Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

Nu ai de ce sa te scuzi....

La anumite modele mai noi, merge activata functia, cu VCDS-ul - Octavia 2 FL, Passat CC - vine stock, unele Polo Gti... etc... la altele nu - eu am B6, 2010 FL - si nu mere....

La cele mai vechi - platforma A - Golf4, etc... nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant topic.

O intrebare: a reusit careva un cluster swap Immo 3 Audi la un Immo2 VW?

Presupunem ca ambele sunt CAN. M ar bate gandul pentru indicatoarele de ulei si voltaj.

Modificat de alexandru28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca sunt din acelasi grup, specificatiile CAN-bus-ului difera de la Audi la Vw. Nu mai amintim ca pinout-ul nu este la fel. Plug & play (doar cu modificarea mufelor) nu vei reusi sa faci sa functioneze impecabil un cluster de audi pe vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Departe de mine gandul ca pin-outul mufelor sa fie identic. Schema Vw plus schema audi, plus o groaza de legaturi refacute, eventualele fire necesare trase de la senzorii in cauza( cel putin presiune ulei si voltaj baterie). Dupa care imperecherile cu ecu, cheile samd.

Ma gandeam ca cineva a reusit asa ceva. Stiu ca mai simplu este sa cumperi indicatoare afterm si sa tragi firele.. dar deh... daca nu ne am complica existenta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual sa mergi pe un cluster VDO de A6 C5, varianta cu CAN .... dar nu cred ca o sa iti incapa in coaja bordului - trebuie sa faci ceva traforaje....

in rest, posibil - in mare parte.... abia cand o sa incepi sa modifici, vei vedea care o sa fie problemele - diferentele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serios acum, chiar nu poti merge cu masina daca nu stii in fiecare secunda cat iti incarca alternatorul? :blink: Si in plus, nu stiu daca ai pe masina senzor pentru masurarea incarcarii.

Daca tii neaparat, cred ca se gasesc indicatoare aftermarket si nu mai trebuie sa schimbi bordul. Sigur, nu zic de alea prinse pe stalp, care arata ca dracu' pe orice alta masina in afara de cele de drift sau drag. :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti trebuie senzor pentru masurarea incarcarii.... informatia aceasta e deja furnizata clusterului actual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal.... unde sa o vezi altfel ? de aceea am scris ca este furnizata... si nu afisata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am adresat o intrebare doar de dragul tehnicii constructive... oricum nu am timp pentru asa ceva... avand doar o masina si folosind o 7/7 zile nu ma incurc sa refac pinoutul fara ca sa am macar 2 zile libere la dispozitie. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu m-am facut inteles. Ideea era ca nu vei reusi sa faci sa mearga clusterul de audi pe vw. Doar ca pentru a te convinge de asta va trebui sa modifici pinii in mufe. De doua ori. Odata ca sa vezi cum nu merge clusterul de audi si a doua oara ca sa revii la ceva functional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu se poate. Vor exista cateva diferente.. dar daca as gasi un cluster de pe un audi cu optiuni identice ca VW meu.. totul este posibil. Daca as avea schema pentru ambele clustere mi as da seama fara sa ating vreun pin.. doar nu crezi ca voi macelari mufele de alimentare doar de dragul experimentelor.

Daca o sa fac rost de scheme.. mai vorbim despre ce se poate si ce nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarasi incepem :( .

Nu poti imperechea cheile. Nu poti citi turatia. Nu poti afisa usile deschise. Nu poti modifica curba rezervorului. Plus ca dumpul e criptat. Si sigur mai sunt lucruri care nu-mi vin acum in minte.

Dar ce-s astea ? Fleacuri ! In principiu se poate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok imi insusesc lectia primita. Deocamdata sunt in faza de documentare. Daca cele spuse de tine se confirma... voi reveni la sfarsitul weekendului sa ti dau dreptate sau nu(promit solemn)... sa nu crezi ca iau de bun tot ce mi se spune :DElectronica mananc si eu de cativa ani buni (12 la numar), dar swap de genu asta n am facut... inca

Modificat de alexandru28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru28 bordul de A3 nu are voltaj si temp la ulei(cel putin eu nu am vazut pana acum). Doar cel de A6, dar ala deja este mult prea mare ca dimensiune, cam greu il "bagi" in locul celui de golf. Nu este imposibil ce vrei tu, dar o sa ai o problema in primul rand cu modulul de airbag, bordul de audi nu mai are J533 in el si modulul de airbag nu iti functioneaza fara info pe can de la el. Automat pierzi si martorul(la golf informatia vine pe Can iar la audi ii analogic pe un pin). La fel si cu ABS/ESP daca ai. Cu cheile o rezolvi, bordul se poate trece in mod immo2 la majoritatea bordurilor de audi a3/a4/a6, in cel mai rau caz trebuie sa schimbi si cipuri-le.Turatia la motor o sa fie ok, asta vine pe can si o transmite acelasi id(ecu motor). Altele nu imi vin in minte acum dar cum ziceau si colegii mai sus nu cred ca merita swap. Daca oricum vrei , iti poti face mufe adaptoare intre mufele masinii si mufele bordului de audi.

@laur_vw din ce an e bora? Pt ce vrei tu trebuie sa faci un modul care sa dea informatie de turatie si viteza pt 1-2 secunde la punerea contactului. La modelele pana in 2001 informatia de turatie a motorului vine in pinul 11 al mufei albastre, undeva la 33Hz semnal dreptunghiular 50% duty cycle pt aprox 1000 rpm. Daca masina e mai noua turatia vine pe can , ID 280 byte 1 si 2. RPM*4 si trimiti in Hexazecimal, byte 1 ii LOW si 2 ii HIGH (Ex id 280 D2 1C 0E 00 00 FF FF 00 pt 903 rpm) .

Pt viteza ai tot semnal dreptunghiular 50% dutycycle pe pinul 28 mufa albastra. 220km/H aprox 220Hz. M-ai facut curios si pe mine, cand am timp o sa incerc sa vad cum se vede real pe un bord .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Naspa se vede. Am incercat eu pe vitezometru. Ca ochi-n capul mortului se misca. Nici macar nu se compara cu ce-i in clip la modelele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bora este 2005 an de fabricatie,dar eu vroiam doar sa stiu daca putem pacali ceasurile software,deja mi-as complica viata cu hardware :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care vreti sa-mi spuneti ce semnifica cifrele din codingul instrument cluster? la mine am 01111

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit ceva pentru diesel, dar probabil seamana:

01XXX - are indicator de uzura la placutele de frana

XX1XX - codare pentru Europa

XXX1X - Vehicles with flexible service intervals(ESI) with oil level/temperature sender-G261; PR No.: QG1

XXXX1 - 4345 (asta nu stiu ce vrea sa fie)

Nu garantez ca e corect ce am gasit, dar e un punct de plecare. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu, vrei sa-l modifici sau care este problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da

eu am long life service si as vrea sa trec la cel normal ca nu fac schimbul la 30000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles.... vezi ca nu din coding o poti rezolva, ci din 10-Adaptation - pasii sunt postati pe undeva..... da o cautare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face din adaptation: copy paste din helpul de la vag-com

A040,0,Mileage since Service

A040,5,Mileage since Service

A040,6,Increments: 1 = 100 km

A040,7,

A040,8,NOTE: Adaptation channels 40-44 must be

A040,9,entered and stored in the following order:

A040,10,42 > 43 > 44 > 40 > 41

;

A041,0,Time since Service

A041,5,Time since Service

A041,6,Increments: 1 = 1 day(s)

A041,7,

A041,8,NOTE: Adaptation channels 40-44 must be

A041,9,entered and stored in the following order:

A041,10,42 > 43 > 44 > 40 > 41

;

A042,0,Minimum Mileage to Service

A042,5,Minimum Mileage to Service

A042,6,Increments: 1 = 1000 km

A042,7,00015 = Standard (15.000 km / 9.000 mi)

A042,8,

A042,9,NOTE: Adaptation channels 40-44 must be

A042,10,entered and stored in the following order:

A042,11,42 > 43 > 44 > 40 > 41

;

A043,0,Maximum Mileage to Service

A043,5,Maximum Mileage to Service

A043,6,Increments: 1 = 1000 km

A043,7,00015 = fixed Service Intervals (15.000 km / 9.000 mi - w/o Longlife)

A043,8,00030 = Gasoline Engines with flexible Service Intervals (30.000 km / 19.000 mi - with Longlife)

A043,9,00050 = Diesel Engines with flexible Service Intervals (50.000 km / 31.000 mi - with Longlife)

A043,10,

A043,11,NOTE: Adaptation channels 40-44 must be

A043,12,entered and stored in the following order:

A043,13,42 > 43 > 44 > 40 > 41

;

A044,0,Maximum Time to Service

A044,5,Maximum Time to Service

A044,6,Increments: 1 = 1 day(s)

A044,7,00365 = fixed Service Intervals (w/o Longlife)

A044,8,00730 = flexible Service Intervals (with Longlife)

A044,9,

A044,10,NOTE: Adaptation channels 40-44 must be

A044,11,entered and stored in the following order:

A044,12,42 > 43 > 44 > 40 > 41

A040-A044 sunr canalele, 41-44.

Eu asa am resetat service-ul si modificat dupa placerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am reusit, dar fara senzorul de nivel ulei (care momentan este ars)dupa ce-l inlocuiesc o sa revin la 15000 ca vreau sa ma avertizeze in bord daca scade nivelul de ulei.

acum nu pot sa ma loghez la instruments,dupa introducerea codului de login la apasarea butonului de introducere se declupeaza interfata si nu se mai conecteaza pana la luarea contactului si punerea lui la loc

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Acum folosesc la masina mea diesel un bord minidot vdo immo 3 de la una pe benzina.

Singurul lucru care ma deranjeaza este ca nu vad bujia incandescenta mai ales acum iarna.

Pot sa ii scriu un soft de vdo immo 3 de le la una diesel ?

Si pun foliile aferente dupa aceea.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!