Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

corect - depinde si de viteza echipamentelor si de programul utilizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 ora si 45 min am stat eu pe primul bord BOO cu vag-tacho 2.5 pana a gasit codul PIN.

Iar ca sa nu risc sa reiau operatiunea am stat cu laptopu in priza si redresoru conectat la baterie.

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..si poti sta si doar 5-10-15 minute... depinde, oricum ideea este ca se poate, cu putintica rabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar, codul poate aparea in primele 5 minute sau dupa 4 ore. Depinde care e codul ... daca e 9999, deja ai de stat mult, ca ia fiecare combinatie in parte si o incearca. La mine era ceva cu 4 la inceput.

 

Tot BOO aveam si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aproximativ 2 ore desfaci cel putin 5 ceasuri de Golf 4 (BOO) si le citesti pe masa :D ...si treaba o faci la sigur si nu stai cu frica.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, merge repede la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o gluma asta cu 2 ore? eu a fost la cineva mi l-a citit in maxim 2 minute dump-ul, ca si cum ai intra pe "Engine" cu vag-com, a fost ceva extrem de rapid.

 

 

LE: Plus ca la Boo, 24c02 nici nu-ti trebuie nush ce soft sa-ti zica pin-ul, il "descifrezi" in hex reader banal,

...ce hex reader, cu total commander :D

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nicio gluma. La prima citire, sta pana ii da codul. Dupa aia, nu mai are treaba, merge instant.

 

Ai vazut ca nu vorbim despre toate bordurile, da ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de versiunea BOO. Sunt care se citesc in 10-15 secunde si la altele dureaza mai mult. Personal nu am intalnit BOO care sa dureze mai mult de 45-50 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la nici unul din bordurile care le-am avut nu a tinut mai mult de 5 minute, cu tot cu boot windows. Am avut un 919, un 920 cu BC si un 1J5 cu BC si inlele VDO, nici unul nu a ezitat.

Deci inseamna ca au mai fost "interogate"?

 

 

aa, da si unul de passat, dar ala sigur mai fusese interogat in prealabil.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, poate nu erau BOO... la ele apare problema.

 

daca au mai fost interogate, le citeste repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

919-le era BOO, ok, bine de stiut, cred ca am avut bulan cu ele.

 

pai de ce face asa? ia toate variantele la incercare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pana il deblocheaza.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori e un forum pentru a ajuta pe cineva la greu ori sa SE RADA DE UNU ALTU...EU cer sfaturi cum as putea citi pinul din ceasurile mele dar nimeni nu vorbeste  clar...sa zic asa doar pe la spate....unde sa ajuns cu forumu asta??????


spuneti-mi unde sa-l trimit si il trimit eu nu pot citi cu nimic ceasurile astea......si vreau ceasuri imo 3 si imi trebuie pinul celor originale  gresesc??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca ai nevoie doar de pin-ul ceasurilor noi.

Ai nevoie de el doar pentru adaptarea cheilor.

Monteaza ceasurile IMMO 3 si citeste pinul.

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie doar pin-ul ceasurilor pe care vrei sa le montezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok mersi...oricum am si doar o cheie...deci trebuie sa citesc ceasurile imo3 si dupa sa mai iau un cip blank sa-l programez dar va mai merge si cel folosit ca tare sunt dat peste cap .....

Modificat de bigstar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori e un forum pentru a ajuta pe cineva la greu ori sa SE RADA DE UNU ALTU...EU cer sfaturi cum as putea citi pinul din ceasurile mele dar nimeni nu vorbeste  clar...sa zic asa doar pe la spate....unde sa ajuns cu forumu asta??????

spuneti-mi unde sa-l trimit si il trimit eu nu pot citi cu nimic ceasurile astea......si vreau ceasuri imo 3 si imi trebuie pinul celor originale  gresesc??

In cateva posturi mai sus s-a incercat sa ti se explice cum se citeste continutul eep la BOO. In concluzie este putin mai complicat sa citesti un BOO cu vag K+Can 3.6. Daca e immo 2 iti trebuie doar pin din ceasuri. Daca gasesti ceasuri VDO vei putea afla pinul cu vag K+Can 3.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, merge reprogramat cipul pe care il ai.

 

Scoate pinul de la bordul immo 3, o sa mearga repede, fara probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut noroc si sa blocat nu am putut citi memoria flash deci cu ceasuri imo3  trebuie sa fac imo off?! Pana aflu pinul celor de pe masina?!

Cred ca am inteles o sa mai recites ce ati spus si trag o concluzie.....sunt confuz si prin simplu fapt ca se poate afla pinul cu comander3.6 dar nu la toate....

Si folosesc procedura de adaptare chei pentru imo 3?

Modificat de bigstar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut noroc si sa blocat nu am putut citi memoria flash deci cu ceasuri imo3  trebuie sa fac imo off?! Pana aflu pinul celor de pe masina?!

Exact ce spuneam eu mai sus. Imi pare rau ca am purtat ghinion :( . NU trebuie sa faci immo off daca vrei sa pui ceasuri immo3. Citesti pinul din ceasurile immo 3 si apoi cu el sincronizezi ceasurile cu ECU si tot cu pinul citit ( din immo 3) resincronizezi cipul din cheie.

 

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El are Immo2 si vrea sa puna ceasuri immo3. Nu trebuie decat pin din ceasurile immo3(pe care vrea sa le monteze).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bigstar, nu te enerva.... eu vad ca ti-am spus tot ce ai nevoie..... nu a ras nimeni de tine. Ca s-a intrat intr-o dezbatere legata de durata de citire a acestor ceasuri, care nu ajuta cu nimic.... asta e altceva.

 

 

 


Buna seara.Imi puteti spune daca codul de login de pe ECU este la fel ca cel de pe Ceasuri !!!Am atasat o poza.

Am ceasuri Motometer si nu reusesc citirea pinului cu nici o interfata cea cu care a mers este vag k 3.6 dar a putut intra doar pe ECU.Cele mai nereusite ceasuri le am eu... :( sunt imo 2 din 2001

 

in primul rand, pentru ce iti trebuie pin-ul ??

 

daca sa adaptezi alt bord si masina ta e immo2- ai nevoie numai de pin-ul ceasurilor ce urmeaza sa fia adaptate

 

citirea se face in maxim o ora....

 

 

 

 

ori e un forum pentru a ajuta pe cineva la greu ori sa SE RADA DE UNU ALTU...EU cer sfaturi cum as putea citi pinul din ceasurile mele dar nimeni nu vorbeste  clar...sa zic asa doar pe la spate....unde sa ajuns cu forumu asta??????


spuneti-mi unde sa-l trimit si il trimit eu nu pot citi cu nimic ceasurile astea......si vreau ceasuri imo 3 si imi trebuie pinul celor originale  gresesc??

 

informatia ti-a fost scrisa, am scris-o de nenumarate ori - chiar daca nu e nimeni obligat sa o faca - eu si alti colegi, o furnizam tuturor... important e doar sa o cauti.

 

daca nu te descurci cu ceasul respectiv - ori da un telefon.... ori pune-l la posta si ti-l citesc eu.

 

 

ok mersi...oricum am si doar o cheie...deci trebuie sa citesc ceasurile imo3 si dupa sa mai iau un cip blank sa-l programez dar va mai merge si cel folosit ca tare sunt dat peste cap .....

da... pe masina ta/respectiva, va merge si cel folosit

 

Nu am avut noroc si sa blocat nu am putut citi memoria flash deci cu ceasuri imo3  trebuie sa fac imo off?! Pana aflu pinul celor de pe masina?!

Cred ca am inteles o sa mai recites ce ati spus si trag o concluzie.....sunt confuz si prin simplu fapt ca se poate afla pinul cu comander3.6 dar nu la toate....

Si folosesc procedura de adaptare chei pentru imo 3?

 

acum, comander (clona) nu este mama interfetelor.... citeste si el, ce poate - nu multe, dar Golf 4, Passat b5 - le face. Unul original de la Arbrites, citeste si face multe - dar si costa in consecinta - full, sare de vreo 8000 de euro.

 

procedura de adaptare

 

- pe 17. Instumente,

 

-10 adaptari -canal 00 - read, test, do it, save (salveaza 000)

- 11 Login - cu pin-ul nou-

- 10 adaptari -canal 21 - read - inlocuiesti valoarea cu 0, test - do it, save.

                     - canal 21 - read - inlocuiesti valoarea cu nr de chei care vrei sa le scrii - test, do it, save.

                     - se stinge martorul immo, bagi cheia urmatoare (sa te misti repede cu ele)

 

Multumit ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa adaptare pe canal 0 cu val 0 (revenire la setari fabrica) , iei contactul, astepti un pic,(nu mai mult de 1 min), si pui iara contactul. Apoi login ....etc cu ti-a spus Florin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e necesar sa astepte.... opreste contactul, il pune ... si merge. Cartea asa zice, dar merge repede, nu-i stres.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!