Jump to content

Trepidatii Vw Passat


AlexStan
 Share

Postare recomandată

Asa fac toate Fsi-urile.Si a mea face din cand in cand dar cei drept facea des cand alimentam de la Petrom Omv.Acum alimentez numai de la Mol si face rar deci e de la calitatea benzinei adica si astia de la Mol mai dau chix Incerca si tu sa alimentezi din diferite benzinarii ca sa vezi care arde mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimentez doar de la Rompetrol cu EfixS (de 98) de mai bine de 7,8 luni. O sa incerc si de Mol sa vad cum se comporta.

Totusi... e normal ca un motor care accepta si 95 si 98 sa mearga cu usoare trepidatii si sa fie vinovata doar benzina ?

Ce alte cauze pot fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@teoknife: exact asa se comporta si a mea: mici trepidatii - de fapt mici intreruperi - la relanti, si e diesel, 1.9 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Salutare!

Am scris problema mea si in alte parti ,dar nu am avut prea multe pareri , asa ca o sa incerc si aici.

 

Am un audi a4, b7 cod motor BRD, care dupa ce i-am schimbat turbina , am sesizat ca trepideaza la accelerare.

Trepidatiile se simt intre 1800 si 2300 de ture, in toate treptele de viteza, chiar si cand accelerezi pe loc. Cel mai bine se simte in treptele 4,5 si 6.

Am fost la mecanici si am verificat suporti motor, suporti cutie viteza si altele, si nu au stiut ce sa imi zica, de unde provin trepidatiile.

 

Am facut 2 loguri in mers cu masina, in treapta a 3-a cu pedala la maxim.

Din ce am putut sa imi dau eu seama e ca pe la 2000 de ture presiunea din turbo scade mult, dupa care isi revine.

 

Dupa 2500 de turatii, masina merge bine in orice viteza si nu pare a avea nimic.

 

Daca ati mai intalnit problema asta sau asemanatoare va rog sa ma ajutati cu ceva informatii. Va multumesc.!

 

PS. Am atasat logurile facute in mers, sper sa fie de folos.

audi a4 log.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scapat de probleme. Se pare ca alimentarea cu aer era partea "nesanatoasa" .

Presupun ca cei la care am facut schimbul de ulei si filtre m-au aranjat de filtru e aer ori s-a umplut cu praf in 6 luni cat altele in 18. De data sta l-am cumparat cu mana mea si l-am montat in 5 min.

Acum motorul se aude bine, nu mai baraie si nu mai face ca un diesel, are putere, turatiile cresc mult mai repede, nu ma mai bruscheaza la frana de motor.

Sper sa fie si la tine o problema la fel de minora. Cine stie poate e tot de la admisia cu aer: filtre, clapite admisie aer, recirculare gaze pentru reardere, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut! Am un Passat 2.0tdi BMP la care dupa o intreaga aventura in ultimii 5ani cu reparatiile facute de la Porsche pana la diverse service-uri din coltul strazii am ajuns sa ii schimb motorul. In timpul operatiunii de schimbare am observat ca la cutia de viteze am un joc axial al prizei de putere de 4-5mm. Dupa montarea motorului nou(second)am constat ca are o mica bataie in mers si a trebuit sa umblu in el fiindca avea 2 cuzineti topiti pe palier si sa-i inlocuiesc vibrochenul(pe cheltuiala firmei care mi l-a vandut). In paralel cu inlocuire vibrochenului am reconditionat si carcasa cutiei de viteze la un nene care se ocupa cu asa ceva si care a presat o bucsa in santul pe care rulmentul prizei il sapase in carcasa. Cand am terminat cu toate astea si am plecat cu masina in probe am inceput sa simt in volan, maneta de viteze si chiar si in podeaua si usile masinii niste vibratii ca si cum as avea motorul pus direct pe sasiu. La fiecare acceleratie vibra de ma racaia pe creier. La sfatul mecanicilor am inlocuit cei doi suporti de sus ai motorului si a inceput sa nu mai fie atat de evidenta acea vibratie dar inca este prezenta de fiecare data cand accelerez in maneta de viteze.

Maine o sa inlocuiesc si tamponul antibalans.

Daca nici asta nu da roade care din urmatoarele variante poate fi cel mai probabil sa imi dea aceasta simptoma?

1) Posibila montare defectuasa a acelei bucse asimetric fata de priza de putere in conditiile in care cutia mea inainte de reconditionare scotea doar un piuit in decelerarea in treapta a5-a si acum aud in surdina un zgomot ca de grup diferential de autobuz vechi in toate treptele?

2) Proasta montare a timoneriei?

3) Strangerea prea puternica a pinioanelor din grupul diferential al cutiei?

4) Centrarea gresita a discului de ambreiaj si a volantei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Se simte o vibrație care apare doar în jurul vitezei de 100 km/oră. Vibrația este similară cu cea de roată dezechilibrată, desi am verificat roțile de mai multe ori. Fenomenul apare numai după 20-50 km parcurși, deci la cald cum aș spune și se simte mai bine, uneori și la viteză mai mică atunci când accelerez sau urc o pantă. Am cutie automată.

Întrebând in mai multe locuri am primit, evident, mai multe răspunsuri: :001:
 - cap planetară dinspre cutie (am avut burduf spart);

- rulment cutie planetară

- casetă direcție

- problemă amortizor sau direcție (am verificat toate bucșele, iar amortizoarele nu sunt curse).

Am schimbat un rulment roată care într-adevăr huruia, dar problema nu s-a rezolvat și n-aș vrea să le schimb pe toate cele de mai sus  pe rând fără să depistez problema.

Mulțumesc anticipat!
Sper să primesc indicații de la colegii mai experimentați sau care au avut aceeași problemă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am un Passat B6 2006, cod motor BWV 2.0 TDI. In treapta a 3 si a 4 cand Apasă pedala la fund imi dardie si nici nu trage bine, dar dupa 2400 ture totul revine la normal. Imi spune si mie cineva care ar fi cauzele? La ralanti nu dardie merge normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie facute mai multe verificari, mers cu masina.... din pacate greu de zis pe forum, doar dupa o descriere

 

poate sa fie din sistemul de alimentare cu carburant - injectoare, filtru, pompa, sorb colmatat.... poate sa fie pe linia de vacuum.... dar cel mai bine e sa cauti pe cineva care se pricepe, pe langa tine - si care poate merge cu masina, sa vada despre ce e vb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In treapta 1-2 nu am nicio problema, dar in schimb cand sunt subturat in treapta a 3 Si a 4 si ii dau talpa imi dardie in podea, dar de la 2300 ture dispar trepidatile si trage normal.

Modificat de aikon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

sper ca am nimerit bine topic-ul.Am un passat 2006 2.0TDI 4MOTION cod BKP.De vreo doua saptamani am observat ceva ciudat,intre 2000 si 2500 de ture masina are un trepidat ceva gen roti dezechilibrate se zgataie toata masina sau cand e pe pilot la o viteza mai mare daca ii dau un impuls de accelerare din maneta pilotului are acel zgatait 2-3 secunde dupa care merge normal.Mentionez ca motorul merge rotund si in relanti si in turatie,trage nu da fum injectoare schimbate si in parametrii kit ambreiaj schimbat acum 5000 de km,rotile sunt echilibrate,anvelopele nu par a avea defecte,daca are cineva o idee sau a patit la fel si poate sa ma ajute cu un sfat astept cu nerabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cuplajul cardanului de la cutia de transfer si de la haldex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a spus si Mihai, acolo este problema - mai mult ca sigur la flansa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti.Imi poate spune cineva cum se schimba cele 2 bucse de la cadru motor?.Am reusit sa le scot pe cele vechi,dar nu-mi dau seama cum sa le montez pe cele noi.Cea de sus,cu filet,pare sa se monteze pe deasupra,dar nu-mi dau seama cum, ca nu are loc de caseta de directie...sa nu-mi spuneti ca trebuie sa dau jugul jos ca nebunesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Am si eu un passat din 2009 2.0 TDI 170hp si am aceleasi simptome , chiar mai grav adica mi se opreste din mers cand stau la semafor si trepidatiile sunt violente rau.La service mi.au spus ca are probleme de alimentare dar nu stiu care dintre pompe este de vina.Nu as vrea sa le schimb pe toate 3 stie careva cum sa verific care dintre pompe este de vina?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce erori sunt stocate pe masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul mi.a spus ca sunt niste erori legate de presiunea motorinri .Am uitat sa mentionez ca am un consum instant de 1.2l/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am achizitionat recent un VW Passat 2010 1.6 TDI 105CP Bluemotion. Totul este OK mai putin 2 chestii: la relanti vibreaza putin, nu tare dar vibreaza ( nu scutura sau ceva... doar vibratii, se simt mai tare daca deschid portbagajul si tin mana pe el deschis ) asta nu ar fi ceva mare problema, se poate trai cu ea.

A doua problema... ieri a fost prima data cand am sesizat... in vitezele 1 si 2 pe la aprox. 1800-2300 ture se aude un clantanit, ca si cum lovesti 2 metale, masina trage normal, merge ok, doar ca se aude sunetul respectiv, dupa ce accelerez mai tare nu se mai aude. Pe loc la relanti totul este ok, daca o accelerez stand pe loc totul este normal. Ce am mai sesizat, daca ii dau a 2`a la viteza ff mica, subturat, chinuindo, atunci tacanitul respectiv se aude mult mai tare pt. 2-3 secunde apoi nu se mai aude. Am realizat ca la rece nu se aude tacanitul ci doar dupa ce se incalzeste. In treapta a 4`a nu se mai aude deloc.

In treapta a doua se mai aude si daca merg constant undeva la 2300 ture .

Nu cred ca este ceva normal, am sunat la service`ul unde merg de obicei si doar sapt. viitoare au loc, pana atunci daca are cineva vreo idee ce ar putea fi... macar sa`mi fac o idee ar fi genial.

 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, la asa ceva nu ne putem da cu parerea, pe forum.... trebuie sa ai masina, sa o asculti, etc... nu e o problema generala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

 

Ma puteti ajuta va rog cu o idee cam ce ar putea fi urmatoarea problema: Veneam acasa cu masina din semnatura, si brusc a inceput sa mearga motorul in 3 pistoane si sa iasa fum de sub capota cu miros de gaze nearse. Am deschis capota si am observat ca a scuipat ulei pe la capacul motorului (pe la busonul de ulei). E posibil sa se fi spart segmentii unui piston si sa bage presinue? Motorul nu era nici rece si nici cald, pe undeva la 55-60 de grade indica acul... Dupa incident a crescut foarte repede temperatura motorului la 90 de grade intr-un minut pentru ca a trebuit sa mai merg cu ea asa 200 de metrii sa o bag in curte.

 

Astept un raspuns, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare.si eu am aceeasi problema.am passat b6 2.0tdi 140 cp 2007 iar de ceva timp sunt in italia cu ceva treaba si am incept sa simt si eu acele vibratii.la mine se manifesta astfel:dimineata pana sa fac 5-6 km pe strda normala cu viteza intre 40-60 km/ora merge ca si cum ar sari in sus dar dupa 60km/ora dispare acea trepidatie.dupa ce ies pe autostrada intre 100-140km/ora se simte acea vibratie in volan si in masina dar si in podul pedalier simt ca o bataie usoara.am fost la reprezentata vw si miau zis ca nu sunt singuri dar au intalnit si la golf 5,6 aceeasi treaba si au schimbat un rulment din capul planetare care vine prins in cutia de viteze zicadumi ca ala ramane fara vaselina,mentionez ca atunci cand plec cu ea de pe loc si virez la viteza mica stanga-dreapta se aude ca un vuit(uuuuu) usor.sa fie acel rulment de vina pt toate vibratiile si acel sunet?stie cine ?ati mai intalnit aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

va Salut

am si eu un passat b6 2,0TDI am avut si eu trepidati la Masina ca si cand ar fi fost rotile dezechilibrate eu lucrez in Germania si am dus Masina direct la VW de abia a doua oara iau dat de cap  prima data au zis ca ar putea fi injectoarele dar testerul nu dadea nici o eroare a doua oara au gasit planetarele  ce a ce am si schimbat Masina merge perfect de atunci simptomele erau la turati mici si intre 50 60 kmh cum am mai scris facea ca si cand rotile erau dezechilibrate de si sunt noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut, eu am vibratii + huruit la peste 100/ora... se pot verifica planetarele in spatele blocului ? cum ?

merci 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe verificarea cu uzura pneurilor,rulmentii....apoi planetarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!