Jump to content

Trepidatii Vw Passat


AlexStan
 Share

Postare recomandată

Salut

Detin un Passat b6 motor2.0 140cp cutie dsg si o problema.in mers cand depasesc 2000 de ture trepideaza motorul,in rest merge normal,nu intrerupe la relanti.Am fost la tester si nu au gasit unici o eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care sunt valorile compensatiilor injectoarelor.

 

fa un log in mers cu VCDS-ul, sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un mecanic si mi-a schimbat burdufurile la planetare pentru ca erau rupte.poate fii acesta cauza?am facut un drum de 100 km si nu am mai simtit vibratii

Am fost la un mecanic si mi-a schimbat burdufurile la planetare pentru ca erau rupte.poate fii acesta cauza?am facut un drum de 100 km si nu am mai simtit vibratii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu trepidatul a reaparut.am fost din nou la mecanic si mi-a spus ca ar putea fii pompa de motorina.ce credeti?eu nu prea mai am incredere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai roti de iarna si iti este la indemana sa le schimbi, incearca sa mergi cu ele de proba. Daca cu ele nu mai ai acele trepidatii, care eu zic ca de acolo vin, atunci cauciucurile sunt de vina. Asa mai fac unele cand imbatranesc, chiar daca nu sunt uzate. Daca le duci sa le verifici echilibrarea lor este posibil sa nu aiba dezechilibru pe ele, in schimb la turatie mai mare, in deplasare incep sa vibreze usor.

Nu are treaba, zic eu, pompa de motorina.

Modificat de dinamita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba chiar intrerupe in sarcina de la pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am exclus pompa, deoarece a spus ca are vibratii si nu intreruperi, deaceia am mers pe varianta cu anvelopele. Daca spunea de intreruperi atunci as fi mers pe pompa. Poate sa fie pompa, asa este, dar termenul de vibratii poate fi distinct de cel de intreruperi si atunci colegul poate ne explica cum percepe el mai exact fenomenul pe care il simte. Cred eu, parerea mea, ca daca erau intreruperi ale motorului, le percepea mai cu socuri. Si tot eu cred ca acele vibratii sunt constante in jurul valorii de 100 - 110 km/h, el ghidandu-se dupa turometru, la 2000 rot./min. Un coleg, un prieten sau un mecanic priceput poate il ajuta si ne spune si noua cum percepe acest fenomen.

Asteptam un raspuns cu ce a descoperit.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-A schimbat pompa si aceeasi problema. Mentionez ca imi trepideaza in orice treapta intre 2000-3000 de ture.daca stau pe loc si accelerez nu intrerupe motorul.mecanicul nu mi-a facut log in mers.a zis ca nu are rost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost la service vw si mi-au spus ca este axa cu came si tachetii uzati.ce imi  recomandati originale sau merita si aftermarket

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine au fost planetarele intre 1500 si 2000 de tue si o viteza de 60 80 la ora trepida masina ca si cand erau rotile dezechilibrate dupa doua verificari la Service in Germania la VW miau descoperit ca avem planetarele uzate Le au schimbat si nu mai am Probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca schimbi arborele cu came si tachetii si masina ta va face la fel? De ce nu excluzi mai intai posibilitatea ca problema ta sa vina de la anvelope, prin inlocuirea de proba cu altele? Ce te costa? manopera la vulcanizare? Sau poate ai gata montat pe jante un alt set de anvelope. Eu as face o proba cu alte anvelope, as verifica si planetarele, cum a facut si colegul Gabriel Pal si abia dupa aceia poate ca as da vreo 800 lei pe un arbore cu came nou OEM, vreo 400 lei pe tacheti si alti 200 - 300 lei pe manopera la service.Desi in cazul asta m-as gandi foarte bine, stiind foarte bine lejeritatea cu care cei de la service pun clientii la cheltuieli inutile. Nu afirm ca cei de la service nu ar avea dreptate.

Incearca si varianta asta inainte de a te inhama la o asa afacere.

Tu decizi. Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva! Dimineata pornesc masina porneste normal fara nici o problema dupa ce se incalzeste porneste foarte urat. Se zguduie foarte tare nu tot timpul cand si cum ... Dar la cald tot timpul! Este cand porneste foarte urat parca se rupe masina si este cand putin mai usor DOAR LA RECE PORNESTE NORMAL!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Exact aceeasi problema o am si eu Freddy989, astept un raspuns de la cineva.

 

Multumesc.

Modificat de Micky88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

La mine e  exact invers 

La rece  face asta 

In special iarna 

De asta iarna nu mi a mai facut 

Cum  se va  raci sunt sigur ca imi va face la fel 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ceau ai rezolvat problema asta....La fel imi face si mie si nu stiu ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am rezolvat. Aveam 2 tacheti sparti si axa cu camera uzata.am schimbt toti tacheti si axa si acum merge normal.ma costat 3200 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare.la passatul din semnatura cutie automata DSG,are o trepidatie,in deosebi in panta,deci cand se forteaza,este un fel de trepidatie stanga-dreapta,masina CERNE,mecanicul a zis ca sunt uzate partile dinspre cutie ale planetarelor.a mai avut careva simptomele astea...ASA O FI multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Nu am gasit alt thread pentru a-mi "lauda" masina, acesta mi se pare cel mai potrivit. La un moment dat, dupa ce am facut pana pe unul din noile cauciucuri, incepand de la 120 km/h se simtea o trepidatie care a disparut cu timpul... un vecin de la bloc (in Romania) mi-a daruit un surub de 6 fara niciun motiv. Asta seara am fost pe autostrada si am ajuns la 200 km/h si nu se simte absolut nimic. Se aude doar vantul... Se poate sa se deterioreze "snurul" introdus la vulcanizare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

                 Cateva cuvinte despre problema de pe Passatul meu (achizitionat de curand) B6-2TDI-BMP-150k-km.

         Cand veneam cu el pe autobah - D, cand apasat mai tare pe acceleratie imi trepida toata masina, era ceva care ziceai ca o sugruma, nu ii da toata puterea si cu cat apasam mai tare cu atat ziceai ca parca merge in 3 pistoane; daca acceleram lin n uera nici o problema.  Aceeasi intrerupere o aveam si la relanti.

Bun, ajuns acasa, direct in service, schimbat filtre-full, ulei, curatat egr, clapeta...toata nunta.... ziceai ca e horn egr si filtru de motorina-imbacsit.... am mai fost premiat si cu 2 amortizoare pe fata + bieleta antiruliu + reglarea directiei...ca de...asa e in tenis....sueratul la treapta a 5(dar intre timp m-am edificat cum se remediaza, ca am gasit aici cu saiba, siguranta fixare rulment si capac inlocuit etc) iar pe tester cu un motoras de pe la clima-clapete (cand stau pe loc le aud cum merg, nu intotdeauna) si incalzirea auxiliara (care dupa o discutie cu un coleg de pe forum m-am linistit, se repara si sunt deja programat la el)

         

         Acum concluziile dupa interventie::  

               - masina  trage foarte bine, urca foarte frumos, rapid, schimbare comportament radical la acceleratie; a disparut intreruperea "gatuirea" ;

               -  la relanti tot am intrerupere ... "ii da in nas" isi revine dar problema e repetitiva cat e la relanti.. .. cand e cald motorul,  nu la rece;

 

Ma puteti ajuta cu o parere despre aceasta trepidatie/intrerupere la relanti ...care nu e majora dar al naibii de deranjanta si  care nu ar trebui sa fie  

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa traiasca toata lumea. Am o scurta intrebare legata de trepidatii,planetare etc. La peste 100 km/h imi trepideaza masina,stiu deja ca vinovatul este cap de planetara interior dreapta(jante indreptate,echilibrate si cauciucuri noi). Am fost la service , am comandat toate capetele inclusiv cele exterioare(batea in curbe) dar in momentul cand a dat planetara jos ca sa le schimbe , mecanicul mi-a spus ca cele interioare nu se potrivesc si ca nu se gasesc separat decat cu planetara completa ceea ce nu cred . Personal am impresia ca a gresit comanda si a vrut doar sa se scoata. Specific ca am un vw passat 2.0 TDI BMP 140cp 103 kw an 2006. Aveti cunostinta de asa ceva? A mai avut careva problema asta? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut colegi. Am și eu o problema legata de vibrație și nu am găsit pe aici nimic asemănător cu ce am eu. Motor CBD 110Cp an 2009. Când și când are o vibrație când stau la semafor, am schimbat distribuția și sa făcut și o diagnoza completa și nu da eroare pe nicăieri. Tampoane motor ok iar volant nu cred ca ar fi pt ca nu face tot timpul decât când o apuca. De alimentat bag de la MOL și Rompetrol. Supapa EGR este noua. Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, a mea are o trepidatie relativ slaba, aproape insesizabila când e clima pornită...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoare, volant, etc... pot sa fie multe - nu ai cum sa diagnostichezi pe forum, asa ceva... din pacate.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LEXnouazecisiopt

In primul rand vreau sa mi cer scuze ca postez aici, sunt nou si nu am gasit o alta categorie unde sa pot posta.

Daca puteti da cu parerea in legatura cu acest anunt :

162b7faa5d112c40f62c4af11c5235e8.jpg

Am trimis un mesaj catre cel care a postat si am intrebat daca pretul este corect.

Dupa ceva timp am primit asta pe mail:

"Buna ziua,

Va multumesc pentru mesaj. Masina este in stare excelenta, tinuta in garaj si nu a suferit nici un accident. Kilometrajul este real si nu am avut niciodata probleme cu motorul (sau de orice alta natura). Masina arata si functioneaza perfect. Eu sunt primul proprietar, si este înca inmatriculata RO. Locuiesc de o perioada impreuna cu sotia mea in sudul Poloniei, in apropierea orasului Sanok, in munti.

Suntem un cuplu de pensionari (eu am 64 iar sotia mea are 62) si nu mai folosim masina atât de des. Majoritatea calatoriilor pe care le facem sunt cu avionul, asa ca o masina nu mai este utila pentru noi. De asemenea, am vândut casa noastra din Romania si am cumparat o ferma frumoasa aici în Polonia. Daca sunteti cu adevarat interesat, noi suntem gata sa facem o excursie în Romania si sa va cunoastem personal. Puteti lua masina pentru un test-drive si orice fel de inspectie.

Va rugam sa ne spuneti unde locuiti! Sunt sigur ca vom gasi un oras frumos în Romania pentru a stabili o intalnire, o regiune acceptabila pentru noi si pentru dumneavoastra in acelasi timp. Am incredere ca aceasta poate fi o afacere buna!

P.S. Sunt recunoscator daca putem continua conversatia noastra prin e-mail. Semnal mobil este slab aici, trebuie sa mergem mai mult de 2 km pentru o conversatie cat de cat buna.

Aveti mai jos datele complete ale masinii. De aseamnea am trimis si ceva poze.

Ultimul pret 3500 euro

Volkswagen Passat CС 2.0 TDI

an 2008

număr de locuri 5

tip caroserie berlina

numărul de uși 5

dist. parcursă 145 000 km

capacitate motor 1 968 cm³

tipul combustibilului Disel

cutia de viteze Automată

tip tracțiune Din față

culoarea Negru

ABS, ESP, DSC, VDC, ESC, Airbag șofer, Airbag pasager, Airbaguri laterale, Airbaguri perdea, Senzor de ploaie, Senzor de lumină, Faruri xenon, Faruri anticeață, Volan multifuncțional, Jante aliaj ușor, cauciucuri vară, cauciucuri iarnă, Aer condiționat, Climă automată, Servodirecție, Volan reglabil pe înălțime, Volan reglabil pe lungime, Geamuri electrice, Oglinzi electrice, Scaune reglabile electric șofer, Scaune reglabile electric pasager, Scaune cu încălzire, Oglinzi cu încălzire, Lacăt centralizat, Cruise - control, Sistem audio, Tapițerie din piele, Tapițerie din velur, Calculator de bord, Geamuri fumurii, Consum extraurban 5l/100km Consum mixt 6l/100km Consum urban 7l/100km CUTIE AUTOMATA DSG, CU SCHIMBAREA VITEZELOR LA VOLAN, STAREA FOARTE BUNA, 4 ROTI DE IARNA, 2 chei, Lumina adaptiva, Bluetooh, Aux, Senzori presiune pneuri, Salon piele "Alcantara"

Masina a fost tinuta doar in garaj , folosita foarte putin . Este ca noua , reviziile facute doar la reprezentanta. Acest lucru pote fi vazut pe cartea service. Taxa este platita si nerecuperata, oferim dovada nerecuperarii taxei cat si certificatul fiscal.

Cu bine,

Fam. Moruz"

E ceva dubios sau?

Multumesc! Si daca ma poate ajuta cineva cu o sectiune unde pot cere pareri asemanatoare as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!