Jump to content

Jante si anvelope (Touareg 7P)


cosmins
 Share

Postare recomandată

10 hours ago, Baxxon said:

N-ai zice ca 2 dB fac diferenta insa este o imbunatatire mare.

+2db inseamna aproape dublu. Scara logaritmica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

No' ieri o aparut avertizarea ca is cam desumflate anvelopele si , am purces la umflarea lor . Toate bune , doar ca dupa operatiune nu mai disparea mesajul de la bord cu starea presiunii anvelopelor. A trebuit sa intru in meniu si sa pun ( eu )cum era inainte ( afisare autonomie ) .

Cam aiurea sa trebuiasca ca eu sa navighez prin meniu ;  odata remediata problema presiunii , dupa 1-2 km mesajul trebuia sa dispara si sa revina la cum era inainte ( asa cum este la alte marci si cum ar trebui sa fie). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Desi inca arata ok dupa 50.000 km , al doilea set de Crossclimate 1 vor lua drumul reciclarii

Am comandat acum Kumho SOLUS 4S HA32 XL 235/65 R17 108V - B / B / 72dB = 1974 lei / set - transport si taxa prelucrare incluse

Cu aprox 900 lei mai putin decat cele mai ieftine Crossclimate 2 - B / B / 71dB

Voi spune parerea mea sincera dupa ce echipez masina cu ele si fac 2-3 sute de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Is curios daca le vei percepe galagioase si cum o sa te "coafeze" . Am vrut si io sa iau Kumho AS dar am ales  Pirelli AS( care pana in acest moment si pe ud si pe uscat nu m-au dezamagit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vor sosi in maxim 10 zile , am sa spun parera sincera despre comportament

Nu conduc pe zapada ca nu am unde dar pe uscat si ud imi voi da seama de diferente dupa 2 seturi de Crossclimate

Cum nu am gasit nicaieri pareri concrete comparative am hotarat sa testez singur ca sa imi dau seama pe viitor ce decizii voi lua cand schimb anvelopele

Zgomot , confort , consum , uzura - toate le voi studia in timp

La cat am dat pe ele , le pot schimba mai rapid daca nu sunt multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu care e faza cu anvelopele astea

Maine imi sosesc prin Fan

Eu le-am comandat la 473 lei + 20 transport = 493 lei pe bucata

Si acelasi magazin dupa ce mi le-a adus intr-o saptamana de dincolo le-a modificat la 591 lei / buc

Adica e cel mai mare pret care exista pe net ptr ele si aveau cel mai mic pret acum o saptamana

Nu le convine sa aduca de dincolo si e pret de descurajare sau s-au scumpit dincolo foarte mult ?

Iar restul , concurenta , vand ce au pe stoc cu preturi inca mici ?

De aici le-am comandat ieftin

https://www.cauciucurijante.ro/Anvelope/Anvelopa-all-seasons-Kumho-Solus-4S-HA32-235-65-R17-108V-XL-105538.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai prins pretul cel mic , esti in regula , nu ? Probabil pretul e in functie de DOT ( vezi sa nu ai surpriza, verifica dot-ul inainte sa platesti ).

Ti-am zis cum am patit eu cu anvelopele?Le-am comandat la un pret bun si mi-au dat termen de livrare 7 zile Daaar daca vreau a doua zi pretul crestea cu 50 de lei/anvelopa ; i-am bagat undeva cu afacerile lor si am luat din alta parte la acelasi pret bun dar cu livrare a doua zi .

 

Inca o data repet , mare atentie la dot , dpmdv n-as lua anvelope statute si depozitate cine stie cum doar pt o mica reducere .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele site-uri actioneaza precum Amazon, pretul se modifica in functie de cat de mare e cererea, in sensul ca cu cat dai mai multe clickuri pe linkul ala sa verifici pretul, cu atat acesta creste. Zilele trecte cautam un parfum, am intrat de vreo 3 ori pe siteul respectiv si pretul a crescut cu 200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant

Eu am platit cu cardul cand am facut comanda , cu tot cu taxe transport = 1974 lei

DOT mi s-a garantat minim 2022

Este DOT acceptat de mine pentru ca in maxim 3 ani le voi schimba iar , nu tin sa fie 2023 dar daca e cu atat mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e corect sa accepti un dot vechi nici pt tine nici pt altii. Daca nimeni nu ar accepta, s-ar schimba si mentalitatea asta oribila a vanzatorilor de a vinde gunoaie la pret de lux.

In UK , ti se ofera un discount baban la achizitia unor anvelope mai vechi de 1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2022 nu e un DOT vechi in septembrie 2023 , depinde si de luna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice producator care se respecta iti garanteaza 10 ani de utilizare, maxim, asta daca intre timp nu apar crapaturi. Media e intre 6 si 10 ani. O anvelopa noua poate sa stea mult si bine intr-un depozit, atat timp cat nu exista variatii prea mari de temperatura sau nu sta in soare.

In cazul masinilor DOTul nu-si are nici o relevanta, eu de exemplu eu conduc si motociclete, mari si rele, si pe circuite si pe strada, si in cazul asta DOTul e ceva mai relevant (pata de contact fiind cat o moneda de 50 bani) si cu toate astea am experimentat o anvelopa veche de vreo 5 ani dar nerulata si surpriza, grip fenomenal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum au 2023 , au fost deja livrate la firma , imediat ajung si eu si merg sa le schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul ok , arata bine , nu simt nicio diferenta de confort sau zgomot fata de CC1 care erau cotate cu 69dB

Voi mai studia la drum lung in weekend , prin oras le-am simtit super ok , am mers pe cateva strazi drepte si mai lungi sa testez

CC1 au zburat la cineva care a venit special sa le ia cand le-am schimbat si le va vinde ca " arata bine " dupa 50.000 km .... 🤪

aa1.jpg

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Fa intai niste drumuri pe extern la viteza mai mare, mai multi km si apoi revino cu impresii. 

In oras la 50/h nu poti sa-ti dai seama de diferente .

în urmă cu 15 ore, adidas00 a scris:

motociclete, mari si rele, si pe circuite si pe strada, si in cazul asta DOTul e ceva mai relevant (pata de contact fiind cat o moneda de 50 bani) si cu toate astea am experimentat o anvelopa veche de vreo 5 ani dar nerulata si surpriza, grip fenomenal.

Or avea grip fenomenal , dar riscul e urias sa se exfolieze sau chiar sa explodeze , pe curbe , eu unu nici nu as incerca cu motoru , experiente de genu.

Dot-ul e foarte relevant pt ca nu stii cum au fost depozitate anvelopele asta in ambele cazuri ca e auto ca e moto.

 

Problema cu dot-ul e si la garantie , 2 sau in unele cazuri 3 ani ,,,, daca ai pierdut 1 an ca-s vechi , mare afacere nu e.

Modificat de Baxxon
typo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca dupa 50.000 km nici CC1 sa nu mai fie ce au fost la inceput si sa nu mai existe doar 69dB , de asta nu simt nimic , dar voi compara in weekend

Poate daca puneam anvelope ca ale tale simteam ca sunt mai silentioase tocmai ptr ca CC1 au devenit probabil mai zgomotoase dupa atatia km

Am mai mers putin cu astea noi si nu am simtit nimic diferit , daca mi le schimba cineva fara sa spuna nu realizam ca am alte anvelope

Cand am primit masina de dincolo cu anvelope terminate no name era un zgomot teribil , diferenta a fost semnificativa cand am pus primul set de CC1 noi

In rest conduc normal deci nu am nevoie de performante de top , sa fie rezistente si sa se comporte ca in teste ca eu voi fi multumit

Le-am luat special sa testez ce pot niste anvelope medii de top comparativ cu unele premium pe aceasta masina la stilul meu de condus si la drumurile fara zapada pe care le fac 99% din timp

Daca voi fi nemultumit le pot schimba oricand dar macar pot spune ca am testat personal

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No' pai asteptam pana faci ceva drumuri lungi si in conditii diferite de vreme , sa poti sa spui cum te coafeaza noile incaltari.

Desi , daca spui ca mergi domol domol , posibil sa ti se ara identice cu CC-urile precedente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia aia cu diferite tipuri de vreme , mai vorbim anul viitor dupa ce prind frig / canicula / ploaie torentiala/ polei pe autostrada si pe diverse drumuri cu ... curbe

Pana atunci le voi forta sambata putin pe Valea Oltului si autostrada daca e liber

DOT 1823 fabricate in China la fabrica din Tianjin ( cod fabrica marcat pe anvelope = 1C0 )

Am bagat presiune 2.5 in toate 4 azi la pranz cand era foarte cald

Cu ce se scot rugina asta care se vede asa urat ? Doar pe capete au rugina prezoanele

 

Ce am mai observat - fata de Michelin , aduna ... pietricele , la CC1 foarte putine am gasit

Acum erau pline 3-4 la fiecare roata , punct minus clar - pietricelele genereaza zgomot si se gasesc pe fiecare strada de la noi

Asa arata structura anvelopelor

1.jpg

2.jpg

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kumho nu-s koreene ?

Pe prezoane poti da cu convertor de rugina ( poti alege de la nigrin ) toate functioneaza la fel sau daca vrei sa straluceasca crom , iei noi 

Si pirelli aduna pietricele la greu , probabil din cauza faptului ca au 6-7 mm carne ?

Modificat de Baxxon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modelul acesta de anvelope Kumho , coreene , e fabricat in China , stiam asta

Nu vreau sa straluceasca , multumesc de info

CC1 nu adunau deloc pietre , am si uitat ca exista dupa ce anterior luam pietre cu lopata de pe General Grabber :

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa primii 200 km ma declar foarte multumit , pe uscat se comporta excelent , am franat , accelerat , am luat curbe cu viteza , tot ce am putut in conditiile de trafic de azi

Zgomotul anvelopelor nu se resimte mai mult decat la CC1 in nicio situatie

Am testat inclusiv pe autostrada la viteza maxima , cam 25 km

Zgomotul motorului si vantul acopera orice zgomot de anvelope in aceste conditii , asa era si inainte

Pe asfalt de calitate am testat unde stiam sigur = pe centura la Calimanesti cum mergi spre Sibiu => rezultat = aproape ca nu se aude zgomot de la anvelope cand iau piciorul de pe accelelatie si opresc AC-ul

Nu le simt mai putin confortabile decat CC1 , nu sesisez nicio diferenta de confort

Ramane sa mai testez pe Dealul Negru pe urcarile cu doua benzi unde CC1 nu m-au dezamagit niciodata , si evident pe ploaie

Nu sunt pentru zapada , nu am unde testa si nu am de gand sa merg cu ele prin zapada decat la nevoie

Apoi ramane testul timpului , sa vedem cum se comporta peste 1 an si peste 2 ani

Si doar atunci pot sa le recomand sau nu , deocamdata sunt anvelope de test ptr mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi fiind, nu ai avea motiv de nemultumire , cat timp nu conduci nebuneste , vor face fata cu brio.

Eu cred ca ai facut o afacere buna.

Chiar si pe zapada , cu un condus preventiv si faptul ca tractiunea e integrala, te vei descurca fara probleme.

Ramane testul timpului si daca te tin 3 ani , chiar merita( eu mai mult de 3 ierni nu tin anvelopele allseason chiar daca mai au carne )

Modificat de Baxxon
typo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dupa job am tras o fuga pana la Pitesti si inapoi

Am prins drum relativ liber pe sensurile in care am mers eu , doar aproape de Pitesti si de Rm-Valcea a fost trafic

Asa ca am testat mergand la limita , adica maxim cum merg eu uneori pe curbe .. am pus diverse frane fara motiv .. am mers si cu viteza fara rost pe curbe , etc

Poate unii din spate s-au mirat ca accelerez si franez fara motiv dar asta e , nu i-am incurcat cu nimic si doar azi am facut asta

Pot spune ca nu s-a simtit ca am schimbat anvelopele , se comporta foarte bine , parca nici pietre nu mai gasesc prinse pe ele

Semn ca Michelin si-au pastrat din calitate dupa 50.000 km , le simteam la fel de sigure

Ramane de vazut cat vor tine astea ieftine

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat vor tine, si cum isi vor pastra calitatile/performantele in timp si odata cu uzura :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , aici e de testat ptr ca toate review-urile si testele de pe net nu spun decat cum se comporta cand e noua

Cert este ca Crossclimate si-au pastrat calitatile in timp

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!