Jump to content

FYI - Inlocuire cu titlu GRATUIT pentru injectoarele defecte


D@ny
 Share

Postare recomandată

Trepidatile si un sunet ca de tractor atunci cand pornesc motorul se datoreaza injectoarelor ?! Si nu ma refer la volant ! Un simplu fapt ca se simte un rateu cand ii dau cheie.

pb asta o am si eu si am avut-o si inainte de schimbarea injectoarelor . la pornire mai ales la rece merge in 3 sau cel putin asa se simte vreo 5-8 secunde sunet de tractor, trepideaza , turatie variabila 700-1000 . dupa asta nu mai sunt pb trage si merge f bine .

pe tester nu da nimic . ma gandeam ca tot de la injectoare insa au valori normale cele noi . acum nu mai stiu bujiile din cate stiam ori merg ori nu deci nu ar fi cale de mijloc . cert e ca la bujii nu am umblat niciodata .

Modificat de iuly1209
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speram sa nu postez chiar azi aici, dar se pare ca anul ce a venit imi va aduce niste injectoare noi - azi la semafor s-a oprit finut fara nici un mesaj de eroare pe mfd. Pus laptopul- injector ars. Urmeaza sa-mi scot cartea de service si sa vad daca mai beneficiez de culanta. So, myth busted_ aveam peste 180.000 reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care inca nu au schimbat toate injectoarele vin cu o veste buna:

Incepand cu 2 mai se pot schimba, cu titlu gratuit, injectoarele defecte doar pentru codurile motor : BKP,BMR,BMN,BMA,BUZ,BVE,BWV .

Conditia e ca masina sa aiba vechime de fabricatie cuprinsa intre 2 si 7 ani,iar defectul sa fie constatat si remediat intr-un service din retea.

Este vorba numai de injectoarele defecte, originale, asupra carora nu s-a intervenit in timp, nu este o actiune de service prin care se schimba gratuit toate injectoarele de pe masina!

Circulara este emisa de importator in data de 2 mai 2011.

As dori daca se poate sa pun o intrebare (sper sa nu fie in plus fata de topic / imi cer scuze daca este)!

In cartea passatului achizitionat (din Germania) de mine, scrie urmatoarele :

3C2152

HDV LA7W UQ PTDI SG6 BMP

Banuiesc ca, codul motorului este BMP...din cele vazute in carte. Codurile "BKP,BMR,BMN,BMA,BUZ,BVE,BWV" mentionate de dumneavoastra sunt toate cele declarate cu probleme la injectoare sau doar unele din cele declarate cu probleme, intreb asta deoarece am citit despre problemele injectoarelor de pe passat b6 si ma intrebam daca si al meu este predispus pe viitor la asa ceva, momentan are 147000 km.

Si inca o nedumerire pentru mine, in caz ca poate cineva sa ma ajute (google nu a reusit), ce semnifica acel PTDI?

Va multumesc anticipat!!!

Modificat de 06psiBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se stie niciodata cand poate sa iti pice un injector. Trebuie doar sa te astepti mai putin.

BMP este codul de motor.

PTDI = Pompe dusse turbo diesel (daca nu ma insel)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se stie niciodata cand poate sa iti pice un injector. Trebuie doar sa te astepti mai putin.

BMP este codul de motor.

PTDI = Pompe dusse turbo diesel (daca nu ma insel)

multumesc mult, ce ma temeam... ca am observat din comentariile colegilor ca cele PD sunt pretentioase si pica cel mai des :(

Am citit ca motoarele de pe passat b6, sunt de doua feluri, ma refer la cele 2.0 TDI 140 cai, si anume cu "pompă-duză" si cu "Komanreyl Diesel".

Cele cu pompa-duza sunt motoarele 2.0 TDI (simplu)- 140 cai

Cele cu komanreyl diesel sunt motoarele 2.0 TDI 16v - 140 cai

Eu sincer nu vad diferenta, si nu stiu sincer cu care din cele doua este echipata masina mea, si nici nu stiu cum sa aflu :unsure:

Trebuie sa scrie pe undeva "2.0 TDI PD/CR" ?

Modificat de 06psiBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele cr au cod de motor CBAB .tu ai bmp si e PD.cele CR sunt de generatie mai noua:mai silentioase,consuma ulei mai putin si trag uniform pe toata plaja .s-au intordus prin 2008-2009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele cr au cod de motor CBAB .tu ai bmp si e PD.cele CR sunt de generatie mai noua:mai silentioase,consuma ulei mai putin si trag uniform pe toata plaja .s-au intordus prin 2008-2009

Multumesc pentru raspuns!

Din cartea service observ ca a schimbat uleiul si toate cele la timp, probleme ce necesitau reparatii nu avea, a schimbat ulei pe aceiasi gama longlife, sau ceva de genul, sper sa nu fie probleme nici in viitor (masina are 147.000 acum), va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speram sa nu postez chiar azi aici, dar se pare ca anul ce a venit imi va aduce niste injectoare noi - azi la semafor s-a oprit finut fara nici un mesaj de eroare pe mfd. Pus laptopul- injector ars. Urmeaza sa-mi scot cartea de service si sa vad daca mai beneficiez de culanta. So, myth busted_ aveam peste 180.000 reali.

E clar ca toate cedeaza la un moment dat cu injectoarele vechi. Ai reusit sa schimbi sau in ce stadiu esti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine vreau sa rezolv cu cartea de service si apoi sa vad daca mai sunt eligibil ptr circulara. aveai alta varianta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, trebuie cartea si sa fii eligibil, voiam sa stiu daca ai fost cu masina si daca le poti schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ma duc ptr carte si daca totul e ok chem platforma si o duc. Te tin la curent cu rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update halucinant. Ieri masina a fost lasata in reprezentanta - scanarea facuta de mine pe 01.01.2013 evidentia injector grup A ars si releul J271/363 defect. Pentru cei care stiu despre ce coduri este vorba isi dau seama ca nu se punea problema iesirii din culanta VW. Surpriza mare a venit azi dimineata (dupa ce o noapte a petrecut-o pe rampa in service) - masina a plecat la sfert. Incredibil dar adevarat. Pana sa se faca masuratorile de rigoare la injectoare s-a incercat repornirea ei. Deocamdata am lasat-o pentru mai multe investigatii. Ciudat este ca nu a mai aparut codul de eroare cu injector ars. Nu stiu ce sa mai spun - cred ca de "frica" interventiei a revenit la ganduri mai bune si s-a decis sa plece (asta dupa ce ieri s-a plimbat si cu platforma prin Bucuresti). Releul respectiv comanda pe pinul 4 catre ECU care la randul lui merge catre N240 (unit injector valve of cylinder 1), respectiv N241, N242, N243. Cablajele F25 respectiv F26 sunt cele responsabile pentru cele 2 grupuri A si B. Tind sa cred ca a fost numai o problema de conectivitate, cu toate ca eroarea ar fi trebuit sa fie in acest caz intermitenta nu open circuit - asta daca nu cumva a sarit mufa si s-a repus la loc. Oricum, vad ca am inceput anul bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pronet si eu am patit la fel.a pornit la prima cheie dupa ce am dus-o pe platforma la reprezentanta .au luat-o baietii de acolo in test si dupa 20 km a picat iar.dupa asta s-au schimbat toate.mai era un coleg pe forum care a patit la fel ca mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mihai: nu trebui sa stergi codul de eroare aparut, trebuia lasat sa-l vada si ei si atunci poate schimbau deja injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum stai cu frica de drumuri lungi in afara orasului nu e indicat sa pleci ca te costa platforma si timpul pierdut cit nu face! mai e varianta vinzarii da nu stiu cum e treaba cu taxa de timbru introdusa de anul asta.daca e inmatriculata deja oare se mai plateste la o noua revinzare? deja s-a cam aflat de problemele injectoarelor si asta scade mult din pretul masinii la anumite modele de motoare de 2l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mihai: nu trebui sa stergi codul de eroare aparut, trebuia lasat sa-l vada si ei si atunci poate schimbau deja injectoarele.

Cristi, ai perfecta dreptate. Nici prin cap nu mi-a trecut ca daca il sterg nu mai reapare cel cu injector grup A circuit deschis si ramane numai cel cu J271/J363. Ce ma intriga este ca a pornit abia dupa doua zile.

acum stai cu frica de drumuri lungi in afara orasului nu e indicat sa pleci ca te costa platforma si timpul pierdut cit nu face! mai e varianta vinzarii da nu stiu cum e treaba cu taxa de timbru introdusa de anul asta.daca e inmatriculata deja oare se mai plateste la o noua revinzare? deja s-a cam aflat de problemele injectoarelor si asta scade mult din pretul masinii la anumite modele de motoare de 2l.

Nu stau deloc cu frica de drumuri lungi. Am un pachet de asistenta rutiera premiun extra cu timp de interventie 60 minute, cazare la hotel, masina de schimb etc. De vandut, nu ma gandesc inca sa o vand - masina merge foarte bine, nu troncane, nu bate si apoi stiu cum am avut grija de ea. Toate interventiile pe parte de CASCO (vopsit, inlocuit diferite repere) s-au facut in reprezentanta. Sa stau sa caut alta masina si sa ma izbesc de tot felul de oameni si probleme, nu am acum timpul necesar (sa mai creasca copilul si mai vedem).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cit costa pe an un asemenea pachet de asistenta rutiera? e inclus in casco cumva? da mai multe detalii. poate fac si eu . e in functie si de masina si an?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca sunt offtopic iti raspund aici: da, este legat de polita CASCO (25 EUR e pachetul) dar din cate imi amintesc se poate achizitiona si separat (nu stiu in acest caz cat costa). Masina trebuie sa nu fie mai veche de 7 ani - in cazul meu asta e prevederea din contract. Cel mai bine ia legatura cu D@ny de pe forum si te lamureste el cu toate. Eu prin el imi rezolv tot ce tine de asigurari (sper sa nu-mi sara unii acum in cap ca-i fac omului reclama, dar de fiecare data mi-a ofertat ce e mai bun).

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o vizita la reprezentanta si mi s a spus ca motoarele BMP nu prea au avut probleme cu injectoarele. Din curiozitate am intrebat ce injectoare am eu pe masina si nu au putut sa imi spuna pe motiv ca producatorul isi protejaza colaboratorii. im schimb au putut sa imi dea seria injectoarelor. pot afla ce arca sunt injectoarele cu ajutorul injectoarelor? multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surpriza mare a venit azi dimineata (dupa ce o noapte a petrecut-o pe rampa in service) - masina a plecat la sfert. Incredibil dar adevarat.

Astia de la serviceurile Porsche zic ca daca porneste nu e de la injectoare. Rar porneste daca e un injector. Ei practic au schimbat ceva sau doar au frecat nitel cablajul si a pornit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de aceeasi parere cu tine - daca e injectorul nu mai pleaca - stiu ce mi-a dat pe laptop, dar uite minunea, a plecat. O sa vad cum se comporta. Nu s-a schimbat nimic deocamdata, cat despre bibilit la cablaj, nu stiu ce sa zic - daca s-a facut sau nu. Cert este ca joi au impins-o in hala, iar vineri, cand sa masoare injectoarele, surpriza - masina porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am spus si mai sus eu am dus-o pe platforma(s-a oprit in mers cu spirala si engine fault) si a pornit la ei in curte la prima cheie fara nici un fel de eroare pe bord.au mers un pic cu ea si s-a oprit din nou(iar spirala pe bord si engine fault).dupa asta le-au schimbat pe circulara.vezi si tu ce se intampla in urmatorii km.in mod normal ar trebui sa te lase iar daca a fost de la injector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea a mai pornit odata cand a cazut injectorul . cand am cuplat treapta 1 sa plec atunci a cazul complet si nu a mai vrut . normal ei trebuie sa citeasca codul de eroare ramas stocat in ECU si daca este in concordanta cu circulara sa le schimbe pe toate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UPDATE

Incepand de ieri este disponibila si pentru Romania actiunea de inlocuire gratuita a injectoarelor, similar procedurii din circulara anterioara.Asta inseamna ca nu mai este nevoie sa "pice" un injector pentru a fi inlocuit, ci la prima intrare intr-un service autorizat (dealer VW) din Romania al unei masini din gama care inca mai are injectoarele cu probleme, acestea vor fi inlocuite.Conditia este ca asupra injectoarelor care au codurile "de inlocuit" sa nu se fi intervenit anterior (reparatii) sau sa nu fie deteriorate. Injectoarele noi sunt din categoria "cu piesa la schimb" si nu pot intra in acest program daca asupra lor s-a intervenit neautorizat de fabrica.Nu este o actiune de rechemare, deci clientii nu vor fi informati individual, dar este obligatia dealer-ului sa afectueze actiunea la prima intrare in atelierul respectiv a masinii.

Verificare online, actiune:

http://www.volkswagen.de/de/servicezubehoer/VolkswagenService/rechte_marginalspalte/abfrage_rueckrufaktionen.html

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm cele spuse de D@ny - cred ca sunt primul care beneficiaza de aceste conditii. Ieri am lasat masina la PBV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!