Jump to content

FYI - Inlocuire cu titlu GRATUIT pentru injectoarele defecte


D@ny
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...
Razvan Petrus

buna. am achizitionat un pasat 2006 2.0 tdi bkp , care m-a lasat in mers.  azi dimineata 08:20 am avut programare la reprezentanta vw fiindca dupa seria de sasiu ma incadram in actiune. in jurul orelor 14 ma suna consiliera si imi zice ca nu mai poate schimba injectoarele fiindca sunt din anul 2005 iar masina e din 2006 si nu pot fii mai vechi de 3 luni decat anul masinii!  un mecanic de la vw imi zice : posibil ca injectoarele sa fie schimbate de altcineva si nu sunt originale .!

 eu intreb . : De ce ar schimba omul injectoarele din banii lui , cand putea bine-mersii sa mearga la vw sa le schimbe moca. ori nu a stiut de actiune, ori le-a schimbat inainte ca actiunea sa intre in vigoare ! dar ma indoiesc ca injectoarele sa se fi defectat in 3-4 ani!  rog lamuritima de ce o masina din 2006 ar avea din fabrica injectoare 2005 si nu vor sa mi le schimbe, ca mi-au spus ca dupa codul lor 03G130073D si seria sasiu ma incadrez in actiune!  ma puteti contacta si telefonic 24h 

0753464183

Modificat de Razvan Petrus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce reprezentanta ai fost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan Petrus

reprezentanta vw cluj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa fi schimbat injectoarele inainte de actiune cand nu se puneau cele Continental si au fost un lot mai vechi. Nu cadeau la un anumit interval de timp, la masina anterioara fabricata 2008, primul a cazut in 2010, al doilea prin 2011 si celelalte doua au fost schimbate in 2012.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare! Am fost cu masina la Protos in Alba Iulia pentru schimbul de injectoare. A durat 4 ore sa ii puna testerul si sa verifice injectoarele cu toate ca aveam programare ...

Au constatat ca doar un injector intra in actiune pentru schimb. Acum am programare marti, dar au spus ca trebuie sa ramana masina doua zile in service... Imi pare dubios... Voi ce spuneti?

Si...daca poate cineva din Alba sa ma ajute cu o diagnoza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa vezi la diagnoza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data au zis ca imi schimba un injector, si ca trei au fost schimbate. Astazi au desfacut masina si m-au chemat sa vorbeasca ceva cu mine... Am mers acolo si imi spune ca sunt doua ce pot fi schimbate, dar cel de-al doilea a fost intervenit la el si ca sa caut la dezmembrari unul cu aceeiasi serie. Se poate sa fi adus ei un alt injector, sa pic de fraier... Sunt confuz, va rog sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-a intervenit la el nu il schimba. Nu aduce nimeni injectoare sa pici de fraier. Acele injectoare pleaca in De la fabrica. Uzina plateste ptr culanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am inteles eu ca ai:

- 2 injectoare cu codul cel bun, care nu necesita schimbare (probabil inlocuite de proprietarii anteriori mai recent, poate dupa 2010)

- un injector functional, dar cu cod din lotul care e sensibil la defecte

- un injector functional, tot cu codul prost, dar la care s-a intervenit, reparat (refurbished) mai demult, inainte de 2008, pe care au ramas urme ale interventiei (de ex. zgarieturi)

 

Injectorul la care s-a intervenit nu poate fi acceptat pt schimb la fabrica. Probabil ca ei ti-au spus sa cauti un injector cu acelasi cod in dezmembrari, fara urme de interventie, ca sa-ti faca o favoare, sa poata sa iti monteze 2 injectoare noi in loc de unul singur. Deci incearca sa gasesti un injector cu codul respectiv.

Modificat de nyrol5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsrile prompte! :) Mi s-a parut dubios pentru ca prima data au spus ca doar un injector este al masinii si restul sunt schimbate.... 

Pana la urma initiativa lor e doar bine intentionata.

Am sanse sa gasesc injector fara urme de interventie? Daca are cineva un injector fara urme de interventie va rog sa ma contactati. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

se mai face schimbul de injectoare defecte nu stiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegului din TM i-au schimbat acu 3 saptamani, deci cel mai probabil ca inca e valabila actiunea in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la a mea (BMN) cred ca au fost schimbate toate, dar mi s-a intamplat in ultimele zile sa se opreasca motorul fara niciun motiv, ramane martorul de baterie aprins. poate sa fie aceeasi problema?
cand se opreste motorul din cauza injectorului ramane eroare pe diagnoza?nimeni nu zice nimic, doar ca li s-a oprit motorul si au fost sa le schimbe. la mine nu apare nimic
sau poate fi alta cauza?
merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane eroare daca e de la injector. Vezi alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de raspuns. esti a 3-a persoana care imi zice de alternator (de pe alt forum celelalte) dar niciunul nu imi spuneti de ce va ganditi la el? bateria cu motorul oprit are 11.7v, cu el pornit 14,3, deci eu zic ca incarca. de ce zici de alternator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil vreun fir e dus-de acolo iti ramane martorul aprins. In mers ai primit vreun mesaj de eroare sau doar s-a oprit si atat. Ce erori ai pe 01-engine?

Pompa de motorina e ok? Cat combustibil mai aveai cand s-a oprit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mers nicio eroare, doar s-a oprit, a ramas becul de baterie aprins. prima oara cand s-a oprit mi-a aparut eroare pe faruri, dar a disparut imediat cum am pus contactul din nou. nu am nicioe eroare la diagnoza nicaieri, nici la faruri. si eu m-am gandit ca e pe electric, bateria cred ca e cam pe duca, orneste un pic mai greu de cand cu frigul. pompa... cred ca e ok, nu stiu cum sa verific?

aveam cam un sfert de rezervor

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut .

Mai stie cineva daca mai e valabila actiunea cu schimbatul injectoarelor ?

La un BMR pe drum , a aparut o problema si am fost nevoit sa merg asa cu ea din Londra pana in Brasov , 

 

Dupa pe am plecat din Anglia , pe autostrada , am observat ca masina parca se balbaia , chinuia , sa tina viteza constanta, mergeam cu pilotul automat , 120 . Au aparut ceva vibratii ale motorului iar cand incercam sa accelerez la fel , apareau vibratii si parca nu vroia sa urce in turatii .

VIbratiile se simt mult mai tare intre 1800-2100 ture , in orice treapta . Am ajuns pana in Germania , mers constant 120 , cu acele vibratii care tot mai apareau cand masina dadea de greu , cu pauze cam la 5 ore de mers ,si 2 pentru odihnit motorul si ochii . 

Din Germania pana aproximativ la vama din Arad a mers aproape cel mai prost posibil , vibratii tot mai mari , lipsa putere , am incercat sa merg cat de constant am putut , in dealuri masina parca se chinuia sa urce fiind in treapta 6 , 2300 ture si totusi nu tinea pasul , cutia dsg schimba mereu in treapta inferioara pentru ca simtea ca masina are nevoie de ceva putere, dar degeaba , a fost un caz in care am fost nevoit sa gasesc o parcare si sa opresc pentru ca pur si simplu la accelerare apareau acele vibratii dar mult mai intensificate , si pur si simplu nu puteam sa trec de 2000 de ture , cu cat acceleram , cu atat vibra mai tare . Am lasat o sa se odihneasca si dupa am pornit iar la drum spre Arad , urmand sa gasesc un service unde sa o fac sau macar sa depistez problema . Am ajuns in Arad iar dupa alimentare pe autostrada am observat ca parca si a mai revenit, se tura mai bine ,nu mai apareau vibratii la accelerare , dar totusi nu am fortat prea tare .M am bucurat doar pentru ca ,poate , nu o sa apara vibratii la accelerari pe dealuri , pe drum , dupa SIbiu spre Brasov , daca apareau , chemam platforma . La Arad am ajuns duminica , inchis peste tot , asa ca am plecat spre Brasov .

Pe autostrada am reusit sa merg constant 130 , pana la SIbiu , iar dupa am testat putin sa vad cum reactioneaza si daca mai apar vibratii , si spre surprinderea mea motorul se dura cat de cat ok si am trecut peste dealuri fara probleme , fara vibratii , fara nimic .

Acum , in Brasov , urmeaza sa ajung la vw sa vedem ce spune diagnoza .

Din problemele aparute , aproximativ la fel , la alti colegi , problema ar fi injector cu probleme , ori fisa injectoare , ori turbo , ori distributia sarita de la punct , ori volant, ori mecatronicul .

Dar : volant e noua , distributia + pompa + role + fulie alternator + curea alternator + bujii + kit oringuri , schimbate in service , inainte cu 4000 km .

Ce am observat , la pornire dimineata , se chinuie , la rece, sub temperaturi de 15 grade . iar cand porneste motorul are o vibratie mai mare , un zgaltz , si porneste . Cand se chinuie prea tare dimineata imi apare martorul de check engine , iar eroarea este

 

001650 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) 
               P0672 - 006 - Electrical Fault - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 36155 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2005.14.20
                    Time: 06:22:16
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                        0.00 %
                    Voltage: 11.64 V
                    Bin. Bits: 00110000
                    Temperature: 25.0°C
 
Dupa prima pornire de dimineata masina porneste ok pe toata durata zilei , problema greoaie aparand a 2 a zi dupa ce a stat cateva ore bune si e frig afara .
Pornirea grea , poate e si din electromotor, o sa l verific si eventual rezolvat .
Dupa ce apare eroarea de mai sus , masina mergea normal , fara pierderi de putere, fara vibratii , fara nimic .
Turbina am verificat o inainte sa plec la drum , diagnoza in mers si pe loc , rezutatul fiind un lag putin mai mare decat de obicei si o geometrie putin schimbata, dar in mare parte ok . doar ca fasaia putin mai mult decat de obicei si in turatii putin mai mari . in rest , fara probleme .
Pe drum nu a consumat ulei , nu  da scos niciun fel de fum , nimic . Doar vobratii la acelerare , pierdere masiva de putere . 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma vad ce zice si diagnoza

Dupa acel cod , da, ar fi ceva pe cilindrul 2 , ori bujie , ori injector, ori cablaj injector  

Insa nu intotdeauna ce zice un vcds e adevarat , trebuie interpretat codul si eventual o diagnoza la vw . 

DUpa ora 13 ma duc aici in Brasov la vw sa vedem ce spun baietii .

Merci Al Bundy 

 

LE: Ai idee de unde ar fi problema si cu pornirea grea la rece ? ( eletromotor ? , pompa tandem ? , alte nebunii ? )

Modificat de free_runner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Ma confrunt si eu cu urmatoarea problema : 

Am un VW Passat 1.9 TDI cod motor BKC 2006. Masina tremura la relanti, nu foarte tare, dar destul de mult ca sa se simta bine in masina. La un drum de BUcuresti, pe autostrada la aprox 120km/h masina a inceput sa intrerupa foarte tare, ca si cum ar merge in 3 pistoane. 

Cu o saptmana in urma am fost in service si am schimbat pompa de motorina din rezervor, si i-am rugat pe baieti sa verifice vizual si axa cu came ( aveam o presimtire ciudata tinand cont de faptul ca am mai schimbat 2 pana acum) si totul a fost ok.

Am facut o diagnoza si am gasit o eroare pe modulul de engine legata de un injector, pe care o postez mai jos impreuna cu o masurare a injectoarelor cu motorul pornit. (Meas.Block canalul 13).

Va multumesc si astept pareri si sugestii. Multumesc!

 

 

 

Friday,11,December,2015,12:30:17:40973
VCDS Version: Release 12.12.0
 
                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 021 DP    HW: 028 101 274 2
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG  7870
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
                      VCID: 70EF364263031E9E643-8025
1 Faults Found:
 
 
005734 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240) 
               P1666 - 000 - Electrical Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 289643 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.12.06
                    Time: 09:53:41
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2415 /min
                    Speed: 112.0 km/h
                    Load: 34.1 %
                    Voltage: 14.52 V
                    Inj. Quantity: 0.16 mg/str
                    Temperature: 58.5°C
                    (no units): 16.0
 
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
 
 

post-95864-0-99018800-1449834961_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

De ceva timp masina cand trage bine cand aproape ajung cu acceleratia la pamant si abia se intampla ceva.

Dimineata cand pornesc masina pe frig parca vrea motorul sa fuga.

Am pus astazi testerul dupa vreo jumate de ora de condus, apa la 90 si acesta este clipul:

 

La erori am primit:

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-018-BKP.clb
   Part No SW: 03G 906 018 A    HW: 03G 906 018 A
   Component: R4 2.0l PPD1.1 G    9723  
   Revision: --H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000078
   Shop #: WSC 00011 204 84557
   VCID: 23450907E2202306A91-8076
 
2 Faults Found:
17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10) 
            P0671 - 006 - Electrical Fault - Intermittent - MIL ON
17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242) 
            P1267 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
Readiness: N/A

 

Am niste intrebari daca ma puteti ajuta:

- Inteleg ca bujia 1 si injectorul 3 e dus, mai e si altul? cum vi se pare din video sau trebuie sa fac unul cand e motorul rece?

- Eu nu mai am cartea masinii, dar ultima data cand am verificat la reprezentanta mi-au spus ca 3 injectoare au fost schimbate la ei. Nu am intrebat si care. Acum stiu ca era acel program de schimbare. Daca nu s-a intervenit altfel asupra lor, mi-l schimba gratis pe al 4lea?

- Si ultima intrebare, daca umblu asa cu masina inca vreo luna e vreo problema, se poate intampla ceva mai grav?

Nu prea ma tine buzunarul acum sa il schimb acum, poate doar bujia. Abia am bagat 2500lei in reparatie ca m-a busit in parcare.

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata,

Astazi din nou aceeasi problema. Am observat ca incepe sa se comporte asa numai cu motorul cald.

atasat a doua diagnoza : 

 

Friday,11,December,2015,17:01:18:40973
VCDS Version: Release 12.12.0
 
                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 021 DP    HW: 028 101 274 2
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG  7870
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
                      VCID: 70EF364260031E9E643-517A
2 Faults Found:
 
005734 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240) 
               P1666 - 000 - Electrical Malfunction
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 289777 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.12.11
                    Time: 16:56:38
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2226 /min
                    Speed: 18.0 km/h
                    Load: 24.7 %
                    Voltage: 14.21 V
                    Inj. Quantity: 0.33 mg/str
                    Temperature: 62.1°C
                    (no units): 16.0
 
000769 - Cylinder 1 
               P0301 - 000 - Misfire Detected
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 289777 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.12.11
                    Time: 16:58:10
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 819 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Inj. Quantity: 2.96 mg/str
                    Temperature: 63.0°C
                    (no units): 128.0
 
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
 
 
 
Idei?
MUltumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica contactele de la mufa injectorului 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!