Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

Staging ? Nu merge.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Software nu cred ca merge, dar hardware e posibil..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hardware banuiam si eu ca se poate...nu e inginerie...la soft e mai complicat.eu sunt fan masini stock si hardware ar insemna sa adaug piese si sa modific fire ceea ce contravine placerii mele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Software nu cred ca merge, dar hardware e posibil..

Cum sa faci hardware?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a spus Laur_vw mai sus. Faci un modul care la punerea contact sa de 1-2 sec pulsuri pe circuitele celor doi senzori G22 si G28 pacalind astfel IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hremus ai fost cu 5 secunde mai rapid in rasp...oricum,ma rog...aveam aceeasi idee,falsifici semnalul celor 2 senzori si daca esti cu adevarat maniac falsifici si apa si combustibilul :)).Oricum e munca de Sisif si nu cred ca merita sa pierzi timpul cu hardware

Modificat de laur_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asra asa e.. pentru mine si tine, dar poate pentru altii e ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar de amorul artei (electronice):

Nu cred ca vei reusi absolut nimic cu G28 care este conectat la ECU si nu la IC. Informatia de turatie vine pe CAN in ceasuri si ECU nu o va livra indiferent ce-i faci tu la G28. Problema devine mult mai complicata hardware si declaratii de tipul "faci un modul" ... care dau atat de bine in scris nu au mare valoare daca trebuie puse in practica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste cumva in numai sticla de la ceasurile de bord? sau trebuie sa schimb totul ?Golf 4 din 2000

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca piesa de schimb nu, doar asa daca gasesti unul defect si iei carcasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar de amorul artei (electronice):

Nu cred ca vei reusi absolut nimic cu G28 care este conectat la ECU si nu la IC. Informatia de turatie vine pe CAN in ceasuri si ECU nu o va livra indiferent ce-i faci tu la G28. Problema devine mult mai complicata hardware si declaratii de tipul "faci un modul" ... care dau atat de bine in scris nu au mare valoare daca trebuie puse in practica.

Ce e asa de greu sa faci "un modul" adica un simplu oscilator care sa fie comandat de un temporizator... Daca vrei sa te complici poti face cu un microcontroller. Referitor la G28 e posibil sa fie cum spui tu, adica sa nu trimita info pana nu pornesti motorul...parca stocheaza eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datorita unor atitudini ca a ta a ajuns si electronica in rand cu politica, sportul si agricultura. Toti se price la ea. Realizarile lipsesc din pacate in toate domeniile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ady2006,parerea mea e ca scopul forumului e sa ne dam cu parerea vis-a-vis de topic-uri si nu sa criticam,cu iz de superioritate,off-topic,posturile altora care in priceperea/nepriceperea lor incearca sa ajute.

Modificat de laur_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Ma poate ajuta si pe mine cineva? Am schimbat ceasurile de bord la un golf IV 1.4 16V, immo3 si nu pot sa le imperechez cu ECU, am urmat toti pasi ce trebuie facuti dar cand dau Test si Save imi apare scris EROARE. Dece oare am gresit ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te ajuta asta

Determining IMMO-ID (ECU)

[select]

[01 - Engine]

Look at the first "Extra" field. The 14-digit string is the Immo-ID.

[Close Controller, Go Back - 06]

Note: If the 17 Digit VIN is shown the vehicle does not use Immo II and the procedure here does not apply.

Determining IMMO-ID (Instrument Cluster)

[select]

[17 - Instruments]

Look at the first "Extra" field. The 14-digit string is the Immo-ID.

[Close Controller, Go Back - 06]

Note: If the 17 Digit VIN is shown the vehicle does not use Immo II and the procedure here does not apply.

Instrument Cluster Swapping

Prerequisites:

  • The Coding from the OLD (ORIGINAL) cluster has been saved.
  • The REPLACEMENT (NEW or USED) cluster is installed in the car.
  • Battery voltage at least 12.0 V.
  • All relevant coding and adaptation values have been transferred from the OLD (ORIGINAL) cluster to the REPLACEMENT (NEW or USED) cluster.
  • Make sure to have the PIN for the REPLACEMENT (NEW or USED) instrument cluster.
  • Make sure to have the Radio Code (for factory radios only).

Coding

[select]

[17 - Instruments]

[Recode - 07]

Enter the coding from the OLD (ORIGINAL) cluster

[Do It!]

Additional Volkswagen Step Including models with an Integral Address 19 - CAN Gateway in the Cluster

[select]

[19 - CAN Gateway]

[Coding - 07]

Enter the coding from the OLD (ORIGINAL) cluster

[Do It!]

Additional Audi Step Including vehicles that Do Not use an Integral Address 19 - CAN Gateway in the Cluster

Additional Adaptation Channels may be needed for SRI and the Internal Installation List of installed modules.

  • The Internal Installation List channels are generally 060, 061 and 062 when applicable.
  • The SRI channels vary by cluster. The automated SRI Reset feature of VCDS can be used to check the settings.

Matching the Cluster to the Engine ECU

[select]

[17 - Instruments]

[Adaption - 10]

Leave channel at "00"

[Read]

[save]

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Switch ignition Off and then back On within one minute, but do not start vehicle.

Notes: On some Euro Audi models with Immobilizer II, a PIN will be required.

Proceed with Key Matching (through Instrument Cluster) now.

Special Notes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cozmin1971: fa abstractie de postul lui @robert r. Daca aplici procedura de la IMMO3, care este alta (nu are rost sa ti-o mai insir si eu, o gasesti in nenumarate locuri), trebuie sa mearga. Categoric, ceva nu ai facut bine. Din pacate, de la distanta nu-ti putem spune ce.

@laur_vw: te-asi ruga sa nu "iti mai dai cu parerea" in arii tehnice. Nu-i locul potrivit pentru "datul cu parerea"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, operatiunea cu ceasurile ar fi o modificare care nu e o procedura standard, e cam dat cu parerea pana la urma, dar daca esti tu asa "expert mode", ai putea sa "dai si tu cu parerea", nu cu acid. Am inteles ca ai zis ca e imposibil, lasa-i pe altii sa incerce practic ;)

LE: Am corectat si greseala gramaticala de exprimare. eu vorbeste la romania =))

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ady2006 eu cred ca asta face toata lumea pe forum,aici nu e stiinta exacta 100%...se expun parari mai mult sau mai putin competente ;) si by the way,voi continua sa imi dau cu parerea deoarece consider ca nu esti tu in masura sa arbitrezi competenta parerilor mele...have a nice day

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius1982.11: Cam ce vrea sa insemne postul tau ? Nici macar "dat cu parerea". Cu ce contribuie la topicul asta ?

"Am inteles ca ai zis ca imposibil" (greselile gramaticale nu-mi apartin). Rau ai inteles. Am zis ca solutia simplista pseudo-prezentata este incorecta. Am mai sugerat si calea spre o solutie care sa mearga. Doar ca am spus ca nu-i deloc simpla. Dar probabil ca avem standarde diferite cand ne referim la complexitatea unui dispozitiv electronic. Si pe cine nu las eu sa faca ce vrea ? Ca ma deranjeaza anumite postari cu pretentii tehnice nejustificate e altceva.

@laur_vw: electronica chiar este o disciplina exacta ! Si competenta parerilor tale in domeniul electronic sunt mai mult decat in masura sa o arbitrez ! Si asta chiar daca asi presupune ca esti un tanar inginer electronist stralucit ceea ce nu cred ca-i cazul.

Modificat de ady2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Ma poate ajuta si pe mine cineva? Am schimbat ceasurile de bord la un golf IV 1.4 16V, immo3 si nu pot sa le imperechez cu ECU, am urmat toti pasi ce trebuie facuti dar cand dau Test si Save imi apare scris EROARE. Dece oare am gresit ceva?

suna-ma maine dupa 10 si vedem unde te-ai blocat - o rezolvam prin telefon

pai, operatiunea cu ceasurile ar fi o modificare care nu e o procedura standard,

Procedurile sunt stock - doar cand apar probleme si masina nu vrea sa suporte adaptarea, atunci se face adaptarea direct prin modificarea softului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refeream la staging sau cum s-o numi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Staging - cu modificare hardware (eu nu as face asa ceva unui cluster)- nu cred ca motorasele o sa aibe viteza similara cu a celor de la clusterele noi, care suporta asa ceva. O sa te plictisesti pana-si fac numarul.....

acum cativa ani, ma batea gandul.... intre timp, mi-a trecut.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi tu Ady2006 ca nici tu nu esti diferit ..."Iti dai cu parerea" vizavi de unele persoane de pe forum si le aduci jigniri... Nu prea este ok, din partea ta.Si cu asta sper ca sa se incheie orice discutie pe aceasta tema.

Revenind la subiect, de acord cu F l o r i n. Nici eu personal nu as face o astfel de modificare,nici sw nici hw. Nu ii vad rostul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iertare fratele hremus,FLORIN,Al Bundy si ady2006 ca am intrebat.In ceea ce priveste rostul...am un prieten care si-a facut asa ceva la masina si imi place cum se vede si eram curios daca merge.Masina lui e identica cu cea din filmulet:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!