Jump to content

FYI - Inlocuire cu titlu GRATUIT pentru injectoarele defecte


D@ny
 Share

Postare recomandată

Multumesc de info.

Ca sa fac asta presupun ca trebuie sa desfac capacul motorului nu? :)

E cam retorica intrebarea dar o confirmare m-ar ajuta.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija la mufa. de obicei e destul de casanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija la mufa. de obicei e destul de casanta.

Multumesc! Voi avea grija.

Inca nu am avut timp. Dar ce am observat : in momentul in care incepe sa tremure urat, ii pun testerul lasand motorul pornit, ii sterg erorile de pe modulul de engine, in speta cele de electric mailfunction si misfire pe injectorul 1 respectiv cilindrul1, si motorul revine la normal instantaneu. Pe canalul 13 compensatiile injectoarelor din -3 ajung la normal.

Aveti vreo explicatie pt comportamentul asta?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi explicatie ca si in posturile anterioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor! 

Am desfacut capacul de la motor, nu am sesizat vreun defect anume, am masurat firele pe continuitate plus masurat rezistenta (1-2 ohmi). Am avut impresia ca parca, dar parca, mufa de la injectorul 1 nu era bine introdusa. Am dat jos toate contactele le-am curatat. 

Am mers cu masina 100 km si se comporta bine. Inainte dupa 5 km incepea balbaiala.

Atasez si un print screen cu, corectiile injectoarelor. 

Ce parere aveti? Sunt ok? Nu?

Sau cum ar trebui sa fie?

2 cu plus, 2 cu minus?

Multumesc!

post-95864-0-82480100-1450210543_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe cilindrul/injector nr.4 ai uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe cilindrul/injector nr.4 ai uzura.

Multumesc!

Am ce sa ii fac? Sau sa ma gandesc sa il inlocuiesc?

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compensatia cu plus nu indica neaparat un injector cu probleme, poate fi o cama uzata sau lipsa compresie sau reglaj defectuos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact de aceea am scris cilindru/injector ... intrucat poate sa fie vb de un simplu oring... injector... sau alte cauze mecanice.

 

pe cilindrul/injector nr.4 ai uzura.

Multumesc!
Am ce sa ii fac? Sau sa ma gandesc sa il inlocuiesc?

Andrei

 

 

ca sa iti raspund la intrebare - muti injectorul de pe 4 pe cilindrul nr.3 , cu ocazia asta le schimbi oringurile la amandoua injectoarele, le reglezi... si vedem daca se schimba datele problemei - respectiv scade valoarea de pe cilindrul nr.3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact de aceea am scris cilindru/injector ... intrucat poate sa fie vb de un simplu oring... injector... sau alte cauze mecanice.

pe cilindrul/injector nr.4 ai uzura.

Multumesc!

Am ce sa ii fac? Sau sa ma gandesc sa il inlocuiesc?

Andrei

ca sa iti raspund la intrebare - muti injectorul de pe 4 pe cilindrul nr.3 , cu ocazia asta le schimbi oringurile la amandoua injectoarele, le reglezi... si vedem daca se schimba datele problemei - respectiv scade valoarea de pe cilindrul nr.3.

Ok. Asa o sa fac. Revin cu update.

Thanks guys!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

passat 1.9 tdi 207  3c2 . mai este valabila actiunea de schimbare a injectoarelor gratis ?ce este noi ? cum actionez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Este. Dar cum de a rezistat 7 ani fără sa-i fie înlocuite injectoarele? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu. E masina unei cunostinte si ma interesa sa o cumpar eu. Pana acum nu a schimbat nimic la ea, nu a avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, alex27 said:

2.0 TDI BKP an 2008 este eligibil?

Tocmai am vorbit la reprezentanta VW de schimbatul injectoarelor gratis conform circularei si mi-au spus ca masina in cauza nu face parte din loturile cu probleme. Deci trag concluzia ca probabil la BKP 2008 au mai rezolvat din probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent de anul de fabricație al BKP-ului, injectoarele au fost cu probleme. Pe baza VIN-ului sau a codului motor au spus ca nu e cu probleme? Poate a mai fost cu mașina prin reprezentanță și au fost înlocuite. 

Eu am avut BKP fabricate în 2008, și au fost înlocuite injectoarele. Și pompa de ulei trebuie rezolvata la acest motor. 

Indiferent de anul de fabricație al BKP-ului, injectoarele au fost cu probleme. Pe baza VIN-ului sau a codului motor au spus ca nu e cu probleme? Poate a mai fost cu mașina prin reprezentanță și au fost înlocuite. 

Eu am avut BKP fabricate în 2008, și au fost înlocuite injectoarele. Și pompa de ulei trebuie rezolvata la acest motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu fie cumva BMP si nu BKP (tot 2.0 TDI 140 CP dar injectoare Bosch non-piezo)

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna...dupa aproape 2 ani in care nu am probleme cu masina, iata ca acum in mers s-a aprins martorul de bujie si la turatie masina cadea in nas, tinzand sa se opreasca. Oare sa fie problema de injector? motor este BKP 2.0 si nu stiu daca vechiul proprietar a facut ceva la injectoare. Acasa am facut o diagnoza si gasit asta :

Monday,08,February,2016,11:03:33:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910


VIN: WVWZZZ3CZ7P121055   License Plate: 
Mileage: 266610km-165663mi   Repair Order: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-018-BKP.clb
Control Module Part Number: 03G 906 018 CE    HW: 03G 906 018 CE
  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G    9707
           Software Coding: 0000172
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
                      VCID: 6ADB2423458A324E2A7-803F
1 Fault Found:

000802 - Engine Speed Sensor (G28) 
               P0322 - 006 - No Signal - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 266589 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.02.07
                    Time: 05:50:25

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 56.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Bin. Bits: 00000001
                    Bin. Bits: 01000011
                    (no units): 11.0
                    Angle: 0.0 °

 

Modificat de sdrevar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu are legatura - este de la G28 la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!