Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

Si cum pot face ascest test???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri la instrumente si dai "Output Test".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare am si eu:in cutia mecanismului stergatoarelor sub acel plastic in partea stinga este un senzor care seamana leit cu cel de temperatura din bara.ce rol are acest senzor?eu nu am climatronic am ac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor temperatura exterioara -- Termo switch. Conditioneaza comanda compresorului de A/C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica, nu-l mai lasa sa porneasca, cand temperatura scade sub 4-6 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

am un IC minidot 1J0920921A in mile VDO

Am pus folii cu turometru 7000 si vitezometru 260 tot VDO

si foliile vechi aveau pe interioru lor aceste caracteristici

acuma rugamintea mea este

cine ma poate ajuta cu un bin pe codu asta dar de europa

atasez binu de uk

(stergetii extensia .txt sa ramana .eep)

toate cele bune

1J0920921A A4 KOMBINSTR VDO v16 paa2 pin 1502 bordu in mile.eep.txt

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ai copiat coding-ul tau, pe ceasurile de anglia si ai pus foliile de Europa - ai simtit abatere la vitezometru ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da Florin

ceasurile arata cam cu 15km/h mai mult decat viteza de pe gps

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai codat pe 17-Instruments, cu ce ai avut tu, pe masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am codat nimic

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, atunci ai doua variante.

Ori modifici ultima cifra de la coding - pe 17-Instruments - o sa iti apara balonul cu Help - si schimbi nr de impulsuri - pana se potriveste cu valoarea reala - ai 4 combinatii.

Ori citesti codingul din ceasurile vechi si il codezi si pe cel nou, cu aceelasi coding.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok

mersi mult Florin

asa am sa fac

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Se poate schimba folia actuala cu una de minidot ca in poza de mai jos??

In prima poza asa arata acum si vroiam sa stiu daca ii pot schimba folia??

Multumesc

post-46557-0-80277700-1339749034_thumb.j

post-46557-0-94078300-1339749216_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa pui folia de passat pe ceasurile de golf ?

De schimbat se poate schimba. Ca sa ai si indicatiile corecte mai trebuie indeplinite niste conditii:

-ic-ul de passat din poza este immo 3; daca ic-ul de golf nu este tot immo 3, discutiile s-au terminat. Martorii din interiorul vitezometrului si turometrului nu sunt la fel si la problema asta nu ai ce sa-i faci.

-pentru a indica corect turatia si viteza de deplasare dumpul ic-ului de golf trebuie modificat. Mai usor daca ic-ul de golf este vdo, mai dificil daca este alt fabricant. Trebuie sa ai cu ce sa scrii dumpul si sa stii unde sa-l modifici.

-scalele de apa si carburant de passat au un cerc in jurul lor. Pe passat, acesta nu se vede fiind acoperit de plasticul fetei ceasului. Pe golf se vede acest cerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

La masina din semnatura i-au fost schimbate ceasurile si au aparut o serie de probleme asa ca as vrea sa le schimb cu unele originale (nu le mai am pe cele vechi).

Un nene de la un service mi-a zis ca, dupa seria de sasiu pe care o am, codul de ceasuri ar fi: 1J0919880B. Ce imi puteti spune despre ele? Sunt immo2 sau immo3?

Acum am unele cu BC cu display mare. Cele cu codul de mai sus ce fel de BC au?

Intrebare principala este: ce fel de ceasuri pot sa-mi iau? Ce sa caut? Doar cu codul de mai sus, sau pot pune orice?

Am gasit 2 ceasuri de vanzare cu codurile: 1J0919860D si 1J0920921A. Mi se potriveste vreunu? Conteaza si marca (Motometer, Vdo, etc)?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai tu - sunt immo2 fara CAN

Marca recomandata - VDO

Ca sa nu ai batai de cap, trebuie sa cauti cluster cu seria 1J0 919 xxx - dupa aia, totul se rezolva.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, merci.

Stiti pe cineva in Brasov care se pricepe la genu' asta de activitati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Revin si eu cu problema mea si anume: am schimbat clusterul pentru ca cel vechi avea displayul dus si vitezometrul cateodata mergea, cateodata nu. L-am pus pe cel nou si totul merge perfect mai putin vitezometrul care arata viteza mult mai mare. Am urmat sfatul lui Florin sa schimb codingul din vag com, numai ca eu nu am licenta pt vag com deci nu imi apare balonul de ajutor unde ar trebuie sa vad cele 4 coduri posibile. Din acest motiv, am pus clusterul vechi inapoi si am coiat codingul lui (diferenta de o cifra fata de cel nou) apoi am pus iar bordul nou si am pus codul celui de pe bordul original. Am dat o tura cu masina, dar nici o schimbare, tot imi arata viteza cu mult mai mult.

Deci unde am gresit sau ce e gresit si cum pot rezolva aceasta problema.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand faci test, pe Instrumente - acul vitezometrului se opreste la 100km/h ?

In rest, trebuie sa vedem despre ce e vb... de rezolvat se rezolva, nu-ti face griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot face test pentru ca nu am licenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai - cam astea sunt solutiile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

IC-ul "nou" tot de sharan e? ce cod are?

15km/h e cam mult ca sa fie doar din calibrare, adica cu motorul oprit acul ar fi cu mult sub diviziunea 0.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul oprit sau pornit, acul sta la 0, nici mai sus, nici mai jos.

IC-ul nou este tot de Sharan iar codul este acelas, mai putin ultima litera care la al meu era cu C iar la cel nou este N.

7M3 920 940 C - cel vechi

7M3 920 940 N - cel nou

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e din calibrare - sigur e o problema de soft, coding sau chiar fizica. Pana nu te bagi cu VCDS-ul pe el, nu ai de unde sa stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

sigur se termina cu 940? nu 840?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!