789700.html , se pare ca injectoarele cu litera D la sfarsit pt motoarele de 140 cp si respectiv M pt cele de 170 sunt cele cu probleme. Da, sunt facute de Siemens, dar si cele noi vin tot de la acelasi producator, asa stiu de la cineva de la reprezentanta. Am mai auzit sau am citit pe undeva ca la unii le-au fost montate Continental, dar cred ca la cei care au avut probleme inainte sa apara circulara 23H9. Cat despre ce cod au injectoarele noi, asta nu stiu, eu n-am fost curios sa desfac capacul dupa ce mi le-au montat.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au montat injectoare conti (unul in 2011 pe prima varianta de circulara si celelalte 3 in oct-nov 2012 pe varianta a 2-a de circulara aia cu daca ti se arde unul se schimba toate celelate ...acum vad ca exista si var a 3-a de circulara cum ca daca ai vin-ul bun ti le schimba preventiv...desi asa trebuia sa fie de la inceput)

In fine , toate cele 4 sunt continental

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus ca voi reveni cu impresii, asadar:

 

Intai de toate, am lasat masina astazi dimineata la PBA la ora 8.30. A fost gata la 14.30. Oamenii amabili, totul ok. Reticent fiind, la final l-am intrebat pe operator: "Si acum, eu ce garantie am ca intr-adevar s-au inlocuit injectoarele si nu s-a completat doar o hartie?" Mi-a aratat omul fisa de comanda si mi-a dat o gramada de explicatii dar in fine, tot reticent am ramas..

 

M-am convins in schimb cand am plecat. Masina a scos pe primii 500m, in acceleratie, o gramada de fum dupa care a revenit la normal(asa s-a manifestat si cand am inlocuit doar un sg injector in trecut - doar ca fumul nu a fost chiar in cantitati industriale). Motorul este ceva mai silentios si nu, chiar nu este placebo. Eram de-a dreptul obsedat de sunetul pronuntat al motorului asa cam fost foarte atent la acest capitol. Consumul a scazut: la ralanti cu AC de la 0.8 la 0.5-0.6 iar media in traficul aglomerat de la ora 17.00(Stefan cel MarE) a scazut de la 13 la 10. Si parca si trage ceva mai bine dupa 3000 rpm.

 

S-au inlocuit toate 4 injectoarele(inclusiv cel schimbat de mine acum 2 ani si ceva), cablaje si suruburi. Costuri 0. Operatiunea s-a incheiat doar cu o strangere prieteneasca de mana.

 

In final, sunt usor miscat de "atentia" VW. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, joi 21.03.2013 am fost contactat telefonic de catre un consilier din cadrul "Autoclub" - Centrul Volkswagen Timisoara care m-a intrebat cum merge masina, am probleme cu ea si daca nu as dori sa schimb injectoarele? masina are 117000 km si inmatriculata la 05.07.2005, pana in prezent nu am avut nicio problema cu injectoarele,la 95000 km am schimbat pompa de motorina, tot la "Autoclub",in rest fara evenimente.Am stat un pic pe ganduri,nu am stiu ce sa fac, sa le schimb sa nu le schimb?respectivul domn mi-a zis ca mai devreme sau mai tarziu tot o sa pice, asa ca ar fi bine sa le schimb,injectoarele trebuie sa le comande si ajung in vreo 4-5 zile, ieri m-am hotarat si mi-am facut programare pentru vineri,29.03.13 ora 10,imi spunea ca trebuie sa am o intrare in sevice, am ales-o pe cea mai ieftina, 100 ron, o `verificare de primavara`.eu zic ca am facut o alegere buna 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E , treaba cu "trebuie sa ai o intrare in service" e asa ..de umplutura sa mai traga ceva , d'aia te-au si sunat fiindca ai mai fost la ei , oricum e f bine ca le schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o umplututa! Daca se citeste primul post o sa se inteleaga cum sta treaba. Actiunea nu este una de rechemare in service. Este o actiune efectuata CAND masina ajunge in service sau daca se defecteaza un injector!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serios ? ca mine sunt si alti useri care pur si simplu au sunat si s-au dus , le-au schimbat si au plecat , fara "intrare"  dar noi suntem exceptii probabil :| 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo 2-3 sapt unui prieten ii `pica` unu din injectoare,pune mana pe telefon,suna la Porche Timisoara, le explica ce-o patit,face programare pentru schimbarea injectorului.Platforma resita-timisoara 450 ron, acolo unu din baieti ii spune ca le poate schimba pe toate 4 dar ... il costa 120 ron nu stiu ce `garnitura` si niste `piese mici`,si o platit fara sa stea pe ganduri cand o auzit ca i le schimba pe toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la unele reprezentante taxeaza o intrare in service la altele nu.de exemplu un prieten a vrut sa o faca la focsani la scorpion si cei de acolo au spus ca le schimba doar daca face revizia la ei.a mers la PBA unde au fost schimbate toate fara sa plateasca nimic(nu s-a cerut nici un fel de actiune taxabila)

D@ny a zis corect..ei nu sunt obligati sa ti le schimbe fara sa platesti o intrare in service dar exista si reprezentante care nu conditioneaza schimbarea injectorelor de intrarea masinii  in service(depinde de politica fiecareia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serios ? ca mine sunt si alti useri care pur si simplu au sunat si s-au dus , le-au schimbat si au plecat , fara "intrare"  dar noi suntem exceptii probabil :|

confirm! Am sunat special pt. 23H9 la PBA, m-am programat si am schimbat injectoarele - cost zero.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O chestie tare pe care am aflat-o azi. Cu noile injectoare, daca s-ar strica unul (producatorul si VW spun insa ca nu mai e cazul), dar daca prin absurd unul se strica, masina merge mai departe, nu se mai opreste motorul, merge in 3 pistoane si nu te mai lasa in drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit și eu asta, dar cred ca tine de un update software al ECU, nu de injectoare.

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!