Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

Vreau sa pun minidot immo2 cod 1J0920 825C

se potrivesc la ?

Data fabricatie 29.01.1999

An model 1999
Cod motor ALH
 
eu acum am MFA in stanga la ceas
Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De potrivit se potrivesc, dar e posibil sa fii nevoit sa faci ceva adaptari si sa anulezi unii martori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Vreau sa pun minidot immo2 cod 1J0920 825C

se potrivesc la ?

Data fabricatie 29.01.1999

An model 1999
Cod motor ALH
 
eu acum am MFA in stanga la ceas

 

 

 

De potrivit se potrivesc, dar e posibil sa fii nevoit sa faci ceva adaptari si sa anulezi unii martori.

 

au fost colegi care si-au montat asa ceva, se poate monta - trebuie dezactivat martorul de la airbag, ca altfel stai cu el mereu aprins in bord.

 

in rest, la diesel o sa functioneze totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, nu ma deranjeaza martorul, ca de cand a fost ger -22 grade e aprins martorul si la ceasurile actuale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atat ca la cele noi nu vei stii asta, doar cu ajutorul unui vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am un Golf 4 ALH din 1999, la care vreau sa-i schimb ceasurile de bord. Nu imi mai merge computerul de bord si unii martori. I-am facut si Immo Off pentru ca altfel nu imi mai pornea.

Am luat de la dezmembrari un ceas de la un AGR din 2000, cod 1J0 919 880 D, care trebuie sa-mi vina maine. Nu stiu ce cod are al meu, nu stiam pana azi cand am citit pe acest topic ca-l pot vedea cu VAG COM -ul, dar o sa-l scanez diseara. Stiu doar ca e cu MFA, daca asta conteaza.

 

Intrebari: 

- Avand Immo off facut mai trebuie sa fac ceva, sau doar plug and play? Ceasurile de viteza, turatie, nivele la diesel si apa vor merge ok? Sunt aceleasi gradatii ca pe al meu, 5000 ture si 220 km/h max.

- Am inteles ca o sa-mi clipeasca martorul de imobilizator. Nu as vrea sa-i mai fac Immo On. Pot sa dezilipesc doar LED-ul de pe placa, sau o sa-mi dea vreo eroare? Altfel pun o dioda inlocul lui.

- Se vor potrivi oare ceasurile de la AGR din 2000 pe ALH din 1999? Am vazut in manualul de service unele diferente intre ceasurile din 1999 si 2000 la pini. (cu rosu mai jos) si ce am observat e ca pinii la modelul din 2000 la Engine RPM (pin 11, mufa albastra) si Fuel consumption (pin 32 mufa verde) sunt "Open".

 

 
32-pin multi-pin connector -T32-, blue
1 - Terminal 15 - positive (ignition on)
2 - Indicator lamp for turn signal, right
3 - Output signal 1 from electronic speedometer
4 - Open
5 - Fuel gauge
6 - Airbag Malfunction Indicator Lamp (MIL)
7 - Terminal 31 - sensor/sender Ground (GND)
8 - Engine Coolant Temperature (ECT) gauge
9 - Terminal 31 - Ground (GND)
10 - Oil pressure warning lamp
11 - Engine Speed (RPM) signal >>> la 2000 e "Open"
12 - Terminal 61 - warning lamp for Generator (GEN),
13 - Glow plug indicator lamp (Diesel models only) >>> la 2000 e "Open"
14 - 15 - Open
16 - Warning lamp for rear hatch/trunk lid open
17 - Terminal 56a - indicator lamp for high beam headlight
18 - Indicator lamp for turn signal, left
19 - Warning lamp for Anti-lock Brake System (ABS)
20 - Terminal 58b - instrument cluster illumination
21 - Driver's door open warning buzzer
22 - Warning lamp for low Engine Coolant Level (ECL)
23 - Terminal 30 - positive (B+)
24 - Terminal 31 - Ground (GND)
25 - Data Link Connector (DLC) Kwire
26 - Parking lights, right (signal for "lights on" warning buzzer)
27 - Parking lights, left, (signal for "lights on" warning buzzer)
28 - Input signal - Speedometer Vehicle Speed Sensor (VSS)
29 - Brake fluid level warning lamp
30 - Terminal 86s - Ignition key warning buzzer
31 - Seat belt warning lamp/buzzer
32 - Malfunction Indicator Lamp (MIL) >>> la 2000 e "Open"
 
32-pin multi-pin connector -T32a-, green *) Where applicable
1 - 4 - Open >>>> la 2000 2-Reader coil from immobilizer 1, 3-Ind. Lamp for parking light, 4-CAN data bus shielded input
5 - W-wire*
6 - Indicator lamp for low windshield washer fluid*
7 - Brake pad wear indicator*
8 - External buzzer*  >>> la 2000 e "Open"
9 - Open
10 - Low fuel level warning*
11 - Signal for vehicle stationary*
12 - A/C clutch cut-off - Engine Coolant Temperature (ECT) signal
13 - Warning lamp for dual circuit brake system and handbrake
14 - ASR indicator lamp (traction control)*
15 - 22 - Open  >>>> la 2000 17-Reader coil from immobilizer 2, 18-Oil level thermal sensor, 19-CAN Hi, 20-Can Low, 22-Hood alarm switch
23 - Multi Function Trip Computer (MFI) - top row (display switches forwards)
24 - MFI - bottom row (display switches backwards)
25 - MFI - memory switch: reset
26 - MFI - ambient temperature display
27 - 29 - Open >>> la 2000 27-OBD CAN Hi, 28-OBD CAN Low
30 - Output signal 2 from electronic speedometer >>> la 2000 e "Open"
31 - Automatic transmission selector lever display* >>> la 2000 e "Open"
32 - Fuel consumption signal >>> la 2000 e "Open"
 
Modificat de HHP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ceasurile sunt amandoua fara can, o sa mearga.

 

recomand sa faci immo on si sa le adaptezi corect. Altfel poti astupa ledul respectiv, nu-l scoate... poate vinzi masina si altcineva o sa doreasca sa o aduca la starea initiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu banuiesc ca nu e cu CAN, dar celalalt pe care il voi monta,  1J0919880D, parca "919" din el inseamna fara CAN?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da - 919 - inseamna ca e fara CAN.

 

toate care au MFA - adica informatiile de la BC afisate in stanga, in display-ul ceasului - la Golf 4/Passat, sunt fara can

 

oricum, nici Golf-ul de pe care iei ceasurile nu e 2000... era pe can in acel an

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus noul ceas. Cadranele merg ok, se aprind acum intermintent martorii de cheita si bujiile (inainte doar bujia palpaia), martorul de ESP sta aprins, dar eu nu am ESP, dar tot nu-mi merge computerul de bord. Cand dau din maneta sus jos nu-mi schimba meniul.

 

Codul de pe IC-meu era 1J0919881D iar asta nou este 1J0919880D. Difera doar ultima cifra.

 

Am incercat sa fac doar acest adaptation in VAG-COM dar nu se intampla nimic. Ori trebuie sa fac intai si coding, cu PIN-ul de la IC vechi?

 

Matching the Cluster to the Engine ECU

[select]
[17 - Instruments]
[Adaption - 10]
Leave channel at "00"
[Read]
[save]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Switch ignition Off and then back On within one minute, but do not start vehicle.

Notes: On some Euro Audi models with Immobilizer II, a PIN will be required.

Modificat de HHP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai Immo Off, nu trebuie sa faci adaptarea. Nu cred ca problema ta e din ceasuri, ci din maneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, sa fie diferite butoanele de pe maneta pt acest IC. Defecta nu cred ca e pt ca la vechiul IC, cand il apuca cateodata, isi revenea, si puteam umbla in meniu. Chiar azi inainte de a le schimba mi-a functionat.

Am gasit schema asta pt butonase, dar nu am vazut nicaieri ca ar fi diferita de la un IC la altul.

Aici vad ca pune pinii 23,24,25 de la IC la masa pt up,down, respectiv reset.

post-135549-0-59294000-1425079334_thumb.

Modificat de HHP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pt raspunsuri.

Da :tuktuk: ...nu bagasem bine mufa verde, cea din dreapta, mai greu accesibila. Acum imi merge ok afisajul, arata bine consumul, km, km/h mediu, etc. Nici becul de la ESP nu mai sta aprins.

 

Mi-au ramas in schimb aprinse intermintent cheita si bujiile, dar am inteles ca e din cauza ca am Immo off.

 

Electricianul imi facuse Immo off direct din ECU. La scos de pe masina.

Acum, daca vreau sa pun la loc Immo pot face cu un VAG Tacho, sa citesc acel cod, apoi cu VAG COM sa programez cheia? conform acestor proceduri:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_II_Immobilizer_Swapping_%28Instrument_Cluster%29

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_II_Key_Matching_(Cluster)

 

La noul IC mi se vad intunecate anumite portiuni la lumina de fundal, banuiesc ca or fi niste leduri bulite pe acolo?

Modificat de HHP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa readuci la viata IMMo  trebuie sa citesti "pe masa" continutul eep din ECU.

La cele din 1999 nu merge citit pe OBD.

Nu ai ce face cu vagtacho.

Apoi trebuie sa adaptezi cheile cu noul IC si ECU cu IC.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

azi am montat pe masina mea(golf4 tdi)un cluster maxidot(1j5920946)in locul unui minidot(1j0920826)

nu pot sa adaptez cheile noi cu toate ca am urmat procedura. dau test,save dar semnul clipoceste in continuare si nu se salveaza.la interogare 17 instruments chei 0.am scos dumpul cu vag tacho dar nu stiu daca se pot cheile programa direct din dump.cu ce program pot sa editez dumpul?

doi la mana,dupa adaptare soft coding nu am semnal usa deschisa si nici buzer,la test sant amandoua.codare can gateway la amandoua este la fel.

nu am pe masina confort module,asta o fi cauza?se poate interveni hardware pt a afisa usa deschisa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa loghez cheile dar am ramas cu problema buzerului si a usilor deschise.nu apar pe display

si inca ceva:daca se aprinde martorul de carburant cu logoul please refuel,nu ar trebui sa ramana martorul pe display pe partea de sus?sau este doar pentru informare atunci cand pornesti motorul?la minidot ramanea pictograma aprinsa pe partea de sus.

Modificat de romeo01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa recodezi CAN cu aceeasi valoare (06)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canal are aceeasi valoare pe ambele 06 la sfarsit.ma gandesc ca nu cumva informatia de la usi sa nu vina pe ccm prin can.s-ar putea? ori eu nu am ccm din fabrica.

Modificat de romeo01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa ce ti s-a spus mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu toate ca eram cam sceptic privind recodarea can-ului cu "aceeasi valoare" am facut-o si chiar merge.

mi-arata usi deschise si merge si buzerul.multumesc pe aceasta cale colegilor de mai sus pentru indrumari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da. Trebuie sa recodezi can-ul pe masina ta, ca sa vada toate modulele - can-ul la modelul tau este in ceasuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 TDI 131cp

O intrebare adresata celor care au montat sau stiu aceasta problema .

 

Ceasuri r32 an 2002 montate pe o masina tot 2002 benzina nu functioneaza turometru  , temp apa , ulei , combustibil . in rest merg o adaptate chei tot .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!