Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

Da, Login pentru scrierea cheilor, se face cu PIN-ul ceasurilor noi.

In teorie, avand in vedere ca masina ta e immo2 - presupun ca fabricata in perioada 2000-2001 - nu trebuie sa fie probleme. Oricum, daca vor fii ceva probleme, imi trimiti dump-urile pe mail si te rezolv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n - iti multumesc pt ajutor, masina nu este a mea este a unchiului meu si au o problema (cred ca au un scurt ceva ce devin consumator de baterie ) si am zis ca daca tot le schimba sa ia immo3 :)

P.S: Este vb de un golf mk4 tdi 2001

Modificat de Torque
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze pentru postare dubla, mi de multumiri pentru ajutorul acordat din partea lui @F l o r i n!! :icon_bounce:

IC a fost adaptat cu succes.

Modificat de Torque
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alexparaschiv

cine ma ajuta si pe mine??? sunt nou pe forum si sincer nu prea inteleg prea bine limbajul auto....;( PROBLEMA MEA: am un golf 4 19 tdi alh de 90 cp din 2002 , in iarna m-a lasat bateria ,odata cu bateria si ceasurile de bord (turometrul si vitezometrul blocate , motorina si apa se dau peste cap, iar kilometrajul si ceasul nu se mai observa)(imi mai apar in bord aprinse martorul de chei ,alte pericole) ceasurile fiind EDITION fara c.b.(cromate )!!!!!!am tot fost pe la tot felul de service uri -raspunsuri diferite.....ba ca treb sa schimb tot chitul , ba ca doar sa iau ceasuri si sa le montez!!!!

Nu stiu ce fel de ceasuri se potrivesc pe masina mea.....am incercat sa caut edition dar nu gasesc!!!!!! sa dau mai intai bordul jos si pe urma sa caut ceasuri?..............?????...........??????.........................???????

multumesc ,cu stima

si daca ma poate ajuta cineva sa gasesc astfel de ceasuri??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Edition" e modelul Golfului. Instrumentul este la fel la toate Golfurile. Poti sa-l inlocuiesti pe al tau cu unul cu BC. Inlocuirea cred ca e o metoda mult mai avantajoasa decat sa cauti defectul ... parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de ajutor cu IC. de mai jos

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J0 920 825

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V01

Coding: 01111

Shop #: WSC 10195

Part No: Ident

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1710789

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1710789

No fault code found.

Am incercat sa citesc dump-ul cu eeprom reader, dar n-am reusit.

La urmatoarea scanare cu vagcom apare mesajul:

"No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error occurred"

La urmatoarea scanare nu mai am acces la modulul 17 instruments.

Ce solutie ar fi pentru a reface accesul?

L-am distrus?

Alt IC?

Modificat de alinoprea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, daca functioneaza normal - fizic vb.

Incearca sa iei contactul si sa pui iar interfata pe masina, sa vezi cum sta treaba.

Daca nu ai incercat sa rescrii dump-ul si sa fie incarcat unul perimat, nu s-a stricat nimic - si atunci, se scrie un dump bun se reface adaptarea si merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functioneaza normal.

N-am incercat sa -l rescriu, am incercat decat sa-l citesc.

Asta a fost acum o saptamana.

Ideea e ca n-am reusit sa citesc decat ecu engine.

Am constatat ca vag com-ul nu-l mai vede abia ieri.

Cu un dump bun si procedura ma poti ajuta?

Deja ma gandeam sa caut alt IC.......

Raman dator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da, dar nu ai de ce.... atata timp cat functioneaza normal, lasa-l in pace.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am schimbat si eu ceasurile zilele trecute. immo2 amandoua, am trecut de la mile la cele in km si sport edition. amandoua cu minidot.

problema e ca acum nu mai imi merge butonul de previous...pot da next next la functiile care le arata, dar nu pot merge la cea precedenta.

azi mergeam cu masina si cand ma uit la computer, era stins. am oprit masina si am pornito iar si a repornit si computerul.

mi se pare ca si iluminarea e cam slaba la ceasuri...

ce sa fie problema??

Modificat de RazvanBlade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: daca pun ceasuri cu BC, mai trebuie ceva hardware in afara de maneta? ceva cabluri trebuie?

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie facute legaturile intre maneta si IC

pe cablaju existent daca nu a fost IC cu computer nu sunt toate firele trase

apoi daca vrei si senzor de temperatura exterioara tre sa tragi fire de la acesta din bara pana la IC

de asemenea eu mi-am pus si senzor nivel lichid spalare parbriz, desi e rezervor de 3 litri, de la care iarasi trebuie trase fire la IC

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si una si alta, dar nu am BC, ce fir imi trebuie de la maneta? un diy pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care e diferenta intre ceasurile immo 2 si cele immo 3? daca am ceasuri immo 2 si vreau sa le schimb tot cu immo 2 am nevoie de vreun pin cod ceva, trebuie scrise cheile si ecu sau se monteaza pur si simplu si ar trebui sa mearga??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge, trebuie scrise cheile si adaptat ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat de nenumarate ori, postez iar.

ceasurile nu sunt plug and play. In ele se afla imobilizatorul masinii - deci, dupa ce se monteaza pe masina, trebuie facuta adaptarea lor si scrierea cipurilor din chei.

Daca masina e immo 2, merg si ceasuri immo3 - invers nu.

asa ca, trebuie verificate compatibilitatile - La Golf, Bora, Octavia 1 - ultima cifra de la codul de piesa - gen 1J0 xxx xxY - Y - daca e pana la 5, inclusiv - clusterul e immo2. Cu 6 si 7 - e immo3.

La adaptarea clusterului immo2 sau immo3 pe masina immo2 - trebuie doar PIN-ul clusterului "nou", pentru scrierea cheilor - adaptarea merge fara.

La immo 3 cu immo3 - trebuie PIN-ul si la clusterului "vechi" si "nou"

Cu ce se afla PIN-ul... cu multe ... de la VCDS cu vageeprom sau alte interfete - vagtacho, commander, etc....

legat de maneta

se trag 4 fire - 1, 2, 3 si 4 - la maneta - mufa neagra - 3 e masa.... restul se duc la mufa verde de la cluster - pinii 23,24 si 25 .... daca nu aveti climatronic pe masina, la pin-ul 26 se trage firul de la senzorul de temperatura exterioara... care trebuie sa-l adaugati pe masina....

.... cam atat deocamdata... operatiunea nu e dificila, dar necesita ceva scule si cunostinte - eventualele intrebari le rezolvam pe parcurs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor de info, o ultima clarificare.

Firele au mufa separat ca al tempomat sau se introduc pini in mufa actuala?

Si inca una, km afisati ai masinii se mai pot face sa fie aceeasi ca si pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

km se pot face cu un vag commander.

a mai patit cineva aceleasi probleme ca a mele? :unsure:

Modificat de RazvanBlade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand verifica daca sunt bune butoanele de BC, dar daca spui ca instant nu a mei mers, banuiesc careva din pinii 23,24 si 25 din mufa verde nu au lipituri bune(cum a fost la mine la immo), refa-le si mai vorbim :), poate poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti trebuie doar pinii - se baga in carcasele de mufe existente - mufa neagra maneta stergatoare, cu 6 pini si in mufa verde cluster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceasurile de pe masina au codul 1j 5920 806 G -adica immo 3!!!! acum trebuie sa caut ceasuri immo 3......pentru ca immo 2 nu sunt compatibile!!!!

am inteles bine????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA ! doar daca ai immo 2 merg si immo3 , invers NU !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Eu am schimbat clusterul la Sharanul meu de 1.9 TDI cu unul de acelasi tip si totul merge perfect mai putin vitezometrul. Imi indica o viteza mult mai mare decat cea reala.

Stie cineva care este problema si cum se poate rezolva?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai fa un test la instrumente sa vezi daca acele sunt calibrate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!