Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

1.9 TDI 131cp

au fost date jos de pe masina ok mergea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa lipiturile la pinii de la mufele ceasurilor, poate a crapat cositorul de la demontat-montat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

afisarea pe maxidot a usilor deschise,rezerva de carburant nu ar trebui sa ramana pe display permanent daca sant active`?

la mine doar stau cateva secunde dupa care se sting si arata domeniu pe care esti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa readuci la viata IMMo  trebuie sa citesti "pe masa" continutul eep din ECU.

La cele din 1999 nu merge citit pe OBD.

Nu ai ce face cu vagtacho.

Apoi trebuie sa adaptezi cheile cu noul IC si ECU cu IC.

 

Am inteles, mersi de infos. Momentan il las asa pana termin cu alte dracii mai vitale la masina (distributia, ulei, cauciucuri etc)

 

Sunt curios insa cu martorul de la bujii. Acum, cu Immo off, imi palpaie impreuna cu cel cu cheita. Daca o sa am vreo eroare la bujii, sau la ce mai este el martor, cum o sa faca, o sa fie aprins continuu, sau tot o sa palpaie?

 

Aveti idee, LED-urile SMD de fundal sunt ca dimensiune 0805 sau 1206?

Modificat de HHP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plcc 1210

 

O intrebare adresata celor care au montat sau stiu aceasta problema .

 

Ceasuri r32 an 2002 montate pe o masina tot 2002 benzina nu functioneaza turometru  , temp apa , ulei , combustibil . in rest merg o adaptate chei tot .

 

nu au voie... sunt defecte sau trebuie sa vedem ce cod au, sa nu fie alte probleme.

 

afisarea pe maxidot a usilor deschise,rezerva de carburant nu ar trebui sa ramana pe display permanent daca sant active`?

la mine doar stau cateva secunde dupa care se sting si arata domeniu pe care esti .

 

nu, asa se comporta maxidotul la generatia asta - vezi erorile sau avertizarile, daca accesezi meniul suplimentar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,dar meniul suplimentar cum se acceseaza?

:tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tii apasat pe butonul "in jos" de pe maneta de stergatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,mercy,nu stiam,o sa incerc maine.

si inca una va rog:care sant pinii pentru comunicarea cu radio si din care mufa.cea verde?

o seara buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai spus de n ori, citeste topicul sau macar cateva pagini in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seara buna,

 

In sapaturile mele privind reparatia fundalului de la cluster, am gasit ce tipuri de LED-uri sunt acolo

Blue - LB T673

Red - LH T674
Green - LT T673
White - LW T673

 

Datasheetul celui blue: http://www.osram-os.com/Graphics/XPic8/00089939_0.pdf/LB%20T673%20-%20TOPLED.pdf

iar o varianta de cumparare locala am gasit cu parametri asemanatori acest tip http://www.tme.eu/ro/details/of-smd3528bl/smd-colour-leds/optoflash/#

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,dar meniul suplimentar cum se acceseaza?

:tuktuk:

 

daca ai asa ceva - nu toate maxidoturile immo 3 il au - in functie de varianta.

 

ok,mercy,nu stiam,o sa incerc maine.

si inca una va rog:care sant pinii pentru comunicarea cu radio si din care mufa.cea verde?

o seara buna tuturor.

 

la radio - 8,9 si 10 din mufa verde, in 30,31 si 32 din mufa verde ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aş avea o întrebare...am ceasuri immo3 ,aş putea lua doar folos de pe niste ceasuri immo2 sa montez pe ceasurile mele?acum am ceasuri cu 220 km, folia este cu 260, exista ceva procedura de codare a ceasurilor sa indice corect viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vrut sa spui folia? Daca pui de immo 2 pe immo 3, nu o sa corespunda martorul imobilizator si va mai trebui sa faci si mici ajustari cu foarfeca. Si care ar fi motivul schimbarii? Vrei sa montezi folie sport sau doar sa ai gradatia pana la 260?

Modificat de dani 1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aş avea o întrebare...am ceasuri immo3 ,aş putea lua doar folos de pe niste ceasuri immo2 sa montez pe ceasurile mele?acum am ceasuri cu 220 km, folia este cu 260, exista ceva procedura de codare a ceasurilor sa indice corect viteza?

 

nu, nu merge - la folie, decupat pt martori de pe centru, martorul immo nu o sa fie vizibil, etc.

 

ca sa indice corect, nu e din codare ci din eeprom - trebuie citit eepromul, scris altul.... citeste un pic, am scris de multe ori ce se face si cu ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles acum Florin , deci prea multa durere de cap...da despre folie era vorba...eu am ceasuri immo3, folie sport am gasit pe ceasuri immo2...deci schimbare folie era vorba doar !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU merge asa de usor cum crezi tu, Mai bine cauti niste ceasuri IMMO 3 cu folie sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU merge asa de usor cum crezi tu, Mai bine cauti niste ceasuri IMMO 3 cu folie sport.

Al Bundy-am gasit mai usor interior de R32 decat aceste ceasuri :))...nu am cautat prin afara cei drept ,nu ma descurc cu eBay-ul !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.tocmai.ro/ceasuri-bord-golf4-bora-passat-b5-diesel-immo-3-minidot-23132528.html

A fost postat ieri, poate ai noroc.

 

Nu ai specificat daca ai/vrei minidot, maxidot sau deloc. 

 

Acum m-am uitat mai bine si, dupa eticheta, par a fi immo 2.

 

Cauta pe site-urile de vanzari de la noi o Bora la dezmembrat, sunt o multime care au ceasurile cum vrei tu.

Modificat de dani 1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Vreau sa pun minidot immo2 cod 1J0920 825C

se potrivesc la ?

Data fabricatie 29.01.1999

An model 1999
Cod motor ALH
 
eu acum am MFA in stanga la ceas

 

 

 

De potrivit se potrivesc, dar e posibil sa fii nevoit sa faci ceva adaptari si sa anulezi unii martori.

 

au fost colegi care si-au montat asa ceva, se poate monta - trebuie dezactivat martorul de la airbag, ca altfel stai cu el mereu aprins in bord.

 

in rest, la diesel o sa functioneze totul.

 

le-am montat

acele stau putin mai sus de 0, ambele(km si rot)

trebuie desfacute si invartite manual mai jos sau se face din vcds ?

pot exista abateri daca aveam ceasuri cu vmax 220 si am pus cu vmax 260 ?

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut un test, de fapt acul de la vitezometru nu merge bine. Deși oprit sta mai sus de 0, când acul e la 60km/h, climatronicul în meniul secret arata 64. Deci indica mai puțin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ace, fa un output test cu VCDS-ul si vezi unde se opresc. Ele trebuie sa se opreasca fix la 3000 rpm si 100 km/h, daca nu se opresc, sunt decalate.

 

Nu vor fi abateri in cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și cum se calibreaza? Manual cu degetul?

Nu s-a oprit unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le scoti, dai calibrare, astepti cam 30 secunde si apoi pui acele pe pozitiile 3000 rpm si 100 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!