Jump to content

Trepidatii Vw Passat


AlexStan
 Share

Postare recomandată

da, nu este link-ul potrivit...

 

abia rezist sa nu zic ceva aiurea... dar Lex, teapa de genul asta este veche... nimeni nu ar vinde un CC la pret de Golf 4... deci, da-i pace si uita de acest anunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rofl... mai crede cineva in mos craciun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trimitere avansul a ăsta urmează. ..Apoi o sa Îți iei passat cc din păcate 1:50 scara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa ii dai 5000 de euro ca faci super afacere.....Nu imi vine sa cred ca in 2016 mai pune lumea botul la asa ceva!!!! Astea sunt tepe din 2005. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LEXnouazecisiopt

Inafara faptului ca am facut postarea aici, ce va deranjeaza? Nu am spus ca o sa cumpar masina aia, a fost o simpla intrebare, daca e ceva dubios sau nu, nu cred ca e o rusine sa intrebi atunci cand nu esti informat. Multumesc [emoji4]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti spune si mie cum ai gandit ca acest topic este cel potrivit pentru aceasta intrebare?

Regulamentul l-ai citi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi și mulțumesc F l o r i n pt scanarea cu VAG COM-ul dar mai ales pt veste buna in legatura cu mașina,m-am linstit in legătură cu vibrația la relanti se pare ca problema mea a fost motorina. Mulțumesc și pt activarea funcțiilor. O zi buna va doresc.

Modificat de relugeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Am achizitionat de curand un Passat B6 motor 2.0tdi PD 170cp cod motor BMR, fabricat in 2007 si intampin urmatoarea problema: Incepand  de la ~1800rpm pana pe la ~2500rpm masina trepideaza puternic mai ales la accelerare brusca. Ex.: Treapta a 4-a pe la 60km/h si incerc sa cresc viteza, daca accelerez mai brusc se simt foarte puternic trepidatiile, la fel si in treapta 3-4-5-6...dar parca cel mai pronuntat se simte in treptele mari de viteza....daca accelerez usor, progresiv, se simt dar mult mai putin...odata ce trec de ~2500rpm parca nu se mai simt...sau foarte foarte putin, la fel si sub ~1700rpm....daca iau piciorul de pe acceleratie, indiferent de treapta in care sunt sau de viteza, nu se mai simte nici un fel de trepidatie. O alta problema care nu stiu daca are legatura cu prima se refera la pornirea dupa o perioada de timp a motorului (dupa ce acesta a stationat mai mult timp....~12h)...Pornirea se face mai greu (invarte de 3-4 ori pana porneste) si motorul balbaie pentru maxim 5 minute dupa care functioneaza perfect rotund fara intreruperi sau treidatii de orice fel. nu exista nici un zgomot suspect (bataie sau trancanit) nici cand tremura motorul nici cand merge normal, nici cu ambreiajul cuplat sau decuplat. Masina trage exemplar chiar si atunci cand exista trepidatia....dar parca din cauza trepidatiei as avea impresia ca la fiecare "trepidatie" (o miime de secunda) nu s-ar alimenta cum trebuie si de aici si trepidatia, dar turbina sigur isi face treaba....asta e doar o....presupunere. Cand am cumparat masina am pus tester si nu existau probleme la injectoare sau erori la motor. 

Astazi urmeaza sa ma intalnesc cu o persoana cu un tester sa facem o testare si un log in mers. Va rog sa ma indrumati ce ar trebui sa verificam, masuram pentru a va putea prezenta date care ar putea duce la identificarea problemei.

P.S.: am fost la 2 service-uri pana acum si la 1 mecanic (la garaj - recomandat de mai multe persoane ca mecanic ok), dar nici unul nu au pus tester si fiecare a venit cu "idei" diferite.... ba ambreiaj+volant, ba injectoare (fara sa fi pus tester) si pompa de motorina (fara sa fi pus tester), altul doar la o scurta privire mi-a zis ca sigur e de la tampoanele de la motor sau de la planetare.... dar din pacate nici unul nu a desfacut macar sa fie sigur...mi-au zis ce cred ei si cat ma costa piesele cu tot cu manopera....

Prefer ca inainte de toate sa fac totusi o testare pe calculator si un log....va voi prezenta datele si astept si parerea voastra.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic.

Da o fuga pana la colegul EEXCALADE este din Bacau/nu e departe de tine si cu siguranta o sa pleci cu un diagnostic corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut si eu am o problema  si nu am reusit sa o identific inca ...desi lucrez la un ateleier servis  am ajuns in situatia sa cer cateva sfaturi  pentru ca nu ma descurc ...deci -masina din semnatura un vw passat  2.0 tdi 170 cp dsg cod motor BMR dimineata la prima pornire  nu porneste usor o ia asa lung , nu e ceva normal 

-am schimbat oringurile la injectoare 

am schimbat toate filtrele  

am verificat cantitatile la injectoare dar nu cu vag-ul  cu un bosch ktsam dat jos pompa din rezervor si culmea era plina de ulei negru  banuiesc ca din cauza la oringuri desi  nu prea am inteles cum nu sa diluat cu motorina   deci daca cineva mai stie ceva  as putea sa mai verific ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

romytaxy

colegul de la roman a fost rezolvat.:beerchug:

kleinsorin

Motorina neagra = ulei de motor.Fa o proba cu alta pompa tandem.Alimenteaza motorul (tur si retur de la filtru)direct dintr-un borcan,daca dupa 2-3 litri de motorina pusi in borcan ,motorina vine tot neagra atunci trebuie inlocuita chiulasa ,e fisurata intre retur motorina si tur ulei.Pornirea greoaie poate veni tot de la chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EXCALADE

Bine ca sunt oamenii rezolvati/asta conteaza.

Scuze de off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa o rezolvare se vine cu un feedback,asa era frumos sa faca colegul de la roman...

ce mai conteaza ,bine ca si a rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE o sa fac o verificare  sa vad daca sa mai inegrit de ulei si sa schimb din nou filtru de motorina  sa vad daca mai vine ulei 

M-am gandit si la pompa tandem dar nu inteleg de ce dupa prima pornire  celelalte sant la sfert de cheie  cum se zice 

Daca era fisura in chiulasa ma gandesc ca trebuia sa scada si nivelul la ulei dar  nu am pierderi de ulei   saptamana viitoare voi mai face cateva verificari si revin cu noutati ....multumesc de sfaturi si  sa vedem ce va mai urma ....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am si eu o problema cu masina mea, passat b5.5 1.9 tdi avf, mai exact cand e mai racoare afara, se simte ca si cum ar intra caroseria in rezonanta, daca accelerez tare simt o  vibratie si in maneta de viteze, mai ales daca tin mana pe ea sa zicem in treapta a 4 a si o trag usor spre portbagaj, in carenajele usilor, peste tot. Am facut log in mers, totul era in regula, valorile la injectoare sunt destul de ok, zic eu, motorul merge rotund, trage. Daca e cald afara, gen 25 grade, soare, nu se mai simte mai deloc, daca e mai racoare pur si simplu se schimba total. Am verificat racordul flexibil si nu scapa gaze pe langa, esapamentul pare in regula, tampoanele la fel. Ce poate sa fie? 

ffff.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Mustang 1 cum ai rezolvat problema?Care a fost cauza sau cauzele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor.

Cer si eu niste sfaturi in legatura cu un passat 2.0 tdi cu cutie DSG din 2006.

Imi porneste foarte greu si atunci cand o face, mai intai se scutura parca ar tuşi si dupa ce pornea scotea fum alb (de la injectoare)

Am fost cu ea la mecanic si am schimbat injectoarele care au fost un sfert din masina apoi am curatat valva EGR.

Pe tester nu ia dat nici o eroare...

Va rog sa ma ajutati!

Ce ar putea sa fie?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare,

 

Am si eu un Passat B6 cu motor CBAB si din cand in cand simt anumite trepidatii ale motorului. Masina are 156.000km, distributia a fost schimbata la 130.000. 

Trepidatiile nu sunt de la roti sau ceva pe caroserie, le simt din motor. Ideea este ca nu se simt dupa o anumita rotatie / viteza. Eu le simt mai mult la relanti.

A fost testata la La Service in regie si nu s-au gasit erori sau alte probleme.

Ca si extra simptom, am vazut ca dupa episoade de tremurat, cand opresc, ventilatorul inca merge - probabil ceva se incinge rau de tot pe acolo.

A mai patit cineva asa ceva?

 

Mersi,

Adrian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut!

Am un passat b6(2006) cu motor bkp. De 2 saptamani am o problema: motorul nu mai trage ca inainte, la viteza constanta e ok, dar cand accelerez vibreaza pe plaja 1800 - 2500 in vit. 4 5 si 6. (Dar nici mai sus nu mai are putere ca inainte)

Am senzatia ca merge in 3 pistoane in demaraj.... (din experienta de sofer asa se simte)

Am reglat avansul ...era la + 1(cu toate ca inainte mergea si cu el asa) l-am pus la -2,36 dar problema continua sa se manifeste la fel. La relati valorile injectoarelor sunt ok.

Vreau sa fac log in mers (am VCSD) ... va rog sa-mi spuneti pe ce canale sa fac log... am ajuns la disperare (nu are erori pe motor si nici pe alte module).

In zilele urmatoare vreau sa schimb filtrul de motorină (desi are numai 5000 de km) si apoi sa verific pompa din rezervor.

Va rog sa-mi dati si alte idei. Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@madox inteleg ca ai o prblema dar search-ul pe forum merge excelent:

 

Aici postezi log-ul facut in mers, iar o alta simpla cautare pe google sau chiar aici pe forum iti spune ce blocuri de masura trebuie selectate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare , salutare , am o nelamurire , de putin timp masina mea cand  o pornesc dimineata zici ca ii pleaca motorul inaintea restului , zmuceste la pornire dar nu in fiecare dimineata , pe parcursul zilei nu mai face asa , cum o las sa se odihneasca mai mult cum face nazuri , de la ce sa fie oare ? Multumesc anticipat de ajutor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara colegi ! Am o mare problema cu trepidatul la viteza mai mare.... de pe la 120 sa zic asa ca incepe treptat. de la 140 in sus deja trepideaza si mai tare si cu cat cresc si mai rau... se simte  si in volan si pedalier si in caroserie. De 3 luni nu ii dau de cap.... am schimbat 2 seturi de jante.... si de tabla si aliaj (r16 si r18) degeaba... am luat cauciucuri noi... degeaba.... am echilibrat de 3 ori si degeaba... am schimbat tripode si tot degeaba. Colegi care ati mai  patit asa ceva ...va rog sa imi spuneti unde sa mai caut problema ca  am ajuns la capatul rabdarilor. Din ce poate sa mai trepideze?  Rulmentii nu fac zgomot ,discurile stiu ca ar trebui sa trepideze la franare,  volant am schimbat-o acum 2 luni ca batea la rece. Va multumesc anticipat si raman dator daca ma scapati de  acest stres... macar sa stiu unde sa mai caut. Passat 2.0 Tdi 140Cp DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ar fi bine sa verifici fuzetele cu un ceas comparator la un service. Sa nu fie vreuna lovita si sa fuleze roata. Ceva de genul:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!