Jump to content

FYI - Inlocuire cu titlu GRATUIT pentru injectoarele defecte


D@ny
 Share

Postare recomandată

@Nicolae Alin: ba am fost foarte multumit, pentru ca la momentul in care mi-a picat primul injector NU exista nicio circulara, deci aveam ca variante fie sa reconditionez injectorul fie sa-l schimb cu unul nou pe banii mei. Singura nelamurire (nu nemultumire) a fost ca, strict din motive administrative, nu s-a putut aplica circulara si la dealerul Skoda, ci doar la VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pentru offtopic

alexx22

In legatura cu acea conditie amintita de Fic07, pe contractul de service scrie: Tarif diagnoza fara reparatie 500 lei/ora fara TVA

Masina mea este cumparata din Germania si nu am contract de service cu iei si nici nu mi-au propus asa ceva cind am fost prima data la iei. In acest caz puteau sa ma informeze despre tarifele practicate de iei s-au sa fie afisat unde sa poate fi vazut de toti clienti care intra. Sunt de acora ca fiecare service isi face singur tariful de lucru, dar totusi mi se pare exagerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fic07 are perfectă dreptate, am păţit-o şi eu cu personalul de la Sandra Iaşi. Am avut un injector defect, m-am prezentat la ei , neavând idee de această posibilitate de a-l schimba gratis...tipul de la recepţie nu mi-o pomenit nimic de această circulară şi mi-a aruncat din start o ofertă care se ridica undeva la 2600 de lei fără manoperă, cu injectorul vechi la schimb. Am revenit peste alte două zile cu un telefon , am vrut sa fac o programare , moment in care mi-au spus ca vor reveni ei cu , ca ma vor contacta ei la un telefon, lucru care nu s-a intamplat . Anyway...am sfarsit prin a-mi rezolva problema pe cheltuiala mea, la un service particular.Mor de ciuda acum !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, am fost luni, mi au servit textul cu daca e crapata mufa nu l putem schimba, le graiesc totusi ca nu are de ce sa fie crapata mufa, ca doar ei au umblat pe acolo cat timp masina era in garantie, dadada, sa vedem. Lucky me, nu era nimic crapat, mi au spus ca mi au schimbat toate injectoarele plus cablajul, m-a mancat palma sa mai cer o verificare de iarna(100ron) m am gandit ca uite asa aflu ce bucse bat si ce naiba mai e in neregula la trasura mea. Vazand ca scrie acolo, verificare eficienta franare pe stand, verificare baterie...ma gandeam ca dau si ei o fisa cu eficienta franarii, cu incarcarea bateriei etc...nimic zero. Intreb de ele, totul e in regula, masina merge f bine spun ei.

Iau masina si OMG intr adevar alta putere, prezenta pana la 4500rpm, inainte de la apx 3800rpm era mai mult zgomot si fum, consum la relanti 0.4l/h(inainte rar de tot si pentru putin timp vedeam 0,4, acum vad rar 0,5) consumul la plecarea de pe loc nu sare 70 si ceva de litri/100, inainte vedeam des 99,99l/100. In fine, toate bune si frumoase, fac astazi un scan si...raporteaza o eroare la solenoidul injectorului 1. Plus corectii pe injectoarele 1 si 2. Mecanicul zice ca i cablajul.

Maine sunt in poarta la PBN!

La capitolul VRAJELI a intrat si chestia cu cartea de service.

Oamenii de la PBN sunt ok. Au schimbat intr adevar cablaj si injectoare. Le am verificat dupa. REferitor la eroarea de solenoid vlave cyl 1, aceasta a disparut dupa ce am inlocuit bujia. Per ansamblu masina trage mai puternic si constant pana la 4500rpm. consumul a scazut cu 0,5 0,6 l/100km.

Multumesc inca o odata VWFORUM!

Modificat de doruiacovescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Am si eu o nelamurire :

Injectoarele acestea care le pun pe masina prin circulara 23H9 sunt NOI sau RECONDITIONATE ?

Mie asa mi-a zis ieri la intalnirea saptamanala de la Galati un coleg care a lucrat la ADA MOTORS Galati .

Multumesc.

O sear buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat toate cele 4 injectoare pe o a doua masina (acum vreo 2 sapt. am schimbat 3 inj pe a mea). Totul a fost OK si de data asta. La fel, nu mi s-a cerut nici niciun fel de plata constatare/diagnoza (cum am mai vazut ca li se cere altora). La urma consilierul chiar mi-a recomandat daca stiu si pe altii cu Passat (din asta cu probl. pe inj.) sa-i trimit la ei sa schimbe injectoarele. Inteleg deci ca e o afacere pt. ei si aplicarea actiunii, chiar daca le inlocuiesc gratuit :)

In concluzie, recomand daca sunteti din TM sa mergeti la Porsche TM. Cei de la Quark au promis ca ma suna sa-mi spuna care e procedura (nu stiau exact daca au inj pe stoc sau tre sa le aduca si cat dureaza) si nu m-au mai sunat nici acum dupa 2 sapt. ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am schimbat si eu toate injectoarele si cablajul si in plus toate bujiile (am pus beru cumparate de mine si am platit doar 60 de ron manopera),mi-sa facut si o scanare cu stergerea erorilor (mecanicul a tinut sa precizeze, ca eram pe ultima suta de metri, in pragul de a incepe sa pice atat injectoare cat si faptul ca aveam o bujie arsa),referitor daca sunt sau nu reconditionate nu cunosc, dar am primit asigurare "verbala" ca acestea nu mai au cum sa pice, sincer nu am mai intrebat nici daca am vreo garantie nimic.(dar nu cred ca va fi vreo problema totusi exista in baza de date ca masina a fost in service pentru aceasta actiune). In alta ordine am fost invitat in service sa le vad( "montate intradevar") dar nici eu nu mi-am exprimat dorinta de a le vedea inainte sau de a asista la montare/demontare ( oricum totul era nou nout).si piesele vechi pe bancul de lucru plus ca m-au intrebat daca doresc bujiile vechi inapoi. Durata de lucru aproximativ 1,30h. Efecte imediate momentan nu am constatat, poate doar un mers mai rotund si usor mai silentios/linistit al motorului dar cu siguranta maine la prima pornire va fi experienta unica prin care voi constata cu siguranta schimbarea majora pozitiva sau nu a inlocurii injectoarelor.

MULTUMIRI MAXIME: VW FORUM SI CARDINAL PLOIESTI

sanatate si drumuri bune la toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat astazi toate injectoarele la PBV2 fara niciun cost. Am 40k km cu masina si pana acum cele vechi nu dadusera semne de oboseala dar am fost chemat de ei sa le schimb si sa scap de morcovul in partea dorsala la fiecare drum lung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circulara la noi (seat ) e 23J9. injectoarele sunt noi ,nu se reconditioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Am si eu o nelamurire :

Injectoarele acestea care le pun pe masina prin circulara 23H9 sunt NOI sau RECONDITIONATE ?

Mie asa mi-a zis ieri la intalnirea saptamanala de la Galati un coleg care a lucrat la ADA MOTORS Galati .

Multumesc.

O sear buna .

sunt noi injectoarele! o serie noua fata de cele originale de pe masina.. eu personal am asteptat 2 saptamani sa vina injectoarele la PBV1, au dat comanda de 4 injectoare si pe urma m-au chemat la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai scris si eu mai sus. Sunt noi, dar au un X in coada nu pentru ca ar fi reconditionate, ci pentru ca sunt piese care se monteaza cu piesa la schimb.

Oricine daca va cumpara fara piesa la schimb va primi de exemplu pentru motorul 170cp un injector cu seria T. Daca il ia cu piesa la schimb, seria e TX.

Asta a fost o discutie de acum vreo 2 ani, ideea e ca VW nu da piese reconditionate, trebuie sa fim obiectivi. Problema cu aceste defectiuni a fost ca nu au fost remediata prompt si corect de VW (acum e remediata, dar nu la modul la care ar trebui), iar acest lucru a facut ca multi oameni sa ramana cu masina prin locuri exotice la limita supravieturii. Si inca vor mai ramane.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Am si eu o nelamurire :

Injectoarele acestea care le pun pe masina prin circulara 23H9 sunt NOI sau RECONDITIONATE ?

Mie asa mi-a zis ieri la intalnirea saptamanala de la Galati un coleg care a lucrat la ADA MOTORS Galati .

Multumesc.

O sear buna .

Nu știu dacă sunt recondiționate sau noi, cert este că eu am verificat ce mi-au pus pe mașină și într-adevăr pun injectoare din serie nouă, cu S în coadă (03G130073S) dar, că la noi trebuie să existe întotdeauna un dar, nu pun din același loturi sau ani de fabricație. Spre exemplu, mie mi-au pus unul din 2010, două din 2011 și unul din 2012 :tuktuk: . Acum nu știu ce să zic, că la câte au avut de schimbat pe circularele anterioare nu înțeleg cum de mai au pe stoc injectoare din 2010.

L.E. Mi-au spus că nu beneficiez de nicio garanție (nu-i cred) și că nu voi mai avea probleme cu cele noi (greu de crezut).

Modificat de Ottoflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am injector din 2010 (noiembrie) si am cu el 50.000km. Nu cred sa mai fie probleme cu ele, eu cred ca le-au rezolvat. Cel putin posesorii de masini similare de pe forumurile din UK sunt increzatori ca aceste noi injectoare nu mai cad, nu isi pun problema ca noi ca ar fi iar cu probleme. Sa vedem cine va avea dreptate. Personal tind sa cred ca le-au reparat, ar fi incredibil sa cada din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu injectoarele (+cablaj+suruburi) pe actiunea 23H9, la reprezentanta VW din Cluj. Nu am platit nimic, au fost foarte amabili si profesionisti. Actiunea s-a consemnat in cartea service si s-a lipit autocolantul in portbagaj. Confirm cele supuse anterior de alti referitor la scaderea consumului, la pornirea la rece (peste -10C), cu toate ca eu nu am avut nici o problema nici cu injectoarele vechi :Driver: , doar la pornire la rece la peste -10C :frigbaitata: , parca nu mergeau toate cele patru, aceasta problema a disparut.

Recomand sa mergeti si sa profitati de acesta actiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, am testat pe 80km mers numai in buc cu noile injectoare, scade consumul cu cel putin 1l/100km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu dacă sunt recondiționate sau noi, cert este că eu am verificat ce mi-au pus pe mașină și într-adevăr pun injectoare din serie nouă, cu S în coadă (03G130073S) dar, că la noi trebuie să existe întotdeauna un dar, nu pun din același loturi sau ani de fabricație. Spre exemplu, mie mi-au pus unul din 2010, două din 2011 și unul din 2012 :tuktuk: . Acum nu știu ce să zic, că la câte au avut de schimbat pe circularele anterioare nu înțeleg cum de mai au pe stoc injectoare din 2010.

L.E. Mi-au spus că nu beneficiez de nicio garanție (nu-i cred) și că nu voi mai avea probleme cu cele noi (greu de crezut).

 

Cum ai verificat seria injectoarelor pe care ti le-au pus pe masina?

Modificat de razvann87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.

la mine porneste la fel de prost dupa schimbarea injectoarelor adica zgomotos cu trepidatii ( in1-2-3 pistoane numai in 4 nu ! )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o aveam si eu.La mine initial a fost schimbat 1 injector si ma gandisem ca daca sunt 3 de un fel si 1 altfel putea fi o problema pentru pornirea in 3 pistoane.Acum dupa ce le-am schimbat pe celelalte 3 tot asa face.Ma gandesc sa nu fie chiar de la primul injector schimbat de mine.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.

la mine porneste la fel de prost dupa schimbarea injectoarelor adica zgomotos cu trepidatii ( in1-2-3 pistoane numai in 4 nu ! )

 

si la mine la fel nu mai ca facea asta si inainte de schimbare . avand in vedere asta ma gandesc ca poate este altceva .

Modificat de iuly1209
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea la fel , se "scutura" de 2-3 ori pana o ia (la prima cheie totusi ) . Am fost la un service sa imi verifice bujiile incandescente (au verificat cu un fir de la baterie daca da scanteie) si toate par ok.Doar sa nu mai fie ele in parametri sau sa fie acoperite de funingine sau mai stiu eu ce ?

M-au invitat sa le las masina peste noapte sa faca o pornire la rece dar am refuzat.Nu sunt atat de pornit pe chestia asta.

Ideea e ca porneste in 2-3 secunde, cel mai jos iarna asta am apucat pe la -10 grade dar mare diferenta nu e fata de 0 grade.

Cand erau 15 grade afara totusi parca nu ezita la pornire ( am masina din nov.)

 

3 din 4 Injectoare schimbate de 2 sapt pe circulara. unu picase in 2011

Modificat de BackToGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am observat ca porneste mai greu. Exact la fel: electromotorul trebuie sa invarta mai mult decat decat inainte, ca sa porneasca. La prima cheie.

Poate reusesc sa fac o captura audio cand ajung la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! eu detin o skoda fabia 1.4 tdi bnm din 2008. Injectoarele sunt exact cele de la 1.9 tdi 101cp, Cum a-ti reusit voi sa le schimbati gratis? Si eu as avea nevoie de 1 injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de alte injectoare,  de 2.0 tdi , al tau sigur are alte probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!